| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 07.05.2014 15:49 Post subject: |
|
|
| Hvis en seier mot Kolstad skal være nok til å snu oppfatningen internt i klubben er det bare å legge ned. Alt annet enn en overlegen forestilling burde vært oppsigelsesgrunn mener jeg, særlig etter den triste opptreden i første runde. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 07.05.2014 16:09 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | | LateBarter wrote: | | Erik Hoftun blir høyst sannsynlig sittende. Han nyter tillit i både administrasjon og styre. |
Herregud
Hoftun ville beholdt jobben om han så la en kabel midt på bordet under et styremøte. |
Hallo! Det må da være mulig å trekke hodet ut av ræva. At Hoftun nyter tillit er jo intet mindre en graverende. Da er det seriøst på tide å hjelpe styremedlemmene/Koteng med å oppdage problemet. _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
Posted: 07.05.2014 17:34 Post subject: |
|
|
Noen som har peiling på hvem i spillergruppa som "leder an" i misnøyen? Naturlig å anta Strandberg, men resten av gjengen har vært ganske moderate utad, med unntak av ungguttas sutring over spilletid.
Jeg ser for meg at misnøye frontet av f.eks Reginussen og Dorsin fort kan veie tyngre på brakka enn f.eks Berntsen og Selnæs. |
|
| Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 07.05.2014 19:19 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Jangusk wrote: | | Kan det begrunnes hvorfor "organisajonen kjernen" ikke kan starte en underskriftskampanje? |
De kan jo det, men det ville vært dumt. Kjernen er en organisasjon for alle RBK-supportere, også de som mener Perry og Hoftun bør få bli. Å stå bak slike aksjoner vil da komme uheldig ut ift disse. Derfor vil du nok heller aldri se noe sånt skje.
At talsmannen derimot sier til media at mange i Kjernen er svært skeptiske til Perry og mulignes ønsker han byttet ut - er derimot godt innenfor. Det er også langt mer effektivt enn en underskriftskampanje på internett, der halvparten av underskriftene enten er tullenavn eller folk som har skrevet inn navnet sitt mange ganger. |
Du tror at en uttalelse fra en vilkårlig person i Kjernen veier tyngre enn flere tusen underskrifter fra den allmenne supporter?
Last edited by Kent on 07.05.2014 19:21; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Leif-Magnar Junior
|
Posted: 07.05.2014 19:20 Post subject: |
|
|
Stille her, ja!
Det var nok mange som så frem til et dårlig resultat i kveld, men da det ikke skjedde får Perry-tråden være i fred for skuffede "fans". |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 07.05.2014 19:21 Post subject: |
|
|
| pfff, dagens kamp endrer ingenting. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 07.05.2014 19:22 Post subject: |
|
|
Åh herregud, mener du at en seier mot et amatørlag liksom skulle være et smell i trynet på alle som har kritisert Perry? Slik at vi ikke lengre har noe å klage over? Jo, du...
Arti at du er tilbake igjen, forresten. |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 07.05.2014 19:22 Post subject: |
|
|
| Yes, vi slo et lag som ligger midt på tabellen i 3. divisjon. Jeg er overbevist. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 07.05.2014 19:24 Post subject: |
|
|
| Såg ikke kampen men,var sikkert pga enkeltmannsprestasjoner vi vant..tapene kommer tilbake når vi spiller tippeliga igjen..vi har blitt rundtspilt av molde og aalesund...det skal ikke skje.......... |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 07.05.2014 19:29 Post subject: |
|
|
Ja, okei. Du vinner ikke 10-2 på hva enn som defineres som enkelt mann sprestasjoner her inne for tiden.
Det var flott spill av hele laget. Dette endrer dessverre, for Perry, ingen sin mening om at vi må bytte trener - inkludert min. Synd at kritikken er så lite nyansert, det får bare tilhengerne til å se inkompetent ut.
Men dagen jeg ikke gleder meg over en flott RBK seier kan noen skyte meg. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.05.2014 19:31 Post subject: |
|
|
Høres ut som en kjempekamp - etter de vanlige svake første mange minuttene.
