English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Lillestrøm
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 48, 49, 50  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Tangvik
2%
 2%  [ 2 ]
Tagseth
9%
 9%  [ 9 ]
M. Ceide
0%
 0%  [ 0 ]
Nemcik
11%
 11%  [ 11 ]
Jenssen
0%
 0%  [ 0 ]
Väänänen
0%
 0%  [ 0 ]
Selnæs
36%
 36%  [ 34 ]
Nypan
37%
 37%  [ 35 ]
Broholm
1%
 1%  [ 1 ]
Holm
0%
 0%  [ 0 ]
Reitan-Sunde
1%
 1%  [ 1 ]
Zeidan
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 93

Author Message
pappabrun
Proff

PostPosted: 21.07.2024 20:49    Post subject: Reply with quote

Helt ærlig, kan noen forklare meg hvorfor folk hater VAR så intenst?

Problemet er vel heller inkompetente dommere? og det har vi jo alltid hatt.

Vil vi heller ha ting som dette? https://www.youtube.com/w...l=TV2Sport

Mener folk var ganske forbanna den gangen og.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 20:50    Post subject: Reply with quote

kilik wrote:
Blir vi idømt tap eller er det en mulighet for at kampen blir satt opp på nytt senere i sesongen?

Hvorfor skal RBK bli idømt tap? Var dommeren som avlyste kampen, og begge lags supportere kastet ting. En liten brøkdel av supporterne for å være nøyaktig. Dette blir bare dumt, dessverre. Burde sluttet etter første gang. Håpløst.
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 20:50    Post subject: Reply with quote

Robin wrote:
Aristoteles wrote:
Sagghi er en mann som har jobb som dommer. Han må følge reglene som er bestemt av de over han i hierarkiet. Å ta Sagghi for dette er helt på jordet.

Ja enig i det. Han følger bare ordre. Men det er NFF som tydeligvis har valgt å eskalere dette. At man nå fremover skal sende spillerne i garderoben. Ble jo ikke gjort tidligere, men plutselig nå, så skal man gå hardere til verks og tror at da får man slutt på protestene?

Tipper tvertimot.

Det gir mening å diskutere den avgjørelsen fra NFF ja.

Det er ihvertfall ikke Sagghi sin skyld. Han er en mann med en jobb og må følge reglene som han har fått beskjed om fra sine overordnede. Har fått mye slik kritikk selv da jeg jobbet som lærer. Noen klarte rett å slett ikke å forstå at som lærer må man også følge de reglene som er bestemt av sine overordnede. Dette er overhode ikke Sagghi sin skyld.
Back to top
Pirlo
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 20:52    Post subject: Reply with quote

Helt idiotisk av de som kaster for fjerde gang, kan ikke være voksne her som mener noe annet. Vi hadde vunnet denne.
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 20:55    Post subject: Reply with quote

Thulian wrote:
Uansett hva man måtte mene om handlingene til supportergrupperingene…
Om man ikke ser at det å ta lagene av banen og sende de i garderobene (mot deres vilje) på grunn av fiskekaker… ja da har man alt bestemt seg gitt…
Fiskekaker er uansett om man liker de eller ikke, IKKE en trussel for spiller e og dermed er handlingen fra Sagghi helt klinke feil.

Ærlig talt. Man må være helt idiot for å ikke se at en kamp som får banen pepret av gjenstander fører til stans av spillet. Kan ikke spille en kamp med haugevis av tennisballer på banen.

Ting trenger ikke være en trussel for at det skal avbrytes. Det var konstant sabotasje av spillet og de fikk klar beskjed om at fortsetter så avbrytes kampen.
Back to top
Socrates
Veteran

Nå er det på tide at noen knebler disse caps-gutta som får herje fritt i sitt eget ekkokammer oppe på Øvre Øst. Det er overhodet ikke alle Rosenborg-supportere som er mot VAR, og ved å få en hjemmekamp avlyst så saboterer de for sitt eget lag og ikke minst for sine medsupportere.
Back to top
Duncan
Proff

pappabrun wrote:

For meg er det så enkelt som at det fjerner alle "øyeblikkene" i kampene! Du kan aldri feire mål i eufori, for det KAN ha vært en hendelse 30 sekunder tidligere i oppbyggingen til målet.

Hvorfor heller ikke bruke videobilder i etterkant av kamper, og håndheve ekstremt strenge straffer for hendelser som er usportslig eller farlig, eksempelvis filming og stygge taklinger?
Back to top
Hedning
Legende

Det var en fantastisk dag for fotball, og vi var jævlig på hugget de minuttene vi fikk spille. Dette kunne blitt en av de fineste kveldene sommeren 2024. Men nei, noen ville ikke at det skulle spilles kamp i dag fordi de ikke får viljen sin.
Back to top
HeXX
Rutinert

PostPosted: 21.07.2024 20:56    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
Hedning wrote:
Steng øvre øst ut sesongen, utesteng alle identifiserte kastere på livstid.

Folk som har levd uten konsekvenser får maksimalt shockedpikachu.gif når handlingene deres endelig får konsekvenser

Håper dette får reelle konsekvenser

Helt enig. Kjernen bør ikke være velkommen på stadion før neste sesong, kasterne kan vel melde seg inn i Molde først som sist...

I bet the YMCA dance is a lot harder to do in Chinese
Back to top
machiavelli
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 20:57    Post subject: Reply with quote

Duncan wrote:
pappabrun wrote:

For meg er det så enkelt som at det fjerner alle "øyeblikkene" i kampene! Du kan aldri feire mål i eufori, for det KAN ha vært en hendelse 30 sekunder tidligere i oppbyggingen til målet.

Hvorfor heller ikke bruke videobilder i etterkant av kamper, og håndheve ekstremt strenge straffer for hendelser som er usportslig eller farlig, eksempelvis filming og stygge taklinger?

Fjerner ikke mer øyeblikk i kampen enn et seint offsideflagg etter en scoring. Hvor mange mål har vi ikke feiret som har blitt avlyst etter at man ser at flagget er oppe etter at målet er scora og spilleren har allerede feiret.
Back to top
Maro
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 20:57    Post subject: Reply with quote

Nåssåladden wrote:
Maro wrote:
Kommer det avstemning snart? Jeg vil gjerne stemme på Kjernen.

Ta gjerne med Barnehage som et alternativ også. Det tror jeg vinner over Kjernen med høye kneløft etter dette. Det som skjedde i dag viser at Kjernen ikke bryr seg om klubben og men heller om sin egen rævlukt.

Du har akkurat kommet ut av barnehagen ser jeg, rævlukt er fortsatt morro. Hva du tenker er meg revnende likegyldig Wink
Macha
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 21:01    Post subject: Reply with quote

Folkens, plis
Back to top
Hulken
Rutinert

PostPosted: 21.07.2024 21:02    Post subject: Reply with quote

Hærlig!
Sluttet å følge norsk fotball etter VAR ble innført. Tror ennå ikke jeg har sett en hel fotballkamp.
Som RBK supporter født før 90-tallet har jeg vært med på flere seriegull både bergensere og vifsupportere vil oppleve et helt liv tilsammen, så å gå et 10år eller 2 med pokaltørke går fint.
Om klubben hadde blitt degradert til PostNord, hadde jeg vært likegyldig.
FÃ¥ VARsvineriet bort fra arenaene!
KOSTE HVA DET KOSTE VIL!!!
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 21.07.2024 21:03    Post subject: Reply with quote

Hulken wrote:
Jeg jeg jeg jeg jeg
Back to top
machiavelli
Veteran

Hulken wrote:
Hærlig!
Sluttet å følge norsk fotball etter VAR ble innført. Tror ennå ikke jeg har sett en hel fotballkamp.
Som RBK supporter født før 90-tallet har jeg vært med på flere seriegull både bergensere og vifsupportere vil oppleve et helt liv tilsammen, så å gå et 10år eller 2 med pokaltørke går fint.
Om klubben hadde blitt degradert til PostNord, hadde jeg vært likegyldig.
FÃ¥ VARsvineriet bort fra arenaene!
KOSTE HVA DET KOSTE VIL!!!

Tror ikke jeg har sett noen avsløre hvor plastikk de er på dette forumet før som dette her.
Back to top
Ståle
Veteran

Virket som om begge supporter grupperinger hadde til hensikt å få stoppet kampen i kveld. Tipper det hadde blitt kastet gjenstander inn på banen både 5, 6, 7 og 8 ganger om det hadde vært det som skulle til. Var også veldig fornøyde etterpå med at de hadde klart å stoppe kampen.

