View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Tangvik |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan |
|
0% |
[ 0 ] |
Ceide |
|
0% |
[ 0 ] |
Nemcik |
|
11% |
[ 4 ] |
Jenssen |
|
5% |
[ 2 ] |
Tagseth |
|
0% |
[ 0 ] |
Selnæs |
|
2% |
[ 1 ] |
Nypan |
|
27% |
[ 10 ] |
Broholm |
|
5% |
[ 2 ] |
Holm |
|
5% |
[ 2 ] |
Reitan-Sunde |
|
25% |
[ 9 ] |
Sæter |
|
16% |
[ 6 ] |
|
Total Votes : 36 |
|
Author |
Message |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 23.07.2024 23:19 Post subject: |
|
|
Mye VAR drama nå, men håper at det kun var nødvendig med en kamp utsettelse. NTF og NFF bør gi tydelige nok signaler før helgen, slik at aksjonene roer seg. Demokratiet må avgjøre VAR til vinteren.
Stiller selv med 3 unger og kone, alle i RBK drakt, til helgen og magefølelsen sier at vi vinner lett |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 23.07.2024 23:59 Post subject: |
|
|
Hadde også tenkt å ta turen til Fredrikstad til helgen, men etter opplevelsen på søndag og med FFK-supporterne som tydeligvis er veldig positive til og inspirerte av det de så på Lerkendal holder jeg meg nok hjemme denne gangen. Avlyste kamper og bortkastet tid og penger er faktisk verre enn VAR for meg. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 24.07.2024 02:28 Post subject: |
|
|
mirar wrote: | Usikker om det er nå vits å ta sjangse og dra på stadion |
Jeg lurer på om du er synsk eller i besittelse av ei spåkule, som visste at dette spørsmålet ville være relevant for over ei uke siden! |
|
Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 24.07.2024 03:22 Post subject: |
|
|
Hedning wrote: | Nei jeg vil ikke komme tilbake å stå skulder til skulder med terrorister som får kampen avlyst før den er kommet i gang. Jeg har bedre ting å gjøre med livet mitt. Laget burde heller ikke stille. |
Helt riktig. Jeg er også blant de som ikke ser noen grunn til å bruke tid på å reise på kamp før wannabe-fascistene er luket ut. Det er mange som tenker slik nå, Kjernen mfl har blitt lagets største fiende, og det bør RBK selvsagt også merke seg. _________________ mvh HeXX
|
 |
fatslick Rutinert
|
Posted: 24.07.2024 08:34 Post subject: |
|
|
Forhåpentligvis så har de selvferklærte aktivister ørlite virkelighetsforståelse at hvis de gjør det i Fredrikstad som kan slå i bofdet med mulig euro, hvis avbrutt kamp, så kan NFF være vennligsinnet av å tilkjenne FFK seieren etter aktivismen. I tillegg kommer bøter fra NFF
Til de selverklærte aktivister. Kan tenke på de supportere som satt på tribuner som ikke var aktivistiske, og som nå har en veldig god sak mot RBK å få konpensert for biletter. Og da er det ikke bare billetter i seg selv. Men også til de som reiste med ensidig formål å gå på kamp |
|
Back to top |
|
 |
David Lee Gorgoroth Junior
|
Posted: 24.07.2024 14:40 Post subject: |
|
|
Kaller andre fascister for så å ønske at en folkegruppe skal "lukes ut". Fantastisk |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.07.2024 21:40 Post subject: |
|
|
Her er en felles uttalelse fra Garnisonen, Yngrebanden, Plankehaugen og Delegasjonen:
«I dag har det vært et møte med alle supportergrupperingene på «Sørsia», og det er kommet frem til at det ikke kommer til å være noen aksjoner fra Fredrikstad-supporternes side, som gjør at kampen kan bli stoppet. Alle supportergruppene på Sørsia er sterkt imot VAR, og ønsker å markere vår motstand mot dette. Det vil vi gjøre ved å ha 10 minutters stillhet for å unngå stopp i spillet. Og vi oppfordrer hele Fredrikstad Stadion til å kjøpe billett og støtte oss i denne aksjonen».
Les mer: FFK-supporterne varsler aksjon under lørdagens kamp |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 24.07.2024 22:49 Post subject: |
|
|
Quote: | Det er viktig å poengtere at jeg og NK i sikkerhet, Kai Jensen, kun var til stede på møtet som lyttende parter. Det var derimot full enighet blant supporterne om at de ikke gjennom aksjoner på noen måte skal ramme FFK som klubb, sier Lasse Steve.
|
En supporterskare som faktisk tenker. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 24.07.2024 23:16 Post subject: |
|
|
Ah, så det går an å være supporter og ikke sabotere egen klubb? Skulle ikke tro det på en del her inne. |
|
Back to top |
|
 |
Kokeplate Rutinert

|
Posted: 25.07.2024 00:40 Post subject: |
|
|
Tenker meg på kampen med en åtteåring og elleveåring. Er det innafor å stå på bortetribunen med barn? |
|
Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 25.07.2024 00:42 Post subject: |
|
|
David Lee Gorgoroth wrote: | Kaller andre fascister for så å ønske at en folkegruppe skal "lukes ut". Fantastisk |
Så bermen har blitt en egen folkegruppe nå? Skal si statusen gikk dere fort til hodet.... _________________ mvh HeXX
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 25.07.2024 09:36 Post subject: |
|
|
Lurer også på å dra og se kampen. Så da er hundrekronersspørsmålet om noen her inne har en tante eller en nabo med kjennskap via via til de indre kretser i Kjernen, og vet om det kommer lignende sabotasjeaksjoner her? _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 25.07.2024 09:59 Post subject: |
|
|
Utrolig at ikke supportergrupperingene kan gå ut å fortelle om de har tenkt å fortsette å sabotere eller ikke. For hver dag som går uten en uttalelse påfører de klubben mer skade. |
|
Back to top |
|
 |
ODN Rutinert
|
Posted: 25.07.2024 10:21 Post subject: |
|
|
Regner med at det kommer til å gå fint, dersom FFK-supporterne har signalisert at det ikke vil skje noe lignende fra deres side. |
|
Back to top |
|
 |
fatslick Rutinert
|
Posted: 25.07.2024 11:08 Post subject: |
|
|
I den "steamen" som FFK er i nå hvor de kjemper både om cup og møter et lag fra adecco-dassen (he he mitt) og kan komme til europa også den veien, så er det mye som står på spill. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 25.07.2024 15:02 Post subject: |
|
|
I motsetning til oss som kun skal unngå OBOS. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 25.07.2024 15:05 Post subject: |
|
|
Noen som vet noe om det er hold i ryktene om planlagte protester i alle kampene denne runden?
Ser FFK-gjengen har tatt avstand, men bekymret for de av våre som var vært helt helt stille |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 25.07.2024 15:06 Post subject: |
|
|
Så lenge de ikke går ut og sier de ikke vil fortsette sabotasjen må man anta at den vil fortsette. |
|
Back to top |
|
 |
fatslick Rutinert
|
Posted: 25.07.2024 15:07 Post subject: |
|
|
Macha wrote: | I motsetning til oss som kun skal unngå OBOS. |
God ide. Ingen hyggelig opplevelse. Og jeg omtaler ikke det som Obos selv om det er reklame-navnet på divisjonen. Jeg vokste opp i Obos-leilighet f heller om jeg vil dra Obos gjennom gjørma. Derfor Adecco-dassen. Mer passende. For alle de døgenikter og latsabber som ikke kan få jobb på den vanlige måten og må gå gjennom adecco |
|
Back to top |
|
 |
Sobchak Proff

|
Posted: 25.07.2024 15:57 Post subject: |
|
|
fatslick wrote: | For alle de døgenikter og latsabber som ikke kan få jobb på den vanlige måten og må gå gjennom adecco |
Ingenting er som litt godt, gammeldags klassehat.  |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 25.07.2024 17:48 Post subject: |
|
|
Ser ut som supporterklubbene synes det å legge var til fotballtinget var så slag i trynet at det blir fullt opprør på tribunene til helga.
Lykke til dere som skal på kamp |
|
Back to top |
|
 |
fatslick Rutinert
|
Posted: 25.07.2024 18:13 Post subject: |
|
|
Sobchak wrote: | fatslick wrote: | For alle de døgenikter og latsabber som ikke kan få jobb på den vanlige måten og må gå gjennom adecco |
Ingenting er som litt godt, gammeldags klassehat.  |
"klassehat"? Spar meg. Jeg har arbeiderklasse-bakgrunn. Ikke noe sølvskje i skjeften. Første jobben jeg hadde var avisbud for aftenposten, omtrent før jeg fikk hår på køllla.
Det jeg lærte ved å gjøre en god jobb, og få bra med tips ved juletider, var muligheten til å få andre jobber. Bare fordi jeg var hyggelig med avisa til ei dame som hadde en sønn som eide en butikk, så fikk jeg jobb på lageret. |
|
Back to top |
|
 |
Pjoltergeist Senior
|
Posted: 26.07.2024 15:20 Post subject: |
|
|
In other news...
Når det gjelder startelleveren så vil nok midtbane- og fronttrio stille likt som mot Lillestrøm. I forsvar vil det nok derimot gjøres endringer.
Nemcik er nå tilbake for fullt, og er vel naturlig nok tiltenkt startplass. Det vil i så fall betyr midtstoppere blir Nemcik og Ceide. Jenssen flyttes nok dermed ut på venstrebacken, og dermed Reitan tilbake på sin vante plass på høyreback. Cornic vil dermed bli ofret.
Sannsynlig startellever i morgen:
Sunde - Sæter - Broholm
Nypan - Selnæs - Tagseth
Jenssen - Nemcik - Ceide - Reitan
Tangvik |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.07.2024 23:26 Post subject: |
|
|
Sikker? Reitan var altså valgt foran Jenssen som venstreback mot Lillestrøm. Jeg tror egentlig laget blir det samme som da.
RBK reiste forresten nedover allerede med 17.25-flyet til Gardermoen i ettermiddag.
Hilsen fra Fredrikstad. |
|
Back to top |
|
 |
Pjoltergeist Senior
|
Posted: 27.07.2024 00:44 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Sikker? Reitan var altså valgt foran Jenssen som venstreback mot Lillestrøm. Jeg tror egentlig laget blir det samme som da.
RBK reiste forresten nedover allerede med 17.25-flyet til Gardermoen i ettermiddag.
Hilsen fra Fredrikstad. |
Ja, det stemmer.
Nå er derimot Nemcik 100% igjen og da er han vanskelig å komme utenom. I og med at Alfred ikke foretrekker to venstrebeinte stoppere, samt at Jenssen er testet på backen tidligere (med hell), så tror jeg nok det er dette han går for. Da flyttes naturlig nok Reitan over på sin vante posisjon på høyreback, og da må Cornic ofres.
Pereira er vel også tilbake på feltet igjen nå, men ikke kampklar denne helga. Når den tid kommer så blir det spennende å se hvordan kabalen legges.
Kos deg i Fredrikstad  |
|
Back to top |
|
 |
|