Får vi til å spille slik fremover også i tippeligaen er selvsagt ingenting bedre enn det. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 07.05.2014 19:34 Post subject: |
|
|
| EspN wrote: | | SÃ¥g ikke kampen men,var sikkert pga enkeltmannsprestasjoner vi vant.. |
Vi vant fordi våre spillere hver for seg er minst fire nivåer bedre enn Kolstad-spillerne. Kolstad hang veldig bra med så lenge de hadde tæl og innsats, men etter at vi scoret det første - sluttet de helt å løpe. Var som å spille mot kjegler til tider. Selv under Perry forventer jeg at vi klarer å feie kjegler av banen.
Overhodet ingenting å hente ut i fra denne kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 07.05.2014 19:40 Post subject: |
|
|
| På 0-0 var Kolstad best og skapte mest. Vi hadde 1 avslutning på nesten 25 minutter mens Kolstad hadde 3-4. |
|
| Back to top |
|
 |
hhem Proff
|
Posted: 07.05.2014 19:54 Post subject: |
|
|
| ricko11 wrote: | | Hvis en seier mot Kolstad skal være nok til å snu oppfatningen internt i klubben er det bare å legge ned. Alt annet enn en overlegen forestilling burde vært oppsigelsesgrunn mener jeg, særlig etter den triste opptreden i første runde. |
Hva vet du om oppfatningen internt i klubben? |
|
| Back to top |
|
 |
Leif-Magnar Junior
|
Posted: 07.05.2014 19:57 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Åh herregud, mener du at en seier mot et amatørlag liksom skulle være et smell i trynet på alle som har kritisert Perry? Slik at vi ikke lengre har noe å klage over? Jo, du...
Arti at du er tilbake igjen, forresten. |
Jo, takk!
Ja, jeg tror faktisk det er ikke så rent få som er noe skuffet over at det ble så mange mål.
Stemningen er nå temmelig nøyaktig lik slik den var for to år siden, og det er vel som ventet. Det meste som skrives om Perry ble skrevet om JJ, det reneste déjà vu.
Perry, mannen som mener supporterne her inne har like lite peiling på fotball som han har om tannlegefaget, forsvinner uansett, men fatt mot—i 2016 er det en ny trener som må gå etter en kurant førstesesong og en planløs start på andresesongen.
1988-2003, R.I.P. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 07.05.2014 20:10 Post subject: |
|
|
| All den tid vi faktisk har vært positive til trenere, sist Hamren, så faller vel argumentasjonen om at vi alltid er negativ på stengrunn. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 07.05.2014 20:13 Post subject: |
|
|
| Lurer på hva i all verden Dorsin har gjort mot Perry. Klart bedre enn Skjelvik - målpoengene kan brukes som bevis. En ting er ar han er henvist benken, men at alle andre skal være kaptein enn han er bedriten gjort all den tid Dorsin er en naturlig lederskikkelse og en av de få som vet hva det trengs for å vinne. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 07.05.2014 20:14 Post subject: |
|
|
Sist Eggen, faktisk.
Folk må nesten bare bli vant til at hederlige forsøk ikke er nok i Rosenborg. Vinner vi ikke kokosligaen vi er en del av, med overlegent størst budsjett, så vil det komme kritikk. Spesielt når vi spiller elendig i tillegg. |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 07.05.2014 20:20 Post subject: |
|
|
| JannesBart wrote: | | Lurer på hva i all verden Dorsin har gjort mot Perry. Klart bedre enn Skjelvik - målpoengene kan brukes som bevis. En ting er ar han er henvist benken, men at alle andre skal være kaptein enn han er bedriten gjort all den tid Dorsin er en naturlig lederskikkelse og en av de få som vet hva det trengs for å vinne. |
Han skal vel som vanlig lede det kommende spilleropprøret  |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 07.05.2014 20:22 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Sist Eggen, faktisk.
Folk må nesten bare bli vant til at hederlige forsøk ikke er nok i Rosenborg. Vinner vi ikke kokosligaen vi er en del av, med overlegent størst budsjett, så vil det komme kritikk. Spesielt når vi spiller elendig i tillegg. |
Ikke bare har vi størst budsjett, vi bruker av midler som vi ikke får tilbake. Vi realiserte verdier som lå i eiendom klubben i sin tid kjøpte med midler tjent på spillersalg og deltakelse i CL. Vi tærer altså på pengene fra salget av en eiendom som 1: kunne gitt oss inntekter og 2. bare ville økt i verdi.
Da må det faktisk presteres. Når en bedrift begynner å selge unna verdiene sine for å finansiere driften, kreves det at en får noe igjen for midlene. I Rosenborgs tilfelle er det seriegull, offensiv fotballl og europaspill som kan generere nye inntekter og eneste akseptable ROI. |
|
| Back to top |
|
 |
Totto_Dahlum Rutinert
|
Posted: 07.05.2014 20:36 Post subject: |
|
|
| LateBarter wrote: | | 1972 Miami Dolphins wrote: |
Har begynt å få forhåpning om at han ryker innen første uka i juni, at Wiggen eller lignende holder skuta flytende til ny trener er på plass før sesongen "starter opp igjen" første uka i juli.
|
Wiggen er om mulig mindre populær i gruppa enn Perry. Hvis det kommer en midlertidig løsning innenfra tror vi kombinasjonen Henriksen/Ola er høyaktuell. Trond er godt likt av både veteraner og unggutter. |
Dette setter den relativt ferske beslutningen om å forlenge kontrakten med Wiggen i et litt merkelig lys. |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 07.05.2014 20:58 Post subject: |
|
|
| Kolstad presset RBK de første 20 min. RBK virket nervøse og hadde null spill. Da RBK scoret to i løpet av to minutter fikk de ro og mer rom. Fra da og ut var det en grei kamp av RBK, men det bør være såpass. Kolstad var farlige de også. Chibbe var for meg dagens mann. Han var leken og snurret rundt med Kostad-spillerne. Godt å se at han var tilbake, mye bedre enn mot Orkla. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 07.05.2014 21:03 Post subject: |
|
|
| hhem wrote: | | ricko11 wrote: | | Hvis en seier mot Kolstad skal være nok til å snu oppfatningen internt i klubben er det bare å legge ned. Alt annet enn en overlegen forestilling burde vært oppsigelsesgrunn mener jeg, særlig etter den triste opptreden i første runde. |
Hva vet du om oppfatningen internt i klubben? |
Tydeligvis mere enn deg..... Men jeg tror ikke oppfatningen blandt supporterne vil snu. Man må som kjent se bak resultatet, og faktum er at vi i de første 15min presterte på dårlig 3div middels 4div nivå.
Om vi ikke klarer å mobilisere vil vi med litt utur ligge under med flere mål mot bedre lag etter første 15-20min.
Men jeg er så skuffa nå, for 10 scorede mål er noe vi (eller andre topplag forsåvidt) skjelden klarer lengere uansett motstand, og av en eller annen grunn frykter jeg at Mr.Hansen kommer til å se på dette som det var en TL kamp og vi lærer minimum fra det siden laget blir byttet foran møtet med sandnes ulf uansett og relasjonene forblir utrent.
!"#!"$%$"#$#%#! <--- sånn har jeg det nå. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.05.2014 21:06 Post subject: |
|
|
Det vi vil ha er et Rosenborg som angriper mye og skårer mye mål. Gjør ingenting om Perry får til dette i seriekampene fremover. Ingenting er faktisk bedre.
Det er bare det at trua er borte.
Allikevel blir han neppe sparket den første måneden, så vi får rikelig med tid til å se hva som skjer. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 07.05.2014 21:06 Post subject: |
|
|
| Totto_Dahlum wrote: | | LateBarter wrote: | | 1972 Miami Dolphins wrote: |
Har begynt å få forhåpning om at han ryker innen første uka i juni, at Wiggen eller lignende holder skuta flytende til ny trener er på plass før sesongen "starter opp igjen" første uka i juli.
|
Wiggen er om mulig mindre populær i gruppa enn Perry. Hvis det kommer en midlertidig løsning innenfra tror vi kombinasjonen Henriksen/Ola er høyaktuell. Trond er godt likt av både veteraner og unggutter. |
Dette setter den relativt ferske beslutningen om å forlenge kontrakten med Wiggen i et litt merkelig lys. |
Var jo bare naturlig at Erik fikk kontrakten med Wiggen forlenget siden det var første steg i å skape seg grunner til ikke å sparke noen og å berge rævva si sjøl.
Mye dyrere å sparke folk jo lengere kontrakt de har, og da drukner mye av argumentene for å gjøre det. Skal ikke se bort ifra at Hansen signerer ny kontrakt ut 2020 i nærmeste fremtid... Brakka logikk >< _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
|