English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Amin Chiakha
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Elg
Veteran

PostPosted: 29.07.2026 10:51    Post subject: Reply with quote

Morsomt påfunn med innsamling. Er vell ingen som tror at man skal få en sum av betydning, men det er hvertfall en beskjed til rbk om hva fansen sterkt ønsker, og at rbk engasjerer

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran

PostPosted: 30.07.2026 16:28    Post subject: Reply with quote

Det er jo først og fremst et litt morsomt stunt.

Ser at han har vært i kontakt med RBK som lover å øremerke de til spillerkjøp:

Quote:
BK-oppdatering: Alle donasjoner øremerkes spillerkjøp i sommer!
29. juli 2026 19:39
Det er rørende å se den enorme givergleden som finnes der ute – enten bidragene kommer fra supportere i nord, sør, vest eller øst i landet.

I kveld har jeg vært i dialog med RBK, og i løpet av de nærmeste dagene vil klubben komme med en bekreftelse på at absolutt alle midler fra denne spleisen øremerkes direkte til spillerkjøp denne sommeren.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 30.07.2026 19:24    Post subject: Reply with quote

Vært fantastisk om det faktisk kan bli sånn at SUPPORETERNE/FANS kan bidra til at vi signerer Amir permanent! RBK
Neeskens, trenger du å låne en tampong?

Last edited by moomoo on 30.07.2026 19:48; edited 1 time in total
Back to top
Pettergomes
Rutinert

PostPosted: 30.07.2026 19:31    Post subject: Reply with quote

Litt spalteplass i 3 sekunder på tv2 sporten også. Nå må da Reitan våkne
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 30.07.2026 19:37    Post subject: Reply with quote

Sportslig leder i Rosenborg, Alfred Finnbogason, omtaler supporternes innsamling som en fin handling.

– Det betyr at Amin gjør det bra i Rosenborg at supporterne er fornøyde med hans innsats. Så får vi se om det er nok penger til å kjøpe ham ut, sier Finnbogason.

– Hvor realistisk er det for Rosenborg å kjøpe Amin Chiakha?

– Det ville vært rart om vi ikke prøver i hvert fall. Vi har han på lån dette og året har en opsjon, så på én måte er vi sikret å kunne få ham. Oppsiden er der, og det vil være dumt å ikke prøve.

Størrelsen på opsjonen kan han ikke kommentere, men etter det Adresseavisen erfarer skal den være på omtrent 40 millioner kroner.

Les mer: RBK-spissen om spleisen: – Det er mye penger

Samtidig må også Chiakha selv være interessert i å forlenge oppholdet sitt på Lerkendal.

– I et scenario hvor Rosenborg utløser klausulen, og det blir opp til deg – hva kan du si om det per dags dato?

– Jeg kan si at det er en grunn til at klausulen er der. Jeg har hadde ikke signert med den klausulen om jeg ikke kunne sett meg selv her på en lengre basis. Den er der av en grunn, men samtidig har jeg ikke tenkt så mye på det. Det har blitt mye snakk om det nå som følger at jeg har begynt å score litt mål. Alt om fremtiden også videre tar vi i desember.

Les mer: RBK-spissen om spleisen og framtiden: – Tror ikke det er fullstendig urealistisk
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
oppgitt
Junior

PostPosted: 31.07.2026 11:02    Post subject: Reply with quote

Pettergomes wrote:
Hedning wrote:
Vi tjente penger på manu-kampen.

AI sier:

Hvis du starter innlegget ditt med dette så kan du like gjerne la være, seriøst.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Page 13 of 13

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb