English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
NEI TIL MOBBING OGSÃ… PÃ… FORUMET
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 15.04.2007 21:56    Post subject: Reply with quote

Jommen sa jeg smør... Rolling Eyes
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
FamousGrouse
Senior


Joined: 25 Apr 2006
Posts: 121

PostPosted: 15.04.2007 22:09    Post subject: Reply with quote

VerneTroyer wrote:
Jommen sa jeg smør... Rolling Eyes



Hehehe, regner med at det er meg du sikter til. Var vel et godt gammeldags tilfelle av å "state the obvious" Smile
Back to top
View user's profile Send private message
ballaballaballa
Veteran


Joined: 08 Aug 2005
Posts: 1712

PostPosted: 15.04.2007 22:11    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:

Du skal lete jævlig længe for at finde nogle jeg kalder for idioter og klovner, Du og ballax3 er de eneste jeg mindes ta have kaldt for idioter, og jeg har trods alt været her længe efter hånden.


Og jeg må si at det er artig å tenke på dette når flere og flere virker å trekke i rettningen av min mening om anngående Tettey, nemlig at han ikke er vårt fremtidige anker.

De som står igjen nå er jo de som har gravd seg så langt ned at de ikke finner vegen ut igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 15.04.2007 22:11    Post subject: Reply with quote

Nope, siktet til Joko.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 15.04.2007 22:12    Post subject: Reply with quote

Tror egentlig Harald ikke synes Tettey er noe særlig som anker selv, han tåler bare ikke ta feil.
Back to top
View user's profile Send private message
FamousGrouse
Senior


Joined: 25 Apr 2006
Posts: 121

PostPosted: 15.04.2007 22:12    Post subject: Reply with quote

Men da så Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 15.04.2007 22:55    Post subject: Reply with quote

ballaballaballa wrote:

Og jeg må si at det er artig å tenke på dette når flere og flere virker å trekke i rettningen av min mening om anngående Tettey, nemlig at han ikke er vårt fremtidige anker.

De som står igjen nå er jo de som har gravd seg så langt ned at de ikke finner vegen ut igjen.


Da jeg kaldte dig idiot havde det intet med Tettey og gøre. Desuden er jeg ingen forkæmper for Tettey som anker.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 15.04.2007 23:11    Post subject: Reply with quote

Flyttet en del indlæg som for det meste handlede om sprogbrug og personer herhen:

joko- wrote:
Tror egentlig Harald ikke synes Tettey er noe særlig som anker selv, han tåler bare ikke ta feil.


Sandt nok, pr. dags dato er Tettey nok ikke til anker pladsen, det mener jeg heller ikke.
Men jeg er træt af at se dig lyve om de utallige kampe du har set Tettey centralt og hvor han har været elendig.
Det eneste jeg har bedt dig om er at dokumentere dine påstande(løgne), og da det er dig der ikke kan det, kan jeg ikke tage fejl.
Så stop med at kalde folk for klovner og idioter når du tydeligvis lyver, det er utroligt trættende.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 17.04.2007 00:27    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:

Jaha, så du skrev aldri det nedlatende innlegget til Stabæk fyren her istad?


For at flytte disse latterlige indlæg hen hvor alle ikke behøver læse dem, svare rjeg her.

Nej, det gjorde jeg ikke. Jeg skrev at kvalitene på trollene er faldet drastisk.

Quote:
En troll er et fænomen, der huserer på internettets forskellige debatfora, særligt på nyhedsgrupperne (USENET), hvor vedkommende skriver indlæg egnet til at provokere folk og fremkalde en hidsig diskussion. En troll mener ikke nødvendigvis, hvad han skriver; hans primære formål med sine indlæg er ikke at argumentere for en påstand, men at få folk til at hidse sig op og "bide på krogen".


Altså kan troll brukes om supportere fra andre klubber som kommer herinde for at provosere.
Et lille udpluk af hvad han skrev:

Stabæk <3 wrote:
ok helt ærlig. klanen er best, men kjernen suger. for å være en "stor" klubb som dere sier, er kjernen jævlig liten, og alle som står på feltet er småbarn og 16 år gamle jenter. det er forresten postivt. resten av dere har skinnvest og bart.


Stabæk <3 wrote:
Og reservekeeper.

Stabæk har alltid et godt tak på rosenfuck og det blir 3-0 seier på lørdag. morten og bjørnar skal brekke bena på de jævla elfenbenerne deres.


