English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Malmö FF - RBK
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
matsg89
Junior

PostPosted: 12.05.2005 23:18    Post subject: RBK - Malmø Reply with quote

Rosenborg presser og fører kampen, Malmø scorer.
Jeg tror at Rosenborg hadde tjent på å la frode j. gå. Da kunne de fått en del millioner i kassa, som de kunne brukt på en spiss som går rett inn på laget....Tenker på en Karadas type.. som scorer mot bra lag og viser ingen frykt.. Men han gikk fra og sitte på benken i rosenborg til å bli fast i Benfica. Det ikke uten grunn han spiller fast der nå.. Håper også skjelbred får flere sjanser.. Han er en trønder uten like.. En som Brenner for trøya han spiller i.. C.Ronaldo spilte nesten fast på porto når han var 16-17.. Hvorfor ikke gjøre som dem. Og skape en kjempe spiller for fremtiden.. Vi hvet han har det inne i seg..

Vel tilbake til kampen:
Alexander Ødegård og Øyvind Storflor gir jeg personlig begge to en ener... Mens ståle steensås Viser fin innsats, men noe som er litt rosenborg for tiden. Han faller på en dårlig tima heading fra Koppinen og de scorer. Det er blanding av motgang i noen ledd. (Ren og skjær uflaks) og mangel på innsats vilje og ferdigheter i andre. Mener at Frode J. Gjorde det bra i slutten.. Satte sjansene sine. Men problemet er at de andre ikke setter sine. Tenker spesielt på alexander ødegård..(Som var litt uheldig) Men han visste rett og slett ingen vilje.. Ser ut som han har gitt opp.
Dorsin spilte bra i dag også.. Bra at han holder det nivået ut ifra at han er ekstremt venstre bent.. Men men.. Håper rosenborg har noen kloke unge kjøp i kikkerten angående speidinga i argentina og i andre land... Håper på det beste!!

Mats Gulbrandsen RBK
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 12.05.2005 23:36    Post subject: Re: RBK - Malmø Reply with quote

matsg89 wrote:

Alexander Ødegård og Øyvind Storflor gir jeg personlig begge to en ener... Mens ståle steensås Viser fin innsats.

Storflor ener?? Han satte jo fart i venstresiden til Rbk og var innblandet i begge målene, IVERTFALL 6'er.. Stensaas spilte ingen god kamp defensivt, han misset og det ble mål.. Sett Dorsin på venstre og Basma ute på høyre og få inn Hoftun og Koppinen i midten! Da blir det forsvar!
Junior

PostPosted: 13.05.2005 00:54    Post subject: sorry min feil Reply with quote

Men det som er grunnen til at jeg gir storflor en ener kan jeg nok inrømme det var fordi mitt hjerte var såret etter nok et nederlag.. Men går ikke med på 6 din.. Han mista ballen hver gang han fikk den. Og han la sjelden inn når han burde. Steensås jobber for laget sitt. Han har uflaks.. Det vil forhåpentligvis snu.. Går med på en 3.. Fordi passningen til Ståle Stensås på scoringen var lekker. Ellers synes jeg dorsin burde få sjansen på venstre back.. Synes også det var feil og la Hoftun sitte på benken og Christer og koppinen i midten.. Når vi kunne stilt med Christer som back og Hoffa/Koppinen i midten.. SKal nok ikke skrive innlegg rett etter kamp.. Da blir det så mye rart som kommer på papiret.. Very Happy Avhengig av resultatet såklart..

Mats Gulbrandsen
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 13.05.2005 08:39    Post subject: Reply with quote

I min bok må Ståle ta to av måla. Først opphevet han offsiden, så snublet han på det tredje målet. Synd.

Veldig mye rusk i dag.

Thorstein var usynlig, det ble faktisk bedre når Frode kom inn ...
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 13.05.2005 08:57    Post subject: Reply with quote

Stor taktisk blunder å gå ut med så lavt press. Ga alt initiativet til Malmø når det var vi som trengte tre poeng og seier. Uforståelig. Det har aldri kledd RBK å starte en kamp på denne måten, å skulle forsvare seg til seier.

Stensaas har etter min mening vært ansvarlig for mange av tabbene som har ført til de to siste tapene og bør hviles et lengre tidsrom på benken.

Dorsin og Storflor var positive.

Skal folk fortsatt rope om hvor dårlig Johnsen er?
arnt
Veteran

PostPosted: 13.05.2005 10:18    Post subject: Reply with quote

Huff og huff, det så bare for jævlig ut på slutten der.
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 13.05.2005 13:49    Post subject: Re: sorry min feil Reply with quote

matsg89 wrote:
Men går ikke med på 6 din.. Han mista ballen hver gang han fikk den. Og han la sjelden inn når han burde.

SÃ¥ du kampen? Adressa ga han 6...
Veteran

PostPosted: 13.05.2005 13:50    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
I min bok må Ståle ta to av måla. Først opphevet han offsiden, så snublet han på det tredje målet. Synd.

Veldig mye rusk i dag.

Thorstein var usynlig, det ble faktisk bedre når Frode kom inn ...

frode har spilt bedre enn Thorstein i hele år.. Så det var ingen bombe..
Veteran

PostPosted: 13.05.2005 15:40    Post subject: Reply with quote

Nja... Ikke helt med på den siste der. Frode jobber selvsagt mye mer i løpet av en kamp enn Torstein. Frode er et typisk arbeidsjern. Men det er egentlig Torstein som har scora måla. Og han har vist en imponerende evne til å være på rett plass til rett tid, noe jeg synes Frode har mista litt av. Han virker derimot å komme gradvis sterkere tilbake, og det er gledelig.

Torstein var svak i går, men mye av det kommer av at vi ligger altfor lavt i starten av første omgang. Vi ligger så lavt, at han blir liggende helt alene på topp, og da er ikke Torstein så god. Torstein er mye bedre rettvendt enn feilvendt, og derfor må vi spille på en litt annen måte når vi bruker Torstein og ikke Frode på topp.
KFF_RBK
Rutinert

PostPosted: 14.05.2005 11:11    Post subject: Reply with quote

Håller med om att Dorsin borde få spela på vänsterkanten nu. Och håller inte Basma på högern, kan man väl testa Robbie nu? Fast hans form kanske inte är så bra ändå. Winsnes visade fina offensiva saker i 2:a halvlek tycker jag. Och Solli spelade bra, det tycker jag faktiskt.

För att se det possitiva med resultatet, så slipper vi ju tänka mer på Royal league i år...
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 14.05.2005 13:17    Post subject: Reply with quote

Myren...hva sa jeg og Harald om å pingle ut med for lite kritikk?
Det overlater vi til Kroksæther...

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb