| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
AmG Proff

|
Posted: 24.08.2006 13:45 Post subject: |
|
|
Ååååh det hvar deilig å lese : Marek Sapara klar for Rosenborg  _________________

Last edited by AmG on 24.08.2006 13:47; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Davy Wathne Senior

|
Posted: 24.08.2006 13:47 Post subject: |
|
|
Hurra C: _________________ Rosenborg Ballklub <3 |
|
| Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |
Roar1961 Senior
|
Posted: 24.08.2006 14:10 Post subject: |
|
|
Er ikke så bekymra for at Sapara spilte svakt i går, han visste vel at han skulle til Trondheim dagen etter...
Hvis noen har lenker eller videosnutter som viser "Best of Sapara" vil jeg gjerne få de. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 24.08.2006 14:11 Post subject: |
|
|
| håper bare denne fyren får halvparten så mange sjangser som Solli på å bevise at han er god nok! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.08.2006 14:15 Post subject: |
|
|
Klippet er en måned gammelt.
| Anders wrote: | Det Marek sier er noe sånt som "Det er en stor klubb, jeg vet at de pleier å spille i Champions League." Deretter sier han visst at han synes at den summen RBK har lagt på bordet er veldig stor. Han er litt overrasket over hvor mye RBK byr, så vidt jeg forstår. (til sammenlining: I Slovakia betaler de 4-5 kroner for en halvliter Cola, så 10 millioner er verdt mer der..)
Resten er mye det samme som har stått i div. aviser før. (størrelsen på budet, andre interesserte klubber osv) |
For øvrig er det bestemt at Sapara blir presentert i morra kl. 13 - rett etter treninga. |
|
| Back to top |
|
 |
Cobley Junior
|
Posted: 24.08.2006 14:26 Post subject: |
|
|
Hmm..
Sikkert bra denne Sapara, men vet vi egentlig nok om han til å kreve så enormt mye?
Håper det dere sier om han, og det inntrykket dere gir er fakta, da ser dette kjøpet virkelig bra ut!  _________________ "Sentèr bror, fer nu har æ fått opp farten...!" |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 24.08.2006 14:27 Post subject: |
|
|
Stålende, det blir stas. Håper han får draktnr. 8 som sagt.
Kan knapt vente, det blir en fin fin kveld idag. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 24.08.2006 14:32 Post subject: |
|
|
Da er det bare å møte opp på brakka imorgen for å ta imot Sapara folkens!!!!
Møt opp kl. 13.00!!!! _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 24.08.2006 14:35 Post subject: |
|
|
Makan til entusiasme for denne Sapara, da!
Jeg er glad for kjøpet, og har tro på at han kan være en forsterkning for RBK, men den glede og entusiasme folk på forumet viser før de i det hele tatt har sett mannen spille fotball virker underlig.
For å summere; gutten har spilt på et lag ingen av oss hadde hørt om før han ble aktuell for oss, i en serie som er ranket av UEFA som den 27. beste av 52 ligaer i Europa. Han har spilt 2 - to - landskamper for laget som ligger som nummer 43 på FIFA-rankingen, og som halvparten av forumskribentene blander sammen med et annet land. |
|
| Back to top |
|
 |
Henging Senior
|
Posted: 24.08.2006 14:41 Post subject: |
|
|
| Hvor finner du den liga-rankingen, Hartvich? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 24.08.2006 15:09 Post subject: |
|
|
Gode gamle Benoni,
jeg savner flere innlegg fra deg.
Når det gjelder Sapara er vi i samme båt. Jeg vet heller ingen ting om Sapara og kan derfor heller ikke juble hemningsløst over signeringen.
Vi får håpe han er god. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 24.08.2006 15:10 Post subject: |
|
|
Velkommen tilbake, Benoni Hartvich!
26 Sweden Dorsin
27 Slovakia Sapara
28 Cyprus
29 Slovenia Koren
31 Finland Koppinen
44 Malta Mifsud
Man kan bruke samme argument mot deg Benoni Hartvich!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes!
Last edited by Baadshah/Tab on 24.08.2006 15:36; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Welo Senior
|
Posted: 24.08.2006 15:32 Post subject: |
|
|
Tror ikke vi skal forvente for mye av Marek Sapara til å starte med. Vi må gi han tid og være tålmodig!  |
|
| Back to top |
|
 |
LOST Proff

|
Posted: 24.08.2006 15:41 Post subject: |
|
|
| tbone wrote: | | LOST wrote: | | Mulig det høres snodig ut..men jeg tror jeg kan si nesten 100% sikkert at Sapara IKKE kommer til Rosenborg! Kommer ikke til å svare på hvorfor nå...dere kan spørre meg når Sapara har tatt det endelige valget. |
Hrm, host! Kanskje greit å la spåkulen ligge i skuffen fra nå av?
|
Tok visst feil der ja Men nå har jeg lært litt da...
Men til mitt selvforsvar sier jeg, jeg sa jo TROR. Og det hører også med til historien så vitt jeg husker at jeg hadde en uvanlig farge på tenna, og at det var natt...
Blir velig spennende å se Sapara spille. Håper han får spille iallefall litt mot Stabæk. Er litt usikker på hvordan han bør matches, og hvor god han er |
|
| Back to top |
|
 |
Duke Junior

|
Posted: 24.08.2006 15:44 Post subject: |
|
|
| Benoni Hartvich wrote: | Makan til entusiasme for denne Sapara, da!
For å summere; gutten har spilt på et lag ingen av oss hadde hørt om før han ble aktuell for oss, i en serie som er ranket av UEFA som den 27. beste av 52 ligaer i Europa. Han har spilt 2 - to - landskamper for laget som ligger som nummer 43 på FIFA-rankingen, og som halvparten av forumskribentene blander sammen med et annet land. |
Det er vel håpet om at han skal bli den nye midtbane generalen vi så lenge har sett etter, som skaper entusiasmen for han. Så får vi håpe han er god. Jeg tror det siden vi har speida på han i et år. Da bør ledelsen ha fått rett inntryk siden de gir hele 10.mill. Og FIFA og UEFA rakingen er bar tull. Norge er et elendigt landslag, men vi er bedre enn nummer 52. Kurdistan er bedre enn oss? æ nei.. Og UEFA er ikke noe bedre: UEFAs kåring over de ti beste trenerne i Europa ble seende slik ut:
1) José Mourinho, Chelsea
2) Felix Magath, Bayern München
3) Henk ten Cate, Ajax
4) Gordon Strachan, Celtic
5) Frank Rijkaard, Barcelona
6) Arsène Wenger, Arsenal
7) Paulo Bento, Sporting Club
8) Sir Alex Ferguson, Manchester United
9) Trond Sollied, Olympiakos
10) Cesare Prandelli, Fiorentina
Forklar meg hvorfor tidligere assistent trenneren(Henk ten Cate) til Rijkaard. Blir ranka som nummer 3. Når han nett er kommt til Ajax. Som forøvrig tapte mot FCK i går. Nei du Rijkaard er en klar 2-3 plass. Han vant både CL og la liga i fjor. _________________ "One accusation you can't throw at me is that I've always done my best"
- Alan Shearer |
|
| Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 24.08.2006 15:50 Post subject: |
|
|
hehe, artig at Adressa linker til den videoen  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 24.08.2006 16:12 Post subject: |
|
|
Her har dere førsteomgangen til Sapara fra kampen i går. Det er ganske dårlig kvalitet (hakking) og ikke særlig forseggjort klipping, men Sapara er det ihvertfall. Alle dødballene hans og de fleste involveringene er med. Andreomgangen kommer senere hvis jeg får tid.
Last ned (41,8 MB) |
|
| Back to top |
|
 |
POL Senior
|
Posted: 24.08.2006 16:29 Post subject: |
|
|
Måtte han floppe noe så inn i h******.
Med tanke på RBKs tidligere utenlandskjøp regner jeg det som 90% aktuelt. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 24.08.2006 16:33 Post subject: |
|
|
Dont count on it.
Måske skulle du bruge energien på at hjælpe laget dit, det ser ud til at i har nogle præstations problemer for tiden. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Welo Senior
|
Posted: 24.08.2006 16:34 Post subject: |
|
|
Medisinstudent i Slovakia...
Skrevet av: Stian Pedersen , 24.08.2006 kl. 15:30
Melding til norsk fotball og Rosenborg: Gled dere over at Sapara er signert!!!
Jeg er en norsk medisinstudent som studerer i Slovakia, i en by kalt Martin, bare 25 minutter unna byen hvor Sapara kommer fra, Ruzomberok. Jeg har spilt fotball på aktivt nivå hjemme i Norge for den tidl 2.divisjonsklubben FK Gevir Bodø, og kan endel om fotball. I tillegg reiser jeg og ser Ruzomberok spille hjemmekamper.Han er virkelig en juvel, og han kommer til å bli den beste midtbane-eleganten i Tippeligaen. Han har en enorm spilleforståelse, arbeidskapasitet, presisjon på pasninger, og god frispark- og cornerskytter....
Jeg er veldig glad på vegne av Rosenborg, dette blir det moro å følge med på. Selv om jeg er Glimt- og Lyn-fan.
Dette leste jeg en som skrev på dagbladet.no. VIl dere se hva alle andre sier så se: http://www.dagbladet.no/s...74777.html |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 24.08.2006 16:35 Post subject: |
|
|
Takk attach.
Sapara hadde to innlegg som medspillerne burde scoret på i første omgang der, etter ca 24-25 og 33-34 minutter. Ellers et par halvgode dødballer.
Vanskelig å vurdere utfra dette, men han ligger vel ikke akkurat i en utpreget dyp midtbanerolle i Ruzomberok. Regner med at han trenger litt tid til å spille seg inn i posisjonen, men umiddelbart virker han jo pasningssikker; noe som har vært mangelvare på Lerkendal i mange år. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Last edited by dags on 24.08.2006 17:33; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 24.08.2006 16:39 Post subject: |
|
|
Ikke noe gærnt med høyrebeinet hans nei. Et par cornere som ikke var optimale. Vanskelig å få et bilde av venstrebeinet hans. Men definitivt veldig godt blikk og pasningsbein (det høyre). God til å komme på løp også.
Intet som tilsier at han ikke kan gjøre det fra Skammelsrollen. Bent gjorde det oftere i yngre år han også. Og han scorte også oftere da enn de siste sesongene. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 24.08.2006 16:53 Post subject: |
|
|
Jeg forventer ikke at han slår til umiddelbart, men jeg er optimistisk med tanke på at det er grundig research som ligger bak kjøpet...!
Hvis han har:
-Svært god basisteknikk
-God spilleforståelse
-God løpskapasitet
så kan jo ikke det være skivebom?
Det at han har vært kaptein i en alder av 24 lover også bra med tanke på "mentale" kvaliteter... |
|
| Back to top |
|
 |
|