| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 28.02.2012 23:18 Post subject: |
|
|
Tøffen, det er bare håpløst av deg å komme med sånne utspill. For mange her inne så er det ikke ideelt å fly fra andre steder i landet, bo på hotell og ta seg fri fra jobb for å være med på dette.
Likefullt mener man at tiltaket er flott, man ønsker å bidra med innspill, og man ønsker selvsagt et referat etter møtet.
Om du velger å dra på møtet og ikke gi referat etterpå er din sak, akkurat som det er opptil hver enkelt person som deltar om de vil dele eller ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 28.02.2012 23:34 Post subject: |
|
|
| Jeg skal hvertfall referere det jeg husker, om ikke Hoftun ber spesifikt om at noe skal holdes borte fra åpne fora. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 29.02.2012 01:21 Post subject: |
|
|
Går det an å spørre om hvilke spillere RBK har prøvd å kjøpe før seriestarten i år - og fått avslag fra?
Det hadde vært veldig interessant å høre HVORFOR RBK har fått avslag. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Koppis Senior
|
Posted: 29.02.2012 01:36 Post subject: |
|
|
| Hvor er møtet? På brakka? |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 29.02.2012 02:44 Post subject: |
|
|
Hvis dere ikke kan refere etterpå så er ikke dette et møte for og med RBKweb i mine øyne. Selvsagt skulle det vært flere tilstede, men man kan ikke tvinge folk til å vise ansiktet sitt hvis de ikke vil? Kjempekudos til dere som møter opp, men vær stor nok til å dele med andre hvis dere gjør dette på vegne av rbkweb. Ikke lek barnehage.
Hilsen en som elsker og hater RBK så mye som dere andre. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 29.02.2012 04:04 Post subject: |
|
|
Knowrud, man deltager som privatperson, man har ikke privilegiet/"byrden" af at repræsentere rbkweb. At sidde og forvente, at de som møder op skal og må referere det der sker på mødet, er netop det, jeg synes er en barnehage. Folk er for godt vant. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 29.02.2012 09:29 Post subject: |
|
|
Nå har det seg sånn at flere her inne bor helt andre steder enn i Trondheim. Alle har vel skole/jobb, så man kan ikke bare ta seg fri for å dra på møte.
Sier ikke at dere som skal på møte må referere fra det. Det er jo helt opp til hver enkelt. Om dere som er der har stor interesse av å sitte inne med hva som blir sagt og ikke vil dele, siden andre ikke hadde mulighet til å komme, be my guest. Barnselig spør du meg. _________________ - Yeah, 100 per cent. His balls are fantastic.
John Terry snakker om David Beckham. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 29.02.2012 10:09 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | | Er så herlig med alle som ikke kan komme fordi de skal bade oldemoren sin eller hva f det er, men likevel skriver spørsmåla på forumet hver gang. Kom dere på møte, det blir ikke noe referat uansett.. |
Slutt og skap deg.
Hvordan kan det være så vanskelig å forstå at det finnes tusen gode grunner til at man ikke har mulighet til å dra på noe sånt, samtidig som at man er nysgjerrig på hva som blir sagt og gjort. Personlig skal jeg hente dattera mi som kommer hjem fra vinterferie på Værnes akkurat når møtet er. Hva er det som er så "herlig" med det?
Jeg synes denne hemmeliggjøringen av hva som blir sagt på et møte der ALLE er invitert for meg bare fremstår som et påtatt forsøk på å hevde seg selv. Men denne diskusjonen tok jeg i Skutle-tråden også, så trenger vel ikke å gjenta det så veldig mange ganger. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 29.02.2012 12:36 Post subject: |
|
|
Det er vel definitivt liten grunn til å være hellig for de som drar når jeg hører majoriteten av dem sitter stille som mus og lar andre snakke for seg.
Er poenget å spørre ut personene, eller cred'en ved å "ha vært der"? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Arrogant Atheist Junior
|
Posted: 29.02.2012 13:45 Post subject: |
|
|
Strand & Recon, takk for hyggelig og konstruktivt møte i trøndernatten!  |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 29.02.2012 13:54 Post subject: |
|
|
Takk i like måte! Tida fløy fort  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 29.02.2012 14:06 Post subject: |
|
|
| Arrogant Atheist wrote: | Strand & Recon, takk for hyggelig og konstruktivt møte i trøndernatten!  | Er du hu blonde eller en av brunettene? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 29.02.2012 14:17 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 29.02.2012 15:46 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: |
Slutt og skap deg.
Hvordan kan det være så vanskelig å forstå at det finnes tusen gode grunner til at man ikke har mulighet til å dra på noe sånt, samtidig som at man er nysgjerrig på hva som blir sagt og gjort. Personlig skal jeg hente dattera mi som kommer hjem fra vinterferie på Værnes akkurat når møtet er. Hva er det som er så "herlig" med det?
Jeg synes denne hemmeliggjøringen av hva som blir sagt på et møte der ALLE er invitert for meg bare fremstår som et påtatt forsøk på å hevde seg selv. Men denne diskusjonen tok jeg i Skutle-tråden også, så trenger vel ikke å gjenta det så veldig mange ganger. |  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 29.02.2012 16:08 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Det er vel definitivt liten grunn til å være hellig for de som drar når jeg hører majoriteten av dem sitter stille som mus og lar andre snakke for seg.
Er poenget å spørre ut personene, eller cred'en ved å "ha vært der"? |
Den cred'en får du stå for sjøl. For min del er det veldig interessant å være der ikke minst for å høre hva Hoftun faktisk har å si. Og skulle jeg brenne inne med spørsmål, så vil jeg selvfølgelig stille dem. Jeg føler ikke jeg blir mer eller mindre "populær", eller mer eller mindre "viktig" ved å ha vært der. Jeg føler bare for å være tilstede for faktisk å ha førstehåndsinformasjon når muligheten faktisk byr seg. Det er veldig lett å sitte på forumet og synse på bakgrunn av uttalelser gjengitt i media, og kryptiske referater på forumet fritt etter folks hukommelse.
Da er det mye bedre å ha vært der, ha fått med seg Hoftuns ord selv, og dergjennom kunne gjøre seg opp en mening. Og da har en jo også muligheten til å stille spørsmål hvis man skulle brenne inne med noe. Er ikke det bedre, tross alt, enn å satse på at noen andre spør dine spørsmål for deg, og kanskje ikke er i stand til å gi et nøyaktig referat i etterkant? _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
the Arrogant Atheist Junior

|
Posted: 29.02.2012 16:12 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Arrogant Atheist wrote: | Strand & Recon, takk for hyggelig og konstruktivt møte i trøndernatten!  | Er du hu blonde eller en av brunettene? |
Jeg er den thailandske lady-boyen du hadde med deg hjem på hotellet. Sort kort hår, ikke blond eller brunette...
(dette er forøvrig den rette profilen min, fint om noen med gudenes makt kan fjerne den profilen som ble feilregistrert uten "the") |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 29.02.2012 16:36 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | At sidde og forvente, at de som møder op skal og må referere det der sker på mødet, er netop det, jeg synes er en barnehage. Folk er for godt vant. |
Men hvorfor skal de så absolutt ikke fortelle andre supportere hva som ble diskutert? Det er så utrolig barnslig at jeg finner ikke ord. Dønn enig med Hedon her  |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 29.02.2012 16:39 Post subject: |
|
|
Dere er helt fantastiske
Er jo ingen som har sagt at det skal bli hemmeligholdt, på noe som helst vis.
Blant annet kan jeg jo sitere knerten:
| knerten_10 wrote: | | Jeg skal hvertfall referere det jeg husker, om ikke Hoftun ber spesifikt om at noe skal holdes borte fra åpne fora. |
... men nå er det jo gøy å surmule på forum, så slå dere løs  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 29.02.2012 16:41 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: |
Men hvorfor skal de så absolutt ikke fortelle andre supportere hva som ble diskutert? Det er så utrolig barnslig at jeg finner ikke ord. Dønn enig med Hedon her  |
Det er deres valg, og at sitte og sutre fordi ingen vil komme med et referat(hvilket jo slet ikke er tilfældet) er langt mere barnslig i min verden. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 29.02.2012 16:42 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke registrert at noen har uttalt at de ikke kommer til å fortelle noe om hva som skjer på møtet. Det flere imidlertid har uttalt, er at de som ikke møter ikke kan forlange at det legges ut noe referat.
Helt greit etter min mening. Vil du være sikker på å få med deg alt som skjer, så må du møte selv. Hvis ikke er du prisgitt hva andre forteller. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 29.02.2012 16:43 Post subject: |
|
|
Hvis det kommer noe kontroversielt så kommer det nok på RBKweb. Hvis det er sånn interesse for dette møtet så burde man virkelig prøve å prioritere det, for det er det det handler om. Prioritering av hva man bruker pengene og tiden sin på. Man kan ikke få med seg alt.
Bor du langt borte? Ja da prioriterer du kanskje ikke å bruke tid og penger på dette. Helt i orden.
Familie? Ja da prioriterer du kanskje tid med familien foran tid med Erik Hoftun. Også helt i orden.
Jeg sier som Harald: man er blitt for godt vant. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 29.02.2012 16:44 Post subject: |
|
|
Skal man være med toget så må man være på plass på perrongen når det skal gå...
Selv bor jeg i Oslo, og har forlengst innsett at jeg ikke kan være med dette toget. Får heller forsøke å få haik med noen etterpå  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 29.02.2012 17:06 Post subject: |
|
|
1. Strategi for:
a) spillerkjøp
b) kartlegging og speiding
b) kontraktslengder
c) spillestil
2. Etikk i Rosenborg - Veigar-saken
3. Jarstein-saken - hovedsaklig med fokus på overgangsreglementet §3-4. Avtaleforhold knyttet til overganger/utlån punkt e. Ståa i forhold til Start (Annan), Aalesund (Aarøy) og National (Bakenga).
4. Topp 30 - hvordan?
5. Kompetanse i sportslig avdeling
6.
7.
Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg, men kunne kanskje tenkt meg at vi hadde prøvd å utfordre Hoftun litt mer på det han var veldig vag på i går, da han ble utfordret av Siri Marte Hollekim, i forhold til at vi tenker å kvitte oss med blant annet kostholdsveileder og analysesjef for å spare penger. Det er ganske sentral kompetanse som går ut, og Hoftun var ikke spesielt overbevisende da han ble utfordret i går. Jeg håper at han kan gi oss et litt bedre svar i dag. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
the Arrogant Atheist Junior

|
Posted: 29.02.2012 17:18 Post subject: |
|
|
| Hoftun svarte vel, nokså vagt, at man i RBK's sportslige avdeling drev med "intern kompetanseoverføring", uten at han var i stand til å spesifisere det nærmere. Regner med noen av de deltagende på ettermiddagens møte vil forsøke å fiske ut av ham hva det innebærer, og hvordan det står i sterk kontrast til det Siri Marthe Hollekim etterlyste. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 29.02.2012 17:37 Post subject: |
|
|
Hvem har fått jobben å stille med tjære og fjær? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
|