View previous topic :: View next topic |
Hvem var best mot Start? |
Daniel Örlund |
|
0% |
[ 0 ] |
Jonas Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
Tore Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
Mikael Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
Mike Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
Ole Selnæs |
|
5% |
[ 3 ] |
Tobias Mikkelsen |
|
1% |
[ 1 ] |
Morten Gamst Pedersen |
|
0% |
[ 0 ] |
Riku Riski |
|
92% |
[ 48 ] |
Alexander Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 52 |
|
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 10.06.2014 14:12 Post subject: Start - Rosenborg |
|
|
V
Torsdag 12. juni klokka 18 @ C More Fotball.
Fikk aldri spurt i går - eller tidligere i pinsa - om hvorfor Rønning ikke var med mot Lillestrøm. Han var jo tilsynelatende helt friskmeldt da han satt på benken mot Ranheim? Har så langt i dag heller ikke fått svar.
Med Bille ute med ankelskade er vel eneste usikkerhetsmoment om Skjelvik eller Rønning starter sammen med Reginiussen. Antar Dorsin uansett får fornyet tillit som back ettersom det egentlig var planen at han skulle starte også mot Ranheim.
Tidlig antatt lag:
Daniel Örlund
Jonas Svensson - Tore Reginiussen - Jørgen Skjelvik - Mikael Dorsin
Mike Jensen - Ole Selnæs
Daniel Berntsen
Riku Riski - Alexander Søderlund - Morten Gamst Pedersen
Noen som gidder å finne fram B-lista vår? Var vel sagt at det var ingen juniorspillere å ta med i går på grunn av landskampene. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 10.06.2014 14:19 Post subject: |
|
|
Ønsker denne lagoppstillingen:
Jonas Svensson - Tore Reginiussen - Jørgen Skjelvik - Mikael Dorsin
Mike Jensen - Ole Selnæs - Morten Gamst pedersen
Tobias Mikkelsen - Riku Riski - PÃ¥l andre Helland
Søderlund er så ubrukelig at vi ikke kan spille med han på topp. |
|
Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 10.06.2014 14:26 Post subject: |
|
|
Med seier nå på mandag blir vel dette tap det da  |
|
Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 10.06.2014 14:30 Post subject: |
|
|
Hansen
Svensson - Reginiussen - Skjelvik - Dorsin
Jensen - Chibuike - Selnæs
Helland - Riski - Pedersen |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 10.06.2014 14:40 Post subject: |
|
|
Chibuike er vel tilbake til denne kampen siden den andre kampen han må stå over for RBK2 er i dag slik at han da kan spille for A-laget igjen på torsdag (siden han fikk 2 kamper for RBK2 fikk han ikke lov å spille for A-laget i serien før karanene for RBK2 var ferdig). Men han starter vel neppe uansett.
Men benken blir nok litt større på torsdag, Bille er ute men Chibuike er tilbake og i tillegg så er jo Sæter, Sørmo og Witry tilbake fra landslagssamlinger da så da får de sikkert plass på benken igjen. Mulig Rønning er tilbake, så om han er det så får nok ikke Witry være på benken.
2mas wrote: |
Noen som gidder å finne fram B-lista vår? Var vel sagt at det var ingen juniorspillere å ta med i går på grunn av landskampene. |
De 7 spillerne som er nærmest A-laget er jo på G18 og G19 landslaget nå ja, spiller siste kamp begge lagene i dag så de er nok tilbake til torsdagens kamp.
Fant listen og det er lov til å ha 25 stk på A listen og den regner jeg med ikke kan endres etter seriestart og så kan de ha 5 stk på B listen. Der står det at RBK har Daniel Hagen (keeper), Martin Lundal og Witry. Sørmo og Sæter står det ikke at er på B-listen så de er tydeligvis på A listen.
Siden de ikke er på B-listen så kunne vel RBK ha tatt ut to nye å ha på B-listen til kampen i går, men kan hende de skal skrive opp en av de andre som er borte om de skulle trenge det og at de ikke ville ta noen av de andre juniorspillerne som er enda yngre og bruke opp de to siste plassene på B-listen for den ene kampen mtp at de neppe hadde kommet på banen uansett.
Her finner du spillertroppene: https://fiks.fotball.no/O...tropp.aspx |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 11.06.2014 09:19 Post subject: |
|
|
Mulig Espen Hoff bedrev billettutdeling i sitt eget hjem til tusen naboer og deres bekjente i går ettermiddag.
IKStart.no wrote: | - Med god hjelp av velforeningen og utbyggerne inviterer jeg hele Justneshalvøya med venner til årets kamp på Sparebanken Sør Arena, torsdag 12. juni kl. 18, står det i invitasjonen som Espen har fått på plass i alle postkassene på Justneshalvøya.
Totalt 1000 billetter er kjøpt inn, men nabolaget får billettene gratis. Og billettene kan hentes hjemme hos Espen Hoff tirsdag 10. juni fra 16-19!! |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 11.06.2014 13:01 Post subject: |
|
|
Örlund
Svensson - Reginiussen - Skjelvik - Dorsin
Mikkelsen - Jensen - Selnæs - Gamst
Riski
Søderlund
|
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 11.06.2014 14:45 Post subject: |
|
|
Sørloth er visst tilbake fra skade og det er også Rønning så da blir det bare Sørmo av de andre Jr spillerne som er på benken til Start kampen.
Kan vel muligens bli en TL debut på Sørloth i morgen om kampen går bra/ veldig dårlig siden Bille er skadet og ikke med til den kampen. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 11.06.2014 14:49 Post subject: |
|
|
Da begynner vi jo å få en knallbenk da  |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 11.06.2014 14:57 Post subject: |
|
|
Kjører vi fortsatt med en mindre på bortebenken enn på hjemmebenken (bortsett fra ved massive forfall da)? |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 11.06.2014 15:51 Post subject: |
|
|
Nei, det er 18 mann i troppen til Start kampen så benken er full i morgen. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 11.06.2014 16:07 Post subject: |
|
|
Jesper Flåkjeft Mathisen spiller iallfall ikke for Start... Han skal sikkert twitre mot RBK under kampen. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 11.06.2014 16:13 Post subject: |
|
|
Hvorfor ikke starte med Sørloth? Kan ikke tenke meg at han er noe dårligere enn Søderlund. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 11.06.2014 16:45 Post subject: |
|
|
Han er vel tilbake fra skade, så formen e kanskje ikke 100%.
Men jeg ville nok også heller ha prøvd å startet med Sørloth i stedet for Søderlund når Sørloth er fit.
Tror nesten jeg ville ha stilt med hvem som helst i stedet for Søder.
Han er alt for tung, dårlig teknikk, temposvak og elendig på bevegelse.
Nok en dårlig investering fra Hoftun. Får vel igjen max 2mill er RBK heldige. |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 11.06.2014 18:31 Post subject: |
|
|
Søderlund er som en Frode Johnsen uten hodestyrke! _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
larseg94 Proff
Joined: 27 Nov 2011 Posts: 447 Location: Lyngdal, Vest-Agder
|
Posted: 11.06.2014 20:18 Post subject: |
|
|
Rosenborg kommer til Kristiansand og jeg har endelig mulighet til å dra på kamp. MEN.. Det frister veldig lite å møte opp for å vise min støtte til klubben (av åpenbare årsaker).
To go, or not to go. That's the question? _________________ Selvutnevnt Norges sydligste RBKer. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 11.06.2014 20:21 Post subject: |
|
|
Hvis du ikke vil støtte klubben lenger fordi den (muligens etter din uttalelse) har gjort en ufølsomt ting mot en spiller/kompisen din så er du ikke særlig til supporter larseg94
Dra på kamp, støtt laget, bruk heller energien til å også rope hva du mener om Hoftun, Alstad, Perry og Wiggen. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.06.2014 22:07 Post subject: |
|
|
Som nevnt på forsida både i går og i dag, skyldtes Rønning-fraværet mot Lillestrøm at han var syk både lør- og søndag.
Han har trent normalt de siste to dagene, så han er aktuell. Men jeg vil vel tro at Skjelvik likevel får fornyet tillit som stopper? |
|
Back to top |
|
 |
larseg94 Proff
Joined: 27 Nov 2011 Posts: 447 Location: Lyngdal, Vest-Agder
|
Posted: 11.06.2014 22:28 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Hvis du ikke vil støtte klubben lenger fordi den (muligens etter din uttalelse) har gjort en ufølsomt ting mot en spiller/kompisen din så er du ikke særlig til supporter larseg94
Dra på kamp, støtt laget, bruk heller energien til å også rope hva du mener om Hoftun, Alstad, Perry og Wiggen. |
Om jeg er mye til supporter eller ikke er heldig vis ikke opp til deg å avgjøre. Men å sitte "alene" på bortetribunen, har ikke akkurat mange venner som har så mye til overs for Rosenborg, frister ikke så mye når jeg er så fedd up som jeg har vært i dag.
Jeg støtter spillerne på banen uavhengig av hva ledelsen foretar seg.
Tror dere det blir mye folk og liv på bortetribunen? _________________ Selvutnevnt Norges sydligste RBKer. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 11.06.2014 22:31 Post subject: |
|
|
Liker ikke at Örlund er forventet å starte mot Start. Tviler på at Lunna har noen som helst kjenning med skallen fra Godset-kampen 24. mai, og han har søren meg ikke spilt seg ut av laget, og ikke har Örlund spilt seg inn på laget heller. Syns 2013 stinket, men denne gangen stinker det mye værre... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.06.2014 22:37 Post subject: |
|
|
Er jo rimelig spesiell keeperduell vi har nå: Like mye som Örlund nå spiller på grunn av Lunna-skade, fikk Lunna spille vårsesongen på grunn av Örlund-skade. Ingen av dem spilte seg altså ut av laget før den andre tok over.
Dermed kan man jo påstå at det er rettferdig om svensken nå får beholde plassen, som han hadde egentlig hadde rett før seriestart.
Likevel vil jeg vel si at sånt skjer, og at prestasjonene til Lunna i serien bør veie mer enn en slags misforstått rettferdighet. Altså at Lunna bør få tilbake plassen når høstsesongen begynner om tre uker, og beholde denne inntil han har spilt seg ut av laget.
PS! Var overraskende mange på bortefeltet i Kr.sand i fjor, og du blir nok slett ikke alene i morgen heller, larseg. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 11.06.2014 22:44 Post subject: |
|
|
Jeg vil vel si Örlund "hadde keeperplassen" laaaangt på overtid ved utgangen av 2013. Cupfinalen var ikke akkurat noen kryss-i-margen-kamp for hans del, i positiv forstand.
Edit: får moderere meg litt - ser at sesonginnspurten ikke var så ille, bortsett fra selvsagt Molde-kampene da, og da er det like mye Rosenborg som lag jeg er misfornøyd med. Arg, denne kritikk-puslespillbrikken får jeg ikke helt på plass...
Last edited by larsarus on 11.06.2014 22:49; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.06.2014 22:48 Post subject: |
|
|
Som du kan lese mellom linjene, er jeg enig med deg. Uansett var han førstevalget ved seriestart, så dermed blir "rettferdighet" et ullent begrep i denne sammenheng.  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.06.2014 23:23 Post subject: |
|
|
La først nå merke til Rønning-intervjuet i margen på rbk.no. Et frampek på at han starter i morgen?
Var stengt trening i dag, om noen lurer.
Intervjuene med Svensson og Sørloth var heller ikke særlig synlige på forsida så langt. |
|
Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 11.06.2014 23:30 Post subject: |
|
|
Noen som vet hvordan det er med parkering der? Ser det er et parkeringshus.. Plass til mange? Kan komme kjempetidlig, men må dra så fort som mulig igjen.. Skal i et møte i mandal 45 minutter etter kampslutt. Tips?  |
|
Back to top |
|
 |
|