Mine observasjoner fra langsida tyder i alle fall på at supporterne ikke hadde særlig mye støtte blant de som satt der.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 21.07.2024 21:05    Post subject: Reply with quote

Selvsagt har de ikke støtte, de som faktisk støtter klubben ønsker ikke å ødelegge for klubben.

Disse falske jævla capskledde josimar og casual-supporterne gir en lang faen i Rosenborg. Det viktige er å være mer idiot enn lskfansen, og ha de rette meningene, drive med "tribunekultur", lage faen, hindre at klubben får inn penger, stikke kjepper i hjulene for klubben og være mot moderne fotball. Så finn på noe annet da og la oss som støtter klubben og liker å se Rosenborg spille fotball få være i fred.

De koser seg sikkert i ekkokammerene sine på nett nå og suger hverandres kuk mens de forteller hverandre hvor godt det smaker å virkelig skade klubben på ekte.

Last edited by Hedning on 21.07.2024 21:09; edited 2 times in total
Back to top
Ståle
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 21:07    Post subject: Reply with quote

Kjipt for supporterne at Biden trakk seg i kveld. De ønsket nok å være hovednyhetssaken i alle norske medier.
Back to top
Knutsen92
Junior

PostPosted: 21.07.2024 21:09    Post subject: Reply with quote

Duncan wrote:
pappabrun wrote:

Jeg feirer fremdeles i full eufori hver gang jeg.
Hedning
Legende

PostPosted: 21.07.2024 21:09    Post subject: Reply with quote

Var fjerner øyeblikkene, kjernen fjerner hele kampen.
Back to top
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 21.07.2024 21:10    Post subject: Reply with quote

Når speaker annonserte at kampen ville bli avlyst ved flere hendelser begynte kjernen å synge "vi har fleire bailla", hvorpå resten av stadion begynte å pipe. Har selv aldri vært på langsidene før idag, så vet ikke hvordan det pleier å være, men helt åpenbart at folk flest var meget oppgitte over supporterne.
Hedning
Legende

PostPosted: 21.07.2024 21:11    Post subject: Reply with quote

De begynte vel å synge det etter at dommer gikk av banen for fjerde gang og det på tross av advarselen hang litt i lufta om kampen faktisk skulle bli avlyst.

Så det var helt tydelig at de hadde bestemt seg for at i dag skulle det ikke spilles fotball. Men herregud så tøffe de var.
Back to top
Frank1
Senior

PostPosted: 21.07.2024 21:14    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Hedning wrote:
Dette er det verste jeg har opplevd som RBK-supporterne i mitt liv. For en gjeng med jævla idioter. Så barn gråte utenfor Lerkendal. Folk har avbrutt ferien for å ta med barna på kamp. Så møtes de med dette. Legg ned hele driten. Jeg kommer ikke tilbake på kamp etter dette. Jeg har bedre ting å bruke tiden min på.

Støttes Tommel'n opp!

Støttes, så kan Kjernen stå dere alene å kaste fiskekaker, for en patetisk gjeng
Back to top
Knutsen92
Junior

PostPosted: 21.07.2024 21:15    Post subject: Reply with quote

Trodde RBKWEB kun var kjernen folk jeg. For virker ikke som det er stor støtte her inne, og DET bør være en jæskla god temperaturmåler på hva man skal gjøre fremover.
fatslick
Rutinert

PostPosted: 21.07.2024 21:15    Post subject: Reply with quote

En ting er sikkert, hadde VAR vært involvert i siste serierunde i 2005, så hadde ikke en stakkars linjemann blitt hundset og sett på som den store satan i bibelbelte på sørlandet. Ene og alene fordi kamera-vinkelen var ørlite skeivt, så ga det inntrykk av at Barlin var onside. Linjemannen som sto på lilnja sto på sitt og så en gul skjorte på innsiden av alle de røde da ballen ble slått. Så fikk tv2 noen dataeksperter om å sette en linje basert på objektive faktum. Med tillagt dramatisk effekt for tv2 ble det lagt en line basert på bakerste mann til FFK. Så ble det beregnet med presisjon hvor Barlin var når ballen ble spilt. Og det var som linjedommer sa. En gul trøye var på innsiden av de røde trøyene da ballen ble spilt

Det manglet ikke på dramatikki den kampen. Dagfinn Enerly måtte be trønderkeeper til FFK om å ta ned armene. Da forsto trønderkeeper at noe ille hadde skjedd
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 48, 49, 50  Next
Page 10 of 50

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb