View previous topic :: View next topic |
Hvem var BB mot Vikingur? |
Lund Hansen |
|
5% |
[ 2 ] |
Svensson |
|
81% |
[ 31 ] |
Eyjólfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
Hou Sæter |
|
2% |
[ 1 ] |
Selnæs |
|
2% |
[ 1 ] |
Midtsjø |
|
2% |
[ 1 ] |
Nielsen |
|
2% |
[ 1 ] |
Malec |
|
2% |
[ 1 ] |
Riski |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 38 |
|
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 02.07.2015 19:29 Post subject: Rosenborg - VÃkingur |
|
|
VS.
Torsdag 9. juli klokka 19 @ rbk.no.
Gitt greit resultat i kveld blir det nok flere reserver om ei uke. Tar det nesten for gitt at Lunna, Skjelvik, Malec og Riski starter. Også Sæter og Nielsen bør være nær plass. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.07.2015 18:27 Post subject: |
|
|
Det er allerede bestemt at Helland og Strandberg står over returkampen mot Vikingur i europaligakvalifiseringa på torsdag.
- Det er uaktuelt. Vi presser aldri noen til å spille. Risikoen nå er at noen går sund, og er borte i lang tid. Det ønsker vi ikke, det har vi ikke råd til, slår Kåre Ingebrigtsen fast overfor rbkweb.no.
Les mer: Helland og Strandberg fortsatt ute
Må ydmyk ta et lite forbehold: Kan hende at Ingebrigtsen brydde seg mer om semantikken min enn det jeg gjorde sjøl: Spørsmålet mitt etter å ha snakket om Glimt-kampen var: Det er også uaktuelt å presse dem til spill på torsdag?
Jeg antar likevel at Ingebrigtsen forstår at "presse dem" i denne sammenheng var muntlig sjargong, og i mine øyne tilsvarende "bruke dem".
Uansett nekter jeg å tro at Strandberg spiller, og jeg kan heller ikke se for meg Helland i beste fall blir noe mer enn innbytter. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 05.07.2015 22:00 Post subject: |
|
|
Hvis vi spiller med like toppet lag som vi gjorde i bortekampen så spyr jeg. Det hadde vært tjenesteforsømmelse slik som laget fremstår nå. Helt åpenbart at særlig de på midten må ha trenger en uke der de bare får trene fremfor kampforberedelser med mer midt i uka. |
|
Back to top |
|
 |
1960 Rutinert
|
Posted: 06.07.2015 14:36 Post subject: |
|
|
I denne kampen så skal spillere spares maksimalt.
Strengt tatt så er det bare Svensson og Selnæs som det ser ut som om at de tåler kampprogrammet. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.07.2015 19:07 Post subject: |
|
|
VG wrote: | - Jeg tenker ikke langt frem. Fokuset er torsdag og Vikingur i kvalifiseringen til Europa League på Lerkendal, Kåre Ingebrigtsen.
Da håper han Pål André Helland og Stefan Strandberg er tilbake. Begge stod over med skader mot Bodø/Glimt. RBK leder 2-0 etter første møte på Færøyene. |
Håper virkelig ikke at Ingebrigtsen har ombestemt seg og tenker å sende duoen på banen. Men tror dette mest er uvitenhet fra VG. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 06.07.2015 19:09 Post subject: |
|
|
Kåre må "gamble" her og stille så svakt som overhodet mulig, han må slutte med dette tullet med å stille sterkt lag samme faen hvem vi møter. Helst bør hele midtbanen Midtsjø-Selnæs-Jensen spares. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 06.07.2015 19:14 Post subject: |
|
|
Hvem skal spille der da? Gamsten er jo skadet.
Da gjenstår Hou Sæter. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.07.2015 19:15 Post subject: |
|
|
Solli og Sæter bør få sjansen på midten i alle fall.
Steiring og Reitan hete kandidater i forsvar. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 06.07.2015 19:21 Post subject: |
|
|
1960 wrote: | I denne kampen så skal spillere spares maksimalt.
Strengt tatt så er det bare Svensson og Selnæs som det ser ut som om at de tåler kampprogrammet. |
Selnæs trenger også en pause, han ble løpt opp så mange ganger og brukte såpass mange sekunder at han ble presset hele kampen. Han trenger å stå over en 90-minutter. Synd vi bare har usikre juniorer i backup. |
|
Back to top |
|
 |
Keyser Soze Senior
|
Posted: 06.07.2015 23:05 Post subject: |
|
|
Noen som vet hvordan denne kampen er i forhold sesongkort?
Er den gratis for kortholdere? _________________ «Komplett leksikon, i utmerket stand gis bort, da behovet for det, ikke lenger er til stede, da kjerringa veit, og kan alt....» |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 06.07.2015 23:12 Post subject: |
|
|
Ja, denne kampen er inkludert i sesongkortet. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
huffameg Rutinert

|
Posted: 07.07.2015 12:48 Post subject: |
|
|
regner med at det er Øvre HENT tribune som er satt til side for sesongkortholdere? Men er det også slik at kjernentribunen er åpen for alle sesongkorthavere? Lurer på om det var det i NM |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.07.2015 20:36 Post subject: |
|
|
I hvilken runde tenkte Dyrhaug å åpne hele stadion? Husker ikke helt fra Kjernen-medlemsmøtet.
....
For min del var laget på treninga i ettermiddag mer interessant:
André Hansen
Jonas Svensson - Holmar Eyjolfsson - Jørgen Skjelvik - Mikael Dorsin
John Hou Sæter - Ole Selnæs - Fredrik Midtsjø
Emil Nielsen - Tomas Malec - Riku Riski
Kommer noen saker etter hvert, men har følgende opplysninger:
- Det var formasjonstrening mot innebandymål uten keeper, men Ingebrigtsen bekreftet langt på vei at han ikke ønsker å rullere på keeperplass - denne gang heller.
- Strandberg og Gamst var begge med på reservelaget.
- Helland drev bare rolig balltrilling sammen med Christian Thorbjørnsen.
- Glemte å spørre om Strandberg og Helland er aktuelle som innbyttere på torsdag.
- Følte det var vanskelig å presse treneren all verden angående såpass toppet lag før uttaket er bekreftet. Men dere får noen kommentarer på forsida etter hvert. Får evt. spørre mer på torsdag, tror jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 07.07.2015 21:35 Post subject: |
|
|
Ser greit ut det laget der, men skulle gjerne sett Dahl Reitan og/eller Steiring på laget også for å hvile et par av forsvarsspillerne. Men det er jo fullt mulig at de kommer på i 2 omg. |
|
Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 08.07.2015 00:10 Post subject: |
|
|
Rart at Lunna er sååå ute i kulden. Eller er han skadd enda?
Den elleveren der sparer vel egentlig kun Mike, Mikkelinho og Søder? + at strandberg og helland er ute så klart.
Sier litt om hvor tynn stallen er, når vi sportslig sett kan hvile spillere, men rett og slett ikke har andre enn juniorer å sette inn.
Mulig det rett og slett hadde blitt for tynt mot fysisk sterke vikinger med:
Lunna
Reitan - holmar - steiring - skjelvik
Solli - Selnes - Sæter
Riski - malec - nielsen
Kunne vi hvilt Svensson, midtsjø, Hansen & Dorsin i tillegg til de tidligere nevnte. _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 08.07.2015 01:46 Post subject: |
|
|
Bare tull å ikke holde 2. keeperen varm i kamper som dette. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 08.07.2015 15:12 Post subject: |
|
|
Er Lunna fortsatt skadet ? Får jo aldri sjansen, selv om AH ikke akkurat har vært overlegen i mål... _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
Back to top |
|
 |
LÆX Junior
|
Posted: 08.07.2015 15:20 Post subject: |
|
|
Synd at Alex ser ut til å havne helt utafor ja. Synes ikke det er klasseforskjell på de to Hansenene.
Kan dette bli første kampen i år vi virkelig legger oss bakpå for å surfe inn, eller vil bl.a Hou peise på for å vise seg fram.
Hei forresten  _________________ "He's been like a fresh of breath air" - ROY KEANE |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 08.07.2015 15:22 Post subject: |
|
|
Velkommen skal du være:) _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
LÆX Junior
|
Posted: 08.07.2015 15:36 Post subject: |
|
|
Takk så mye. Hadde en gjesteopptreden etter slaget i Køben, men den kontoen slipper jeg ikke inn på.
Jeg har gått lei av vgd og håper jeg kan henge her istedet.
On topic: Ønsker meg følgende tre ting mot Vinkingurene...Hou Sæter som slår til så det synger, Malec scorer mål og med det kan gi tid til Helmersen. Hadde vært tøft! _________________ "He's been like a fresh of breath air" - ROY KEANE |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 08.07.2015 16:56 Post subject: |
|
|
Høres bra ut. Vil påstå at nivået generellt er høyere her inne så ikke dra med deg for mange uvaner fra VGD inn hit da;D _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
MkBerg Veteran
|
Posted: 08.07.2015 17:10 Post subject: |
|
|
Noen som vil bytte sesongkort på ØØ (for å ta med seg en kompis) mot SolidTango-stream (el. 49,-)? Et uventet beinbrudd hindrer meg fra å dra. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 08.07.2015 19:22 Post subject: |
|
|
Gjelder det da inngang resten av sesongen eller kun denne?
Edit: Go bedring  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 08.07.2015 22:34 Post subject: |
|
|
MkBerg wrote: | uventet beinbrudd |
Det er det værste bruddene, altså. God bedring! _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.07.2015 22:37 Post subject: |
|
|
Vikingur var på plass i Trondheim allerede tirsdag, og trener tre økter på Lerkendal før kampen torsdag. Laget bruker oppholdet i byen som en «sosial treningsleir».
- Det er pause i ligaen hjemme, og vi har ikke trent siden kampen mot RBK. Nå bruker vi dette oppholdet som en forberedelse til resten av serien. Klubben er stiftet i 2007, men har til gode å vinne serien. Det er vårt store mål i år, sier Clementsen.
Les mer: Vikingur-treneren: - Selnæs begynte å sutre med det samme
Alexander Lund Hansen ser (...) igjen ut til å havne på benken. Reservekeeperen spilte de to første NM-kampene mot Vuku og Fløya, men ikke mot Levanger.
- Han var syk. Han har vært syk eller skadet i begge de to siste cupkampene, påpeker Kåre Ingebrigtsen.
Skulderplager ødela nemlig for spill mot Tromsdalen. I åpningskampen mot Vikingur var han derimot vraket.
- Vi bytter ikke keeper for å bytte keeper, kommenterer treneren.
- Er rollen såpass annerledes enn de andre?
- Vi bytter ikke så ofte på noen plass.
- Men er det enklere å rullere på andre plasser?
- Vi rullerer ikke for å rullere. Det er klart Lunna kommer til å stå kamper. Og det er fordi han er god på trening, svarer Ingebrigtsen.
Les mer: Tror Malec er påvirket av usikker framtid
Jeg var ikke på trening i dag, men ser at Adressa ikke ble noe klokere av det som skjedde der. Altså var det nok ingen formasjonsøkt.
Sånn sett fortsatt en liten mulighet for at Lunna står, men tror nok at Ingebrigtsen hadde svart meg på annet vis i går dersom det er tilfelle. |
|
Back to top |
|
 |
|