English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicklas Bendtner
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 297, 298, 299  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
netrom84
Senior


Joined: 13 Oct 2011
Posts: 109

PostPosted: 26.07.2018 10:32    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
Så i sum, lytt til Eggen, ta til deg kritikken og gjør det bedre. Ingen påstår at alt er Lorden eller Helland sin feil, men hvis det er noen som går rundt med den vrangforestillingen at de ikke har forbedringspotensiale og at man skal fokusere på alt alle de andre gjør feil istedenfor, så er Nils Arne Eggen den perfekte til å rive et nytt r*sshøl på deg og si ifra om hvor skapet skal stå.


Nå var vel Lorden selv ute tidligere i sommer og sa at han ikke hadde vært så god som han burde. Så er rimelig trygg på at han ikke går rundt og er fornøyd med eget spill.

At man likevel ønsker å forsvare seg mot en slik uttalelse er da åpenbart. Når en person som NAE uttaler at det å ha deg på banen er som å spille med en mann mindre så må det da være greit å svare.

NAE er dessverre fortsatt den syvende far i huset som er med på å bremse utviklingen i RBK. NAE sin trenerfilosofi er det ingenting i veien med, men RBK må bort fra å prøve å spille NAE-fotball med andre trenere enn NAE. Det har vi prøvd i 10 år nå uten å lykkes.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4958

PostPosted: 26.07.2018 10:34    Post subject: Reply with quote

@zaphod. Så kort sagt. Bendtner er klasse og de rundt han gjør han dårlig? Og måten han svarer en av de klokeste fotball hodene på denne planeten er kritikkverdig, men også et resultat av dårlig opplæring. Mao, noen andres feil?
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 26.07.2018 12:41    Post subject: Reply with quote

Bendtner er klasse når han blir involvert, det kan hvem som helst se, men han kan gjøre fint lite når vi ikke spiller pasninger innad i laget. Om det telles som å 'gjøre ham dårlig' vet jeg ikke, men det gjør ham definitivt usynlig.

Med mindre ønsket er at han da skal forlate de avtalte posisjonene i den defensive strukturen og freestyle litt som libero, ta i et tak sentralt, slik at vi spiller 4-6-0 i forsvar. Det er jo et alternativ. Jeg har til gode å se forslag om hvordan han burde ha bidratt mer, det kan vi godt diskutere.

Angående Eggen så tror jeg ikke det er så skrikende åpenbart for alle uten trøndersk pass at man bare holder kjeft og tilpasser spillet når den søttiseks år gamle ekstreneren til klubben uttaler seg i media. Dessverre virker det som den samme holdningen gjelder enkelte spillere med trøndersk pass, som definitivt burde vite bedre, men det er selvsagt Bendtner som skal tas.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4958

PostPosted: 26.07.2018 13:08    Post subject: Reply with quote

Det er jo et komplekst spørsmål det med hvordan Bendtner skal være best i laget. Trener, medspillere og han selv spiller inn i det, men jeg registrerer at vi med Bendtner som 1 valg har et ikke eksisterende kollektivt angrepsspill, og vi virker å lide under unnasluntringen i det defensive arbeidet og førsteforsvarer jobben.
Hvilket ansvar har Bendtner i dette laget? Og så må jeg jo spørre hvordan du, med din omtale av Bentner kan si deg enig i Eggen kritikk av han? Den er ganske hard.
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3257

PostPosted: 26.07.2018 13:12    Post subject: Reply with quote

Bendtner har i stor grad vært et problem for RBK siden han ankom.

Se på CL, se på VM: Hvor mange lag tar seg egentlig råd til gratispassasjerer i moderne fotball? På mange lag er spissene de som løper mest.

På RBK får spissen lyskestrekk når han endelig gjør en sprint og scorer (mest sannsynlig) fordi han var kald etter en time uten bevegelse som gjør at han mister VM!


Last edited by Bjarnes on 26.07.2018 13:18; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1932
Location: Selsbakk

PostPosted: 26.07.2018 13:17    Post subject: Reply with quote

Det er så åpenbart at Bendtner ikke leverer (foruten straffespark), at jeg ikke gidder å diskutere dette engang.

Hvis jeg tar feil, så vil jeg gjerne ha en objektiv statistikk som viser at Bendtner har levert i år. En eneste statistikk (spillerbørs, spillemål), etc. som styrker argumentet at Bendtner EGENTLIG er god - og at det er bare idioter som Nils Arne Eggen, og diverse på dette forumet, som ikke klarer å se hva han EGENTLIG gjør med ballen - og hvor god han EGENTLIG er... Herregud - noe av argumentasjonen om hvor fryktelig god Bendtner er, er som å lese NordKoreanske aviser...

Han leverer ikke. Ferdig snakka (skrevet). Selg ham - hvis noen vil ha ham. Men, for all del ikke prøv å påstå at han leverer - det blir for dumt!
Back to top
View user's profile Send private message
Undergangen er nær
Veteran


Joined: 27 Mar 2011
Posts: 1658

PostPosted: 26.07.2018 13:17    Post subject: Reply with quote

netrom84 wrote:
RBK må bort fra å prøve å spille NAE-fotball med andre trenere enn NAE. Det har vi prøvd i 10 år nå uten å lykkes.

Forklar gjerne hvordan vi prøvde å spille Eggen-fotball under Hamrén, Jönsson og Perry Rolling Eyes

Artig nok hadde vi størst suksess på disse 10 årene så lenge Kåre prøvde å spille Eggen-fotball.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 26.07.2018 13:50    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Det er jo et komplekst spørsmål det med hvordan Bendtner skal være best i laget. Trener, medspillere og han selv spiller inn i det, men jeg registrerer at vi med Bendtner som 1 valg har et ikke eksisterende kollektivt angrepsspill, og vi virker å lide under unnasluntringen i det defensive arbeidet og førsteforsvarer jobben.
Hvilket ansvar har Bendtner i dette laget? Og så må jeg jo spørre hvordan du, med din omtale av Bentner kan si deg enig i Eggen kritikk av han? Den er ganske hard.


Det jeg egentlig siktet til her var et tilsvar på hva Bendtner kunne gjort annerledes i går, siden enkelte presterer å vurdere kampen hans som 'møkkadårlig', og jeg har altså fortsatt ikke sett noen forslag til hvordan han burde spille hvis han skulle vært god. Ingen forslag, unntatt 'løpe mer defensivt', som jeg syns er en merkelig primærmåte å vurdere spisser på. Men ok, jeg kan gå først jeg. Igjen.

Jeg synes måten vi spilte på i den gode perioden i går illustrerer ganske godt hvordan vi bør bruke ham mot sterkere motstand. Han er både sterk, teknisk god og bevegelig til å være target man, og beholder oversikt under press, slik at vi får flyttet laget etter. Han er også kreativ, gjør ofte gode valg med ball, og beveger seg smart uten, slik som på scoringen vår. I går var han også flink til å komme seg i gode posisjoner i boks, selv om det bare nesten ble uttelling.

Mot svakere motstand - og det er vel her vi sliter mest med å få det til - mener jeg at vi kan benytte mye av det samme hos ham når vi ikke har ball og på overganger, men i etablert angrep må vi såpass opp med tempoet og spillstyrken at det ikke er gjennomførbart eller fristende å vandre så mye som han gjør. Han må holde seg mer inne sentralt, og få nok å gjøre med å bevege seg rundt og i boksen.

Kritikken til Eggen av det defensive bidraget er jo helt berettiget - han er ikke, har aldri vært, og kommer aldri til å bli noe defensivt rivjern. Ingen signalspiller. Jeg mener vi må få den biten litt opp, og kanalisere det riktig, slik at han løper sine meter og legger ned kalorier når vi presser høyt, og heller posisjonerer seg offensivt når vi slipper opp på presset. Og så innebærer det at kantspillerne må være arrigere enn det han er - det er en dårlig match med Helland. Men vi tåler altså fint at han ikke er Søderlund, som løper (unødvendig) store avstander mellom stopperne for å presse de, og delvis maskerer et veldig dårlig kollektiv i presspillet.

Bart1: du hadde en litt sånn catchy måte å beskrive Bendtner på, så da kan du bare gjenta den i stedet for å bruke 100 ord på å skrive at du ikke gidder å diskutere Bendtner i Bendtner-tråden av et diskusjonsforum (og samtidig oppfordre andre til å argumentere med en som ikke gidder å diskutere). Eller så kan du ta turen inn på sidelinja og diskutere objektive statistikker med Konesseur, det vil jeg sterkt anbefale. Dere kan nok bli enige.
Back to top
View user's profile Send private message
Altitude
Rutinert


Joined: 18 Jul 2013
Posts: 623
Location: Trondheim

PostPosted: 26.07.2018 14:01    Post subject: Reply with quote

Synes ofte at Bendtner har mer for seg når vi spiller i Europa enn i Eliteserien.
Back to top
View user's profile Send private message
pesa13ac
Junior


Joined: 06 Feb 2016
Posts: 75

PostPosted: 26.07.2018 14:17    Post subject: Reply with quote

Det er helt åpenbart at Bendtner har unike kvaliteter som ingen andre på laget besitter. Hans evne til å ta ned og holde på ballen er naturligvis ekstremt viktig, særlig i kamper i Europa der vi har lite ball.

På tross av dette mener jeg at det ikke lenger kan forsvares å ha en spiss i RBK som ikke jobber defensivt overhodet. Etter min mening er dette i strid en grunnfilosofien til RBK, der alle skal jobbe knallhardt defensivt. Dette gjelder naturligvis ikke kun Bendtner, men også Helland og Lundemo (hvor sistnevnte sikkert prøver, men ikke evner). Manglende defensiv jobbing sprer seg til hele laget og hindrer god samhandling. Gårsdagens kamp er et godt eksempel på nettopp dette.
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3257

PostPosted: 26.07.2018 14:25    Post subject: Reply with quote

pesa13ac wrote:
Det er helt åpenbart at Bendtner har unike kvaliteter som ingen andre på laget besitter. Hans evne til å ta ned og holde på ballen er naturligvis ekstremt viktig, særlig i kamper i Europa der vi har lite ball.

På tross av dette mener jeg at det ikke lenger kan forsvares å ha en spiss i RBK som ikke jobber defensivt overhodet. Etter min mening er dette i strid en grunnfilosofien til RBK, der alle skal jobbe knallhardt defensivt. Dette gjelder naturligvis ikke kun Bendtner, men også Helland og Lundemo (hvor sistnevnte sikkert prøver, men ikke evner). Manglende defensiv jobbing sprer seg til hele laget og hindrer god samhandling. Gårsdagens kamp er et godt eksempel på nettopp dette.


Helt enig. Klopp i Liverpool (som spiller det nærmeste vi kommer RBK-fotball i moderne fotball) snakker om akkurat det. Han trenger 10 som løper hele kampen og dersom presset skal fungere så må alle til enhver tid være orienterte om hvor medspillere er og om hvor de skal løpe. Om èn spiller er feilposisjonert (ikke at han ikke løper, men er ute av posisjon) så fungerer ikke presset.

Og her oppe i Trondheim står vi med 2-3 gratispassasjerer som er for gode til å løpe. Og spiller den fotballen resten av Europa, ironisk nok, spilte på 90-tallet.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 26.07.2018 15:42    Post subject: Reply with quote

Problemet er jo at vi, i motsetning til Klopp, til en viss grad må velge mellom offensive og defensive egenskaper, og vi er avhengige av å kunne balansere spisskompetanser for å hevde oss mot lag med ti ganger vårt budsjett. Vi kan ikke stille med bare allroundere tilsvarende vårt prisnivå, da taper vi hver gang.

I dette tilfellet mener jeg altså at vi burde ta oss råd til å spille med en Bendtner på sitt arbeidsmessige toppunkt (ikke som gratispassasjer) på grunn av de ekstreme spisskompetansene han besitter i det offensive spillet, og da må vi se på hvordan strukturen vår kan minimere ulempene ved å ha ham der, og maksimere styrkene.

For ordens skyld, og for å unngå unødvendig mistenkeliggjøring, føler jeg jeg bør nevne at dette selvsagt ikke bare gjelder Bendtner, men også andre spillere som har utpregede spisskompetanser som hever maksnivået vårt. Adegbenro er et godt eksempel på det samme - ferdigheter som er lettere å utnytte mot sterkere motstand, og som vi ikke har fått maks ut av mot kaptein Kokos og kompani. Skjelviks spill som midtstopper i fjor sorterer under samme kategori, og var heller ikke noe vi utnyttet så godt som vi burde. Helland er i samme kategori konsekvent, men det blir ikke adressert, det bare las gå ut over høyrebacken til enhver tid. Dette har vi generelt ikke vært gode på, og jeg mistenker at en trener med litt tyngre trenererfaring har mer verktøy til å gjøre slike tilpasninger, og ikke minst gjenkjenne hva som ikke kan tilpasses, men må løses med andre/bedre spillere, eller endringer i hvordan våre spillere løser oppgavene sine.
Back to top
View user's profile Send private message
gurgla
Veteran


Joined: 18 Aug 2014
Posts: 1363
Location: Alta

PostPosted: 26.07.2018 17:01    Post subject: Reply with quote

Bendtner kan godt spille og samtidig ikke ofre seg 110% i det defensive.

Men da krever det to hardtarbeidende vinger med gode defensive egenskaper som kan kompensere litt. Nytter ikke å smekke opp Bendtner med Bendro og Helland på kantene, må jo ha en viss balanse.

Kollektive RBK er bedre med Søder og vi er best tjent med å ha en sånn type midtspiss i Eliteserien. I Europa derimot må vi en Bendtner type for å lykkes.

Hva er viktigst? Vinne Eliteserien og få CL kvalikk eller kjempe topp 3 men kanskje komme inn i EL?
Back to top
View user's profile Send private message
håpløs
Veteran


Joined: 28 Jun 2015
Posts: 1270

PostPosted: 26.07.2018 17:39    Post subject: Reply with quote

Usikker på i hvor god form han er og om han har ambisjoner om noen reise videre. Synes ikke han viser nok intr for det.
Med alle fridagene og reisene hans så tror jeg han pynter mest på overkropp for damene. Bra å besøke sønnen sin iblant, men all reisingen kan umulig være bra når en skal opp på 100%.

Def er jeg enig med han at han ikke trenger å løpe så mye mer mtp det fysiske. Det blir ofte alene og uten mulighet for å ta ball.
I hver kamp er det derimot situasjoner hvor han kan jobbe sammen med midtb uten at han gjør det SKIKKelig. Og det mentale i det er ikke bra.
-Borte mot Valur synes jeg ikke han tok noe ansvar med to jr rundt seg. Trakk seg i flere hodedueller.

Off derimot tror jeg NAE er mer intr og mener han må bevege seg mer og kjappere når han har spillt fra seg ballen. Samt i box på innlegg.
Tror det var dette KI også snakket om etter 2.omg hjemme mot Valur; "vi må få NB oftere på dette nivået".

At ikke norske spillere får til mer av det gode han gjør sier mest om dem.
Tross alt er ikke mye av det som skrytes opp så veldig ekstraordinært.

Coolin trakk frem NB tidlig og det å forbedre der. Bra og spennende.
Så får vi se hvor intr han er. Han trenger hvertfall en annen leder enn KI.
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3257

PostPosted: 27.07.2018 09:37    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Problemet er jo at vi, i motsetning til Klopp, til en viss grad må velge mellom offensive og defensive egenskaper, og vi er avhengige av å kunne balansere spisskompetanser for å hevde oss mot lag med ti ganger vårt budsjett. Vi kan ikke stille med bare allroundere tilsvarende vårt prisnivå, da taper vi hver gang.

I dette tilfellet mener jeg altså at vi burde ta oss råd til å spille med en Bendtner på sitt arbeidsmessige toppunkt (ikke som gratispassasjer) på grunn av de ekstreme spisskompetansene han besitter i det offensive spillet, og da må vi se på hvordan strukturen vår kan minimere ulempene ved å ha ham der, og maksimere styrkene.



Jeg er egentlig ikke uenig i noe av dette, men ser kanskje mest for meg at jeg er litt mindre imponert av Bendtners fotballferdigheter enn andre er. Vi gjorde jo i prinsippet samme avveining da vi spilte med Selnæs, men da var det åpenbart verd det, selv om det er verd å merke seg at Ingebrigsten erstattet ham med en helt annen spillertype da han dro.

For å være helt ærlig synes jeg Bendtner har vist veldig lite etter at han kom hit. Og med tanke på hvor lite han har vist uansett hvor han har vært tidligere i karrieren så er jeg ikke med på at det er kun RBK sin feil.
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1863

PostPosted: 27.07.2018 09:58    Post subject: Reply with quote

Imponert over at noen kan hevde at Bendtner har vist lite med sine 19 mål ifjor
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3257

PostPosted: 27.07.2018 10:12    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
Imponert over at noen kan hevde at Bendtner har vist lite med sine 19 mål ifjor


14 spillemål + 5 straffer i en liga folk flest mener er blant de svakeste i Europa.

I år ligger vi altså på 4 mål i ligaen (2 straffemål) på 15 kamper.
Back to top
View user's profile Send private message
avtrekkeren
Proff


Joined: 13 Sep 2014
Posts: 304
Location: Norway

PostPosted: 27.07.2018 10:45    Post subject: Reply with quote

Vi har vel knapt skapt sjanser i år. Vingene våre har vært totalt fraværende. Det er henholdsvis høyre og venstre back som har flest assists (5 og 4). Første hele sesong med Kåre hadde vi vel 10-15 sjanser per kamp.
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3257

PostPosted: 27.07.2018 11:13    Post subject: Reply with quote

avtrekkeren wrote:
Vi har vel knapt skapt sjanser i år. Vingene våre har vært totalt fraværende. Det er henholdsvis høyre og venstre back som har flest assists (5 og 4). Første hele sesong med Kåre hadde vi vel 10-15 sjanser per kamp.


Selv i 2011 - sesongen, da vi hverken hadde offensivt spill, gode spillere eller god poengfangst og vi til slutt slet oss til en 3. plass, 9p bak Molde, dundret Rade Prica inn 16 mål (3 straffespark) i ligaen på 26 kamper fra start. Til sammenligning.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 27.07.2018 11:51    Post subject: Reply with quote

Rade Prica var også en meget god spiss som vi burde ha fått mye mer ut av i RBK-trøye - kanskje en mer utpreget målscorer enn Bendtner - så sammenligningen synes jeg egentlig er god.

Jeg synes også det er litt historieforfalskning ute og går når man hevder at det laget ikke hadde gode spillere, med enere som Lustig, Larsen, Skjelbred, Dockal og Prica i elleveren, i tillegg til talenter som Henriksen, Svensson og Bakenga (12 mål den sesongen) med mye spilletid. Problemet var jo mest at laget var dårlig sammensatt, dårlige defensivt, og veldig svake i enkeltkamper.

Men siden vi er inne på tall: Vi scoret også 69 mål på 30 kamper i 2011, mot 57 mål i 2017 og 26 på 16 kamper så langt i 2018, så det tyder kanskje på at arbeidsbetingelsene til Prica var bedre?
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 1863

PostPosted: 27.07.2018 11:53    Post subject: Reply with quote

BjarneS wrote:
machiavelli wrote:
Imponert over at noen kan hevde at Bendtner har vist lite med sine 19 mål ifjor


14 spillemål + 5 straffer i en liga folk flest mener er blant de svakeste i Europa.

I år ligger vi altså på 4 mål i ligaen (2 straffemål) på 15 kamper.


Med andre ord har han levert. Å hevde at Bendtner ikke har vist noe er historieforfalskning på lik linje med de som hevder at Kåre kom til dekket bord når han tok over RBK. Begge deler har derimot levert mindre og mindre siste tiden.

Forhåpentligvis så får vi inn en trener som faktisk kan bygge en offensiv struktur og ikke lar Bendtner vimse rundt på midtbanen for å prøve å bli involvert i spillet.
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3257

PostPosted: 27.07.2018 11:54    Post subject: Reply with quote

Eventuelt var han (Prica) rett og slett en mye bedre spiller?

Jeg sliter litt med å finne karrierehøydepunktene til Bendtner som tilsier at han er så god egentlig. Hvor er det han har dominert og vært toppklasse?
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 27.07.2018 11:56    Post subject: Reply with quote

Synes du 13 + 3 på et lag som scorer 69 er 'mye bedre' enn 14 + 5 på et lag som scorer 57? Vis gjerne utregningen din?
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 27.07.2018 12:04    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Men siden vi er inne på tall: Vi scoret også 69 mål på 30 kamper i 2011, mot 57 mål i 2017 og 26 på 16 kamper så langt i 2018, så det tyder kanskje på at arbeidsbetingelsene til Prica var bedre?


Du bør i så fall kanskje ta i betraktning antall sjanser produsert og antall skårede mål per sjanse for hhv. Prica og Bendtner, samt veie antall skårede mål eller raten skårede mål per målsjanse opp imot hvor mange mål som skåres i snitt per kamp i serien i en gitt sesong. Da vil du ta hensyn til både effektiviteten gitt målsjansene som laget produserte for spissen og hvor enkelt eller vanskelig det vår å skåre mål i serien i et gitt år kontra et annet år.

Spillers evne til å omsette sjanser i mål = (mål år #/målsjanser år #)/(skårede mål per kamp for serien i år #)

P.S. Regner med at på et så nerdete forum som dette vil denne formelen bli behørig imøtegått eller forbedret.


Last edited by nidaros997 on 27.07.2018 12:05; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3257

PostPosted: 27.07.2018 12:04    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Synes du 13 + 3 på et lag som scorer 69 er 'mye bedre' enn 14 + 5 på et lag som scorer 57? Vis gjerne utregningen din?


Jeg vil si at det er en større prestasjon å score for et lag som sliter enn for et lag som vinner. Men prestasjonen er kanskje likestilt. Men de manglende prestasjonene til Bendtner i år vitner uansett om en spiller som kanskje ikke er så god som mange tror eventuelt om en god spiller som ikke gidder- eller kanskje begge deler.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 297, 298, 299  Next
Page 149 of 299

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb