English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Lillestrøm - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21964

PostPosted: 21.04.2009 09:26    Post subject: Reply with quote

Don't go down that road...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 21.04.2009 09:43    Post subject: Reply with quote

Det er lett å misforstå kroppsspråket til Prica. Jeg synes han blir bedre og bedre i bevegelsene og har stor tro på ham.

Mot Lillestrøm håper jeg vi starter med 4-5-1, Trond Olsen og Rade Prica fra start og Ivers på benken, hvor Sapara må løpe som et h... i 60 minutter for å rette opp litt fra forrige kamp, og Ivers tar over den rollen frisk og opplagt de siste 30. Da vinner vi mot LSK.
Back to top
View user's profile Send private message
Halvorsen87
Veteran


Joined: 16 Jan 2009
Posts: 2382
Location: Trondheim til høsten!

PostPosted: 21.04.2009 10:06    Post subject: Reply with quote

4-5-1, altså 4-3-3? Det har vel ikke fungert siden..høsten 2006?

Dessuten vil jeg heller ha Tettey sammen med Annan defensivt, og Sapara som OMS, altså alle tre i sine beste roller, enn Sapara og Tettey som indreløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17354
Location: Stavanger

PostPosted: 21.04.2009 10:13    Post subject: Reply with quote

4-5-1 er vel sannsynligvis bare et annet navn på 4-2-3-1 i dette tilfellet. Jeg er forsåvidt enig i lagutaket, men jeg vil bytte plass mellom Sapara og Skjelbred.
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4822
Location: Trondheim

PostPosted: 21.04.2009 13:22    Post subject: Reply with quote

Jarstein
Lustig-Stadsgaard-Lago-Dorsin
Tettey-Annan
Sapara-Iversen-Olsen
Prica

Var litt i tvil på Sapara eller Skjelbred, ettersom jeg ikke tror dette blir noen kamp for noen av de. Men Iversen skal spille. Fra start. Basta bom.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Øystein
Veteran


Joined: 28 May 2008
Posts: 1632

PostPosted: 21.04.2009 13:45    Post subject: Reply with quote

Benoni Hartvich wrote:
Flaav wrote:
Jeg sier ikke at han må bli 100 ganger bedre for å beholde en plass på laget, men jeg hadde 100 ganger bedre forventninger av han enn det jeg har sett hittil. Skuffende med andre ord, men Sunderland supporterne klagde av en grunn


Du hadde altså forventet at Prica skule score 200 mål i løpet av de fem første serieomgangene?


Haha Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
Flaav
Veteran


Joined: 27 Jul 2008
Posts: 1556
Location: Med utsikt til Lerka

PostPosted: 21.04.2009 15:05    Post subject: Reply with quote

Benoni Hartvich wrote:
Du hadde altså forventet at Prica skule score 200 mål i løpet av de fem første serieomgangene?



Selvfølgelig! Det var akkurat det jeg mente! Elsker når folk forstår meg Smile
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.04.2009 17:02    Post subject: Reply with quote

Jeg overlever uavgjort mot Odd, men liker ikke tanken på muligens bare ett poeng på to kamper... Håper RBK reiser seg og vinner på Åråsen - som sagt lenge siden sist.

(Ja, det var et hjertesukk.)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Peter Storey
Veteran


Joined: 29 Jul 2008
Posts: 5529
Location: Ystad

PostPosted: 21.04.2009 17:57    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
4-5-1 er vel sannsynligvis bare et annet navn på 4-2-3-1 i dette tilfellet. Jeg er forsåvidt enig i lagutaket, men jeg vil bytte plass mellom Sapara og Skjelbred.

Det var kanske ingen nyhet att du ville bytte plats mellan de två - du har väl nämnt det 20 gånger de senaste dagarna. Keenoir du kommer emellanåt med kloka inlägg, men det är nog ingen som upprepar sig så mycket som du. Andra repriser är att Iversen skall placeras på bänken eftersom han inte har presterat sedan 2006, att Konan bör sitta på bänken och att Hamrén bör få en ny assistent på bänken eftersom han och Henriksen inte har pejling på taktik.
Back to top
View user's profile Send private message
Peter Storey
Veteran


Joined: 29 Jul 2008
Posts: 5529
Location: Ystad

PostPosted: 21.04.2009 18:01    Post subject: Reply with quote

Øystein wrote:
Benoni Hartvich wrote:
Du hadde altså forventet at Prica skule score 200 mål i løpet av de fem første serieomgangene?


Haha Tommel'n opp!

Jag hänger mig på, Haha - han är bitsk den gamla räven Benoni.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 17354
Location: Stavanger

PostPosted: 21.04.2009 18:02    Post subject: Reply with quote

Point taken ,men jeg blir veldig engasjert i disse enkeltsakene og forsøker vel banke mine synspunkter igjennom.
Back to top
View user's profile Send private message
bennyboy
Senior


Joined: 22 Sep 2008
Posts: 192

PostPosted: 21.04.2009 18:50    Post subject: Reply with quote

Benoni Hartvich wrote:
Du hadde altså forventet at Prica skule score 200 mål i løpet av de fem første serieomgangene?


Utrolig bra sagt Benoni, og vil bare legge til at jeg synes det er bra av en spiss å score to mål på fem kamper, når du ikke har spilt nesten en kamp på ett år. Fortsetter han fremgangen slik, blir han og Ivers farlig sammen. Hvordan Flaav klarer å si at han ikke har impnert er for meg helt snålt.
_________________
Rosenborg! Trenger man si mer?
Back to top
View user's profile Send private message
bolgebah
Veteran


Joined: 01 Aug 2006
Posts: 6059

PostPosted: 21.04.2009 20:02    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Jeg overlever uavgjort mot Odd, men liker ikke tanken på muligens bare ett poeng på to kamper... Håper RBK reiser seg og vinner på Åråsen - som sagt lenge siden sist.

(Ja, det var et hjertesukk.)

Jeg kommer til å score bra på depresjonstester hvis vi taper på Åråsen, noe jeg ville gjort uavhengig av resultatet mot Odd. Jeg orker ikke flere poengtap for disse forbanna oppkomlingene, med den motbydelige kanarifansen og sangstjelingshykleriet, med albuene og holdingene til kjøttlasset de stiller med i angrep, med første-verdenskrig-taktikken deres på dødballer og de høyst ordinære midtbanespillerne deres som vi aldri greier å avsløre på svakhetene deres. Det er få lag jeg har et inderlig og ektefølt ønske om å ydmyke på det aller mest bestialske, Lillestrøm er kanskje det eneste. Den vidunderlige 6-0-overkjøringa i 03 står fortsatt som et kjært minne.

Kjære RBK, vær så inderlig snille å vinne denne. Alt er tilgitt hvis dere greier det.

Det får stå som mitt hjertesukk.
Back to top
View user's profile Send private message
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4822
Location: Trondheim

PostPosted: 21.04.2009 20:20    Post subject: Reply with quote

Får håpe BH Riise blir så vettskremt av å se en fryktinngytende Dorsin med maske at han ikke får til noe som helst når det gjelder innlegg, cornere eller frispark, og da skal ikke Occean, Sundgot, Riseth og Kippe være så farlige lenger.

Vi vinner 1-0, scoringen er det han Trond som besørger.
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
John Ass
Senior


Joined: 13 Mar 2007
Posts: 202

PostPosted: 22.04.2009 12:09    Post subject: Reply with quote

BH Riise kan jo vise frem det elegante drivet sitt med ball en gang til, som mot Vålerengen da han sparka ballen 15 meter foran seg og ga Hagen en ypperlig taklingssjanse. Regner med Lago fikser av-på-båre.
Back to top
View user's profile Send private message
Largactyl
Veteran


Joined: 12 Sep 2005
Posts: 4001

PostPosted: 22.04.2009 14:19    Post subject: Reply with quote

Får håpe det blir bedre denne gangen enn ifjor, og mindre bråk.
_________________
https://twitter.com/djuptjuv
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Macha
Veteran


Joined: 06 Nov 2008
Posts: 5501

PostPosted: 22.04.2009 14:45    Post subject: Reply with quote

har en uggen følelse av at vi taper en krigerkamp.
2-1
Back to top
View user's profile Send private message
WegHard
Veteran


Joined: 02 Apr 2005
Posts: 1261
Location: København

PostPosted: 22.04.2009 14:56    Post subject: Reply with quote

Oppmannen wrote:
Jarstein
Lustig-Stadsgaard-Lago-Dorsin
Tettey-Annan
Sapara-Iversen-Olsen
Prica


Enig med du. Angrep er det beste forsvar. Inn med Skjelbred når det blir trøtte bein.
_________________
Sparken så'n bli still.
Back to top
View user's profile Send private message
toreinar
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 3835
Location: Malvik

PostPosted: 22.04.2009 15:20    Post subject: LSK-RBK Reply with quote

Tror beina til Lsk-spillerne blir fortere trøtte av å møte Skjelbred enn feks. Iversen.Synes vi skal starte litt gjerrige.Skjelbred er god til å holde på ballen og krige.Iversen eller Prica kan starte på benken.
_________________
Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger.
Back to top
View user's profile Send private message
toreinar
Veteran


Joined: 04 Sep 2007
Posts: 3835
Location: Malvik

PostPosted: 22.04.2009 15:31    Post subject: LSK-RBK Reply with quote

Men for all del.Liker laget til oppmannen.Vi er solide bakover og har brukbar fart på kantene samt at Iversen Prica sammen med Lustig gjør oss farlige på dødball.Noe som kan bli avgjørende i en krigekamp som dette blir.
_________________
Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger.
Back to top
View user's profile Send private message
Rocky83
Veteran


Joined: 13 Jul 2008
Posts: 1044
Location: Berlin

PostPosted: 22.04.2009 16:17    Post subject: Reply with quote

Hvis Occean spiller så bør midstopperne ihvertfall ha en grei jobb. Han er noe av det dårligste jeg har sett av spillere i årets tippeliga. Han er treig både i beina og i hodet. Alt han duger til er å være en stor dum okse som brøyter vei de gangene han evner å somle med seg ballen. At noen her lanserte han som en aktuell kandidat for Rosenborg en stund her...bare tanken får meg til å spontanabortere.

Hvis Lillestrøm kjører samme backrekke som mot Tromsø med 2 unge sidebacker(nå har Nordtveit imponert da), så bør vi sette press på sidebackene. Vi bør i tillegg satse på å starte med en spiller med fart, les Trond Olsen, da Riseth har vært kjappere og Kippe er rævtreig.

Av en eller annen grunn frykter jeg en skikkelig rotekamp. Henning Berg elsker å tukte Rosenborg.
Back to top
View user's profile Send private message
WegHard
Veteran


Joined: 02 Apr 2005
Posts: 1261
Location: København

PostPosted: 22.04.2009 16:29    Post subject: Re: LSK-RBK Reply with quote

toreinar wrote:
Tror beina til Lsk-spillerne blir fortere trøtte av å møte Skjelbred enn feks. Iversen.Synes vi skal starte litt gjerrige.Skjelbred er god til å holde på ballen og krige.Iversen eller Prica kan starte på benken.


Det er ikke noe tvil om at Skjelbred løper mer, men jeg tror duell- og hodespillet til Iversen kan bli viktigere i denne kampen.

(Hvis du ikke gir deg og sier at jeg har rett ringer jeg TomH. Han vet alt om viktigheten av duellspillere. Wink )
_________________
Sparken så'n bli still.
Back to top
View user's profile Send private message
Flaav
Veteran


Joined: 27 Jul 2008
Posts: 1556
Location: Med utsikt til Lerka

PostPosted: 22.04.2009 16:29    Post subject: Reply with quote

bennyboy wrote:
Benoni Hartvich wrote:
Du hadde altså forventet at Prica skule score 200 mål i løpet av de fem første serieomgangene?


Utrolig bra sagt Benoni, og vil bare legge til at jeg synes det er bra av en spiss å score to mål på fem kamper, når du ikke har spilt nesten en kamp på ett år. Fortsetter han fremgangen slik, blir han og Ivers farlig sammen. Hvordan Flaav klarer å si at han ikke har impnert er for meg helt snålt.


Se på kroppsholdningen, se på skuddstyrken, se på innsatsviljen. At jeg er den eneste som merker dette er helt utrolig. Mulig jeg har sett for mye spansk og engelsk fotball i det siste, men så labert nivå skal ikke være lov på et lag som har ambisjoner som våre
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende


Joined: 03 Nov 2005
Posts: 12306
Location: Verdal/Malvik

PostPosted: 22.04.2009 16:52    Post subject: Reply with quote

Jeg savner den krigerske holdningen hos Prica. Han lovet da han kom at skal skulle være en ekkel mann å bryne seg på i duellene i feltet. Så langt har han spruttet unna de gangene det har vært dueller og scoret to mål på en styring fra motspiller og en heading med nærmeste motspiller fem meter unna.

For all del, jeg er villig til å gi ham tid, men jeg hadde gjerne sett en mer oppofrende holdning. To mål er bra det, men Pricas innsats til nå har ikke båret bud om en angriper som tilfører oss noe når motstanden er bedre enn Start og Odd.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Asbøll
Proff


Joined: 12 Mar 2009
Posts: 276

PostPosted: 22.04.2009 16:54    Post subject: Reply with quote

Og fortsatt kom han til 4 sjanser mot iversens ene?
_________________
Troa!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Next
Page 3 of 21

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb