| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
JohnnyCash Rutinert
Joined: 25 Oct 2010 Posts: 531 Location: All over the place
|
Posted: 21.05.2013 12:59 Post subject: Iñaki AstÃz |
|
|
Polsk sportsavis hevder trønderne vil hente Legia-stopper.
http://www.tv2.no/sport/f...50079.html
Kontrakten går ut, spilleren vil ikke forlenge. 29 år gammel.
Lite videresalgspotensiale - skal man holde seg unna? _________________ I'm the man in black |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 21.05.2013 13:03 Post subject: |
|
|
| Hvis skadeplagede Strandberg selges i sommer og vi drar inn noen kroner på ham, så er jeg positiv |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 21.05.2013 13:09 Post subject: |
|
|
Allerede postet under Nye spillere. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
möllenbergs Senior

|
Posted: 21.05.2013 13:11 Post subject: |
|
|
Greit å ha noen alternativer, spesielt med tanke på at Strandberg blir solgt for abnormale summer etter EM.
Inaki er en grei erstatning et halvt år til vi får hentet Semb Berge ved sesongslutt! _________________ It's hope in a hanging snore |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 21.05.2013 13:34 Post subject: |
|
|
Dette har jeg ingen tro på. Han dominerer altså ikke nok til å få så lang kontrakt han ønsker, og er i tillegg forespeilet et lønnskutt.
Hadde han spilt for et lag som er bedre enn oss, så hadde det vært noe, men jeg mener vi er et lag som har ambisjoner om å overgå Legia.
Skal dog sies at jeg synes strandberg er rævva, og det har jeg syntes fra første dag. Brukbar defensivt, roter der også i blant. Håpløst offensivt. Sa selv at han likte å sette fart med ball da han ble signert. Det har enda ikke sjedd. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 21.05.2013 13:45 Post subject: |
|
|
Tor-Kristian Karlsen
| Quote: | | torbjørnsen sett seg blind i sangriarusen? --> "@2sporten: – Rosenborg jakter spansk forsvarsspiller |
TKK virker ikke videre imponert ihvertfall, mulig dette ryktet bare er oppspinn? |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 21.05.2013 14:12 Post subject: |
|
|
Kan dette være et alternativ man forhørte seg om da Strandberg var skadet? Etter hva jeg forsto fryktet man langtidsskade hvor mye av sesongen kunne ryke for sørlendingen. Det kan godt tenkes at dette ikke er spesielt aktuelt lenger.
Utrolig merkelig prioritering om dette fortsatt er aktuelt og det ikke skal ryddes kraftig. Vi har allerede fire stoppere (pluss Høiland som nød-nødløsning) i stallen, samtidig som det er tynt på eksempelvis spiss- og venstrebackplass. Men lite overrasker meg lenger - det er i såfall ikke første gang (under Hoftun) at det fortsettes å hente inn spillere på plasser vi er meget godt forspent (kvantitativt). _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 21.05.2013 14:32 Post subject: |
|
|
| Hadde håpet på noe mer spennende når jeg så navnet.. Tviler på at han er særlig aktuell. Da må de i hvert fall være sikre på at Strandberg forsvinner i sommer, noe jeg tviler på skjer. Tror Zorac har riktig her og at det er en spiller som det har blitt fulgt med på i tilfelle Strandberg kom til å være ute lenge. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 21.05.2013 15:37 Post subject: |
|
|
Høres ut som typisk silly season-oppspinn, spør du meg. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 21.05.2013 16:02 Post subject: |
|
|
| möllenbergs wrote: | Greit å ha noen alternativer, spesielt med tanke på at Strandberg blir solgt for abnormale summer etter EM.
Inaki er en grei erstatning et halvt år til vi får hentet Semb Berge ved sesongslutt! |
Strandberg blir ikke solgt i sommer, det er større sjanse for Reginussen.
Strandberg har ingenting som utenlandske (utenfor skandinavia) ikke får i eget land. Han er en god stopper i tippeligaen, internasjonalt er han høyst ordinær. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 21.05.2013 16:33 Post subject: |
|
|
Eneste som jeg kommer på i hele tatt,må jo være at perry ikke er fornøyd med ballbehandlingen ved stopperne,kan ikke se noe annen grunn for og kjøpe han.
Sikkert en veldig spillende stopper.
Om noen ryker,må det være per verner rønning,de ikke synes nivået er bra nok på. |
|
| Back to top |
|
 |
Øyvind Rutinert
|
Posted: 21.05.2013 16:39 Post subject: |
|
|
| Messi wrote: | Strandberg blir ikke solgt i sommer, det er større sjanse for Reginussen.
Strandberg har ingenting som utenlandske (utenfor skandinavia) ikke får i eget land. Han er en god stopper i tippeligaen, internasjonalt er han høyst ordinær. |
Hvorfor er det større sjanse for att Reg blir solgt? Heller omvendt vil jeg si, kan hende Strandberg storspiller i U21-EM, å havner i en utenlandsk klubb etterhvert. Tore Reg har jo uttalt att han ikke vil ut med det første, å han har nylig etablert seg i Trondheim. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 21.05.2013 16:57 Post subject: |
|
|
Kan jo hende Hoftun vil være førevar av den grunn at Høiland og Rønning snart skal på gamlehjem. Kanskje Hoftun tenker langsiktig, for en gangs skyld. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 21.05.2013 17:05 Post subject: |
|
|
Gir mening hvis han er tiltenkt backuprolle på HB da Høiland har solgt hus i Trh..men tviler på at han krisen her er aktuell _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 21.05.2013 17:06 Post subject: |
|
|
SÃ¥ Rønning som er født i 1983 er klar for gamlehjemmet, sÃ¥ han skal erstattes av en ungkalven Iñaki AstÃz født i 1983?  |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 21.05.2013 17:14 Post subject: |
|
|
Jeg som håpet på en ung og fremadstormende venstreback. Altfor eksotisk navn til å være en 30 år gammel midtstopper  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 21.05.2013 18:35 Post subject: |
|
|
| Må være vissvass. Strandberg skal vel ingen steder, Reginiussen har sagt at han ikke har hastverk med å komme seg ut. Brede Moe på back-up, ut med Høiland å heller finne en spiller som tar over for Dorsin etter sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 21.05.2013 20:12 Post subject: |
|
|
Skal også sies at han har vært bekjent med å spille på venstrebacken i tide og utide. Ikke at det på noe som helst sett og vis skal gjøre saken bedre.
Forøvrig er vel Strandberg omtrent like solid som en pakke Ritz fra Bunnpris? Høiland forsvinner, Rønning og Moe har absolutt ikke det vi trenger for å demme opp internasjonale bølger. Kan det virkelig være en tanke om defensiv sikring til høsten? _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 21.05.2013 22:10 Post subject: |
|
|
| Jeg tipper sannheten er nærmere det som ble nevnt tidligere, altså at han ble vurdert da strandberg fortsatt var usikker. |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 21.05.2013 22:11 Post subject: |
|
|
Så nettopp en polakk som mente at det var interesse fra Norge nå, men ikke Rosenborg. Haugesund var laget visstnok.. Lett å bomme på Haugesund og Rosenborg. _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 22.05.2013 00:46 Post subject: |
|
|
| Øyvind wrote: | | Hvorfor er det større sjanse for att Reg blir solgt? Heller omvendt vil jeg si, kan hende Strandberg storspiller i U21-EM, å havner i en utenlandsk klubb etterhvert. Tore Reg har jo uttalt att han ikke vil ut med det første, å han har nylig etablert seg i Trondheim. |
Vil høre Reginiussen gjenta dette, når det kommer en klubb fra sentral europa. Ikke kom å påstå at samen har tenkt å bli i RBK. reginiussen valgt RBK fordi han vet at han får spille El eller Cl, som gir han plass i landslaget, som igjen gir han muliheten til å reise ut igjen..
det er kun Tarik som har.vært ærlig, å sagt at RBK er en mellom stasjon. Jeg vet han sa motsatt nå i vår, var han oppriktig ærlig da ? I don't think so...
Norge er ute etter gruppespillet i EM, de store kanonene sender godt lag, så tviler på om Norge burde stille opp i det hele tatt.. |
|
| Back to top |
|
 |
nin Rutinert
|
Posted: 22.05.2013 07:55 Post subject: |
|
|
Spiller i kontraktskrangel med klubb. Plutselig er det "interesse fra utenlandske klubber" som blir kjent i avisa.
Høres kjent ut gitt. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 22.05.2013 13:23 Post subject: |
|
|
La heller Molde få tak i denne karen Vi har nok stoppere i RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
skrukken Rutinert

|
Posted: 22.05.2013 13:41 Post subject: |
|
|
Mener dere seriøst at vi ikke burde ha bedre alternativer på stopperplass?
Pr.dd har vi to som er gode nok for laget. PVR er katastrofe da han skaper sjanser ut av ingenting for motstanderne hver kamp han spiller.
Moe er tydeligvis ikke god nok ennå ettersom PVR får spille på bekostning av han. Høiland er geriatrisk.
JA takk sier når jeg..
Forresten er vel ikke 30 år noen alder.. Alt vi henter av spillere må ikke ha videresalgspotensial. Bør vel heller være en bonus det! |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 22.05.2013 13:47 Post subject: |
|
|
Bytte ut Strandberg med en som stort sett er frisk? Ok! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
|