English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Erik Hoftun
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 168, 169, 170 ... 405, 406, 407  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vollrik
Veteran

PostPosted: 26.02.2012 00:28    Post subject: Reply with quote

media wrote:
Her er det mange som vet best, gitt.

Vollrik, du har kjørt på dette tullete maset ditt i to år, er det ikke på tide å slutte? Jeg mener det er like tullete som du tydeligvis er å hevde at vi ikke skal lete etter trøndere først, deretter nordmenn. Og står valget mellom en skandinav og en fra rest-verden, så gjerne skandinaven. Rbk's bruk av svensker, dansker og finner har sikra oss mange fans rundt omkring.

Idiot. Det skal jeg si til deg de neste to åra.

Idiot. Idiot. Idiot.

Idioten svarer:

Trond Olsen, Fredrik Winsnes, Morten Moldskred, Daniel Ørlund og Jon Inge Høiland.
Samt Konan, Traore, Sibaya og Eguren på billigsalg.

Og du er forutsigbar til de grader, nå sier du vel: Det var ikke Hoftun som solgte Eguren og Sibaya. Riktig det, men Hoftun har ikke forbedret klubbens integreringsproblem, han har kun forverret det-
View user's profile Send private message
kristobal
Legende

PostPosted: 26.02.2012 00:34    Post subject: Reply with quote

BB wrote:
Vi har tippeligaens suverent dyreste stopperpar. FÃ¥ vil si vi har et av de 3 beste.

Vel, jeg er ganske sikker på at mange vil si vi har et av de tre beste stopperparene.

Molde - om de skulle stille med Steenslid og Hovland - har vel også et stopperpar til 10-11 millioner kroner, så suverent dyrest er vel kanskje litt overdrevet selv om vårt er noe dyrere.

Usikker på hvem av stopperparene til Molde og RBK som blir best i år. Tror det blir vårt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Timmi!
Rutinert

PostPosted: 26.02.2012 01:34    Post subject: Reply with quote

media wrote:
Her er det mange som vet best, gitt.

........Bla bla...........

Idiot. Det skal jeg si til deg de neste to åra.

Idiot. Idiot. Idiot.
Back to top
BB
Junior

PostPosted: 26.02.2012 13:46    Post subject: Reply with quote

Molde, Sogndal og Tromsø hadde i 2011 definitivt bedre stoppere enn oss.

VIF, brann, Ålesund, Odd og viking var minst på høyde.

Det er forøvrig ingen fast stillingsintruks som alle klubber må bruke til sportslig leder.

Vi har Hoftun som har kunnskap om fotball, men overhodet ikke kunnskap om forhandlinger/dealmaking. Da må man ta konsekvensen av det og la noen andre gjøre forhandlingene. Å sende Hoftun til Tyskland for å forhandle Annans avtale er jo rene gale mathias. Tror ikke samtlige at vi hadde kommet bedre ut om en Bård benum type hadde vært vår mann?
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 27.02.2012 13:41    Post subject: Reply with quote

Skal noen av dere møte opp og snakke med Hoftun den 29?
Jeg skal desverre utenbys,så er forhindret i å møte opp.

Håper noen her møter opp.

Og er det noen som skal dra,må de spørre om hvorfor gjennomtrekken er så enorm i klubbem vår.
Spør han gjerne om hvilke planer han har rundt spillerlogistikk og system de vil spille etter,eller om de fortsatt skal være like planløse som de har sett ut hittil.
Spør han gjerne omhvorfor spillerne pr.dags dato ikke vil spille for Rosenborg?Fordi det virker slik.

Lykke til de som møter opp.Grill han skikkelig

Heia RBK
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 27.02.2012 14:11    Post subject: Reply with quote

Dette er vel kanskje det minst lite flaterende bildet jeg har sett av Hoftun på lenge.
Back to top
cbas10an
Senior

PostPosted: 27.02.2012 14:44    Post subject: Reply with quote

Synes man skal holde diskusjonen om Hoftun på et saklig nivå.
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 27.02.2012 15:00    Post subject: Reply with quote

Lett digresjon med humoristisk (dog dårlig) undertone. Beklager.
Back to top
Willoch
Veteran

PostPosted: 27.02.2012 16:29    Post subject: Reply with quote

Enig i at "grillingen" bør holde en saklig og fornuftig tone. Man bør også erindre at tippeligaen og trondheim ikke er alle's "våte drøm".
Vollrik
Veteran

PostPosted: 27.02.2012 17:52    Post subject: Reply with quote

Ja man kommer virkelig langt her i verden med å tenke slik..
Roamer
Veteran

PostPosted: 27.02.2012 19:09    Post subject: Reply with quote

Hoftun kom til oss som, tilsynelatende, et blankt ark. Mange mente, med riktighet, at han manglet kompetanse og erfaring. Til tross for gjentatte feilsteg har han ikke fått sparken, og et argument som har kommet frem er at vi i det minste har en sportslig leder som lærer med tiden. Men Hoftun er ikke et blankt ark, der arket etterhvert blir fyllt opp med skrift. Han er mer som en etch-a-sketch: du bare rister så er tidligere tabber glemt og ingen lærdom tatt.

Nå nærmer vi oss seriestart med stormskritt og stallen er fremdeles begredelig tynn, samtidig som vi mangler en ordentlig høyreback. Han dukker vel opp rett før seriestart, og da får vi samme problem som i fjor med en lite samspilt ellever. Jeg merker at jeg blir frustrert.
Jangusk
Veteran

PostPosted: 28.02.2012 17:27    Post subject: Reply with quote

Det begynner å ligne mistenkelig på det Hoftun har drevet med på før ja,men når jeg tenker på de summene Rbk lar renne igjennom pr. år virker det som det er nopen på Lerkendal som ikke har kjempepeiling i å drive et norsk tiooeligalag.

Det virker så valdig lite gjennomtenkt denne mannen driver med.Det virker som mannen tenker med på sin stilling og mindre på klubben.Han har jo blitt kjempeforsiktig for å si det mildt.Denne åpenheten som han Nils A praktiserte er jo som blåst vekk.

Og det er jo mere en en gang det har kommet kritiske raporter om litt av hvert av det som foregår der nede.Er det bare han Nils Skutle som må ta hele støyten alene.

Ja det skurrer kjempemasse i mine ører det som foregår nå,og det er jo ingen bedring i sikte eller lys i enden av tunnellen virker det som og det er kjempetrasig syns jeg som en meget ihuga Rosenborgsupporter.

Han bør ta sin hatt å gå og la Bratseth ta jobben til vi finner noe bedre,eller la stillingen deles på de andre.Verre kan det nemelig ikke bli desverre.Et kjempebudsjett i Norsk målestokk og en så tynn tropp.Et ord:Bare tragisk

Heia RBK
Back to top
Løkkagutt
Proff

PostPosted: 28.02.2012 19:49    Post subject: Reply with quote

Av tidligere innlegg har jeg forsvart Hoftun på en bra måte, med bakgrunn i sportslige resultater, kraftige og nødvendige kutt i lønnsnivået i klubben, forhandlingsevne ved spillersalg til utlandet og økt satsing og resultater av talentarbeid.

Men jeg må innrømme at jeg hittil i vinduet er ekstremt skuffet over hva vi har oppnådd.

Ved sesongslutt i fjor mente jeg at vi hadde gode forutsetninger til å spille gladfotballen Stabæk stod for under Jønsson, med en midtbane og angrep som

Dockal - Henriksen - Issah - Chibiuke

Prica-Bakenga

Med disse hadde vi hatt fart, kreativitet, dribleferdigheter, gjennombruddskraft, oppspillspunkt, goalgetteregenskaper, pasningsferdigheter, innleggsferdigheter og ballvinneregenskaper.

Jeg tenkte at vi MÅTTE ha en en høyreback, gjerne en rask, ballsikker stopper og evt en backup til på topp.

Så langt i vinduet mangler vi fortsatt en høyreback og en rask stopper. I tillegg har vi mistet vår raskeste og mest gjennombruddshissige spiss! Har ikke gjort det enkelt for Jønsson akkurat.

Håper Hoftun klarer å trylle fram noe i slutten av vinduet, men klokka går...
Back to top
WildRover
Proff

PostPosted: 01.03.2012 13:10    Post subject: Reply with quote

På reisefot for å hente back?

Twitter
Quote:
"har etter intens gugling funnet ut at jeg satt ved siden av Erik Hoftun. Jeg er sannsynligvis den eneste på hele Værnes som ikke visste det."

Edit: Kom på at KTE gravlegges i dag Sad
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 05.03.2012 00:50    Post subject: Reply with quote

Jeg kan bare ikke fatte å begripe at det skal være såååå vanskelig å få inn en god høyreback tidligere enn dagen før seriestart!

Det bor 6-7 milliarder mennesker i verden, og enkelte spiller fotball.

At det er mulig og gang på gang på gang drite seg sånn ut som Hoftun og ledelsen gjør!!! Hvor mange overgangsvindu har han gjort seg ut nå?
Forrige var ok, men det telles ikke, for da hadde vi jo "nesten ikke spillere igjen", og måtte jo kjøpe eller legge ned!!! At det går an å være så feil som den mannen er!!!!! Mad

Hvor lenge er det siden det ble signalisert første gang at Lustig forsvant???
Hvor lenge er det til seriestart???

Hvor mange spillere har gått gratis, hvor mange har han bommet på, hvor mange har han IKKE klart å fange opp, hva røyker mannen????

Proaktiv? NOT!!!

Gi JJ livstidskontrakt dersom det er det som skal til for å få den vandrende katastrofen ut av brakka!!!!!!! Crying or Very sad
Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 05.03.2012 00:54    Post subject: Reply with quote

var det godt å få det ut?
eksil
Veteran

PostPosted: 05.03.2012 09:48    Post subject: Reply with quote

....mmmm! MÃ¥ til innimellom, om ikke selvantenner jeg.. Very Happy
Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 05.03.2012 10:27    Post subject: Reply with quote

Re Eksil.... Helt håpløst at Lustig ikke er erstattet. Har vært kjent i over 12 måneder at han ville gå som bosmann.

Hoftun har ikke nok kompetanse til å styre spillerlogistiken til RBK. Helt utrolig at ikke RBK styret ser dette.
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 05.03.2012 10:34    Post subject: Reply with quote

De har jo ansatt Bratseth som støttekontakt, så styret har jo sett det.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
eksil
Veteran

PostPosted: 05.03.2012 13:20    Post subject: Reply with quote

Kan han ikke bare omplasseres, til forsvars-konsulent eller noe? Det ville sikkert gitt noen positive resultater forden hardt prøvede mannen..

Historien har vel kanskje noen eksempler på "tidligere-topputøvere-som-skal-ta steget-opp-i-ledelse", og som har feilet..

Noen som har eksempler? Henning Berg?
Back to top
otters
Rutinert

PostPosted: 06.03.2012 18:28    Post subject: Reply with quote

Begynner å bli rimelig utolmodig nå.
Må da gå Ann å få på plass en Back på 12 mnd.
Synes dette er en Parodi!

Dette minner om fjoråret, da vi ventet på Midtstopper votter og vinter.

Hoftun sa at han tok selvkritikk på dette, men like forbanna går han i fella igjen.

Ikke rart at det blir dyrt å kjøpe spillere om man venter til det må panikk handles.

Ser at flere er rimelig sikker på at det kommer inn en utenlandsk back, etter det møte dere hadde med Hoftun. Men det handler jo også om å få samspilt Forsvaret.

Last edited by otters on 07.03.2012 17:51; edited 1 time in total
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 07.03.2012 00:19    Post subject: Reply with quote

Hoftun er en jævla løk som gang på gang har bevist at han ikke har de kvaliteter som trengs for jobben som SD. Men dette handler like mye om styrets udugelighet og nepotismen som desverre har karakterisert ansettelser i klubben alt for lenge. Skal vi bli levedyktige som klubb må man slutte med dette ASAP. Innavl funker som kjent dårlig i naturen med mutasjoner og sykdom som konsekvens, sounds familiar?
Sjt. Wiseth
Veteran

PostPosted: 09.03.2012 12:03    Post subject: Reply with quote

Okei, kan noen smarte hoder hjelpe meg nå. Siden bratsethen går inn i ny jobb i NFF, og skal fortsatt ha Viasat jobben. Vil det da si at Hoftun skal stå på egne ben?
Back to top
WildRover
Proff

PostPosted: 09.03.2012 12:17    Post subject: Reply with quote

Fra Dagbladet:

"Bratseth er 20 prosent konsulent for Rosenborg og ekspert i Viasat, hvor Fjørtoft er studiovert. Sistnevnte er også fast Bundesliga-ekspert for tysk TV.

Disse jobbene skal de fortsatt ha."
Back to top
Sjt. Wiseth
Veteran

PostPosted: 09.03.2012 12:19    Post subject: Reply with quote

Herlig! Men da er det lite som tyder på at hans 20%stilling var et steg før han tok over SD jobben, som noen her inne trodde.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 168, 169, 170 ... 405, 406, 407  Next
Page 169 of 407

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb