View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ola. Veteran

|
Posted: 15.12.2018 02:27 Post subject: |
|
|
Dette blir for dumt. At fire stykk skal hause opp stemningen og si at RBK får en bedre trener enn forventet. Det er ødelggende for min funksjon i helga. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 15.12.2018 05:19 Post subject: |
|
|
At muppet og moomoo innbiller seg at vi 'leker' på forumet ... Hadde jeg vært forumsjef, ville dere fått en advarsel! på flekken!? På tide at dere skjerper dere!? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 15.12.2018 06:00 Post subject: |
|
|
Har aldri ville "leke" med noe sÃ¥nt. Ha en god natt søvn Ã¥ heng sablen tilbake over peisen ✨ _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 15.12.2018 06:06 Post subject: |
|
|
Ta ett - eventuelt to skritt tilbake ... Liker at du, moomoo, er mer avbalansert i posten over. Men hva i helvete skjer, liksom?
Jeg både håper og tror at Hjulmand (som sagt) blir presentert som ny trener, men at han dessverre ikke kommer før til sommeren grunnet kontraktslengde i Dk.Det gir også mening med at vi har prøvd oss på Bakke og Horneland for en eventuell kortidskontrakt. Synd at tilbudet ikke har vært godt nok til at noen av de har villet si ja. Og før jeg spinner videre på villfarelsene mine ... Hehe, på tide å si stopp, nå. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Sletto Proff
|
Posted: 15.12.2018 13:34 Post subject: |
|
|
så lenge ingenting lekker, håper jeg fremdeles på eks-Klopp assistent Buvac... |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 15.12.2018 14:51 Post subject: |
|
|
Ingen lekkasje tolker jeg dithen at ingenting er klart, og at de er litt på bar bakke. Så lenge ingenting er klart og klokka går øker vel sjansene for Coolen. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7263 Location: South-west coast exile
|
Posted: 15.12.2018 15:03 Post subject: |
|
|
Herregud. Nei, det gjør det ikke. Koteng var enig med Hellands kritikk av sesongen. Da er det lite som tyder på at anses som noe særlig framtidig treneremne. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 15.12.2018 15:05 Post subject: |
|
|
Ingen lekkasje tolker jeg dithen at de har alt klart. Hovedtreneren har vært klar lenge og at assistenten og resten av støtteapparatet nå også er på plass. Svarene får vi tidligst mandag. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 15.12.2018 15:07 Post subject: |
|
|
Ingen lekkasje tolker tolker jeg dithen at de ikke ønsker å avsløre noe og at vi får vite hvem vår nye trener er når vi får vite det. Vi får se hva som skjer når noe skjer. _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 15.12.2018 15:08 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Ingen lekkasje tolker jeg dithen at de har alt klart. Hovedtreneren har vært klar lenge og at assistenten og resten av støtteapparatet nå også er på plass. Svarene får vi tidligst mandag. |
Hvis Hjulmand blir presentert, har jo ting lekket som en sil.
I tillegg har det jo kommet fram at vi har søkt etter Bakke og Horneland.
Presenteres en helt annen kandidat enn det som har blitt nevnt den siste måneden, da kan vi snakke om ingen lekkasjer osv.. _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 15.12.2018 15:16 Post subject: |
|
|
Jeg tror også styret har jobbet med hovedtreneren lenge før KI fikk sparken. Utviklingen under KI hadde lenge før han fikk sparken vært nedadgående noe folk her inne har påpekt og selfølgelig styret har sett. Dråpen var da KI drev å flørtet med en svensk klubb, det fremksyvet prosessen enda mer. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 15.12.2018 15:20 Post subject: |
|
|
Det gir jo ingen mening. Vi jobbet med å finne en annen trener fordi vi ville bli kvitt Kåre, men når vi oppdaget han flørtet med å dra videre så rant det over for styret? |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 15.12.2018 15:25 Post subject: |
|
|
larsarus wrote: | Det gir jo ingen mening. Vi jobbet med å finne en annen trener fordi vi ville bli kvitt Kåre, men når vi oppdaget han flørtet med å dra videre så rant det over for styret? |
Jepp De intensiviterte jakten da KI fant ut at han skulle gjøre seg attraktiv hos en annen klubb.
Du kan mene at det ikke gir noe mening, og det er helt OK. Men denne tanken har jeg hatt i bakhodet lenge. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 15.12.2018 15:38 Post subject: |
|
|
Vi vil erstatte en trener og han lefler med å bort? Må jo være i pose og sekk. "Ja, flott, prøv deg på nye utfordringer, vi kan begynne å lete etter nye trenere...som vi ikke har gjort frem til nå"
Høres usannsynlig ut. |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 15.12.2018 15:38 Post subject: |
|
|
niccolai wrote: | KitWalker wrote: | Ingen lekkasje tolker jeg dithen at de har alt klart. Hovedtreneren har vært klar lenge og at assistenten og resten av støtteapparatet nå også er på plass. Svarene får vi tidligst mandag. |
Hvis Hjulmand blir presentert, har jo ting lekket som en sil.
I tillegg har det jo kommet fram at vi har søkt etter Bakke og Horneland.
Presenteres en helt annen kandidat enn det som har blitt nevnt den siste måneden, da kan vi snakke om ingen lekkasjer osv.. |
Som vanlig så kommer jo alle lekkasjer fra andre enn klubben. Lekkasjene viser dermed bare en liten bit av prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 15.12.2018 15:39 Post subject: |
|
|
Vel, de burde jo bare oppmuntret jobbjakten, så hadde de sluppet å betale sluttpakke og rettsak på nyåret nå. |
|
Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 15.12.2018 20:07 Post subject: |
|
|
Hvorfor er denne tråden så stille for tiden? Har folk gitt opp eller vet alle noe som jeg ikke vet??? |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 15.12.2018 20:13 Post subject: |
|
|
Ingen vet noe, og ingen sprer noen rykter, så da har vi ingenting å skrive om. Dessuten er det lørdag. Da er det bare tapere som meg som sitter på rbkweb. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 15.12.2018 20:15 Post subject: |
|
|
Vi er vel ferdige med diskutere alle slags scenarioer  |
|
Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 15.12.2018 20:16 Post subject: |
|
|
Å meg men jeg skal på nattevakt så det utelukker taperteorien på en måte  |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 15.12.2018 22:58 Post subject: |
|
|
WanAn wrote: | Hvorfor er denne tråden så stille for tiden? Har folk gitt opp eller vet alle noe som jeg ikke vet??? |
Tror alle er skitfornøyde med at skitversten om missy er på jordet. Ellers tar vi det som det kommer... _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
IskaldDahls Junior

|
Posted: 15.12.2018 23:23 Post subject: |
|
|
Frank De Boer om interessen fra andre klubber:
"Sometimes you get calls from agents or former colleagues. They say they have a club for me and ask if I'm interested. Sometimes I say yes, but I do not hear anything anymore. But often I also say no"
Gi han en flust med penger så blir det bra det her _________________ Oh Ah Sapara |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 15.12.2018 23:58 Post subject: |
|
|
Haugesundfansen er like mye i villrede som oss hva Horneland angår. Hadde han svarfrist på torsdag som var? |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 16.12.2018 00:05 Post subject: |
|
|
Leste på onsdag at fristen var torsdag ja.
Edit: fjernet "forrige uke" da det var denne uken
Last edited by larsarus on 16.12.2018 01:16; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 16.12.2018 01:11 Post subject: |
|
|
Jeg skal ikke påberope meg noe kilder av høy kvalitet men min bror er FKHpatriot og kjenner de fleste. Han hadde snakket med noen i FKHapparatet i går og de visste heller ikke sikkert hva Horneland hadde svart. Hvis dette ikke var en dårlig spøk av FKHapparatet så framstår jo dette også meget merkelig? |
|
Back to top |
|
 |
|