View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 12.10.2025 12:48 Post subject: Norge - New Zealand |
|
|
Tirsdag 14. oktober klokka 18 @ TV2.
MÃ¥ tro det blir mange reserver. |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 12.10.2025 14:45 Post subject: |
|
|
Haaland, Sørloth, Ryerson, Bjørkan har fått beskjed om å reise hjem av Solbakken siden de har spilt mye Champions League.
https://www.tv2.no/sport/.../18181920/ |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 12.10.2025 17:02 Post subject: |
|
|
Håper Nypan får en del spilletid i kampen mot kiwiene! |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 12.10.2025 23:58 Post subject: |
|
|
Horn Myhre har også reist hjem på grunn av en ankelskade eller noe som øker sjansen for at Nypan får spilletid.
Tipper kanskje laget blir seende omtrent slik ut fra start:
Selvik
Holmgren Pedersen - Østigård - Ajer - Wolfe
Aasgaard - Berge - Bobb
Nusa - Strand Larsen - Schjelderup.
Så tipper jeg Heggebø kanskje får minst 30 minutter for Strand Larsen, Dønnum får sikkert en del minutter for Nusa, Hanche Olsen er nok også aktuell for en del minutter.
Så har man Arnstad, Helland og Nypan av de som kan få debuten sin.
Skal ikke utelukke at Nyland starter, men håper Solbakken tør å la andre få sjansen. Nyland kan få starte rett og slett for kamptreningen sin skyld all den tid han for øyeblikket er andrevalg i Sevilla. Derfor tror jeg også at Ajer starter, gi han spilletid siden han ikke akkurat har vært fast for Brentford.
Østigård har vært betrodd og kan få sjansen til å vise seg frem igjen i denne kampen. Berg tror jeg får hvile, men blir beholdt i troppen fordi Horn Myhre har reist hjem og dermed trenger han som backup hvis det blir krise.
Hvis man kan bytte fritt (altså ikke begrensinger på antall) så tror jeg Berg og Berge deler spilletiden seg i mellom ganske likt. Heggem tror jeg også blir hvilt, eventuelt får noen minutter for enten Ajer eller Østigård.
Eneste som taler mot er vel at Solbakken ønsker å spille inn relasjoner når han kan og dermed kan finne på å stille tilnærmet beste lag fra start av og heller gjøre noen bytter underveis. I tillegg til at han kan finne på å si seg fornøyd med å se spillere først og fremst på trening og i troppen i første omgang om han har et begrenset antall bytter. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 13.10.2025 00:04 Post subject: |
|
|
Blir vel kanskje et innhopp. Mange reserver som har spilt lite for landslaget i det siste som skal få spilletid nå. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 13.10.2025 02:00 Post subject: |
|
|
Østigård er skadet.
Bobb er vel også sendt hjem? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.10.2025 12:09 Post subject: |
|
|
Nei.
Norges lag (4-3-3) ifølge VGs opplysninger:
Ørjan Håskjold Nyland – Marcus Holmgren Pedersen, Andreas Hanche-Olsen, Eivind Helland, David Møller Wolfe – Oscar Bobb, Patrick Berg, Thelo Aasgaard – Aron Dønnum, Jørgen Strand Larsen, Andreas Schjelderup
Les mer: Opplysninger til VG: Solbakken bytter ut syv spillere |
|
Back to top |
|
 |
pappabrun Proff
|
Posted: 14.10.2025 18:21 Post subject: |
|
|
Det er noe betryggende og kjent med å se et kjedelig og profilløst Norge spille fotball igjen. Sitter bare å venter på at Nypan skal komme innpå i andre omgang. |
|
Back to top |
|
 |
|