| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
pingvin Veteran

|
Posted: 18.05.2008 09:38 Post subject: |
|
|
| I følge dagens papir-VG er Somen Tchoiy tilnærmet klar for Red Bull Salzburg. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 18.05.2008 09:46 Post subject: |
|
|
Her har du saken på nett
Tchoyi klar for Salzburg
Greit at Stabæk svekkes litt om vi skal ha et lite håpe om å kunne klare å ta gull i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 18.05.2008 09:53 Post subject: |
|
|
Kjenner jeg Stabæk rett har de skaffa seg en riktig saftig overgangssum, og handler inn en tre-fire stykker som er like gode som Tchoyi for pengene. Virker som den klubben gjør alt riktig for tida. Hvor lenge har Tchoyi igjen av kontrakten?
Hehe, skulle likt å være flue på veggen hos Odd da de kvitta seg med ham. "Å, hei, Bohinen. Svindal Larsen? Nei, han kan dere bare glemme, han er en nøkkelspiller hos oss. Men han der lange kameruner'n der, han har vi ikkeno bruk for. Host opp en million, så har vi en deal." |
|
| Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 18.05.2008 10:36 Post subject: |
|
|
skal kanskje ikke mobbe Odd når vi vet hva vi gjorde med Eguren... _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã… |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 18.05.2008 10:50 Post subject: |
|
|
Stabæk har ikke gjort alt riktig bare siste tiden, de har gjort det i flere år. De har knapt dårlige kjøp av betydning. VG eller en annen avis lista jo opp en haug med spillere som var kjøpt inn for lite, og solgt videre for langt mer. En spiller som har fått lite oppmerksomhet er f.eks Pontus Segerström, han kom for 500k..
Det ryktes jo samtidig at Annan helst vil ut av landet når låneperioden er ferdig 1. august. Kan se ut som den gode dekningen de hadde, plutselig forsvinner. Samtidig bør de prise seg lykkelig over at Nannskog merkelig nok ikke ble funnet god nok for Sveriges EM-tropp.
Ryktene på SS sine sider er 15 mill for Tchoiy.
Last edited by pingvin on 18.05.2008 11:07; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 18.05.2008 11:06 Post subject: |
|
|
| hadde eguren fortsatt spilt hos oss idag, hadde vel muligens ikke Sapi hvert her.. glem mr.eguren! |
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 18.05.2008 11:11 Post subject: |
|
|
| Stabæk kommer til å leke seg til seriegull i år, selv uten Tchoyi. Usikkert hvem som havner på de neste tre plassene, RBK rykker opp til 5. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 18.05.2008 11:32 Post subject: |
|
|
Jeg er tilbøyelig til å være enig. Slik det ser ut nå er Stabæk utilnærmelige, og i motsetning til de to siste sesongene ser det ut til at de jevne kampene tipper deres vei i år. Det blir spennende å se om de takler en høstsesong der de selv er kanskje den største favoritten. En og annen svak kamp kommer de nok til å spille, som på Røkkeløkka i første serierunde, men den offensive slagkraften deres sørger for poeng likevel.
Ellers kommer nok Brann og vi til å nærme oss teten, uten at jeg tror noen av oss har stabilitet nok til å hente gullet. I enkeltkamper kommer vi til å demonstrere at de individuelle ferdighetene våre er tilnærmelsesvis best i Norge, og Brann vil dra nytte av en bred og jevn stall. Lufta kommer etter hvert til å gå ut av både FFK og Bodø/Glimt, og jeg tipper begge havner omtrent midt på tabellen. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 18.05.2008 11:48 Post subject: |
|
|
| RBKfan100% wrote: | | hadde eguren fortsatt spilt hos oss idag, hadde vel muligens ikke Sapi hvert her |
DET kunne jeg levd med, gitt. Glatt, lett, uten videre problemer! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 18.05.2008 12:36 Post subject: |
|
|
| Her handler det om at spilleren ønsker å komme videre i karrieren, sies det. Blir det sett på som ett steg videre å komme til Østerrisk fotball? Kan ikke forstå at nivået er så mye høyere der? Han spiller jo tross alt på det klart beste laget i Norge for tiden. Her handler det om penger og mistrivsel, tror jeg... |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 18.05.2008 12:56 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | RBKfan100% wrote: | | hadde eguren fortsatt spilt hos oss idag, hadde vel muligens ikke Sapi hvert her |
DET kunne jeg levd med, gitt. Glatt, lett, uten videre problemer! |
Forstår jeg rett nå, heller Eguren enn Sapara? Eller er dette ironi? |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 18.05.2008 13:10 Post subject: |
|
|
| Kan ikke tenke meg annet enn at Stabæk taper noen poeng ekstra til høsten pga salget av Somen T. Han passer glimrende inn i Stabæk og dette salget er gode nyheter for RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
Ryujin Veteran

|
Posted: 18.05.2008 13:13 Post subject: Starten? |
|
|
Stabæk viste tidligere i år at de har god nok benk.
Men jeg lurer på om de tåler å miste både Tchoyi og Annan.
Start vil selge Annan og jeg tror ikke Stabæk har nok.
Og er dette starten på spiller flukten fra Stabæk.
Kommer Rubin til å by på Nannskog???
Gunnarsson vil også ha nye utfordringer. |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 18.05.2008 13:14 Post subject: |
|
|
| Må si meg enig, Somen på sitt beste herjer med hvem som helst. Dette laget er sykt sterkt når de kan stille med sine beste spillere, men merker garantert mangelen ved skader eller salg. Nå har de mistet en av de 4 virkelige store og jeg ser ikke helt for meg at de skal kunne erstatte Somen helt uten vidre heller. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 18.05.2008 13:19 Post subject: |
|
|
Andersson tror jeg er fullt i stand til å erstatte Tochyi's rolle, den mannen er et nytt blå-gult funn. Jeg fatter ikke hvordand Jönson får det til. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 18.05.2008 13:31 Post subject: |
|
|
| robinla wrote: | | Forstår jeg rett nå, heller Eguren enn Sapara? Eller er dette ironi? |
Ingen ironi. Logisk lett valg for min del. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 18.05.2008 14:12 Post subject: |
|
|
Sapara har en god fot.
Eguren har en god fot, løpskraft, gjennombruddsstyrke ++
Lett valg. Men kunne vi sagt som Ole Brumm, så for all del... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 18.05.2008 16:04 Post subject: |
|
|
Det er noen ting. Viktigere for min konklusjon var at Eguren hadde nå eid den defensivt, sentrale - og de fleste ser vel hvilken rolle som er enklest å erstatte i RBK. Den - eller den type roller Sapara fyller. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 18.05.2008 22:44 Post subject: |
|
|
| robinla wrote: | | Forstår jeg rett nå, heller Eguren enn Sapara? Eller er dette ironi? |
De fuglene du ikke har smaker best vet du. Blir Sapara engang solgt til en stor klubb så snur pipa i en annen retning. Eguren har mye større løpskraft ja, men Sapara har særdeles ekstreme kvaliteter i beina og. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 19.05.2008 09:47 Post subject: |
|
|
Ja, jeg har jo pleid å forandre mening fordi de blir solgt videre...  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 24.05.2008 11:24 Post subject: |
|
|
Det ser ut som Stabæk kommer til å bli en god del svekket i sommer. Annan er nok tapt for Stabæk.
Avslører Premier League-interesse
Dette er godt nytt for oss om vi skal ha et lite håp om å ta igjen Stabæk. |
|
| Back to top |
|
 |
Lloyd Senior
|
Posted: 28.05.2008 09:39 Post subject: |
|
|
......tja, hva skal vi si om dette ?
http://www.dagbladet.no/s...36487.html
Gudene vite at vi kunne trenge ham, men om dette er måten å gjøre det på er jeg litt usikker på....... |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 04.06.2008 13:30 Post subject: |
|
|
Sporting-spiller aktuell for Stabæk
Med tanke på at Jöhnsson har vært meget flink på markedet før er dette en avtale vi burde prøve å kuppe? |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.06.2008 13:34 Post subject: |
|
|
Vi kan knappest hente en fyr fordi noen andre er interessert. Vi er ikke akkurat AC Milan 89-91.
Nok en fyr til å konkurrere med Tettey og Demidov om den sentrale. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
|