English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Slapp av, vi gaar videre!!!

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tantalos
Junior


Joined: 25 Aug 2004
Posts: 31
Location: Trondheim

PostPosted: 20.10.2004 23:25    Post subject: Slapp av, vi gaar videre!!! Reply with quote

Har sett litt paa de gjenstaaende kampene, og det er fortsatt mulig aa kapre 2.plassen... Dette skjer:

4.runde: PSV undervurderer et RBK lag som nesten er blitt bedre borte enn hjemme i Europa, og vi tar 3 poeng samtidig som Arsenal knuser Pana hjemme. STatus:
Arsenal 8
PSV 6
Pana 4
RBK 4

5.runde: RBK faar en etterlengtet seier hjemme paa lerkendal og knuser Pana hjemme samtidig som Arsenal vinner over Psv. Status:
Arsenal 11
RBK 7
PSV 6
Pana 4

Siste runde: Pana slaar PSV hjemme i Athen samtidig som Arsenal slaar RBK. Status:
Arsenal 14
RBK 7
Pana 7
PSV 6

Resultat: RBK gaar videre etter aa ha skaffet seg bedre maalforskjell enn Panathinaikos. Tror alle kampene kan gaa inn, men de mest usikre er nok PSV - RBK & PSV - Arsenal...

TOM, evig optimist!
Back to top
View user's profile Send private message
Chriz
Senior


Joined: 03 Aug 2004
Posts: 127

PostPosted: 20.10.2004 23:35    Post subject: Reply with quote

Tror også at julenissen kommer med den Porschen jeg har ønsket meg i så mange år nå !! Faktisk er det kanskje like realistisk som at rbk kaprer andre plassen?

Nei seriøst så er jeg litt deppa nå, selfølgelig er det alltid muligheter, men det skal så sinnsykt mye til, i tillegg har ikke rbk hatt marginene på sin side.. Desverre så tror jeg at vi ryker smertefullt ut av champions league uten en eneste seier samtidig som vålerenga tar tittelen.. Klarer vi andre plassen kan vi starte oppryddingen gjennom vinteren, bruke royal league til å fixe på dette laget..
Back to top
View user's profile Send private message
tantalos
Junior


Joined: 25 Aug 2004
Posts: 31
Location: Trondheim

PostPosted: 21.10.2004 08:10    Post subject: Reply with quote

Hvis RBK kommer paa 2. i pulja, skal jeg kjoepe en Porche til deg. Hvilken vil du ha? Boxter? Carrera 911?
Back to top
View user's profile Send private message
stikkan
Junior


Joined: 15 Oct 2004
Posts: 5

PostPosted: 21.10.2004 08:19    Post subject: Reply with quote

er jo ikke SÅ usansynli at vi fortsatt kan gå videre, tredjeplassen, er nå iallefall innen god rekkevidde!
Back to top
View user's profile Send private message
trondh
Veteran


Joined: 16 Sep 2002
Posts: 2176

PostPosted: 21.10.2004 08:19    Post subject: Reply with quote

He-he. 2.plass kan vel virke urealistisk, men det gjorde det før en godt omskrevet kamp på San Siro også Very Happy
MEN... RBK må hvertfall ikke dra en Stabæk og synes at nå er vi utslått så nå trenger vi ikke prøve vinne mere heller.
Dessuten tilfeldighetene som skal slå til blir mye færre hvis vi ser på UEFA-cupen.
Back to top
View user's profile Send private message
fubar
Veteran


Joined: 27 Sep 2002
Posts: 1213

PostPosted: 21.10.2004 09:37    Post subject: Reply with quote

Med Ørjan tilbake i kanonform så har vi absolutt muligheten til å ta minst 4 poeng til, kanskje 6 eller til og med 7 (!).

Hvis vinden snur litt for RBK, så tror jeg vi kaprer 3. plassen (og faktisk slett ikke umulig å ta 2. plassen, men da MÅ vi vinne en av bortekampene)
Back to top
View user's profile Send private message
JellyFish
Veteran


Joined: 12 Jan 2004
Posts: 1540
Location: Bergen

PostPosted: 21.10.2004 15:49    Post subject: Reply with quote

trondh wrote:
He-he. 2.plass kan vel virke urealistisk, men det gjorde det før en godt omskrevet kamp på San Siro også Very Happy


skulle akkurat til å nevne det.
da tapte vi tre på rad etter å ha vunnet mot svenskene.
Langt fra tapt dette her!

Med en knall seier over Stabæk skal folk få se!

OLA DU HAR MIN STØTTE!!
(Elendig av alle nettaviser det de holder på med nå)
_________________
Mikael Dorsin wrote:
Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt.
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 21.10.2004 16:23    Post subject: Reply with quote

Jeg kunne ihvertfald ikke lide Ola By Rises udtalelse om at de stiler efter 3 plads, så længe der er et teoretisk håb om at gå videre skal man også kæmpe for det, synes jeg ihvertfald.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb