- Kjempebra at dere hører på supporterne
Skrevet av Thomas Myren, 19. mars 2021, 17:11
Per Ciljan Skjelbred setter pris på at hovedsponsoren heretter blir mindre synlig på Rosenborg-draktene.
Foto: Grain Station/RBK-shop
Siden Sparebank1 ble
ny hovedsponsor for seks år siden, har de krevd å ha logoen sin dobbelt opp på framsida av spillertrøyene - unntatt i gruppespill i europacupene, der reklameregelverket er strengere.
Sterke reaksjoner fra supporterne gjorde at banken revurderte valget etter én sesong, men det ble
ingen forandring - fram til nå. I formiddag ble de nye hjemme- og bortedraktene lansert, og på disse er det bare én logo.
Foto: Grain Station/RBK-shop
- Vi er jo opptatt av det som skal skje ute på banen, men det er en veldig fin drakt. Jeg liker den. Og det er kjempebra at dere hører på supporterne, uttaler Per Ciljan Skjelbred i ei
pressemelding.
Til gjengjeld blir noen kanskje skuffet over at de ledige feltene på skuldrene nå er fylt opp av OBOS, som tidligere i vinter
forlenget og utvidet avtalen ut 2023. Sponsorplassene har vært ledige i to år etter at Telenor avsluttet samarbeidet.