English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Fredrikstad - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Tangvik
0%
 0%  [ 0 ]
Reitan
0%
 0%  [ 0 ]
Ceide
0%
 0%  [ 0 ]
Nemcik
11%
 11%  [ 4 ]
Jenssen
5%
 5%  [ 2 ]
Tagseth
0%
 0%  [ 0 ]
Selnæs
2%
 2%  [ 1 ]
Nypan
27%
 27%  [ 10 ]
Broholm
5%
 5%  [ 2 ]
Holm
5%
 5%  [ 2 ]
Reitan-Sunde
25%
 25%  [ 9 ]
Sæter
16%
 16%  [ 6 ]
Total Votes : 36

Author Message
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 23.07.2024 23:19    Post subject: Reply with quote

Mye VAR drama nå, men håper at det kun var nødvendig med en kamp utsettelse. NTF og NFF bør gi tydelige nok signaler før helgen, slik at aksjonene roer seg. Demokratiet må avgjøre VAR til vinteren.

Stiller selv med 3 unger og kone, alle i RBK drakt, til helgen og magefølelsen sier at vi vinner lett
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 23.07.2024 23:59    Post subject: Reply with quote

Hadde også tenkt å ta turen til Fredrikstad til helgen, men etter opplevelsen på søndag og med FFK-supporterne som tydeligvis er veldig positive til og inspirerte av det de så på Lerkendal holder jeg meg nok hjemme denne gangen. Avlyste kamper og bortkastet tid og penger er faktisk verre enn VAR for meg.
ballbingen
Veteran

PostPosted: 24.07.2024 02:28    Post subject: Reply with quote

mirar wrote:
Usikker om det er nå vits å ta sjangse og dra på stadion

Jeg lurer på om du er synsk eller i besittelse av ei spåkule, som visste at dette spørsmålet ville være relevant for over ei uke siden!
Back to top
HeXX
Rutinert

PostPosted: 24.07.2024 03:22    Post subject: Reply with quote

Hedning wrote:
Nei jeg vil ikke komme tilbake å stå skulder til skulder med terrorister som får kampen avlyst før den er kommet i gang. Jeg har bedre ting å gjøre med livet mitt. Laget burde heller ikke stille.

Helt riktig. Jeg er også blant de som ikke ser noen grunn til å bruke tid på å reise på kamp før wannabe-fascistene er luket ut. Det er mange som tenker slik nå, Kjernen mfl har blitt lagets største fiende, og det bør RBK selvsagt også merke seg.

I bet the YMCA dance is a lot harder to do in Chinese
Back to top
fatslick
Rutinert

PostPosted: 24.07.2024 08:34    Post subject: Reply with quote

Forhåpentligvis så har de selvferklærte aktivister ørlite virkelighetsforståelse at hvis de gjør det i Fredrikstad som kan slå i bofdet med mulig euro, hvis avbrutt kamp, så kan NFF være vennligsinnet av å tilkjenne FFK seieren etter aktivismen. I tillegg kommer bøter fra NFF

Til de selverklærte aktivister. Kan tenke på de supportere som satt på tribuner som ikke var aktivistiske, og som nå har en veldig god sak mot RBK å få konpensert for biletter. Og da er det ikke bare billetter i seg selv. Men også til de som reiste med ensidig formål å gå på kamp
Back to top
David Lee Gorgoroth
Junior

PostPosted: 24.07.2024 14:40    Post subject: Reply with quote

Kaller andre fascister for så å ønske at en folkegruppe skal "lukes ut". Fantastisk
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 24.07.2024 21:40    Post subject: Reply with quote

Her er en felles uttalelse fra Garnisonen, Yngrebanden, Plankehaugen og Delegasjonen:

«I dag har det vært et møte med alle supportergrupperingene på «Sørsia», og det er kommet frem til at det ikke kommer til å være noen aksjoner fra Fredrikstad-supporternes side, som gjør at kampen kan bli stoppet. Alle supportergruppene på Sørsia er sterkt imot VAR, og ønsker å markere vår motstand mot dette. Det vil vi gjøre ved å ha 10 minutters stillhet for å unngå stopp i spillet. Og vi oppfordrer hele Fredrikstad Stadion til å kjøpe billett og støtte oss i denne aksjonen».

Les mer: FFK-supporterne varsler aksjon under lørdagens kamp
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
machiavelli
Veteran

PostPosted: 24.07.2024 22:49    Post subject: Reply with quote

Quote:
Det er viktig å poengtere at jeg og NK i sikkerhet, Kai Jensen, kun var til stede på møtet som lyttende parter. Det var derimot full enighet blant supporterne om at de ikke gjennom aksjoner på noen måte skal ramme FFK som klubb, sier Lasse Steve.

En supporterskare som faktisk tenker.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 24.07.2024 23:16    Post subject: Reply with quote

Ah, så det går an å være supporter og ikke sabotere egen klubb? Skulle ikke tro det på en del her inne.
Back to top
Kokeplate
Rutinert

PostPosted: 25.07.2024 00:40    Post subject: Reply with quote

Tenker meg på kampen med en åtteåring og elleveåring. Er det innafor å stå på bortetribunen med barn?
Back to top
HeXX
Rutinert

PostPosted: 25.07.2024 00:42    Post subject: Reply with quote

David Lee Gorgoroth wrote:
Kaller andre fascister for så å ønske at en folkegruppe skal "lukes ut". Fantastisk

Så bermen har blitt en egen folkegruppe nå? Skal si statusen gikk dere fort til hodet....

I bet the YMCA dance is a lot harder to do in Chinese
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 25.07.2024 09:36    Post subject: Reply with quote

Lurer også på å dra og se kampen. Så da er hundrekronersspørsmålet om noen her inne har en tante eller en nabo med kjennskap via via til de indre kretser i Kjernen, og vet om det kommer lignende sabotasjeaksjoner her?
Hedning
Legende

PostPosted: 25.07.2024 09:59    Post subject: Reply with quote

Utrolig at ikke supportergrupperingene kan gå ut å fortelle om de har tenkt å fortsette å sabotere eller ikke. For hver dag som går uten en uttalelse påfører de klubben mer skade.
Back to top
ODN
Rutinert

PostPosted: 25.07.2024 10:21    Post subject: Reply with quote

Regner med at det kommer til å gå fint, dersom FFK-supporterne har signalisert at det ikke vil skje noe lignende fra deres side.
Back to top
fatslick
Rutinert

PostPosted: 25.07.2024 11:08    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
FFK-supporterne varsler aksjon under lørdagens kamp

I den "steamen" som FFK er i nå hvor de kjemper både om cup og møter et lag fra adecco-dassen (he he mitt) og kan komme til europa også den veien, så er det mye som står på spill.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 25.07.2024 15:02    Post subject: Reply with quote

I motsetning til oss som kun skal unngå OBOS.
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 25.07.2024 15:05    Post subject: Reply with quote

Noen som vet noe om det er hold i ryktene om planlagte protester i alle kampene denne runden?

Ser FFK-gjengen har tatt avstand, men bekymret for de av våre som var vært helt helt stille
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 25.07.2024 15:06    Post subject: Reply with quote

Så lenge de ikke går ut og sier de ikke vil fortsette sabotasjen må man anta at den vil fortsette.
Back to top
fatslick
Rutinert

PostPosted: 25.07.2024 15:07    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
I motsetning til oss som kun skal unngå OBOS.

God ide. Ingen hyggelig opplevelse. Og jeg omtaler ikke det som Obos selv om det er reklame-navnet på divisjonen. Jeg vokste opp i Obos-leilighet f heller om jeg vil dra Obos gjennom gjørma. Derfor Adecco-dassen. Mer passende. For alle de døgenikter og latsabber som ikke kan få jobb på den vanlige måten og må gå gjennom adecco
Back to top
Sobchak
Proff

PostPosted: 25.07.2024 15:57    Post subject: Reply with quote

fatslick wrote:
For alle de døgenikter og latsabber som ikke kan få jobb på den vanlige måten og må gå gjennom adecco

Ingenting er som litt godt, gammeldags klassehat. Rolling Eyes
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 25.07.2024 17:48    Post subject: Reply with quote

Ser ut som supporterklubbene synes det å legge var til fotballtinget var så slag i trynet at det blir fullt opprør på tribunene til helga.

Lykke til dere som skal på kamp
Back to top
fatslick
Rutinert

PostPosted: 25.07.2024 18:13    Post subject: Reply with quote

Sobchak wrote:
fatslick wrote:
For alle de døgenikter og latsabber som ikke kan få jobb på den vanlige måten og må gå gjennom adecco

Ingenting er som litt godt, gammeldags klassehat. Rolling Eyes

"klassehat"? Spar meg. Jeg har arbeiderklasse-bakgrunn. Ikke noe sølvskje i skjeften. Første jobben jeg hadde var avisbud for aftenposten, omtrent før jeg fikk hår på køllla.

Det jeg lærte ved å gjøre en god jobb, og få bra med tips ved juletider, var muligheten til å få andre jobber. Bare fordi jeg var hyggelig med avisa til ei dame som hadde en sønn som eide en butikk, så fikk jeg jobb på lageret.
Back to top
Pjoltergeist
Senior

PostPosted: 26.07.2024 15:20    Post subject: Reply with quote

In other news...

Når det gjelder startelleveren så vil nok midtbane- og fronttrio stille likt som mot Lillestrøm. I forsvar vil det nok derimot gjøres endringer.

Nemcik er nå tilbake for fullt, og er vel naturlig nok tiltenkt startplass. Det vil i så fall betyr midtstoppere blir Nemcik og Ceide. Jenssen flyttes nok dermed ut på venstrebacken, og dermed Reitan tilbake på sin vante plass på høyreback. Cornic vil dermed bli ofret.

Sannsynlig startellever i morgen:

Sunde - Sæter - Broholm
Nypan - Selnæs - Tagseth
Jenssen - Nemcik - Ceide - Reitan
Tangvik
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 26.07.2024 23:26    Post subject: Reply with quote

Sikker? Reitan var altså valgt foran Jenssen som venstreback mot Lillestrøm. Jeg tror egentlig laget blir det samme som da.

RBK reiste forresten nedover allerede med 17.25-flyet til Gardermoen i ettermiddag.

Hilsen fra Fredrikstad.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Pjoltergeist
Senior

PostPosted: 27.07.2024 00:44    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Sikker? Reitan var altså valgt foran Jenssen som venstreback mot Lillestrøm. Jeg tror egentlig laget blir det samme som da.

RBK reiste forresten nedover allerede med 17.25-flyet til Gardermoen i ettermiddag.

Hilsen fra Fredrikstad.

Ja, det stemmer.

Nå er derimot Nemcik 100% igjen og da er han vanskelig å komme utenom. I og med at Alfred ikke foretrekker to venstrebeinte stoppere, samt at Jenssen er testet på backen tidligere (med hell), så tror jeg nok det er dette han går for. Da flyttes naturlig nok Reitan over på sin vante posisjon på høyreback, og da må Cornic ofres.

Pereira er vel også tilbake på feltet igjen nå, men ikke kampklar denne helga. Når den tid kommer så blir det spennende å se hvordan kabalen legges.

Kos deg i Fredrikstad RBK
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 2 of 9

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb