View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
josinho Veteran
|
Posted: 05.07.2009 22:37 Post subject: Rosenborg - NSI Runavik |
|
|
I hjemmekampen mot færingene på torsdag trenger ikke RBK å stille med sterkere mannskap enn i bortekampen. Jeg håper at Hamren hviler Tettey og alle svenskene, samt Kris. Tror dere at RBK vinner med flere mål enn i bortekampen? Kommer det et par-tre tusen tilskuere uten sesongkort blir det vel et nytt billettkaos....... |
|
Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 05.07.2009 22:46 Post subject: |
|
|
Tror ikke på mange mål for å være ærlig. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.07.2009 23:07 Post subject: |
|
|
Håper både Lunna og Traoré får spille. Ellers har jeg ingen større ønsker. Evt. kan Helland og Wangberg få sine kombinerte hjemme- og e-cupdebuter. |
|
Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 05.07.2009 23:09 Post subject: |
|
|
Ja nå savner jeg virkelig å se Abdou, han er jo et kjempetalent og det hadde vært trist om han ikke en gang hadde fått lov til å prøve seg i denne kampen. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.07.2009 23:11 Post subject: |
|
|
Sjøl om (de andre) mediene har glemt ham, tror jeg Hamrén slett ikke har gjort det samme. Altså tror jeg Traoré snart vil inngå i rotasjonssystemet på lik linje med f.eks. Konan, som har kjempet seg tilbake. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 05.07.2009 23:12 Post subject: |
|
|
Blir Lunna i stand til å spille allerede på torsdag? |
|
Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 05.07.2009 23:14 Post subject: |
|
|
Det hadde jo vært fantastisk!
Har vært tilhenger av han helt siden han kom hit som 17 åring (?)
Hvor lenge av kontrakten har han igjen? Virker som en utrolig tålmodig type. Håper han trives i RBK da! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.07.2009 23:14 Post subject: |
|
|
Hamrén håper Lunna er frisk til torsdag etter ryggproblemer. Det samme gjelder Traoré og Strand etter sykdom. |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 06.07.2009 03:46 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Håper både Lunna og Traoré får spille. Ellers har jeg ingen større ønsker. Evt. kan Helland og Wangberg få sine kombinerte hjemme- og e-cupdebuter. | Helt enig... Håper denne kampen blir brukt til å hvile flest mulig førstevalg. Synes spillerne virket veldig slappe mot Løv-Ham i dag (varmen + feriemodus gjorde sikkert sitt også tho), og med tanke på hvor tett kampprogrammet forhåpentligvis blir fremover er det utrolig viktig å få hvilt våre førstevalg i sånne kamper. Dette skal etter alle solemerker være tilnærmet walkover "uansett", såfremt ikke gutta selv går ut på banen med den holdninga da... |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 06.07.2009 23:59 Post subject: |
|
|
Det er bare å ha stram organisering bakover, så bli dette lett.. Men tviler på om det blir så mange mål.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
SigveEdvardsen Senior
|
Posted: 08.07.2009 04:25 Post subject: |
|
|
Dette kan bli en høyst interessant kamp der en del spillere kan få prøvd seg. Ser at Traoré, Strand og Lunna, alle er tilbake torsdag, og da mener jeg det er på sin plass at alle får spille i en så uviktig kamp. Og ja, jeg er sikker på avansement!
Jeg var foran sesongen veldig spent på hvordan vår unge afrikaner, Abdou Razack Traoré, skulle utvikle seg, men han har dessverre vært forfulgt av skader og sykdom. Nå kan det se ut til at han er tilbake for fullt, og da håper jeg virkelig han får sjansen til å vise seg fram for hele Fotball-Norge. At han har blitt spådd en stor framtiden er det ingen tvil om, men årene har gått siden han kom til Trondheim, og så og si ingenting har skjedd... Forhåpentligvis kan han slå gjennom for fullt, noe jeg så inderlig håper, men vi får se. Absolutt ikke sikkert at det skjer.
Eventuelt kan man slippe til Wangberg og Helland, som da vil få sine E-cup debuter. Alltid viktig å la de unge få sjansen, og spesielt i slike kamper der man ikke trenger å spille med de beste.
I mål vil jeg altså se Lunna, hvis han blir helt klar. Hvis ikke går naturligvis Jarstein inn bakerst.
På backene vil jeg ha Lustig og Dorsin, mens midtstopperne kan bli Lago og Wangberg. Stadsgaard og Demidov kan få hvile ettersom de spilte cupkampen i helga.
Midtbanen synes jeg Miller og Annan skal styre.
Kjell Rune Sellin hadde en flott opptreden mot Løv-Ham, burde så absolutt få fornyet tillitt på høyrekanten. På den offensive midtbanerollen står det for meg mellom tre mann; Didier Konan Ya, Steffen Iversen og Marek Sapara. Helst vil jeg se Konan Ya, men det er kanskje lurt å la Sapara ettersom det fort kan bli misnøye. Til venstre håper jeg på Pål André Helland.
Dario Zahora skal være spiss. Prica kan få hvile etter Løv-Ham kampen. Et lite sammendrag av laget mitt ser slik ut:
Lund Hansen/Jarstein
Lustig - Lago - Wangberg - Dorsin
Annan - Miller
Sellin - Konan Ya/Sapara/Iversen - Helland
Zahora
Jeg er langt fra sikker på om det blir seende slik ut, men laget skal i alle fall være godt nok til å cruise over amatørlaget fra vest. |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 08.07.2009 12:11 Post subject: |
|
|
Synes også vi skal hvile våre faste backer, inn med Strand og Nordvik. Ellers ganske enig med laget Rbksigg. Vil gjerne også ha inn Traore for Annan. Flest mulig må få hvile. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.07.2009 12:14 Post subject: |
|
|
Lunna fortsatt uaktuell
Forstår det sånn at Helland blir eneste juniorspiller. Trodde rbk.no skulle være kjappe med troppen, men må i stedet ta det etter eget hau:
Rune Jarstein, Even Barli, Roar Strand, Andreas Nordvik, Vadim Demidov, Alejandro Lago, Mikael Dorsin, Pål André Helland, Roy Miller, Anthony Annan, Alexander Tettey, Per Ciljan Skjelbred, Trond Olsen, Abdou Traoré, Didier Konan, Kjell Rune Sellin, Steffen Iversen og Dario Zahora.
Les mer: Traoré tilbake i troppen |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 08.07.2009 12:19 Post subject: |
|
|
Roar Strand bør jo få litt verdifull e-cuperfaring her, hvis vi skal tørre å sende ham utpå i senere runder på ettersommeren og høsten.
Hehe, hørte Hamrén gjenta feilinformasjonen om at Strand hadde flere e-cupkamper enn de andre til sammen da han pratet om spillerne de manglet på pressekonferansen på Færøyene. Det er ikke så kjempelangt unna, men han mangler nok i hvert fall 15-20 kamper på det. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 08.07.2009 12:40 Post subject: |
|
|
Fint at Prica får hvile etter kraftanstrengelsen mot Løv/Ham. Må jo ha løpt mange mil den kampen. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.07.2009 12:48 Post subject: |
|
|
Jeg gamblet på at Helland fikk sjansen, men tok feil - blir bare 17 mann:
Rune Almenning Jarstein, Even Barli, Roar Strand, Andreas Nordvik, Micke Dorsin, Vadim Demidov, Roy Miller, Alejandro Lago, Didier Konan, Anthony Annan, Per Ciljan Skjelbred, Trond Olsen, Steffen Iversen, Alexander Tettey, Abdou Razack Traoré, Dario Zahora, Kjell Rune Sellin.
Les mer: Hvem er med mot Runavik? |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 08.07.2009 13:04 Post subject: |
|
|
Enig. Det er samtidig et lag som holder omtrent samme nivå som de til daglig møter i 2.div for RBK2. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 08.07.2009 13:12 Post subject: |
|
|
Enig med de to siste talere. Her burde vi hvilt mange flere, jeg har veldig vanskelig for å forstå hvorfor vi stiller med en så sterk tropp. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 08.07.2009 13:37 Post subject: |
|
|
Juniorerna hade ledig förra veckan och nästa vecka skall de spela
JET-turneringen. Jag räknar med att vi vinner även i år. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 08.07.2009 14:52 Post subject: |
|
|
Njass, det er vel greit nok å la nummer 12-17 få spille og få positive opplevelser. Det er jo de som blir viktige framover. Og så utrolig tøft kampprogram er det jo ikke når de rullerer. |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 08.07.2009 16:53 Post subject: |
|
|
Nu verkar det som RBK prioriterar nästa veckas JET-turnering för juniorerna, annars hade de säkert fått visa sig fram. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.07.2009 16:54 Post subject: |
|
|
Det er vel begrenset hvor mange juniorer de har påmeldt i EL-kvaliken også. |
|
Back to top |