View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 22.05.2005 21:37 Post subject: Bruk Frode som midtstopper |
|
|
Igjen får vi enkle mål imot oss på innlegg. Frode Johnsen spillte glitrende i kampen han fikk prøve seg som midtstopper. Samtidig så sliter han med å putte i kassa framover. Hva er problemet med å bruke Johnsen som midtstopper så vi endelig får murt igjen bakover? Hvis ikke så vinner vi jo ikke en kamp før sommerferien. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 22.05.2005 21:50 Post subject: |
|
|
Han er heller ikke god nok som midtstopper, bruk han på tribunen. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
mph Junior
|
Posted: 22.05.2005 21:53 Post subject: |
|
|
han burde være spiss
(hvis han kommer i gammel form )
eller er han ikje første valget lenger tror nå æ _________________
rula vilt  |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 22.05.2005 23:17 Post subject: |
|
|
NÃ¥r vi snakker om forsvaret:
Hvorfor bruker vi ikke Ståle som høyreback, når han har en god høyrefot, i steden for Dorsin som har en død høyrefot?? |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 22.05.2005 23:40 Post subject: |
|
|
Balder wrote: | NÃ¥r vi snakker om forsvaret:
Hvorfor bruker vi ikke Ståle som høyreback, når han har en god høyrefot, i steden for Dorsin som har en død høyrefot?? |
Fordi det ville jo være logisk, ergo: Ikke noget vi praktiserer. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 22.05.2005 23:44 Post subject: |
|
|
Hehe =) Har lyst å prøve meg som manager Jeg vinner hvertfall tippeligaen i CM 2004  |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 23.05.2005 00:09 Post subject: |
|
|
Balder wrote: | Hehe =) Har lyst å prøve meg som manager Jeg vinner hvertfall tippeligaen i CM 2004  |
o0o.. Jeg har vunnet TL 5 år på rad med RBK på FM da.. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
matsg89 Junior
|
Posted: 23.05.2005 00:19 Post subject: |
|
|
o0o.. Jeg har vunnet TL 5 år på rad med RBK på FM da..[/quote]
oOo.. Jeg har vunnet Champions League og TL ubeseiret. I Cm 00/01 ,CM 03/04, FM 05 og Total Club Manager 03(Semifinale Champions League Forbaska Real Madrid Slo meg 5-4) Har Gjort alt med 4-3-3
Aldri forandra taktikk. Bare måten de spiller på..
Er også igang med et prosjekt som gjør og rykke opp fra 2.Divisjon og rett opp i tippeligaen(Via 1.divisjon såklart.) Har rykka opp til første.!! De eldste spillerne mine er 19 år. Satser på de unge. Skal til tippeligaen uten og selge eller kjøpe en eneste spiller!!!
Er kanskje litt Fm Nerd. Men fotball er jo så gøy!!! _________________ Spiller en ikke for og vinne, hvorfor spille i det hele tatt??
http://www11.nrk.no/urort.../?id=47681 |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 23.05.2005 00:48 Post subject: |
|
|
hmm...dette er en tråd om F.Johnsen/stoppere _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Vajp Junior
|
Posted: 23.05.2005 07:55 Post subject: |
|
|
Han er heller ikke god nok som midtstopper, bruk han på tribunen!
Visdomsord fra Harald!
Lo så jeg rista!
Men ja.. Den mannen bør ikke få være på en fotballbane i tippeligaen så lenge han ikke scorer mål med det hue sitt.
Og han spilte bra mot Start? Tøys!
Det gjorde han slettes ikke. Var stadig feilplassert, men ble reddet av de andre bak det. Utrolig lett å se at han ikke har spilt forsvar på en god stund. Og jeg tviler på at han noen gang kan bli god der og.
Jeg har forresten vunnet CL med Sogndal i 2.sesongen på FM.
Har planer om å sende CV ned til Rune på brakka straks. Regner med den blir tatt godt i mot. Den tullingen der ansetter jo hva som helst, så.. _________________ Oh Yeah! |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 23.05.2005 12:36 Post subject: |
|
|
Frode kan brukes på mange plasser, det spørs hvor en vil ha tyngden i hodespillet. Han er ikke noe mester med beina, det vet jo han selv også, men han er en så stor ressurs med hodet, at vi trenger han. Mange spill fra motstanderen som blir stoppa så fort Johnsen kommer i en hodeduell. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 23.05.2005 14:03 Post subject: |
|
|
Frode på benken. Han er totalt ute av form. For tida er han jo ingen trussel på hodet heller- han fikk stå alene og heade på mål fra 5-6 meter i går, men heada utafor... |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 23.05.2005 14:20 Post subject: |
|
|
Det er nå en ting, at han misser på målet noen ganger, men han taper jo omtrent flere hodedueller enn han vinner og. Han er jo ingen trussel i lufta lenger. De eneste hodeduellene han vinner nogenlunde konsekvent er de defensive, og det er ikke derfor han spiller spiss! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 23.05.2005 14:28 Post subject: |
|
|
Vajp wrote: | Jeg har forresten vunnet CL med Sogndal i 2.sesongen på FM.
Har planer om å sende CV ned til Rune på brakka straks. Regner med den blir tatt godt i mot. Den tullingen der ansetter jo hva som helst, så.. |
DET er umulig!! Jeg vil ha screenshot som bevis! _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 23.05.2005 16:48 Post subject: Re: Bruk Frode som midtstopper |
|
|
Mikkmakk wrote: | Igjen får vi enkle mål imot oss på innlegg. Frode Johnsen spillte glitrende i kampen han fikk prøve seg som midtstopper. Samtidig så sliter han med å putte i kassa framover. Hva er problemet med å bruke Johnsen som midtstopper så vi endelig får murt igjen bakover? Hvis ikke så vinner vi jo ikke en kamp før sommerferien. |
Helt enig  |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 24.05.2005 08:49 Post subject: |
|
|
Det var da mange andre ting i den kampen som gjorde at RBK vant. Johnsen hadde ikke akkurat mye å gjøre. Kan ikke si at den kampen er et svar på om han er en god eller dårlig midtstopper. |
|
Back to top |
|
 |
Vajp Junior
|
Posted: 24.05.2005 21:27 Post subject: |
|
|
Med panna i gresset og heading med bakhodet scoret Frode Norges vinnermål.
På tide at han begynner å gjøre lignende på Lerkendal også.. Eller der hvor RBK spiller bortekamper så klart  _________________ Oh Yeah! |
|
Back to top |
|
 |
|