|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 30.06.2004 07:40 Post subject: |
|
|
Javisst. Jeg er helt enig jeg.
Alle klubber trenger nye spillere, og alle kjøper dem de har råd til. Vi har best råd, så vi kan kjøpe mest og best.
Teoretisk sett er det helt sikkert problematisk de gangene vi kjøper de beste spillerne fra andre klubber - vi forsterker jo laget på bekostning av andre. Allikevel, det er slett ikke vårt problem. De som misliker det kan nekte å selge. Ferdig med det.
I en årrekke fikk vi jo forresten god hjelp av et overopphetet spillermarked, der mange klubber budsjetterte med spillersalg, og havnet i en posisjon der de måtte selge spillere for å få budsjettene til å gå i hop. Samme hva Brann- og Odd-supporterne sier - klubbene var avhengige av inntektene fra Azar og Jan Gunnar, og ville svært gjerne selge.
Jeg er glad for alle gode spillere som blir kjøpt, men det er ikke nødvendig av oss å prøve å bortforklare at det gjør konkurrentene svakere samtidig - selv om det ikke er derfor vi kjøper. Vi vil, som alle de andre lagene, være og bli best mulig. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 02.07.2004 18:22 Post subject: Re: RBK ødelegger norsk fotball |
|
|
| pederpeder wrote: | RBK har alltid hentet talenter fra norske klubber fordi de ikke klarer å produsere egne. RBK bør holde fingrene av fatet! Hold dere unna norske spillere, og konsentrer dere om å produsere egne spillere. Dere har jo 2 hele fylker uten konkurrerende klubber.
Dessuten burde Bratseth slutte å gå ut i media og si at han vil kjøpe Morten Gamst Pedersen 3 dager før Rosenborg og Tromsø møtes i serien.
Jeg er enig med Truls Dæhli i VG:
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=226734
Min mening er at alle klubber som selger til RBK, mangler egne ambisjoner.
Mitt håp er at ingen klubber selger til RBK. Da kan vi se om RBK fortsatt er i norgestoppen... |
Les UTmagasinet idag! det er selvproduserte "T@|_?ntZ"  |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |