View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
stolavs Veteran
|
Posted: 01.07.2025 09:49 Post subject: Engelsk fotball 25/26 |
|
|
Neon som vet hvor man kan få kjøpt billetter til engelsk fotball?
Tenker kun billetter uten hotell og fly. Gjerne billetter som ikke koster flere tusen kroner. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 01.07.2025 11:20 Post subject: |
|
|
Jeg sitter å Lurer på hvor mange vinger Chelsea skal starte med i år? 10?
Klarer ikke helt å skjønne overgangsstrategien. Mangler de spillere å sende ut på lån? _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 01.07.2025 12:52 Post subject: Re: Engelsk fotball 25/26 |
|
|
stolavs wrote: | Neon som vet hvor man kan få kjøpt billetter til engelsk fotball?
Tenker kun billetter uten hotell og fly. Gjerne billetter som ikke koster flere tusen kroner. |
Spørs hvilken liga.
I PL selger vel klubbene stort sett kun billetter til medlemmer. Den enkleste måten å få tilgang til billetter til ordinær pris er derfor å bli medlem.
https://www.premierleague...en/tickets
Hvis du ikke vil bli medlem kan du prøve supporterforum der sesongbillettholdere selger biletter til enkeltkamper, eller re-sale nettside som f.eks. seatpick, livefootballtickets, StubHub, Viagogo, Ticketmaster e.l.
i EFL (inkludert Championship) er det mye enklere - her kan biletter som regel kjøpes på klubbens nettsider (uten at man trenger å være medlemmer) eller på stadioen/billettkiosk. _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 01.07.2025 13:37 Post subject: |
|
|
Supert.
Tusen takk for gode tips. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 01.07.2025 14:03 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | Jeg sitter å Lurer på hvor mange vinger Chelsea skal starte med i år? 10?
Klarer ikke helt å skjønne overgangsstrategien. Mangler de spillere å sende ut på lån? |
Chelsea tror jeg mere og mere driver med hvitvasking av penger for organiserte kriminelle. Ingenting de gjør gir mening hverken for en fotballklubb som skal vinne kamper eller en bedrift som skal tjene penger. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 03.07.2025 10:29 Post subject: |
|
|
https://www.nettavisen.no...95-2513400
Jota omkommet i Bilulykke. Skikkelig tragisk, han var en fin fyr
Hvil i fred Diego.<3 _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 13.07.2025 22:20 Post subject: |
|
|
Andy Carroll tar steget fra Bordeaux og fransk 4 div til Dagenham & Redbridge i engelsk 6 div. Laget rykket ned sesongen som var etter å ha holdt seg i National League siden nedrykket fra League 2 i 2016.
Klubben skal visstnok ha blitt kjøpt opp av noen individer fra Qatar og Carroll selv skal ha en mindre eierandel i klubben. Er dette starten på et nytt satsningsprosjekt i engelsk fotball? |
|
Back to top |
|
 |
|