|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 05.08.2004 21:17 Post subject: |
|
|
Joakleis og co. Havaarl svarte for meg. Der har du VI. Ta en tur på Kjernenforumet og se hvor mange i Kjernen som er positive til svinet der.
I 96 slo vi AC Milan på San Siro og avanserte til kvarten i UCL. Rett etter kamsplutt stakk hele laget minus EN ut og feira. Hvem var den ene? Det var pengehora selv som dilta etter agenten sin og signerte for tidenes største engelske klubb, Tottenham HOTspur, med sine enorme mengder sølvtøy fra Aston Martin køppen i 34-35.
Du kan jo alltids prøve å finne sportslige argumenter for det der...jeg ler!
Hva har du tenkt å komme dragende med? Premier League er jo såååå stoooort? Joda, sikkert jævla stor sportslig høydare å hver enda sesong være et null og niks som hvert år er ferdig med alt lenge før jul. Hvor mange E-cup sesonger har Tottenham hatt siden 96? Seriegull? FA køpper? LIGAkøpper for den del!?
Se dere blind på navnet hans om dere vil. For meg er han søppel, og skal få det slengt i det evig kvisete trynet sitt den dagen han kommer krypende hjem med halen mellom beina. Han er f.. ikke verdig farens navn engang! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 05.08.2004 21:40 Post subject: |
|
|
Recon.... Latterlig.... du kritiserer steffen for å ha dratt til tottenham.... ville ikke du gjort det dersom du var god nok? og dersom du ikke ville gjort det tror jeg nok de fleste andre ville..... og at steffen tar en halårs kontrakt er heller ikke noe veldig rart.... klart at han vil gjerne være i en best mulig klubb....og kansje han ikke syns vålerenga er en klubb eller et sted som passer for han, eller som han er sikker på at han vil være... for han skader det jo ikke å bare ha en halvtårs kontrakt... han vet jo han er god nok til å få en ny kontrakt.... uansett er dette for dårlig grunnlag for å si at han bare vil ha pengene....
synes du høres litt sjalu ut spørr du meg...  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 06.08.2004 00:01 Post subject: |
|
|
Lite sjalu. Jeg er en supporter. Klubben er alltid størst, og jeg hater lkubbhorer som det der.
Og du beskrev ham nettopp selv akkurat som jeg sa, selv om du vinkla det annerledes.
Men her får vi heller være enige om å være uenige. Kommern krypende tilbake, skal jeg da endelig bidra med mitt for at han snur i døra når vi gnidd det nok inn i trynet på ham hvor avskydd han er. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |