English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Horneland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 335, 336, 337  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
KitWalker
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 15:32    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Til alt overmål presterer vi å skrive kontrakter med to trenere som er under kontrakt uten å være enige med klubben. Det er hårreisende. Som om noen skulle inngå kontrakt med Andre Hansen uten å vært enig med rbk om overgangssum. Helt latterlig og flaut Mad Tommel'n ned

Slapp av. Offentligjøringen har helt sikkert vært avklart med Haugesund. Det er sikkert kun detaljer som står igjen og som lett lar seg løse,
På tide å skru på hodet igjen nå.
Back to top
View user's profile Send private message
LanoX
Rutinert

PostPosted: 03.01.2019 15:33    Post subject: Reply with quote

KitWalker
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 15:34    Post subject: Reply with quote

Nei. Er ikke ute etter å være tøff. Du er medlem, her har du muligheten.
Back to top
GuitarHero
Senior

PostPosted: 03.01.2019 15:34    Post subject: Reply with quote

Er ikke Emberland offensivt anlagt? Kan dynamikken mellom de to spesielt vært en slags omvendt Eggen/Hansen hvor Horne i så fall organiserer defensivt mens Ember driller det offensive? Jeg er litt usikker på hva Henriksens styrker rett taktisk er, så jeg stusser litt på at det skal være en trio. Kanskje han skal tromme troppene opp til kamp? Razz
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 15:35    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Hvis Eggen støtter det, hvor mange medlemmer vil gå imot, vil du anslå?

Medlemmene i klubben har stemt mot Eggen tidligere også. Dette er en kjent sak:

https://www.aftenposten.n...7534b.html
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 15:35    Post subject: Reply with quote

Ifølge Vg så er ikke det tilfelle Kitwalker.

Jeg synes det er uheldig at Norges største klubb velger å signere kontrakt med trenere som er under kontrakt med en annen klubb. Uheldig for alle oss små klubber, dersom dette skal danne en sedvane, sier Kaldheim til VG.

Trønderne har altså offentliggjort signeringen av FK Haugesunds trener, før de er enige med klubben han har kontrakt med.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 03.01.2019 15:37    Post subject: Reply with quote

Stano_11 wrote:
Medlemmene i klubben har stemt mot Eggen tidligere også.

Ja, men det var ikke helt det jeg spurte om.
TomBoy
Proff

PostPosted: 03.01.2019 15:41    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:

Jeg synes det er uheldig at Norges største klubb velger å signere kontrakt med trenere som er under kontrakt med en annen klubb. Uheldig for alle oss små klubber, dersom dette skal danne en sedvane, sier Kaldheim til VG.

Trønderne har altså offentliggjort signeringen av FK Haugesunds trener, før de er enige med klubben han har kontrakt med.

Kunne jo ha tatt med resten av teksten som oppklarer dette syns jeg.

– De har jo en vanlig ansettelseskontrakt som de har sagt opp og vi er blitt enige med dem. Det er ikke så komplisert. Hvis vi ikke får kjøpt dem ut av oppsigelsestiden, tar de over 1. februar, sier han
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
hello
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 15:44    Post subject: Reply with quote

Og det sitatet forklarer jo alt. Alt på det rene altså.
Back to top
anders1
Proff

PostPosted: 03.01.2019 15:44    Post subject: Reply with quote

Det er bare å ønske de nye trenerne lykke til. Laget har min fulle støtte uansett.

Forøvrig litt morsomt å lese denne : https://www.tv2.no/a/3947520/ ; mange paralleller:

- Eggen støtter 110 prosent
- Spillere uttaler seg om den nye trenerens fortreffelighet
- Supporterne kritiske

Så får vi håpe at fasit blir annerledes denne gangen.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 15:45    Post subject: Reply with quote

TomBoy wrote:
Aristoteles wrote:

– De har jo en vanlig ansettelseskontrakt som de har sagt opp og vi er blitt enige med dem. Det er ikke så komplisert. Hvis vi ikke får kjøpt dem ut av oppsigelsestiden, tar de over 1. februar, sier han

Se der ja. Er noe med oppsigelstiden som gjør at det ikke er helt i mål da og det de forhandler om.
Back to top
Indreløper
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 15:50    Post subject: Reply with quote

Nå som dette er avklart er det bare å ønske lykke til til Horneland og Emberland. Personlig er jeg skeptisk, men ser frem til å bli motbevist når sesongen sparkes i gang. Prosessen gidder jeg rett og slett ikke å kommentere.
KitWalker
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 15:50    Post subject: Reply with quote

Pressekonferanse i morgen kl. 12.00.
Back to top
hhem
Proff

PostPosted: 03.01.2019 15:53    Post subject: Reply with quote

Tror nok vi må betale oss ut av kontrakten mellom trenerne og fkh. Kan ikke forstå at de kun har 4 ukers oppsigelsestid når de har skrevet en kontrakt med fkh.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 15:55    Post subject: Reply with quote

hhem wrote:
Tror nok vi må betale oss ut av kontrakten mellom trenerne og fkh. Kan ikke forstå at de kun har 4 ukers oppsigelsestid når de har skrevet en kontrakt med fkh.

Det tror jeg også, selv om de har sagt opp kontrakten så vil nok RBK betale kompensasjon.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 03.01.2019 16:00    Post subject: Reply with quote

tv2.no:

Han er Rosenborgs nye trener: – Ikke det supporterne hadde sett for seg

TV 2s fotballekspert tror den nye RBK-sjefen kommer til å røske opp i garderobekulturen.

– Horneland er en veldig kompromissløs og tøff trener, og det blir spennende å se hvordan RBK-spillerne kommer til å takle dette, sier han.

Mathisen mener noen av spillerne blir nødt til å gå i seg selv dersom de skal spille under sin nye hovedtrener.

– Et av problemene i Trondheim sist sesong var at enkelte spillere så ut til å ha klippekort kun på grunn av navnet på drakta, og ikke hva de faktisk presterte. Nå blir det slutt på slike laguttak, for Horneland bryr seg ikke om hvor mange landskamper, ligagull eller RBK-kamper du har. Han skal ha en gjeng som står 100 prosent bak hans måte å spille fotball på, sier han.

Hele artikkelen
Harceïde
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 16:05    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Dew wrote:

Dog: et enormt mageplask fra Koteng. Feiler dette prosjektet er han ferdig i klubben for godt.

Du er ei gås som mange andre. Er ikke Koteng som står bak denne ansettelsen.
Det er styremedlemmene Bratseth, Bjørnebye, Winsnes og Heggem, med velsignelse fra han Eggen sjøl, som har står bak denne ansettelsen.
På tide å få det inn i hodet ditt?

Koteng har som styreleder det overordnede ansvaret for alle avgjørelser som tas derfra. Det er ganske opplagt, men tydeligvis nødvendig å påpeke selv til forumets store grisetakler.
Back to top
Huber
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 16:06    Post subject: Reply with quote

TomBoy wrote:

Er det "Hoftun-kontrakter" de holder på med der nede? Synes det er merkelig at de bare kan si opp kontrakten sin og gå til en ny klubb noen uker senere når United må legge store pengesummer på bordet for Solskjær.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 16:07    Post subject: Reply with quote

hhem wrote:

Er nok forskjell på sesong og oppkjøring etc. Bytte i januar er jo naturlig for begge parter
Back to top
Huber
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 16:15    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:

Det er styremedlemmene Bratseth, Bjørnebye, Winsnes og Heggem, med velsignelse fra han Eggen sjøl, som har står bak denne ansettelsen.

Beklager, men velsignelser fra Eggen er ikke verdt så veldig mye. Han har vel stort sett stemplet "godkjent" på alt de har foretatt seg på brakka de siste 15 årene. Som ett eksempel så støttet han vel ansettelsen av Perry begge gangene.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 16:15    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:
KitWalker wrote:
Dew wrote:

Dog: et enormt mageplask fra Koteng. Feiler dette prosjektet er han ferdig i klubben for godt.

Koteng har som styreleder det overordnede ansvaret for alle avgjørelser som tas derfra. Det er ganske opplagt, men tydeligvis nødvendig å påpeke selv til forumets store grisetakler.

Er du dum?
Tror du Koteng bare kan overkjøre resten av styret når det passer han?
Forumets store grisetakler passer deg meget godt, både her og på VGD. Du var han som klagde på folk som ikke var på stadion og støttet laget(da snakker jeg ikke bare om RBKs kamper) så viste det seg at du, smartingen, var ikke bedre selv, satt og maltrakterte tastaturet på VGD når RBK spilte kamp selv på Lerkendal.
Snakk om å bli tatt helt uten bukser ...
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 03.01.2019 16:21    Post subject: Reply with quote

Drew & KitWalker: kutt personangrepene.
Harceïde
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 16:24    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Er du dum?
Tror du Koteng bare kan overkjøre resten av styret når det passer han?
Forumets store grisetakler passer deg meget godt, både her og på VGD. Du var han som klagde på folk som ikke var på stadion og støttet laget(da snakker jeg ikke bare om RBKs kamper) så viste det seg at du, smartingen, var ikke bedre selv, satt og maltrakterte tastaturet på VGD når RBK spilte kamp selv på Lerkendal.
Snakk om å bli tatt helt uten bukser ...

Takk for at du bekrefter det jeg nettopp skrev.

Du får nesten slenge ut en link til denne enorme forseelsen jeg tydeligvis har gjort, for jeg kan ikke huske å ha skrevet noe av det der. Jeg har vært ganske åpen om hvor uaktuelt det er for meg å betale en formue for å se Kåre/Coolen levere gampefotball live.

Vil du diskutere meg videre får du ta det på PM. Det er helt uinteressant for alle andre her inne å stadig lese disse personangrepene dine.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 16:26    Post subject: Reply with quote

blablabla 1.februar Rolling Eyes
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 03.01.2019 16:27    Post subject: Reply with quote

Jeg trenger tid for å fordøye dette.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 335, 336, 337  Next
Page 37 of 337

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb