English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tromsø - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
91%
 91%  [ 31 ]
Andersson
0%
 0%  [ 0 ]
Reitan
0%
 0%  [ 0 ]
Jenssen
0%
 0%  [ 0 ]
Pereira
2%
 2%  [ 1 ]
Nypan
5%
 5%  [ 2 ]
Väänänen
0%
 0%  [ 0 ]
Tagseth
0%
 0%  [ 0 ]
Frederiksen
0%
 0%  [ 0 ]
Sæter
0%
 0%  [ 0 ]
Skarsem
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 34

Author Message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1074

PostPosted: 03.09.2023 18:53    Post subject: Reply with quote

Pinlig...
Back to top
View user's profile Send private message
Cyrilp
Veteran


Joined: 03 Aug 2008
Posts: 3967
Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 03.09.2023 18:56    Post subject: Reply with quote

Jaja... heldigvis fremstår vi som et lag som ønsker å vinne og som skaper mange sjanser i løpet av kampen... Rolling Eyes Razz Crying or Very sad
_________________
Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18551

PostPosted: 03.09.2023 18:56    Post subject: Reply with quote

Heldig 3-1 tap. Vi får i det minste mange svar mtp hvem som ikke bør satses på. Synes Tagseth leverer inn en klink søknad om å selges til vinteren. Ser heller ikke at vi bør satse på Santeri. Pereira er dessverre for fraværende i hodet til å satses på. Maalen har ikke klart å utvikle laget videre, men ingen kan lage gull av gråstein.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3504
Location: Trondheim

PostPosted: 03.09.2023 19:02    Post subject: Reply with quote

Dette var en skremmende svak presentasjon. Litt målløs av dette her altså.
Vi lider jo av å ikke ha noen sentral men det forklarer ikke alt dette her
Alt var dårlig helt uforståelig dårlig.
Null press. Null innsatts. Null pasninger. Knapt 2 trekk i rad. Ingen spor av
det vi forbinder med RBK/ Eggen Fotball i spillet.
Hva var dette egentlig??
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
kevinpieter
Veteran


Joined: 12 Nov 2007
Posts: 1402

PostPosted: 03.09.2023 19:02    Post subject: Reply with quote

Hansen 6

Anderson 1
Reitan 2
Jenssen 2
Pereira 1

Tagseth 1
Santeri 1
Nypan 3

Frederiksen 1
Sæter 1
Skarsem 1

Skjelbred 4
Isak 4
Nelson 2
Cornic 2

Klin umulig å kåre dagens dårligste spiller. Så mange oppsigelsessøknader er det lenge siden jeg har sett. Gidder ikke løpe, gidder ikke presse, gidder ikke slå en presis pasning, og langt mindre ta i mot en pasning. Skjønte på forhånd at borte mot Tromsø og uten Børkeeiet stinket tap lang vei, men dette var et nytt nivå av hjelpeløshet jeg ikke har sett før.
_________________
My meaning is bad, but my grammar is good.
Back to top
View user's profile Send private message
chroma
Senior


Joined: 12 Aug 2015
Posts: 171

PostPosted: 03.09.2023 19:03    Post subject: Reply with quote

Hvis man skal drive en bedrift så må man gjøre investeringer, slik at man skal klare å produsere det produktet man skal selge. Driver man for eksempel med produksjon av sjokolade så må man ha råvarene og produksjonsmaskinene. Hvis ikke så er det ikke liv laga. I tillegg så er oppsopet av ansatte som er igjen til å lage verdier, helt uten motivasjon og pågangsmot, for de øvrige har fått seg jobb hos en bedrift som har det som trengs for å lage produktet de skal selge. Da sitter man igjen med ingenting å foredle verdier av, og man har heller ingen til å ta tak i å prøve å få snekra sammen en provisorisk fabrikkmaskin i garasjen for å komme seg i gang.

Rosenborg har feilet TOTALT på alt dette. Hele forsvarsrekka må byttes ut + Tagseth, minst. Og så må de fikse holdningen sin. Ettersom disse er godt lønnede yrkesaktive mennesker og fortsatt ikke har motivasjon til å gjøre jobben så godt de evner, er det andre ting som ligger bak. Og det tror jeg er et stort kulturproblem som går helt til bunnen.

Nesten så jeg tror det hadde vært bedre å stifte en ny klubb, og starte helt på nytt..
_________________
begynner vel å bli gammel
Back to top
View user's profile Send private message
Sliter
Veteran


Joined: 10 Aug 2012
Posts: 1096
Location: Oslo

PostPosted: 03.09.2023 19:13    Post subject: Reply with quote

Spesielt med 3.d målet. Fortalte guttungen at, Tagset trekkes mot ballen, lot nr 7 på Tromsø stå alene, Nelson ble etterlatt med 3 mann. Nr 7 får ballen og spiller gjennom Erlien. For ekstra eder og galle, presterte Tagseth i tillegg til å forlate mannen sin(nr7) å gå i veien for Skjelbred på løpet til Erlien. Klart dårligste på banen i dag.
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2247
Location: Oslo

PostPosted: 03.09.2023 19:23    Post subject: Reply with quote

@kevinpieter Tommel'n opp!
Oppsummerer alt egentlig, enig i BB også.

Dette er nok årets svakeste prestasjon av oss, og som noen er inne på her...
Vi må nok rydde ganske godt i stallen i vinter, men det skal være sagt at det kan være at det trengs lengre tid for å rydde opp ordentlig.
Må jo kunne stille lag neste år også...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Kai88
Veteran


Joined: 26 May 2010
Posts: 2607

PostPosted: 03.09.2023 19:25    Post subject: Reply with quote

Vi har ryddet stallen hver sesong i årevis nå. På tide å ordne påfyll med kvalitet også. Vi trenger en ny Mike, som egentlig var alt for god til å komme til oss fra Brøndby "back in the day".
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6678
Location: Heaven

PostPosted: 03.09.2023 19:31    Post subject: Reply with quote

Energi løse sier svein maalen? Nå har han sagt det hver kamp..nå har han hatt en treningsuke..hvordan kan ett lag være uten energi da????
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2092

PostPosted: 03.09.2023 19:42    Post subject: Reply with quote

Rundspilt og ydmyket i første. Hadde ventet å bli presset hardt bakover, men ikke så totalt pisset på.
Det finnes ikke holdninger i dette laget og heller ikke forståelse for enkle forsvarsprinsipper. Jeg må ta en neve syrenøytraliserende tabletter når jeg ser hvor hårreisende elendige vi er defensivt - hva trener de på ?
Ingen plukker opp motstander i egen boks, ingen vilje til å ofre noe defensivt.
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1016

PostPosted: 03.09.2023 20:43    Post subject: Reply with quote

katalogen wrote:
Skulle ønske jeg var ibejnar nå. Sitter sikkert og lærer seg selv Tyrkisk. Helt krise dette.


Desværre så jeg hele kampen. Men som andre skriver det er ikke så sjovt længere og udsigterne til et rigtig godt RBK hold er desværre meget meget lange. Vi har ingen penge og vi kan slet ikke tiltrække talent længere. Jeg savner de dage med Victor, Holse og Tengstedt. Folk brokkede sig over Victor men alle kan jo se nu, at han også var for god til det her hold.
Jeg ved slet ikke hvor man skal starte - jo man bliver nok nødt til at finde en træner med ballast og en der har stået i det før. Jeg sagde det allerede for uger siden, at det Maalen show er en katastrofe, ingen kampplan og ringe ringe taktisk og samme med udskiftningerne. Det så jeg desværre allerede i Hearts kampen hjemme.
Og ang. det tyrkiske så bliver det svært at følge med - nok bedst når Samsungspor møder hold med andre danske. Eks. Gala med Nilsson.
Jeg kan sagtens se Holse komme retur til Rosenborg om 3-4 år når og hvis holdet forhåbentlig udvikler sig i den gode retning.
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1943
Location: Selsbakk

PostPosted: 03.09.2023 20:47    Post subject: Reply with quote

Hansen 8

Anderson 1
Reitan 1
Jenssen 2
Pereira 1

Tagseth 1
Santeri 1
Nypan 1

Frederiksen 1
Sæter 1
Skarsem 1

Skjelbred 5
Isak 2
Nelson 2
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6696

PostPosted: 03.09.2023 20:54    Post subject: Reply with quote

Å si "vi var ikke påskrudde" "Vi møtte ikke opp" "energiløse" er bare svada og bortforklaringer.

Om maalen mener spillerne ikke leverte det han hadde forberedt bør det være hårføner og benken på nesten samtlige neste kamp for å sende signaler.

Om planen var for dårlig bør Maalen få en hårføner av Sportslig ledelse.

Om noen kan sende en Hårføner i posten til Maalen så kanskje han tar tipset.

Av og til er en spade en spade, vi var Rævva!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2613

PostPosted: 03.09.2023 23:42    Post subject: Reply with quote

Spillerne skal på død og liv fremover hele tiden. Kan ikke holde på ballen og spille seg i mellom. To tre trekk, deretter bevisstløs måking fremover. Hva foregår i hodet på spillerne som spiller ballen til nada og intet ? Skjønner dem ikke hvordan man skal spille fotball? Total krise i kveld.

63 - 37% ballinnhav favør gutan
22-5 avsluttninger, favør gutan
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1863

PostPosted: 04.09.2023 00:39    Post subject: Reply with quote

Jeg visste at Tromsø borte kom til å bli en vanskelig kamp. Tromsø er gode. Men FY FAEN for en begredelig prestasjon av RBK. Jeg kan ikke trekke fram noe positivt. Tromsø satt høy press og RBK-spillerne viste at de har ikke ferdigheter til å spille fotball under press.

Tagseth bør få matchtrening på RBK2. Var helt krise i dag. Ødela den kanskje beste overgangen vår i dag.
Back to top
View user's profile Send private message
andrezinho
Veteran


Joined: 20 May 2009
Posts: 1875
Location: Oslo

PostPosted: 04.09.2023 01:03    Post subject: Reply with quote

Ny taktisk masterclass... Fullstendig sjakkmatt.
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6678
Location: Heaven

PostPosted: 04.09.2023 04:58    Post subject: Reply with quote

Plan var og være agressiv,hahahha..har ikke sett rbk agressiv på flere år.
Noen ganger må man lure på hva som skjer i klubben,hører spillerne ikke etter?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Sjiraff
Veteran


Joined: 14 Jul 2011
Posts: 1530

PostPosted: 04.09.2023 09:26    Post subject: Reply with quote

Jaggu ikke godt å se hva gutta trener på når det kommer til forsvar. Jensen feilplassert på 1-0, alltid for langt unna motstanderen i egen boks.

På 2-0, hva er det Pereira og Skarsem driver med. Skarsem lar da rommet mot eget mål være helt åpent? Er så elendig måte å forsvare seg på at jeg blir skremt
_________________
Never Wake A Sleeping Ninja Cow
Back to top
View user's profile Send private message
oxbailla
Veteran


Joined: 26 Apr 2005
Posts: 1121
Location: Trondheim

PostPosted: 04.09.2023 13:18    Post subject: Reply with quote

Wiedesheim-Paul var vel banens beste i forrige seriekamp, hjemme mot Aalesund forrige helg. Noen som vet hvorfor han ikke fikk spilletid borte mot TIL i går, selv om hele angrepsrekka som startet ble byttet ut? Skade eller annen årsak?
Back to top
View user's profile Send private message
siggen1
Senior


Joined: 26 Mar 2022
Posts: 181

PostPosted: 04.09.2023 17:42    Post subject: Reply with quote

Jeg vil aldri mer se Tagset på Rosenborg laget,det han gjorde mot Tromsø var så tafatt og talentløst at jeg ble direkte dårlig de 15 minuttene jeg så før jeg måtte skru av.
Back to top
View user's profile Send private message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1260
Location: Oslo

PostPosted: 05.09.2023 20:08    Post subject: Reply with quote

chroma wrote:
Hele forsvarsrekka må byttes ut + Tagseth, minst. Og så må de fikse holdningen sin. Ettersom disse er godt lønnede yrkesaktive mennesker og fortsatt ikke har motivasjon til å gjøre jobben så godt de evner, er det andre ting som ligger bak. Og det tror jeg er et stort kulturproblem som går helt til bunnen.


Ja, det er det jeg har vært redd for over tid. Det mangler både motivasjon og evner. Det er nokså uforståelig at RBK har rekruttert så dårlig over flere år. Inkompetansen i de nedre leddene skyldes antakelig inkompetanse i de øvre - og da faller ansvaret til syvende og sist også på RBKs medlemmer som stemmer på årsmøtene. Kulturproblemet kommer kanskje derfra?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 6 of 6

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb