| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Henri Legende

|
Posted: 19.07.2014 19:54 Post subject: |
|
|
| Bare å gratulere Molde med gullet allerede. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 19.07.2014 19:57 Post subject: |
|
|
Kun takket være vårt feige styret som ikke tok grep i VM-pausen. Med entusiasme og ny giv ville vi lett slått Engen og vi kunne sendt oss selv rett inn i gullkampen med seier over Molde om en uke.
Men feigheten styrte styrerommet og vi ble sittende igjen med en tiltaksplan som ikke er verdt annet enn en pose brukte pleier. |
|
| Back to top |
|
 |
smeboe Proff
|
Posted: 19.07.2014 21:58 Post subject: |
|
|
| Seriegull til Molde, og nå har det blitt 4 lag med i medaljekampen - kanskje også Viking kan melde seg på med seier i morgen. |
|
| Back to top |
|
 |
Blix Z Junior
|
Posted: 20.07.2014 01:09 Post subject: |
|
|
Dette er mitt første innlegg på dette forumet, jeg er IKKE RBK supporter, men føler med dere i den situasjonen dere er i.
Trenerspørsmålet er det denne tråden handler om.
Jeg som passe oppdatert på norsk fotball lurer på hvorfor Kjetil Rekdal ikke er bra nok på Lerkendal, det finnes ingen i Norge med bedre resultater enn han (se bort fra NAE).
Han har vunnet det som er i norsk fotball, bygd opp raserte klubber og skapt resultater.
For de med husk lenger enn i fjor, minner denne sessongen mye om 2004.
VIF spiller feiende flott fotball og blir slått på målstreken.
2015 vinner Vif TL ti år etter de gjorde det sist, med Rekdal ved roret.
Hva er det med Rbk supporterne og dems manglende gangsyn når det kommer til Rekdal??
Jeg leser stadig om hans manglende kompetanse når det kommer til offensivt spill, er Rekdals lag deffensive?
Foreløpig ligger "vrakgodset" hans på 4. plass, de ender som nr. 2. |
|
| Back to top |
|
 |
Blix Z Junior
|
Posted: 20.07.2014 01:12 Post subject: |
|
|
Sorry, skulle vært i annen tråd.
Moderator kan flytte den til "Fremtidige trenerkandidater. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 20.07.2014 01:14 Post subject: |
|
|
Kjetil Rekdal står for en kynisk arbeidsfotball, løp og kjemp. Han hadde ikke kommet til Lerkendal med offensiv og angrepsvillig fotball, han er ikke inspirert av NAEs filosofi, han har ikke begrep om offensiv samhandling og han bedriver elendig personalbehandling.
Jeg ville kastet opp om Rekdal ble vår nye trener. Men jeg ønsker deg velkommen til forumet Blix z  |
|
| Back to top |
|
 |
Blix Z Junior
|
Posted: 20.07.2014 01:22 Post subject: |
|
|
Det har ikke sett mye ut som løp og kjemp de siste tre kampene til VIF, Odd, RBK og Godsett har tidvis blitt utspilt, og det med ett lag bestående av stort sett adecco og bosmannspillere med arbeiderlønn. Grindheim er vel unntaket.
Det er sikkert flaks... |
|
| Back to top |
|
 |
Blix Z Junior
|
Posted: 20.07.2014 01:27 Post subject: |
|
|
Takk for velkomst Dolphin! Skal prøve å være kreativ i innleggene mine, men RBK supporter er jeg ikke.
Jeg var i en årrekke på lerkendal og så CL, elska det! Hymnen.. ahhh |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 20.07.2014 01:33 Post subject: |
|
|
Jeg synes ikke de spiller feiende flott fotball, beklager. De har hatt en islending på topp i år som har vært en gave fra oven og reddet mange kamper for de.
