View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 03.10.2018 11:49 Post subject: |
|
|
Fantastiske nyheter. Da sikrer vi oss i det minsten penger om en storfisk plukker ham opp. Må ha fått gode lønnsbetingelser mtp at han sikret oss gruppespill på egenhånd. _________________ Hanj Samuel e svart, æ si itj meir! (100% NILS) |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 03.10.2018 11:52 Post subject: |
|
|
<33333 |
|
Back to top |
|
 |
beejay Senior
|
Posted: 03.10.2018 11:53 Post subject: |
|
|
Fantastisk! |
|
Back to top |
|
 |
Lillhammring Senior
|
Posted: 03.10.2018 12:03 Post subject: |
|
|
Legende!
God på banen, ryddig utenfor banen. Fortsetter han sånn kan han snart sammenliknes med Strand. _________________ I svart og kvitt for alltid, også i Lillehammer! |
|
Back to top |
|
 |
dembaba Senior

|
Posted: 03.10.2018 12:03 Post subject: |
|
|
Ã…rets nyhet! |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 03.10.2018 12:07 Post subject: |
|
|
Glimrende! Fantastisk fyr. Seriøs, reflektert og forbanna god.  |
|
Back to top |
|
 |
J-Rod Junior
|
Posted: 03.10.2018 12:19 Post subject: |
|
|
Herregud, dette var ufattelig god nyheter! Nå opplevde jeg i tillegg noe jeg aldri har opplevd før, jeg fikk faktisk en del tårer i øynene bare ved å lese nyheten om at hadde signert for to nye år. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli såpass rørt bare av å lese en sånn nyhet.
Vi er vel de fleste av oss enige om at Hansen er tidenes beste Rosenborg-keeper. Men blant alle spillere generelt, hvor kan man plassere Hansen om noen år? Topp ti? Topp fem?
Håper inderlig at det blir en slags markering for Hansen på morgendagens kamp. Om ikke noe offisielt, så gjerne noe sang etc. fra Kjernen. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7249 Location: South-west coast exile
|
Posted: 03.10.2018 12:22 Post subject: |
|
|
Jeg elsker denne mannen. |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 03.10.2018 12:25 Post subject: |
|
|
Tenk dere om vi hadde flere med samme mentalitet som denne fyren?
Er fortsatt interessert i utenlandseventyr, men vil samtidig gjøre det klart at han kan fortsatt utvikle seg i klubben og vil at vi skal sitte igjen med penger om utenlandseventyret går igjennom.
Nærmer seg farlig kjapt legendestatus nå. |
|
Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 03.10.2018 12:29 Post subject: |
|
|
Føkk jass!!! Kjente det passa godt med en RBK-gladnyhet nå. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 03.10.2018 12:44 Post subject: |
|
|
Magisk! Bra at Rosenborg tar saken allerede nå, og utrolig fett at Hansen takker ja, med tanke på det uttalte ønsket om å komme seg ut (en eller annen gang). Dette er et svært uvanlig scenario på våre breddegrader; jeg kan ikke huske å ha hørt at noen har forlenget med over tre år igjen av kontrakten.
Fantastisk for oss på alle måter. Vi knytter vår beste spiller til klubben i fem sesonger til, og om han skulle forsvinne, er det grunnlag for å kreve rimelig heftige summer. Lindegaard gikk for over 40 mill, med Solbakken som agent, i ei tid hvor keepere generelt var billigere enn nå.
Rett og slett rått! _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 03.10.2018 12:49 Post subject: |
|
|
Fantastisk bra!  |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 03.10.2018 12:50 Post subject: |
|
|
Nok en gang - jeg elsker at han omtaler seg selv som målmann og ikke keeper. Det er klasse!  _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 03.10.2018 13:30 Post subject: |
|
|
Lurer på hva som er grunnen til at han vil forlenge.
- Håper selvfølgelig det er fordi han elsker klubben, men jeg har lite tro på at det finnes sånne spillere idag (om ikke de er oppvokst i og med klubben da). Han har jo selv uttalt at han gjerne vil prøve seg i utlandet.
- Penger? Evt hvor mye er det snakk om? Tviler på at klubbkassa er sprengt, men godt mulig klubben vet at han uansett blir solgt for en høy sum om ikke altfor lenge, og dermed kan tillate seg å gi han den lønnen han fortjener.
- Stor tro på prosjekt Rosenborg fremover. Det er jo litt vanskelig å "selge" dette prosjektet også, ettersom at vi ikke aner hvem som blir trener neste sesong.
- Sterke lovnader om å få gå til en annen klubb om sjansen skulle by seg.
- Har SIB putta noe sterkt i kaffen hans? |
|
Back to top |
|
 |
Knurt Rotleifsen Senior
|
Posted: 03.10.2018 13:31 Post subject: |
|
|
Fantastisk! Takk Andrè! _________________ Hva var livet uten øl og potetgøll |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 03.10.2018 13:38 Post subject: |
|
|
Hvorfor han vil forlenge? Fordi han får bedre lønn. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 03.10.2018 13:44 Post subject: |
|
|
BBQsaus: Det handler nok om trygghet for begge parter.
Hansen fremstår som en usedvanlig voksen, reflektert og fair fyr. Han sier jo selv at han ikke har gitt opp proffdrømmen, men er nok såpass trygg på egne ferdigheter at han tenker at kontraktslengden ikke bør være utslagsgivende for interessen - noe som er fornuftig om har ambisjoner. Det hadde jo rent ned med interesse om han nå plutselig hadde blitt bosman-spiller, men han vil jo også til et sted han blir satset på. Kjøpes han fri for en solid sum, er det langt større sjanse for dét.
Så tror jeg også han ønsker at Rosenborg skal få igjen mest mulig for ham. En sjelden, men kjærkommen holdning. RBK satset og vil fortsette å satse på ham, så han har tross alt en veldig fin hverdag her også.
En annen ting som slo meg: At han gjør dette kun dager etter å ha signert Jim Solbakken som agent, tyder på karakter. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7249 Location: South-west coast exile
|
Posted: 03.10.2018 13:45 Post subject: |
|
|
Det er sikkert en del av det, ja. Klubben gjør nok ganske mye for å beholde han, og det virker som om han liker seg. Han har jo også relativt høye krav ift. en eventuell overgang utenlands, så for hans del er jo noe bedre lønn og spill for en av Nordens beste klubber bare positivt. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 03.10.2018 14:04 Post subject: |
|
|
Det har åpenbart vært en modningsprosess. Han har selv sagt at han for en stund tilbake var forbanna på "alt og alle" fordi utenlandstilbudene ikke kom. Den gang hadde han sikkert mye fortere hoppet på den første og beste som viftet med en feit sjekk.
Må er han blitt etablert med familie og barn, med utdanning i boks, og mulighet for jobb når han ønsker det. Da er nok prioriteringene flyttet såpass at det ikke frister all verden å risikere å slite benk i Nederland eller Belgia for trippel lønn.
Han har det nok såpass bra i livet sitt nå, både på jobb og privat, at det skal et ganske kraftig taktskifte både sportslig og økonomisk for å bryte opp. Voksent og klokt - omtrent akkurat slik vi har lært André å kjenne.
EDIT: Leif _________________ Influencerâ„¢
Last edited by Zorac on 03.10.2018 14:30; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 03.10.2018 14:11 Post subject: |
|
|
EN GLEDENS DAG!  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 03.10.2018 14:37 Post subject: |
|
|
En annen årsak kan jo også være at han syns det er gøy å få den anerkjennelsen han fortjener. Han omtales jo nå av flere som tippeligaens beste spiller. Og når man kan vise dette uke etter uke så vokser man jo mye på det. |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 03.10.2018 15:11 Post subject: |
|
|
Iallefall ingen som fortjener lønna si mer for å si det slik. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 03.10.2018 15:12 Post subject: |
|
|
Dette var rett og slett fantastiske nyheter! Takk André! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 03.10.2018 16:22 Post subject: |
|
|
Andre Hansen bør være et forbilde for andre fotballspillere. En dønn ærlig mann som setter laget foran seg selv, og er super seriøs i alle valg han tar. Han vet at RBK er kjent for å selge spillere, og at det er et godt utstillingsvindu, samtidig det desidert beste alternativet i Norge. Ved å skrive ny kontrakt sikrer han også at klubben får godt betalt for han ved et salg. Slik fungerer er godt samarbeid mellom klubb/spiller. |
|
Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3645 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 03.10.2018 16:38 Post subject: |
|
|
VÃ¥r beste keeper gjennom tider <3
Helt fantastisk type