View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Mathiasman Proff

|
Posted: 31.10.2004 13:26 Post subject: RBK-Hjemmeside |
|
|
Hallo,
æ har tenkt å lag ei rbk hjemmeside, så søke æ etter skribenta o.l.! æ bor itj i tr.heim så d bli litt vanskeli for mæ å skriv fra "innsia", men æ kain skriv kamprapport å sånne ting!
hjemmesia bli enten:
www.rosenborg_on_web.tk
www.rosenborg_on_web.moo.no
vil helst ha d gratis i begynnelsen! men bli d mang treff osv går d jo ann å kjøp domene
bare to kriteria:
1.må vær rbk supporter(som æ går ut ifra at aill her e )
2.må ha litt "skills"
e du interresert bare mail mæ på: maaken_junior@hotmail.com _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 31.10.2004 14:34 Post subject: |
|
|
Finnes da nok Rbk-sider fra før... _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 31.10.2004 14:55 Post subject: |
|
|
Dersom du skal lage noe, bør den jo være bedre enn eller utfylle denne siden, ellers er det jo liten vits... Skjønner ikke helt hvordan du skal klare det, men lykke til!!  |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 31.10.2004 15:08 Post subject: |
|
|
Benoni..hvis du mene at æ må utfyll rbkweb.com, så kain du bli me å kom me tips om kordan æ kain utfyll dein  _________________ Dette er en blank signatur
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 31.10.2004 17:44 Post subject: |
|
|
RBK FOR LIFE wrote: | Benoni..hvis du mene at æ må utfyll rbkweb.com, så kain du bli me å kom me tips om kordan æ kain utfyll dein  |
Det er akkurat det jeg mener, jeg kan ikke se noe som mangler på RBKweb!!
Da gjenstår det bare å bli bedre, og det kan jo også bli veldig vanskelig.. |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 31.10.2004 18:12 Post subject: |
|
|
www.vg.no å www.dagbladet.no
to nesten like avisa, skriv om d samme, men på deres måte! da kain jo vi skriv om rbk på vår måte!  _________________ Dette er en blank signatur
|
Back to top |
|
 |
langtind Junior

|
Posted: 31.10.2004 18:54 Post subject: |
|
|
Du har ett poeng der, men samtidig så føler jeg at jeg har fått dekket både RBK på "vg" og "dagbladet"-måten...
rbk.no
rbkweb.com
adressa.no
kjernen.com
Alle disser dekker rbk på en ulik måte... men for all del, om du vil lage en egen side, så skal jeg sjekke den ut...
Tør jeg spørre hva du har tenkt å ha fokuset på?
Arild |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 01.11.2004 17:44 Post subject: |
|
|
bli itj bare rbk, meir cm/fm side å rbk...ei cm sie som handle om cm/fm men, mest om rbk på cm/fm hvis du skjønne...glemt å skriv d
men hvis ingen e interresert så gidd æ itj...d bli for my stress _________________ Dette er en blank signatur
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 01.11.2004 21:43 Post subject: |
|
|
Hva er cm/fm? Jeg er interessert i å se på den jeg. Du kan vel lage den på en morsom måte? www.sverd.net, der skriver han om rosenborg på en artig måte. Eller så kan du åpne for at flere folk kan sende inn ting til deg som blir lagt ut på siden, om hva de mener om Rosenborg o.l. Veit ikke jeg altså, men prøve å gjøre noe litt orginalt. Lykke til! |
|
Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 05.11.2004 23:15 Post subject: |
|
|
Siden din kommer til å bli lagt ned uansett etter et halvår... men uansett ta sjansen... |
|
Back to top |
|
 |
jbyggjordet Junior

|
Posted: 06.11.2004 03:57 Post subject: |
|
|
RBKw wrote: | Hva er cm/fm? |
CM står for Championship Manager, som er tidenes beste managerspill, og som blir erstattet med Football Manager (FM) grunnet uenigheter mellom Eidos (distributør) og SI Games (produsent). _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 06.11.2004 14:53 Post subject: |
|
|
jbyggjordet wrote: | CM står for Championship Manager, som er tidenes beste managerspill, og som blir erstattet med Football Manager (FM) grunnet uenigheter mellom Eidos (distributør) og SI Games (produsent). |
Det er ikke helt korrekt. CM eksisterer fortsatt, og en ny utgave vil bli utgitt på nyåret. Denne har imidlertid kun navnet og tema til felles med tidligere utgivelser. FM er en ny utgave av det klassiske CM-spillet, men med nytt navn og (selvfølgelig) visse forandringer og forbedringer. Grunnen til dette er at begge parter (Edios og SI Games) gjerne ville fortsett å utgi spillet, men klarte ikke å bli enige om "ny kontrakt". Siden Edios satt på rettighetene til navnet, fikk de utvikle et nytt spill med det samme navnet, mens SI Games, som satt på rettighetene til koden (selve spillet) kunne de fortsette å utvikle spillet, men måtte skifte navn. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
|