English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - NSI Runavik
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
josinho
Veteran

PostPosted: 05.07.2009 22:37    Post subject: Rosenborg - NSI Runavik Reply with quote

I hjemmekampen mot færingene på torsdag trenger ikke RBK å stille med sterkere mannskap enn i bortekampen. Jeg håper at Hamren hviler Tettey og alle svenskene, samt Kris. Tror dere at RBK vinner med flere mål enn i bortekampen? Kommer det et par-tre tusen tilskuere uten sesongkort blir det vel et nytt billettkaos.......
Back to top
View user's profile Send private message
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 05.07.2009 22:46    Post subject: Reply with quote

Tror ikke på mange mål for å være ærlig.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 05.07.2009 23:07    Post subject: Reply with quote

Håper både Lunna og Traoré får spille. Ellers har jeg ingen større ønsker. Evt. kan Helland og Wangberg få sine kombinerte hjemme- og e-cupdebuter.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 05.07.2009 23:09    Post subject: Reply with quote

Ja nå savner jeg virkelig å se Abdou, han er jo et kjempetalent og det hadde vært trist om han ikke en gang hadde fått lov til å prøve seg i denne kampen.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 05.07.2009 23:11    Post subject: Reply with quote

Sjøl om (de andre) mediene har glemt ham, tror jeg Hamrén slett ikke har gjort det samme. Altså tror jeg Traoré snart vil inngå i rotasjonssystemet på lik linje med f.eks. Konan, som har kjempet seg tilbake.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 05.07.2009 23:12    Post subject: Reply with quote

Blir Lunna i stand til å spille allerede på torsdag?
Back to top
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 05.07.2009 23:14    Post subject: Reply with quote

Det hadde jo vært fantastisk! Tommel'n opp!

Har vært tilhenger av han helt siden han kom hit som 17 åring (?)

Hvor lenge av kontrakten har han igjen? Virker som en utrolig tålmodig type. Håper han trives i RBK da!
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 05.07.2009 23:14    Post subject: Reply with quote

Hamrén håper Lunna er frisk til torsdag etter ryggproblemer. Det samme gjelder Traoré og Strand etter sykdom.
Back to top
andrezinho
Veteran

PostPosted: 06.07.2009 03:46    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Håper både Lunna og Traoré får spille. Ellers har jeg ingen større ønsker. Evt. kan Helland og Wangberg få sine kombinerte hjemme- og e-cupdebuter.
Helt enig... Håper denne kampen blir brukt til å hvile flest mulig førstevalg. Synes spillerne virket veldig slappe mot Løv-Ham i dag (varmen + feriemodus gjorde sikkert sitt også tho), og med tanke på hvor tett kampprogrammet forhåpentligvis blir fremover er det utrolig viktig å få hvilt våre førstevalg i sånne kamper. Dette skal etter alle solemerker være tilnærmet walkover "uansett", såfremt ikke gutta selv går ut på banen med den holdninga da...
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 06.07.2009 23:59    Post subject: Reply with quote

Det er bare å ha stram organisering bakover, så bli dette lett.. Men tviler på om det blir så mange mål..
SigveEdvardsen
Senior

PostPosted: 08.07.2009 04:25    Post subject: Reply with quote

Dette kan bli en høyst interessant kamp der en del spillere kan få prøvd seg. Ser at Traoré, Strand og Lunna, alle er tilbake torsdag, og da mener jeg det er på sin plass at alle får spille i en så uviktig kamp. Og ja, jeg er sikker på avansement!

Jeg var foran sesongen veldig spent på hvordan vår unge afrikaner, Abdou Razack Traoré, skulle utvikle seg, men han har dessverre vært forfulgt av skader og sykdom. Nå kan det se ut til at han er tilbake for fullt, og da håper jeg virkelig han får sjansen til å vise seg fram for hele Fotball-Norge. At han har blitt spådd en stor framtiden er det ingen tvil om, men årene har gått siden han kom til Trondheim, og så og si ingenting har skjedd... Forhåpentligvis kan han slå gjennom for fullt, noe jeg så inderlig håper, men vi får se. Absolutt ikke sikkert at det skjer.

Eventuelt kan man slippe til Wangberg og Helland, som da vil få sine E-cup debuter. Alltid viktig å la de unge få sjansen, og spesielt i slike kamper der man ikke trenger å spille med de beste.

I mål vil jeg altså se Lunna, hvis han blir helt klar. Hvis ikke går naturligvis Jarstein inn bakerst.

På backene vil jeg ha Lustig og Dorsin, mens midtstopperne kan bli Lago og Wangberg. Stadsgaard og Demidov kan få hvile ettersom de spilte cupkampen i helga.

Midtbanen synes jeg Miller og Annan skal styre.

Kjell Rune Sellin hadde en flott opptreden mot Løv-Ham, burde så absolutt få fornyet tillitt på høyrekanten. På den offensive midtbanerollen står det for meg mellom tre mann; Didier Konan Ya, Steffen Iversen og Marek Sapara. Helst vil jeg se Konan Ya, men det er kanskje lurt å la Sapara ettersom det fort kan bli misnøye. Til venstre håper jeg på Pål André Helland.

Dario Zahora skal være spiss. Prica kan få hvile etter Løv-Ham kampen. Et lite sammendrag av laget mitt ser slik ut:

Lund Hansen/Jarstein
Lustig - Lago - Wangberg - Dorsin
Annan - Miller
Sellin - Konan Ya/Sapara/Iversen - Helland
Zahora

Jeg er langt fra sikker på om det blir seende slik ut, men laget skal i alle fall være godt nok til å cruise over amatørlaget fra vest.
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 08.07.2009 12:11    Post subject: Reply with quote

Synes også vi skal hvile våre faste backer, inn med Strand og Nordvik. Ellers ganske enig med laget Rbksigg. Vil gjerne også ha inn Traore for Annan. Flest mulig må få hvile.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 08.07.2009 12:14    Post subject: Reply with quote

Lunna fortsatt uaktuell

Forstår det sånn at Helland blir eneste juniorspiller. Trodde rbk.no skulle være kjappe med troppen, men må i stedet ta det etter eget hau:

Rune Jarstein, Even Barli, Roar Strand, Andreas Nordvik, Vadim Demidov, Alejandro Lago, Mikael Dorsin, Pål André Helland, Roy Miller, Anthony Annan, Alexander Tettey, Per Ciljan Skjelbred, Trond Olsen, Abdou Traoré, Didier Konan, Kjell Rune Sellin, Steffen Iversen og Dario Zahora.

Les mer: Traoré tilbake i troppen
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 08.07.2009 12:19    Post subject: Reply with quote

Roar Strand bør jo få litt verdifull e-cuperfaring her, hvis vi skal tørre å sende ham utpå i senere runder på ettersommeren og høsten.

Hehe, hørte Hamrén gjenta feilinformasjonen om at Strand hadde flere e-cupkamper enn de andre til sammen da han pratet om spillerne de manglet på pressekonferansen på Færøyene. Det er ikke så kjempelangt unna, men han mangler nok i hvert fall 15-20 kamper på det.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 08.07.2009 12:40    Post subject: Reply with quote

Fint at Prica får hvile etter kraftanstrengelsen mot Løv/Ham. Må jo ha løpt mange mil den kampen.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 08.07.2009 12:48    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Traoré tilbake i troppen

Jeg gamblet på at Helland fikk sjansen, men tok feil - blir bare 17 mann:

Rune Almenning Jarstein, Even Barli, Roar Strand, Andreas Nordvik, Micke Dorsin, Vadim Demidov, Roy Miller, Alejandro Lago, Didier Konan, Anthony Annan, Per Ciljan Skjelbred, Trond Olsen, Steffen Iversen, Alexander Tettey, Abdou Razack Traoré, Dario Zahora, Kjell Rune Sellin.

Les mer: Hvem er med mot Runavik?
Back to top
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 08.07.2009 13:00    Post subject: Reply with quote

Jeg er skuffet over at ikke flere unge spillere får prøve seg, når vi har et tett kampprogram og overkommelig motstand.

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube: https://www.youtube.com/@...8/podcasts
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 08.07.2009 13:04    Post subject: Reply with quote

Enig. Det er samtidig et lag som holder omtrent samme nivå som de til daglig møter i 2.div for RBK2.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 08.07.2009 13:12    Post subject: Reply with quote

Enig med de to siste talere. Her burde vi hvilt mange flere, jeg har veldig vanskelig for å forstå hvorfor vi stiller med en så sterk tropp.
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 08.07.2009 13:37    Post subject: Reply with quote

Juniorerna hade ledig förra veckan och nästa vecka skall de spela
JET-turneringen. Jag räknar med att vi vinner även i år.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 08.07.2009 14:52    Post subject: Reply with quote

Njass, det er vel greit nok å la nummer 12-17 få spille og få positive opplevelser. Det er jo de som blir viktige framover. Og så utrolig tøft kampprogram er det jo ikke når de rullerer.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 08.07.2009 16:24    Post subject: Reply with quote

Man kan la nr. 12 til 17 spille fra start og bruke ungguttene som innbyttere da i det minste. Jeg ser ikke at det skulle kunne ha noen negative sider.

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube: https://www.youtube.com/@...8/podcasts
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 08.07.2009 16:53    Post subject: Reply with quote

Nu verkar det som RBK prioriterar nästa veckas JET-turnering för juniorerna, annars hade de säkert fått visa sig fram.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 08.07.2009 16:54    Post subject: Reply with quote

Det er vel begrenset hvor mange juniorer de har påmeldt i EL-kvaliken også.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 08.07.2009 16:58    Post subject: Reply with quote

Greit at de får trene sammen nå, JET er det største satningsområdet for JR.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 1 of 6

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb