View previous topic :: View next topic |
Hvem blir ny trener i RBK? |
Trond Sollied |
|
54% |
[ 27 ] |
Per Mathias Høgmo |
|
4% |
[ 2 ] |
Nils Arne |
|
6% |
[ 3 ] |
Ivar Morten Normark |
|
0% |
[ 0 ] |
Perry |
|
6% |
[ 3 ] |
Tom Nordlie |
|
8% |
[ 4 ] |
Utlending (I så fall: Hvem?) |
|
6% |
[ 3 ] |
Knut Torbjørn Eggen |
|
16% |
[ 8 ] |
|
Total Votes : 50 |
|
Author |
Message |
Jonah Junior

|
Posted: 21.10.2004 20:25 Post subject: Hvem blir ny trener i RBK? |
|
|
Tenkte jeg skulle polle litt og se hvem folket tror overtar jobben 01.01.2005. Personlig har jeg ikke peiling. Alle de mest aktuelle kvalitetsmessig er nok ikke aktuelle av ulike årsaker (Eks. Sollied, far sjøl, etc.). Så hvem står vi igjen med? Perry? Keiko? Utenlandsk trener? Eller burde Rune ringe til Aalesund? Er Høgmo aktuell? Andre? |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 21.10.2004 20:30 Post subject: |
|
|
tom nordlie skal ikke fløtte til trondheim, far sjøl vil ikke, høgmo er jeg ikke sikker på, ivar morten nordmark kan få fortsette i ålesund, men trond sollied må hjem til norge og trondheim |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 21.10.2004 20:35 Post subject: |
|
|
Sollied sier det seg vel selv at vil være førstevalget. Så blir det et spørsmål om lyst og penger.
Jeg er litt usikker på hvor lenge Rune B har holdt på denne hemmeligheten, syntes nemlig Høgmo ble litt flakkende i blikket og tvetydig når han ble spurt om det var kontakt med andre klubber da han sa opp i TIL.
Nils Arne er jo i følge han selv uaktuell, men han også åpnet jo for en retur i avisa her om dagen, men det kan jo være media.
Hvis vi skal til utlandet er vel Benny Lennartsson et spennende navn. |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 21.10.2004 20:36 Post subject: |
|
|
Du har jo glemt Eggen jr. da!
Han å Sollied er de eneste aktuelle! _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.10.2004 21:07 Post subject: |
|
|
Erik87 wrote: | Du har jo glemt Eggen jr. da! |
La ham til nå. |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 21.10.2004 21:16 Post subject: |
|
|
enn mini??? er vel egentlig useriøst desverre... men det ville vært et tøft trener valg;) _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
Jonah Junior

|
Posted: 21.10.2004 22:59 Post subject: |
|
|
Erik87 wrote: | Du har jo glemt Eggen jr. da!
Han å Sollied er de eneste aktuelle! | Stemmer det, ja.
Men nå har jo 2mas rettet opp tabben. Det er klart at når man har med Faderen må man ha med Sønnen også.  |
|
Back to top |
|
 |
Ivers1 Junior
|
Posted: 21.10.2004 23:12 Post subject: |
|
|
Jonah wrote: | Erik87 wrote: | Du har jo glemt Eggen jr. da!
Han å Sollied er de eneste aktuelle! | Stemmer det, ja.
Men nå har jo 2mas rettet opp tabben. Det er klart at når man har med Faderen må man ha med Sønnen også.  |
Det er greit at du tar med Faderen og Sønnen, men vi vil IKKE ha Den Hellige Ånd - dvs pensjonerte landslagstrenere som Drillo, Semb og Solbakken...  _________________ Hilsen Ivers1
- det finnes bare en Ivers... |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 21.10.2004 23:27 Post subject: |
|
|
Tror Sollied blir det beste valget, siden han bringer med seg impulser utenfra, og dermed er den som kan føre RBK videre. Uten å bryte helt med den gamle stilen! _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 22.10.2004 01:09 Post subject: |
|
|
Jeg tror dessverre ikke Trond vil hjem ennå. Han gjør det fortsatt bra i utlandet, selv om han i år vel har mislyktes noe med Brügge.
Trond er selvfølgelig mitt førstevalg, men jeg tviler på om han kommer. Venter vi enda et par år, så kanskje.
Slik sett er vel Knut Torbjørn den mest realistiske i mine øyne. Han sier til pressen i dag at han kommer til å trene Fredrikstad også neste sesong, men det tror jeg ikke vi skal legge for mye vekt på. Får han tilbudet, tviler jeg på om han sier nei. I såfall har jeg STOR respekt for han. Det skal noe til å si nei til RBK... Spør bare Åge.
Men jeg håper og tror at han i såfall sier ja.
Skulle vi hente inn noen fra utlandet, er det vel bare Benny Lennartsson som kan sies å være aktuell. Men jeg tror vi må holde oss til det fundamentet Nils Arne bygde opp. Kevin Keegan hadde vært morsomt, i og med at han står for mye det samme som Nils Arne, men han er overhodet ikke realistisk. Men en morsom tanke. Selv om han ikke vet hva forsvarsspill er
Perry tror jeg ikke er rett mann. Ikke noe galt med Per Joar Hansen, men han har vært en del av årets trenerteam, og hvis skylden skal legges på trenerne, må nok også Perry få litt skyld.
Inn med Trond eller Knut Thorbjørn, og la de selv velge sin assistent. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 22.10.2004 07:53 Post subject: |
|
|
Hva med Harald Aabrekk da? Han har jo gjort tingene sine bra, og er i allefall eh.....engasjert nok. Det ser vi jo på hvordan han lar dommerne få gjennomgå. Men jeg tviler vel egentlig på at han vil vekk fra Haugesund, nå som han har kommet hjem. Dessuten vet jeg ikke om jeg egentlig vil ha han.
To mindre seriøse forslag som jeg ikke klarer å dy med for å nevne;
Arne Scheie: Mannen har peiling på fotball, og er jo på go'fot (tok dere den) med de fleste i fotballnorge.
Yngve Hågensen: Så får i allefall Erik Hoftun den kruttønna han etterlyser!  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 22.10.2004 07:57; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 22.10.2004 07:57 Post subject: |
|
|
joakleis wrote: | Perry tror jeg ikke er rett mann. Ikke noe galt med Per Joar Hansen, men han har vært en del av årets trenerteam, og hvis skylden skal legges på trenerne, må nok også Perry få litt skyld.
. |
Man skulle jo tror at skylden skal legges på trenerNE, men etter det jeg kan se slipper hr. Skarsfjord meget lett unna. Han har da vel vært en like stor del av trenerteamet han også? Han har bare ikke vært så profilert i media, tror om det er det som berget han? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 22.10.2004 08:13 Post subject: |
|
|
Det er jo faktisk Perry som har ansvar for forsvaret og forsvaret har vel akkurat ikke vært upåklagelig det heller, nei tvært imot. _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
pshyconaut Junior
|
Posted: 22.10.2004 08:47 Post subject: |
|
|
Hørte at Rune B sa at ola ikke hadde greid å få inn det gamle rosenborg mønsteret i laget, og at det var ønskelig å få en trener som klarte dette.
Jeg tror at vi dermed, takk og pris, at vi kan legge kandidater som solbakken, høgmo og andre i drillo slekten døde.
Vår man må jo være Sollied. Og hvis han ikke vil er det jo eggen jr.
PS: Mener at Keiko har en klausul i sin kontrakt om at han kan gå til rosenborg hvis han får tilbud om dette. |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 22.10.2004 09:41 Post subject: |
|
|
joakleis
Skrevet: 14.09.04 15:30
Jeg tror dessverre ikke Trond vil hjem ennå. Han gjør det fortsatt bra i utlandet, selv om han i år vel har mislyktes noe med Brügge.
Trond er selvfølgelig mitt førstevalg, men jeg tviler på om han kommer. Venter vi enda et par år, så kanskje.
Slik sett er vel Knut Torbjørn den mest realistiske i mine øyne. Han sier til pressen i dag at han kommer til å trene Fredrikstad også neste sesong, men det tror jeg ikke vi skal legge for mye vekt på. Får han tilbudet, tviler jeg på om han sier nei. I såfall har jeg STOR respekt for han. Det skal noe til å si nei til RBK... Spør bare Åge.
Men jeg håper og tror at han i såfall sier ja.
Skulle vi hente inn noen fra utlandet, er det vel bare Benny Lennartsson som kan sies å være aktuell. Men jeg tror vi må holde oss til det fundamentet Nils Arne bygde opp. Kevin Keegan hadde vært morsomt, i og med at han står for mye det samme som Nils Arne, men han er overhodet ikke realistisk. Men en morsom tanke. Selv om han ikke vet hva forsvarsspill er
Perry tror jeg ikke er rett mann. Ikke noe galt med Per Joar Hansen, men han har vært en del av årets trenerteam, og hvis skylden skal legges på trenerne, må nok også Perry få litt skyld.
Inn med Trond eller Knut Thorbjørn, og la de selv velge sin assistent.
--------------------------------------------------------------------------------
Info: Ola for sparken etter sesongslutt (Arsenal 4. desember), men Per Joar Hansen og Terje Skarsfjord fortsetter som ass.trenere hvis de ikke trekker seg selv da, men slik sitivasjonen er "nå" så fortsetter begge!
Min Mening:
Jeg mener RBK-ledelsen bør satse på Trond Sollied ut tvil. Men hvis han takker nei så mener jeg vi bør satse på en utlands trener med "NAVN"!
Men hvem det bør bli eller blir har jeg ikke peiling på!
Og hvis det ikke blir noen av dem så synes jeg vi skal satse på Per Mathias Høgmo!  |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 22.10.2004 09:47 Post subject: |
|
|
Baadshah/Tab wrote: |
Info: Ola for sparken etter sesongslutt (Arsenal 4. desember), men Per Joar Hansen og Terje Skarsfjord fortsetter som ass.trenere hvis de ikke trekker seg selv da, men slik sitivasjonen er "nå" så fortsetter begge! |
Syns jeg hørte i går at Perry også gikk etter sesongen. Men jeg fikk ikke med meg så mange meldinger etter 17.00 i går, var det feilinfo? Blir Perry likevel? Og igjen: hvorfor har ikke Terje Skarsfjord fått så mye som et gram kritikk engang? Han er da vel en del av trenerteamet hans også, og de to andre har sannelig fått sitt, da kansje spesielt Ola. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
jenssenc Senior
|
Posted: 22.10.2004 09:56 Post subject: |
|
|
...eller var det Rune Skarsfjord? |
|
Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
|
Back to top |
|
 |
Banksjef Junior
|
Posted: 22.10.2004 10:32 Post subject: |
|
|
Jeg synes det er rart at ingen har nevnt Mikael Laudrup som et utenlandsk alternativ... Han må da være en kandidat som Rosenborg bør kunne nyte godt av??? |
|
Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 22.10.2004 10:51 Post subject: |
|
|
Han er vel nevnt i forbindelse med Real Madrid, så får han valget er vel ikke det så vanskelig. _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 22.10.2004 12:03 Post subject: |
|
|
enten sollied elr ein utenlandsk..nån sei michael laudrup, koffer itj brian?
btw..! koffer har itj nån nevnt bent skammelsrud?! hain va jo ein kanon på sentral midt på 90-tallet _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
jenssenc Senior
|
Posted: 22.10.2004 13:21 Post subject: |
|
|
Selv om det er vanskelig synes jeg debatten om hvem som skal bli trener kan vente litt, slik at spillerne og Ola får konsentrert seg om avslutningen av sesongen.........men jeg vil gjerne ha Sollied som trener..... |
|
Back to top |
|
 |
Iversen Senior
|
Posted: 22.10.2004 13:30 Post subject: |
|
|
RBK FOR LIFE wrote: | enten sollied elr ein utenlandsk..nån sei michael laudrup, koffer itj brian?
btw..! koffer har itj nån nevnt bent skammelsrud?! hain va jo ein kanon på sentral midt på 90-tallet |
trur ikke rbk gutta har mer respekt for bent skammelsrud enn for Ola by rise.
Etter min meining bør Knut Torbjørn Eggen ta over. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 22.10.2004 13:33 Post subject: |
|
|
Sollied, Eggen jr. eller Nordlie. |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 22.10.2004 14:26 Post subject: |
|
|
nordli og eggen junior er vel heller ikke den som høster mest respekt. Enten skal vi ha sollied, og dersom det ikke går må vi satse på å lete litt... Micheal laudrup har jeg ikke så mye kjenskap til som trener... men han høres ut som en kandidat som ville vært meget spennende... _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
|