View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Konesseur Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.11.2007 12:36 Post subject: |
|
|
Det blir altså ingen overgang nå. Får se hva framtida bringer. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 13.11.2007 14:09 Post subject: |
|
|
Hehe, cool.
Jeg var den første som posta om Martin Thømt Jensen og hans
talent. Godt jeg også får rett i blant.
Uansett litt rart at et kjøp ikke er aktuelt for gutten, det å kjøpe
ham opp for å deretter leie ham ut tilbake til Moss, burte ikke
vært noe problem. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 13.11.2007 15:36 Post subject: |
|
|
Vi må ikke glemme at det er KT Eggen som driver forhandlinger på RBKs vegne nå. Jeg forventet ingen ting annet enn et nei. Faktisk blir jeg positivt overrasket om noen skulle si ja til RBK i dette vinduet.
Er det noen som påtar seg oppgaven å lage en liste med alle som har sagt nei til RBK etter at KT Eggen begynte som sportsdirektør? _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 13.11.2007 16:21 Post subject: |
|
|
En ting er sikkert, den lista blir lang, altfor lang. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 14.11.2007 11:53 Post subject: |
|
|
Visste om RBK
- SÃ¥ du hadde takket pent nei til et tilbud fra RBK dersom det hadde kommet?
- Det er så vanskelig å si i og med at det ikke har kommet noe tilbud. Men jeg står på at MFK er den rette klubben for meg nå, svarer midtstopperen. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.11.2007 12:08 Post subject: |
|
|
– Jeg kan bekrefte at vi fikk henvendelser fra bÃ¥de Lillestrøm og Rosenborg, og de sÃ¥ Martin i flere kamper i høst. Vi kom aldri sÃ¥ langt til at det ble snakk om penger, men vi var i jevnlig kommunikasjon med Knut Torbjørn Eggen en periode, sier daglig leder i Moss Fotballklubb, Ole Henæs.
Thømt Jensen er smigret over interessen fra storlagene, men tviler på at det hadde blitt spill i eliteserien på ham, dersom han hadde valgt å skifte klubb.
– Det kan fort hende at det ikke hadde blitt spill i 2. divisjon en gang pÃ¥ meg, og da frister det plutselig ikke sÃ¥ voldsomt lengre. Da er det nærmest uaktuelt for meg. Jeg har ønske om Ã¥ utvikle meg som fotballspiller, og det tror jeg jeg fÃ¥r gjort ved Ã¥ bli her, med Geir Bakke som trener, sier Thømt Jensen.
Les mer: Flere toppklubber på høstjakt etter Martin |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.02.2008 08:16 Post subject: |
|
|
Flere klubber følger Thømt Jensen
Jeg får ei slags vond Nordtveit-følelse når jeg tenker på denne spilleren. Jeg ser for meg at han blir snappet opp av andre eller større klubber og slår til som bare det. Han er tross alt en 17 år gammel midtstopper som har imponert i Adeccoligaen. Jeg skjønner at han gjerne vil spille i 1.divisjon istedet for i 2.divisjon for Rosenborg 2, men da kan vi heller vurdere å kjøpe han og deretter leie han ut til Moss igjen eller noe sånt. |
|
Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 07.02.2008 17:58 Post subject: |
|
|
Noen som har sett han spille? |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 08.02.2008 03:31 Post subject: |
|
|
Du gjentar det jeg har sagt attach.
Ballahl wrote: | Hehe, cool.
Jeg var den første som posta om Martin Thømt Jensen og hans
talent. Godt jeg også får rett i blant.
Uansett litt rart at et kjøp ikke er aktuelt for gutten, det å kjøpe
ham opp for å deretter leie ham ut tilbake til Moss, burte ikke
vært noe problem. |
Jeg har sett ham spille et par ganger stolavs, et stort stoppertalent. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 09.02.2008 15:27 Post subject: |
|
|
Men Nordvik og Skjerve er jo heller ikke så aller verst da..... La nå denne Mossekråka få utvikle seg i Moss, I RBK er jeg redd han knapt ville ha fått spilt på 2. laget.. Slår han til i Moss kan heller RBK kjøpe ham, RBK er jo villig til å bruke mye penger på overgangssummer... |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 09.02.2008 15:30 Post subject: |
|
|
Hvis vi venter til spillerne skal slå igjennom blir det veldig dyre jf. Regineussen. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 09.02.2008 15:30 Post subject: |
|
|
Men er han et så stort tallent som det sies så er nok klubber fra England og snapper han opp hvis ikke Rosenborg reagerer i dette vinduet.
Unge stortalenter må hentes så raskt som mulig før spesielt engelske klubber snapper de. Som f.eks Håvard Nordtveit. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 09.02.2008 15:36 Post subject: |
|
|
Rent generelt; mange er talenter, få slår igjennom..... Demidov var feks ikke så veldig dyr, noe som skyldtes at han kom fra Adeccoligaen. Han der Reginiussen vil vel være over dobbelt så dyr, enda han ikke er noe bedre. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 09.02.2008 15:41 Post subject: |
|
|
Får å finne de beste spillerne så må man kjøre gjennom endel i systemet. Det er om å kjøre mange gjennom systemet så finner man kanskje gullet.
Reginiussen har prestert bedre og lengre på et mye høyere nivå enn Demidov.
Vi får svar om Demidov er en brukbar spiller mot Fiorentina. Da legges hode på blokka... |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 09.02.2008 15:44 Post subject: |
|
|
Jeg tror han kommer til å klare seg ok. Han oser av potensial imo. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 09.02.2008 15:51 Post subject: |
|
|
Vel jeg er veldig usikker. Jeg har mine tvil. Tror han kommer til å ramle helt igjennom mot Fiorentina. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 09.02.2008 16:02 Post subject: |
|
|
Regineussen kom også fra Adecco ligaen med stor potensial. Det samme gjør Demidov altså en spiller vi har hentet i tide ,men dess lenger vi venter med å hente det største talenter dess større er sjansen for at andre plukker det opp. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 09.02.2008 16:20 Post subject: |
|
|
Der er jeg enig. Så det var bra å hente Demidov for han har potensiale. Men vi kan ikke forvente at han tar det helt ut allerede nå. Men at han KAN bli en toppspiller er det ingen tvil om. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 09.02.2008 17:12 Post subject: |
|
|
Det er spillere i RBK som har uttalt at Demidov allerede er den beste stopperen i RBK, da. Hans far var også en av verdens beste håndballspillere, så balltalentet ligger vel i blodet. Tror neppe det er Demidov som er lagets svakeste punkt i kampene mot Fiorentina..... |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 11.02.2008 00:25 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | Det er spillere i RBK som har uttalt at Demidov allerede er den beste stopperen i RBK, da. |
HVEM?
josinho wrote: | Men Nordvik og Skjerve er jo heller ikke så aller verst da..... La nå denne Mossekråka få utvikle seg i Moss, I RBK er jeg redd han knapt ville ha fått spilt på 2. laget.. Slår han til i Moss kan heller RBK kjøpe ham, RBK er jo villig til å bruke mye penger på overgangssummer... |
Martin Thømt Jensen (17år) spiller Fast for Moss, så han har nok allerede slått til!
Et kjøp, deretter utleie (tilbake til Moss?) bør være aktuelt
synes nå jeg. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 11.02.2008 01:00 Post subject: |
|
|
Demidov har da spilt fast lengre i Adecco(samt for Norges u21) enn denne Thømt. Nordvik spilte fast i FKH, noe som Skjerve også er i ferd med å gjøre nå.Husker ikke hvem som uttalte seg om dette i media om at Demidov allerede er klubbens beste midtsopper, eller om jeg evt har hørt det inside. Tror faktisk det er det siste. Demidov ble vel også kåret til RBKs beste mot Shakthar i Adressa.... |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 11.02.2008 01:02 Post subject: |
|
|
Det var Kråkenes som blant annet var med i høstens CL-tropp |
|
Back to top |