English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvem bør starte landskampen imorgen?

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sondre
Senior

PostPosted: 08.10.2004 14:51    Post subject: Hvem bør starte landskampen imorgen? Reply with quote

Mitt forslag er : (4-1-3-2)
Thomas Myhre - Virker, desverre, litt mer stabil på landslaget en EJ.
Riise - Er vel selvskreven på venstrebacken
Lundekvam - Stabil som alltid som stopper
Riseth - Virker enda mer stabil en "panser-Hagen", så greit at han starter.
Jon Inge Høiland - Tror nok han er den beste h-backen i stallen.

Tommy S Larsen - Sinnsykt stødig def.midt. spiller, med ro, gode pasninger, noe Norge trenger. Flott at han er tilbake i stallen.
Martin Andresen - Ikke hatt de beste kampene i det siste, men han er vel ute etter å vise at han forstatt er god nok til og spille. Og vi vet hvor god han er når han spiller oppimot sitt beste, noe jeg tror han kommer til og gjøre.
Ødegaard - (h.midt) Trenger teknikken, farten hans. Tror Sørensen er ute av form, det er derimot Ødegaard, så jeg synes han bør satses på, selv om jeg tviler på at det skjer.
MGP(v.midt) - Tror nok ikke at han starter, pga at han har hatt det vanskelig i Blackburn. Desverre starter Magnhild:-\ , men vi får håpe for Norge sin skyld at mgp starter.

Tilbaketrukket spiss : John Carew, trenger en som vinner andreballene fra midtbanen, og der er lille-john suveren, selv om vi kunne ha trunget FJ sine defensive/arbeidsmaur egenskaper der. Men når TSL starter,føler jeg meg trygg på at vi slipper å ha en spiss som flyr tilbake hele tiden, derfor mener jeg at JC bør starte
Spiss - Steffen Iversen, er i kjempeform, ser ingen grunn til at han ikke skal starte.

Håper at dette laget starter, men tviler på det Laughing

Hva er deres lag ?
m@ds
Senior

PostPosted: 08.10.2004 15:42    Post subject: Reply with quote

Thomas Myhre GK - er ikke en bedre keeper, men har mer internasjonal erfaring og kommer til å starte! Teit!
Høiland HB- Beste høyrebacken på laget!
Riise VB - Sier ikke mer
Lundekvam FS - Selvskreven
Soma FS - Riseth sliter og vil ikke starte
Svindal Larsen MS- Har blitt skrytt opp i skyene av sin trener og er også kaptein i Nürnberg
Hoseth MS - Trenger noen til å legge de superbe ballene i bakrom
Ødegaard HV - Trenger farta og driblingene
MGP VV - Slutt å tulle med folk som Rudi
Iversen OMS - Superform
Carew Spiss - Tror dette med ungegreiene vil gjøre at han vil ta i 110 %! Smile
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb