English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Samuel Adegbenro
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 105, 106, 107
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RBKdesi
Proff


Joined: 17 Feb 2006
Posts: 440

PostPosted: 18.01.2021 22:19    Post subject: Reply with quote

Noen må vel ønske å kjøpe de og ta over lønnskostnadene deres
Back to top
View user's profile Send private message
PauloSilas
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 2315

PostPosted: 19.01.2021 01:17    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
PauloSilas wrote:
Det er mange som er tålmodige med Adegbenro, men det er jo like mange som slakter han uansett hva han presterer. Ifølge en ganske betydelig andel av forumet har han jo kun levert bra i to kamper mot Ajax i 2017, mens det ellers bare har vært drit.


Det stemmer ikke. Tror jeg har lest en person som mente at han bare har levert i 2 kamper, voldsom overdrivelse å si at det er en betydelig andel av forumet, ikke sant?

Quote:
du kan like godt argumentere for at det knapt er en spiller som har hatt så mange dommdagsprofeter etter seg, som rett og slett overser alle hans gode prestasjoner


Ja kanskje om du fjerner Hovland, Hedenstad, Konradsen, De Lanlay, Søderøund og sånn ca samtlige andre spillere fra konkurransen. Du kan ikke alvorlig talt mene at Adegbenro har blitt hauset ned på RBKweb?



Ja hvis du tar alt bokstavelig så er jo mye av det som sies på RBKweb voldsomt, inkludert innlegget mitt. Men ja, jeg mener seriøst at Adegbenro har blitt hauset ned. Han var opphauset i 2017, 2018 og kanskje til og med ioppkjøringen mot 2019, men hvis du leser de siste 3-4 sidene i tråden her så går jo det meste på at han kom inn med et brak i 2017 men at det har gått jevnt nedover siden.

Jeg har ihvertfall ikke sett noen positive omtaler om 2019-sesongen i noen av de mange "oppsummeringene" som det har florert av, selv om den var den beste og mest produktive perioden hans i RBK. Så får du gjerne være uenig om du vil.
_________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4041

PostPosted: 19.01.2021 13:44    Post subject: Reply with quote

Nå har ikke akkurat resten av angrepspillerne oppført seg som om de vet hvor og hvordan de (og andre) skal bevege seg når vi har ballen på en god stund. Så vanskelig å sitte på utsiden og bedømme synes jeg.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 105, 106, 107
Page 107 of 107

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb