English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvem blir ny trener i RBK?
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem blir ny trener i RBK?
Trond Sollied
54%
 54%  [ 27 ]
Per Mathias Høgmo
4%
 4%  [ 2 ]
Nils Arne
6%
 6%  [ 3 ]
Ivar Morten Normark
0%
 0%  [ 0 ]
Perry
6%
 6%  [ 3 ]
Tom Nordlie
8%
 8%  [ 4 ]
Utlending (I så fall: Hvem?)
6%
 6%  [ 3 ]
Knut Torbjørn Eggen
16%
 16%  [ 8 ]
Total Votes : 50

Author Message
Jonah
Junior

PostPosted: 21.10.2004 20:25    Post subject: Hvem blir ny trener i RBK? Reply with quote

Tenkte jeg skulle polle litt og se hvem folket tror overtar jobben 01.01.2005. Personlig har jeg ikke peiling. Alle de mest aktuelle kvalitetsmessig er nok ikke aktuelle av ulike årsaker (Eks. Sollied, far sjøl, etc.). Så hvem står vi igjen med? Perry? Keiko? Utenlandsk trener? Eller burde Rune ringe til Aalesund? Er Høgmo aktuell? Andre?
Back to top
View user's profile Send private message
Troinndern
Veteran

PostPosted: 21.10.2004 20:30    Post subject: Reply with quote

tom nordlie skal ikke fløtte til trondheim, far sjøl vil ikke, høgmo er jeg ikke sikker på, ivar morten nordmark kan få fortsette i ålesund, men trond sollied må hjem til norge og trondheim
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
trondh
Veteran

PostPosted: 21.10.2004 20:35    Post subject: Reply with quote

Sollied sier det seg vel selv at vil være førstevalget. Så blir det et spørsmål om lyst og penger.
Jeg er litt usikker på hvor lenge Rune B har holdt på denne hemmeligheten, syntes nemlig Høgmo ble litt flakkende i blikket og tvetydig når han ble spurt om det var kontakt med andre klubber da han sa opp i TIL.
Nils Arne er jo i følge han selv uaktuell, men han også åpnet jo for en retur i avisa her om dagen, men det kan jo være media.
Hvis vi skal til utlandet er vel Benny Lennartsson et spennende navn.
Back to top
Erik87
Proff

PostPosted: 21.10.2004 20:36    Post subject: Reply with quote

Du har jo glemt Eggen jr. da!
Han å Sollied er de eneste aktuelle!
2mas
Sjef

PostPosted: 21.10.2004 21:07    Post subject: Reply with quote

Erik87 wrote:

La ham til nå.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 21.10.2004 21:16    Post subject: Reply with quote

enn mini???Wink er vel egentlig useriøst desverre... men det ville vært et tøft trener valg;)
Jonah
Junior

PostPosted: 21.10.2004 22:59    Post subject: Reply with quote

Erik87 wrote:
Stemmer det, ja. Embarassed
Men nå har jo 2mas rettet opp tabben. Det er klart at når man har med Faderen må man ha med Sønnen også. Wink
Back to top
Ivers1
Junior

PostPosted: 21.10.2004 23:12    Post subject: Reply with quote

Jonah wrote:
Erik87 wrote:
Stemmer det, ja. Embarassed
Men nå har jo 2mas rettet opp tabben. Det er klart at når man har med Faderen må man ha med Sønnen også. Wink

Det er greit at du tar med Faderen og Sønnen, men vi vil IKKE ha Den Hellige Ånd - dvs pensjonerte landslagstrenere som Drillo, Semb og Solbakken... Twisted Evil
Erik87
Proff

PostPosted: 21.10.2004 23:27    Post subject: Reply with quote

Tror Sollied blir det beste valget, siden han bringer med seg impulser utenfra, og dermed er den som kan føre RBK videre. Uten å bryte helt med den gamle stilen!
joakleis
Veteran

PostPosted: 22.10.2004 01:09    Post subject: Reply with quote

Jeg tror dessverre ikke Trond vil hjem ennå. Han gjør det fortsatt bra i utlandet, selv om han i år vel har mislyktes noe med Brügge.
Trond er selvfølgelig mitt førstevalg, men jeg tviler på om han kommer. Venter vi enda et par år, så kanskje.
Slik sett er vel Knut Torbjørn den mest realistiske i mine øyne. Han sier til pressen i dag at han kommer til å trene Fredrikstad også neste sesong, men det tror jeg ikke vi skal legge for mye vekt på. Får han tilbudet, tviler jeg på om han sier nei. I såfall har jeg STOR respekt for han. Det skal noe til å si nei til RBK... Spør bare Åge.
Men jeg håper og tror at han i såfall sier ja.
Skulle vi hente inn noen fra utlandet, er det vel bare Benny Lennartsson som kan sies å være aktuell. Men jeg tror vi må holde oss til det fundamentet Nils Arne bygde opp. Kevin Keegan hadde vært morsomt, i og med at han står for mye det samme som Nils Arne, men han er overhodet ikke realistisk. Men en morsom tanke. Selv om han ikke vet hva forsvarsspill er Laughing
Perry tror jeg ikke er rett mann. Ikke noe galt med Per Joar Hansen, men han har vært en del av årets trenerteam, og hvis skylden skal legges på trenerne, må nok også Perry få litt skyld.
Inn med Trond eller Knut Thorbjørn, og la de selv velge sin assistent.
Bakklandia
Legende

PostPosted: 22.10.2004 07:53    Post subject: Reply with quote

Hva med Harald Aabrekk da? Han har jo gjort tingene sine bra, og er i allefall eh.....engasjert nok. Det ser vi jo på hvordan han lar dommerne få gjennomgå. Men jeg tviler vel egentlig på at han vil vekk fra Haugesund, nå som han har kommet hjem. Dessuten vet jeg ikke om jeg egentlig vil ha han.

To mindre seriøse forslag som jeg ikke klarer å dy med for å nevne;

Arne Scheie: Mannen har peiling på fotball, og er jo på go'fot (tok dere den) med de fleste i fotballnorge.

Yngve Hågensen: Så får i allefall Erik Hoftun den kruttønna han etterlyser! Laughing

Last edited by Bakklandia on 22.10.2004 07:57; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bakklandia
Legende

PostPosted: 22.10.2004 07:57    Post subject: Reply with quote

joakleis wrote:
Perry tror jeg ikke er rett mann. Ikke noe galt med Per Joar Hansen, men han har vært en del av årets trenerteam, og hvis skylden skal legges på trenerne, må nok også Perry få litt skyld.
.

Man skulle jo tror at skylden skal legges på trenerNE, men etter det jeg kan se slipper hr. Skarsfjord meget lett unna. Han har da vel vært en like stor del av trenerteamet han også? Han har bare ikke vært så profilert i media, tror om det er det som berget han?
Zbegra
Rutinert

PostPosted: 22.10.2004 08:13    Post subject: Reply with quote

Det er jo faktisk Perry som har ansvar for forsvaret og forsvaret har vel akkurat ikke vært upåklagelig det heller, nei tvært imot.
pshyconaut
Junior

PostPosted: 22.10.2004 08:47    Post subject: Reply with quote

Hørte at Rune B sa at ola ikke hadde greid å få inn det gamle rosenborg mønsteret i laget, og at det var ønskelig å få en trener som klarte dette.
Jeg tror at vi dermed, takk og pris, at vi kan legge kandidater som solbakken, høgmo og andre i drillo slekten døde.

Vår man må jo være Sollied. Og hvis han ikke vil er det jo eggen jr.

PS: Mener at Keiko har en klausul i sin kontrakt om at han kan gå til rosenborg hvis han får tilbud om dette.
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 22.10.2004 09:41    Post subject: Reply with quote

joakleis
Skrevet: 14.09.04 15:30

Jeg tror dessverre ikke Trond vil hjem ennå. Han gjør det fortsatt bra i utlandet, selv om han i år vel har mislyktes noe med Brügge.
Trond er selvfølgelig mitt førstevalg, men jeg tviler på om han kommer. Venter vi enda et par år, så kanskje.
Slik sett er vel Knut Torbjørn den mest realistiske i mine øyne. Han sier til pressen i dag at han kommer til å trene Fredrikstad også neste sesong, men det tror jeg ikke vi skal legge for mye vekt på. Får han tilbudet, tviler jeg på om han sier nei. I såfall har jeg STOR respekt for han. Det skal noe til å si nei til RBK... Spør bare Åge.
Men jeg håper og tror at han i såfall sier ja.
Skulle vi hente inn noen fra utlandet, er det vel bare Benny Lennartsson som kan sies å være aktuell. Men jeg tror vi må holde oss til det fundamentet Nils Arne bygde opp. Kevin Keegan hadde vært morsomt, i og med at han står for mye det samme som Nils Arne, men han er overhodet ikke realistisk. Men en morsom tanke. Selv om han ikke vet hva forsvarsspill er
Inn med Trond eller Knut Thorbjørn, og la de selv velge sin assistent.
--------------------------------------------------------------------------------

Info: Ola for sparken etter sesongslutt (Arsenal 4. desember), men Per Joar Hansen og Terje Skarsfjord fortsetter som ass.trenere hvis de ikke trekker seg selv da, men slik sitivasjonen er "nå" så fortsetter begge! Rolling Eyes

Min Mening:

Jeg mener RBK-ledelsen bør satse på Trond Sollied ut tvil. Men hvis han takker nei så mener jeg vi bør satse på en utlands trener med "NAVN"!
Men hvem det bør bli eller blir har jeg ikke peiling på!
Og hvis det ikke blir noen av dem så synes jeg vi skal satse på Per Mathias Høgmo! Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Bakklandia
Legende

PostPosted: 22.10.2004 09:47    Post subject: Reply with quote

Baadshah/Tab wrote:

Info: Ola for sparken etter sesongslutt (Arsenal 4. desember), men Per Joar Hansen og Terje Skarsfjord fortsetter som ass.trenere hvis de ikke trekker seg selv da, men slik sitivasjonen er "nå" så fortsetter begge! Rolling Eyes

Syns jeg hørte i går at Perry også gikk etter sesongen. Men jeg fikk ikke med meg så mange meldinger etter 17.00 i går, var det feilinfo? Blir Perry likevel? Og igjen: hvorfor har ikke Terje Skarsfjord fått så mye som et gram kritikk engang? Han er da vel en del av trenerteamet hans også, og de to andre har sannelig fått sitt, da kansje spesielt Ola.
jenssenc
Senior

PostPosted: 22.10.2004 09:56    Post subject: Reply with quote

...eller var det Rune Skarsfjord?
Back to top
Jedidalen
Rutinert

PostPosted: 22.10.2004 10:23    Post subject: Reply with quote

Berti Vogts er vel snart ledig Very Happy
Banksjef
Junior

PostPosted: 22.10.2004 10:32    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det er rart at ingen har nevnt Mikael Laudrup som et utenlandsk alternativ... Han må da være en kandidat som Rosenborg bør kunne nyte godt av???
Back to top
Jedidalen
Rutinert

PostPosted: 22.10.2004 10:51    Post subject: Reply with quote

Han er vel nevnt i forbindelse med Real Madrid, så får han valget er vel ikke det så vanskelig.
Mathiasman
Proff

PostPosted: 22.10.2004 12:03    Post subject: Reply with quote

enten sollied elr ein utenlandsk..nån sei michael laudrup, koffer itj brian?

btw..! koffer har itj nån nevnt bent skammelsrud?! hain va jo ein kanon på sentral midt på 90-tallet

NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net

Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
jenssenc
Senior

PostPosted: 22.10.2004 13:21    Post subject: Reply with quote

Selv om det er vanskelig synes jeg debatten om hvem som skal bli trener kan vente litt, slik at spillerne og Ola får konsentrert seg om avslutningen av sesongen.........men jeg vil gjerne ha Sollied som trener.....
Back to top
Iversen
Senior

PostPosted: 22.10.2004 13:30    Post subject: Reply with quote

RBK FOR LIFE wrote:
enten sollied elr ein utenlandsk..nån sei michael laudrup, koffer itj brian?

btw..! koffer har itj nån nevnt bent skammelsrud?! hain va jo ein kanon på sentral midt på 90-tallet

trur ikke rbk gutta har mer respekt for bent skammelsrud enn for Ola by rise.

Etter min meining bør Knut Torbjørn Eggen ta over.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 22.10.2004 13:33    Post subject: Reply with quote

Sollied, Eggen jr. eller Nordlie.
Back to top
RBK4EVER
Proff

PostPosted: 22.10.2004 14:26    Post subject: Reply with quote

nordli og eggen junior er vel heller ikke den som høster mest respekt. Enten skal vi ha sollied, og dersom det ikke går må vi satse på å lete litt... Micheal laudrup har jeg ikke så mye kjenskap til som trener... men han høres ut som en kandidat som ville vært meget spennende...
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 1 of 5

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb