View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Maradona Veteran
|
Posted: 07.06.2007 18:25 Post subject: Rosenborg - Fredrikstad |
|
|
Rosenborg - Fredrikstad, 10.06.07, kl 18, Lerkendal
Forventer denne lagoppstillingen :
Hirschfeld
Stoor,Basma,Koppinen,Dorsin
Sapara ,Tettey, Strand
Konan, Iversen, Braaten
Hvis Iversen ikke spiller, så forventer jeg Kone på hans plass.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 07.06.2007 18:41 Post subject: |
|
|
Ingen grunn til å skifte på laget som har vunnet to kamper på rad nei... |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 07.06.2007 20:17 Post subject: |
|
|
Jeg trur ar Rosenborg - fredrikstad ender med at iversen og sapara scorer. RBK vinner 2-0 |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 07.06.2007 21:11 Post subject: |
|
|
Greit. Vi sier 2-0 og Ivers leder fortsatt toppscorer tittelen etter søndag. |
|
Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 07.06.2007 22:31 Post subject: |
|
|
Vi har kontroll nå. Vi er på hjemmebane. På tide å eksperimentere litt:
Hirschfeld
Stoor, Koppinen, Lago, Dorsin
Sapara, Tettey, Ciljan
Konan, Aas, Traore |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 07.06.2007 22:33 Post subject: |
|
|
Særlig, man bytter ikke ut fire spillere fra et lag som vinner. Og FFK kampen blir langt fra enkel. Ble jo kun 1-0 i fjor... |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 07.06.2007 22:46 Post subject: |
|
|
Kontroll ja, vi ligger 4 poeng bak teten, har spillt VM i variabel fotball, og endelig har vi kanskje funnet en 1. elver.
Helt enig, da bytter vi ut 4 spillere og slenger inpå juniorer og b-spillere. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 07.06.2007 23:10 Post subject: |
|
|
Jeg bare ventet på at noen seriøst skulle mene at Aas burde være i første 11'ern... |
|
Back to top |
|
 |
3rl3nd Rutinert
|
Posted: 07.06.2007 23:21 Post subject: |
|
|
Ja...
Det blir nok samme laget som i de siste to kampene om ikke skader setter en stopper for det. Tror det kan bli en fin forestilling fra RBK, med en Iversen som er på vei oppover fra tidvis mildt sagt dårlig form tidligere. Steffen er på god vei mot kampslag, og både Steffen og Daniel fikk vel "god-følelsen" etter en overraskende nok, god landslagsamling. Resten av gjengen, de som ikke har vært langveis på landslagsoppdrag, har vel trent godt. Bør slå FFK, men de er ikke så dårlige at vi skal ha juniorspissen vår på topp fra start.
-E _________________ Troillan i tykt og tynt. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 08.06.2007 02:50 Post subject: |
|
|
Håper på Kone, jeg. At Iversen er sliten i beina, og har vondt i ribbeina. Kone skåra vel også i landskamp her om dagen?
Han fortjener virkelig sjangsen nå, og dette er en kamp vi skal vinne uansett. Fredrikstad har ikke vunnet på bortebane ennå, og har to uavgjorte og to tap med målforskjell 6-12 (på bortebane, altså). Jeg er langt fra sikker på at en Iversen i "halvform" er bedre enn Kone om dagen, og denne kampen bør vi vinne greit uansett hvilken av de to gode spissene våre. Ellers ser jeg liten grunn til å endre på lages som spilte sist.
Jeg føler forresten at Kone har mått vike for Konan, sånn vi spiller nå. Konan drar seg veldig mye inn, og fungerer ofte som en ekstra spiss. Tror ikke vi mister mer bredde om vi bruker Iversen - Kone, enn Konan - Iversen. Det kunne vært artig å se Iversen - Kone - Konan på topp. Da har man riktignok ingen inleggsvinger, men det har vi strengt tatt ikke i Konan og Braaten heller. Da har vi mange gode hodespillere på dødball, og flere typer spisser på topp. Jeg synes også Iversen løste ving-rollen bra på landslaget mot Ungarn, og ser ingen problemer med å bruke han der også i Rosenborg, med tanke på den formen Braaten er i om dagen.
EDIT:
Altså er laget
------------Hirschfeld-----------
Stoor-Basma-Koppinen-Dorsin
-Sapara-Tettey-Strand/Ciljan-
-----Konan-Kone-Iversen------
Det jeg ønsker å se. Men jeg regner med å se det Maradona satt opp. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 08.06.2007 08:49 Post subject: |
|
|
Jeg synes Iversen bør få starte hvis han blir frisk. Jeg synes han var kvikk mot Ungarn og viste flere tegn på gryende form, blant annet bedre ballkontroll, pasninger og innsatsvilje. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 08.06.2007 12:16 Post subject: |
|
|
Laget:
Lars Hirschfeld
Fredrik Stoor- Miika Koppinen- Christer Basma- Micke Dorsin
Marek Sapara (Per Ciljan Skjelbred)- Alexander Tettey- Roar Strand
Didier Konan- Steffen Iversen (Yssouf Kone)- Daniel Braaten
rbk.no wrote: | Steffen Iversen har fortsatt smerter i ribbeina etter smellen han fikk i landskampen onsdag. I går var han nærmest sikker på å bli spilleklar til søndag, men fredag formiddag hadde han mer smerter.
-Jeg var nok litt stor i kjeften i går, det er vondere i dag, sier Steffen Iversen til RBKTV. |
|
|
Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 08.06.2007 14:15 Post subject: |
|
|
Jeg gleder meg til kamp!Tror Fredrikstad skal få kjørt seg hardt mot et RBK-lag i medgang.
La oss håpe på god vær og fulle tribuner  |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 08.06.2007 15:07 Post subject: |
|
|
Høh, SverreBrandhaug har plutselig blitt en optimist. Hva har skjedd? |
|
Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 08.06.2007 19:46 Post subject: |
|
|
Huff da, er det slik jeg oppfattes her inne
Jeg tror jeg må skjerpe meg gitt (samtidig er det viktig for meg å understreke at jeg kan miste hodet av og til i kampens hete). |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 08.06.2007 19:50 Post subject: |
|
|
Tenkte jeg bare skulle melde om at LSKs propaganda-avis Romerikes Blad (som da naturlig nok ikke er så glad i LSKs konkurrenter) har Rosenborg som klareste seierherre på sin tippekuppng.
Dersom Sapara må stå over, er det litt synd. Riktignok er ikke Skjelbred noen dårlig kar, men sammenlignet med kanskje tippeligaens beste spiller, må Per kaste inn håndkledet. At Kone starter i stedet for Iversen, dersom det skulle skje, er sannsynligvis ikke noe tap.
EDIT:
Jeg så "før kampen" på RBKTV akkurat, og der hevdes det at Kone har vis veldig mye bra på trening den siste uka. Ettersom Iversen er småskadd, og Tørum tydeligvis legger mye vekt på hva som vises på trening, hvorfor ikke prøve med Kone? Joda, man snakker om samhandling og å få en sammenkjørt ellver. Men å bytte en midtspiss krever lite omorganisering på laget. I hvertfall i og med at begge er hodesterke. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 09.06.2007 11:13 Post subject: |
|
|
Dagfinn Enerly har meninger om kampen mot Fredrikstad og hvem som vinner serien iår:
http://fotball.adressa.no...e82994.ece
Ja,ja, han om det. Men håper han får rett angående kampen til søndag ihvertfall  |
|
Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 09.06.2007 16:30 Post subject: |
|
|
Og jeg som trodde at Enerly kun hadde en fysisk skade. SÃ¥ feil kan man ta  |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 09.06.2007 16:37 Post subject: |
|
|
Faen så godt med seriekamp igjen. Landslagspauser er Kjeeeeedelige. |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 09.06.2007 22:24 Post subject: |
|
|
Ikke så kjedelige som pauser uten landskamper.
Jeg sitter og håper på at Ivers ikke blir klar til i morgen, om ikke annet så bare for å la Kone få en sjelden kamp fra start. Tror uansett at vi er for sterke for FFK. Satser på 3-1; vi har bra scoringsform om dagen, men det er vel ikke til å unngå at vi slipper inn et mål med det forsvaret vi har. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 09.06.2007 23:00 Post subject: |
|
|
Godt med ordntlig fotball igjenn. Heldigvis ser det ut til at Iversens skade ikke er så alvorlig som først antatt. Håper selvfølgelig at Kone starter, men ikke fordi iversen er skadet, men fordi vi skal spille med begge to. Det iversen viste mot ungarn var stor klasse over. Han har jo begynt å gjøre ting med ball igjen... Derfor må begge starte som i vinter.
NÃ¥r det gjelder resultat blir det 4-0. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 09.06.2007 23:45 Post subject: |
|
|
Konrad4ever wrote: | Og jeg som trodde at Enerly kun hadde en fysisk skade. SÃ¥ feil kan man ta  |
hva om du finner noe annet å mobbe ham for enn at han sitter i rullestol?  |
|
Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 10.06.2007 00:12 Post subject: |
|
|
Enig med sistnevnte taler.........................
Det er skremmende hvor liten IQ man kan ha og samtidig få lov til å uttale seg offentlig.... |
|
Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 10.06.2007 00:33 Post subject: |
|
|
Enig i at LSK ser meget sterke ut i år. Sammen med Brann er de strengt tatt favoritter til gullet. Men i motsetning til Enerly tror jeg RBK går hen og vinner serien foran Brann nok en gang. En annen ting; når skal RBK bytte ut Hansa på Lerkendal? Litt tragiskomisk at RBK selger Hansa fremfor Dahls på VIP. |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 10.06.2007 01:56 Post subject: |
|
|
primaten wrote: | Konrad4ever wrote: | Og jeg som trodde at Enerly kun hadde en fysisk skade. SÃ¥ feil kan man ta  |
hva om du finner noe annet å mobbe ham for enn at han sitter i rullestol?  |
Leste det nå, og tenkte jeg skulle kommentere det. Sånn "humor" er jeg sterk motstander av. |
|
Back to top |
|
 |
|