Det var forøvrig helt merkelig hvordan han sto å slo seg på brystkassa etter å ha berget inn 2-2 på hjemmebane mot et høyst middelmådig Rosenborg, akkurat som om de hadde vært knallgode selv. Årsbeste ble det sagt. Det sier sitt.
Jeg har aldri hatt sansen for Rekdal og kommer neppe til å få det, han står for en lederstil jeg ikke liker og har til gode å bli overbevist når det kommer til fotballen han står for.
Sterkt resultat på Marienlyst i dag, det skal de ha. |
|
| Back to top |
|
 |
Blix Z Junior
|
Posted: 20.07.2014 01:42 Post subject: |
|
|
Rekdal har blitt voksen etter at han kom tilbake til VIF, kan ikke se at han har gjort noe som helst klandreverdig.
Kjartanson? er det forbudt å hente gode spillere??
Dette må jo være det eneste forumet i verden hvor man blir klandra for å gjøre gode kjøp...
Nå begynner jeg å forstå problemet, man skal prestere uten gode spillere!!
Da kan jeg opplyse deg om at det finnes ikke ett eneste godt lag i hele verden som ikke er avhengig av gode fotballspillere. |
|
| Back to top |
|
 |
Blix Z Junior
|
Posted: 20.07.2014 01:51 Post subject: |
|
|
Uansett, det spiller ingen rolle, Rekdal blir nok værende i VIF.
I forhold til PJH er han uansett ett unikum. Med de ressursene han hadde hatt tilgjengelig i RBK, hadde han levert.
Før eller siden må man vel slutte å tro på drømmen om og finne en kopi, en kopi blir aldri noe mer enn en kopi, som regel en dårlig en. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 20.07.2014 02:01 Post subject: |
|
|
Du kommer ekstremt kort her inne om du skal belære oss om hva vi skal drømme om og ikke.
Din utblåsning når det kommer til gode spillere er helt malplassert. Har jeg sagt at det ikke er lov til å kjøpe gode spillere?
Rekdal kommer selvsagt godt ut hvis man bruker Perry som sammenligninsgrunnlag, men det er det veldig mange andre som gjør også, for å si det mildt. |
|
| Back to top |
|
 |
Blix Z Junior
|
Posted: 20.07.2014 02:14 Post subject: |
|
|
Mulig jeg ikke forsto hva du mente med han islendingen, men trodde det var meningen og ha en spiss som scora.
Mener du at Sørloth, Brattbakk, Rush osv selv sto for RBK sin suksess?
Hadde du fått opp øya så hadde du sett at Kjartanson ikke er en spiller som henter ballen på egen banehalvdel og avgjør kampen selv, han blir satt i posisjon av medspillerne sine, da er han dødelig.
Siden du er så blind at du gir Kjartanson all ære for fremgangen ti Rekdal, er du vel også såpass raus at du gir Brattbakk, Sørloth og Rush æren for Rosemborg sine fremganger på 90/00 tallet? |
|
| Back to top |
|
 |
Blix Z Junior
|
Posted: 20.07.2014 02:20 Post subject: |
|
|
Hello, hvilken utblåsning sikter du til?
Det var du som påsto VIF og Rekdal var redda av Islendingen, da lurte jeg på om det var forbudt for andre lag og ha spillere som scora mål.
Du tror åpenbart at det er forbeholdt RBK å ha det! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.07.2014 02:35 Post subject: |
|
|
Godset stoppet på 46, vår er 44. Det er selvsagt alltid gøy med rekorder, men denne er i og for seg litt obskur. Jeg føler fortsatt vi har alle rekorder som betyr noe.
EDIT : Molde gjelds ikke. Det er en klubb som kan drives år etter år med Akers penger. Hadde de måtte klart seg på egne midler hadde de vært et stabilt Adecco - lag at best. Økonomisk bloddoping som strider mot alle prinsipper i fotballen. For meg (og en del andre) er alle sesonger med Molde-gull hull i historien. Molde har fått tilført 125 millioner, som statistisk sett holder dem flytende i 6-7 år av Aker. Med dagens innkjøpspilitikk snakker vi max fem. Men det er selvsagt mulig Røkkamovic doper videre. _________________ Influencer™
Last edited by Zorac on 20.07.2014 02:48; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 20.07.2014 02:44 Post subject: |
|
|
Jeg orker ikke å ta en diskusjon hvor jeg skal drive å forsvare stråmenn merker jeg.
Jeg har null problem med at du og flere med deg i Vålerenga er forelska i Rekdal. Jeg skulle ønske jeg også hadde en slik følelse for vår trener. |
|
| Back to top |
|
 |
smeboe Proff
|
Posted: 20.07.2014 04:12 Post subject: |
|
|
Trivelig at flere VIF-fans(?) bidrar her Blix, men vi kommer ikke langt om vi begynner med VGD-debattmetoder her
Alle i VIF er glad i Reka, men jeg innbiller meg at mange utenfor laget tenker om Reka som andre (mao; jeg) tenker om Fagermo i Odd - flink fyr, men fremstår som en j*vel i pressen. Rekdal i RBK er uansett noe ingen i VIF heller ønsker, så hvorfor lansere det?
Så får det jo stå på RBK-supporterne sin regning at de ikke er med på at å vinne dueller er grunnlaget for moderne angrepsfotball... |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 20.07.2014 06:43 Post subject: |
|
|
| Rekdal er En mann som oppfører seg som et anus mot andre når ting ikke er som han vil, eller han er misfornøyd med noe.Han er en mann jeg vil ha så langt unna klubben min som mulig. Oppfører seg som han er 8 år gammel. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 20.07.2014 12:29 Post subject: |
|
|
| smeboe wrote: | Trivelig at flere VIF-fans(?) bidrar her Blix, men vi kommer ikke langt om vi begynner med VGD-debattmetoder her |
Takk, smeboe. Gøy og lærerikt med andre lags supportere her inne, så lenge de etterstreber å være blant de mest reflekterte 50% på forumet (som deg), og ikke bare troller og brøler supportersanger når det går bra for laget sitt.
| Quote: | | Så får det jo stå på RBK-supporterne sin regning at de ikke er med på at å vinne dueller er grunnlaget for moderne angrepsfotball... |
Vi har mange nok som ønsker å fortelle oss hva som er moderne angrepsfotball, og snodig nok har synet deres på "moderne" vært moderne helt siden sist det var moderne, gjennom en lang periode med umoderne. Det handler neppe om hva som er trenden i internasjonal fotball, men hvordan ulike stiler kan utføres. Jeg vil hevde at evne til å skape og utnytte ubalanse er grunnlaget for moderne angrepsfotball mer enn det å vinne dueller, og det utgangspunktet er langt mer utviklende som plattform, etter min mening.[/quote] _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 20.07.2014 15:37 Post subject: |
|
|
Sandnes Ulf leder 1-0 over Molde etter 5 minutter ved Fredrik Midtsjø. Tipper Molde tar en grusom hevn og vinner 6-2  |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 20.07.2014 15:43 Post subject: |
|
|
Messi-Midtsjø! Den scoringen der var deilig  |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 20.07.2014 16:23 Post subject: |
|
|
| Alt Sandnes skaper av farligheter går gjennom Midtsjø. Hvis han ikke starter flere kamper fremover nå så begynner jeg å stusse. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.07.2014 16:42 Post subject: |
|
|
| Forren skulle hatt gult og vært ute mot oss der. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 20.07.2014 16:44 Post subject: |
|
|
| Forren skulle hatt soleklart gult og stått over mot oss, men neida. Gullhår og alt det der. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.07.2014 16:47 Post subject: |
|
|
| Nesten hver gang jeg ser han spille burde han ha hatt flere kort enn han får. |
|
| Back to top |
|
 |
|