English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Erik Botheim
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 31, 32, 33
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 18.02.2021 21:33    Post subject: Reply with quote

mirar wrote:
Sikkert en ny Bakenga.


Bakenga hadde jo på alle måter laaangt mer å vise til på samme alder, og har selv etter det hatt en karriere som nok befinner seg i øvre sjikt av hva Botheim overhodet kan håpe på.

En ung Bakenga er jo nettopp det vi skulle hatt nå, forøvrig.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1876

PostPosted: 18.02.2021 21:40    Post subject: Reply with quote

Det er sant, men Bakenga har ikke vært noe notorisk storscorer etter han forlot RBK.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19487
Location: Lillestrøm

PostPosted: 18.02.2021 22:33    Post subject: Reply with quote

Bakenga var jo der at nå skulle verden betale tilbake så fort han forlot Trondheim. Da var alle som ikke så hans fantastiske evner blinde, og han trengte ikke lenger å jobbe for noe.

Litt som Botheim?
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6681

PostPosted: 18.02.2021 22:50    Post subject: Reply with quote

nå skal det sies at Bakenga dro til Club Brugge for så bli lånt til byrival Cercle Brugge og spilte spiss der, et lag som hadde åpenbart uttalt ambisjoner om å bli "bæst i by'n" men nesten ikke produserte målsjangser.
Van Nistelrooy hadde slit med å score der (uten sammenligning forøverig).


Tipper den nedturen, usikkerhet rundt eget talent, skader og kanskje realiteten ble mye for Mush som kanskje i fjor først er der han skulle vært for ti år siden.

Har vell frem til i fjor omtrendt en scoring pr 250min, noe som må tilskrives en rekke dårlige valg og en ambisjon som nok bedre hadde passet i et ti års perspektiv istede for et to års perspektiv.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.02.2021 23:39    Post subject: Reply with quote

Botheim forteller også at dialogen med trener Åge Hareide har vært god.

- Han har vært tydelig på at jeg ikke er først i køen for å si det sånn, og at jeg må finne en klubb hvor jeg får spille. Han var ærlig og fin på det og vi hadde en god samtale. Jeg har prøvd å gjøre det beste ut av det selv om det har vært en tøff situasjon.

Flere reagerte sterkt på at Rosenborg lot Botheim gå, og reaksjonene ble ikke noe mindre da Botheim kunne bli hentet gratis til en direkte konkurrent.

- Syntes du det er rart at Rosenborg ikke prøvde å selge deg?

- Jeg bryr meg ikke så veldig mye om det, jeg bryr meg om at jeg er her nå. Nå er jeg Bodø/Glimt-spiller. Jeg legger alt det der bak meg, og ser framover, sier han.

Les mer: - Han var veldig fornøyd
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2723

PostPosted: 19.02.2021 15:01    Post subject: Reply with quote

Han spilte for Glimt i dag. Vet ikke hvordan han spesifikt gjorde det, men de tapte 2-0 mot Brann.
Back to top
View user's profile Send private message
Aspmyra
Proff


Joined: 22 Jan 2007
Posts: 329

PostPosted: 19.02.2021 17:08    Post subject: Reply with quote

Var vel rimelig under pari fra de fleste. BT og AN meldte om at han var usynlig i første omgang. Glimt best i første (ironisk nok), men rot i forsvar, en del misbrukte sjanser og et brent straffespark førte til at Brann ledet 2-0 til pause. Andre omgang var svak fra begge lag, men Brann var best. Knutsen var skuffet, hadde håpet på mer, men tok også i betraktning at man knapt har trent sammen de siste ukene.
_________________
Bodø/Glimt førr evig!
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6257
Location: Skottland

PostPosted: 19.02.2021 17:33    Post subject: Reply with quote

I følge han selv hadde han sikkert en fantastisk kamp.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59373
Location: Trondhjem

PostPosted: 19.02.2021 23:03    Post subject: Reply with quote

Uansett bruker vi ikke denne tråden til å diskutere hvordan han gjør det i Glimt. Nå som overgangen er fullført og nyheten er fortært, får vi bruke andre tråder.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 31, 32, 33
Page 33 of 33

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb