|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
waterfalls Veteran
|
Posted: 01.11.2025 21:31 Post subject: |
|
|
Ny sportssjef bør absolutt ikke forhastes, selv om det er viktig at man jobber kjapt. Egentlig uenig i alt du skriver her.
Klubben har mye mye større problemer enn hvem som er trener og en sparking av treneren frykter jeg bare forverrer de problemene og den ukulturen som virker å rå på brakka og i garderoben. La dagens styre fortsette å jobbe etter den planen og strategien som er valgt sier jeg, mulig det er sunt med noen utskiftninger for å få inn litt nytt blod og nytt perspektiv men å kaste hele styret høres voldsomt reaksjonært ut. Det tror ikke tjener klubben på lang sikt heller. Men hva vet vel jeg?
Kontinuitet når det går dårlig er absolutt ikke bra for kontinuitetens skyld, det er jeg enig. Men den kontinuiteten jeg er mest bekymret for nå er den kontinuerlige ukulturen som virker å ha rådet over lang tid og som man forsøker å røske opp i. Det vil gjøre vondt og være alt annet enn smertefritt, men lykkes man vil det være verdt det.
Jeg tenker at når Kjernen sender et såpass kraftig signal til klubben før kampen i dag så bør jo det også si sitt, den gjengen den er ikke fremmed for å si meningene sine når det går dårlig og de er misfornøyde akkurat. Og mange der er tett på klubben og har en del info.
Ingen er fornøyde med tingenes tilstand, men jeg tror det er en tabbe å fjerne Johansson, Berdal og hele dagens styre på lang sikt. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |