View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 16.05.2005 21:11 Post subject: Perry er en god trener, men.. |
|
|
Jeg mener RBK fortsatt bør gå for seriegull iår og ikke prøve å slite seg til en fjerdeplass med dagens situasjon. Og spørsmålet da er om Perry er rette mannen til å gjennomføre det. Gode trenere har mista jobben i fotballklubber før og kommet tilbake senere. Tom Nordli i Vålerenga feks. Det virker som om det har skjært seg mellom spillerne og Perry siden ingen har trua og viser entusiamen som skal til. Det skal mye til å snu dagens situasjon når både treneren og spillerne virker oppgitte. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.05.2005 21:14 Post subject: |
|
|
ehm du mener Tom Nordlie i Start? Resten er der vel givet svar på i "Hvor mange serierunder går det før Eggen er tilbake?"-tråden. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 16.05.2005 21:41 Post subject: |
|
|
Harald wrote: | ehm du mener Tom Nordlie i Start? |
Jeg tror han mente at Nordlie gikk fra fiasko i VIF til suksess i Start. I hvert fall tyder det han skrev foran på at det er det han mener. Det er jo faktisk sånn at Nordlie har hatt mer medgang enn motgang som trener. Suksess i Odd, fiasko i Vålerenga, suksess i Sandefjord til tross for flere misslykkede kvalikkamper til Tippeligaen, og kjempesuksess i Start nå. Tror det var det han siktet til.. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.05.2005 21:48 Post subject: |
|
|
VerneTroyer wrote: | Jeg tror han mente at Nordlie gikk fra fiasko i VIF til suksess i Start. |
ja kan je se når jeg læser det igennem igen. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 16.05.2005 22:31 Post subject: Re: Perry er en god trener, men.. |
|
|
Mikkmakk wrote: | Jeg mener RBK fortsatt bør gå for seriegull iår |
Seriegullet er tapt... Innse det.. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 17.05.2005 00:58 Post subject: |
|
|
Ingenting er tapt etter 7 serierunder, bortsett fra en del svært verdifulle poeng. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
|