Stabæk <3 wrote:
hirschfeld er en forbedring men klønete er han alikevel.

med det forsvaret dere har nå kommer pall og nannskog til å spasere gjennom. null stress.

rosenborg bk

grei fortid - stusselig framtid


Jeg skriver ingenting nedlatende til ham, jeg skriver at kvalitene på de trollene som kommer ind for at provosere er faldet. Hvordan du finder det nedladende viser bare hvor forskruet du er.

Har du andre gode eksempler eller var det det eneste? Jeg kan sidde her resten af natten og finde eksempler hvor du kalder personer både det ene og det andet. Så stop emd at beskylde mig for at være nedladende og svine personer til når det slet ikke er tilfældet.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nero
Proff


Joined: 23 Apr 2006
Posts: 309

PostPosted: 17.04.2007 01:06    Post subject: Reply with quote

Hei, Harald. Bare ignorer joko. Får han ikke respons på kommentarene sine, som tydeligvis er ment for å provosere eller lage kvalm, så går han nok lei. (Og gjør han ikke det, så flytt de til gapestokken.)

Skål! Beer
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 24.04.2007 21:32    Post subject: Reply with quote

Quote:
Når du tillater signaturer som er for å hetse meg, så kan man begynne å lure.


Jeg har ingenting med folks signaturer og gøre, uanset ligner det tilfældet der på det med Josinho. Er du utilfreds med den signaturen får du tage det op med 2mas, eller du kunne ha sagt i fra i PM til mig eller haavarl så havde vi taget det op med 2mas.
Men ikke kom og tud fordi den er der når du ikke har brokket dig.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Moltisanti
Veteran


Joined: 23 May 2005
Posts: 3111
Location: Trondheim

PostPosted: 27.04.2007 10:19    Post subject: Reply with quote

Ser ut som Mourinho har lært av Joko-. Ronaldo Ljuger!
_________________
Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience,
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 13:50    Post subject: Reply with quote

Se deg selv i speilet Brady:

Brady wrote:
Akkurat det å komme med løgn er jo din force, joko. Det opplegget ditt med å gjøre en sak av antall kamper Tettey har spilt sentralt er noe av det latterligste jeg har lest.


SÃ¥nn starter "mitt" opplegg av antall kamper diskusjonen:


joko- wrote:
Ciljan og Tettey fungerer ikke som anker, det er opplest og vedtatt for lenge siden.



Brady wrote:
Ja, de har jo fått så mange sjanser til å prøve seg....


Thor Arild wrote:
Tettey fikk nok av sjanser i fjor, og gjorde en alt for dårlig jobb som sentral defensiv midtbanespiller. Han skapte usikkerhet for indreløperne som da vegret seg for å gå i angrep.


Brady wrote:
Thor Arild wrote:
Tettey fikk nok av sjanser i fjor, og gjorde en alt for dårlig jobb som sentral defensiv midtbanespiller.


Var det en omgang eller var det to?




Dette er verdensklasse, lagret i notepad!
Back to top
View user's profile Send private message
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 13:58    Post subject: Reply with quote

http://www.rbkweb.no/foru...;start=300

Les fra s 13 og utover... Da ser man tydelig at det er Harald som kjører på dette "Antall kamper" tullet.
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 30.04.2007 14:05    Post subject: Reply with quote

Du joko- hold kjeft med det der, det var du som længe før Tromsø kampen snakket om hvor mange chancer Tettey havde centralt.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 14:06    Post subject: Reply with quote

Feil,

Det starter som regel sånn her:

Jeg: Tettey er ikke god nok som anker


Dere: Han har ikke fått vist seg nok der
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 30.04.2007 14:07    Post subject: Reply with quote

Herregud, du vil jo bare ikke stoppe med at lyve.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 14:08    Post subject: Reply with quote

HahAHAha

Les s 13 og ut du...

PS: Morsomt hvordan alle "lyver" når du blir tatt med buksa nede, selvom jeg slenger bevisene opp i trynet ditt så juger jeg....
Back to top
View user's profile Send private message
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 14:11    Post subject: Reply with quote

Dere beskjylder meg for å ha starta denne latterlige "hvor mange kamper har Tettey spillt anker".. så gir jeg deg en link hvor du nettopp kjører hardt på akkurat dette mot meg, jeg nevner tilogmed i tråden at det er en latterlig ting å drive diskusjonen inn på.

Se her f.eks:

joko- wrote:

Om jeg kan nevne nøyaktig hvilken dato, kamp og enkelthendelser er totalt bomskudd å drive diskusjonen inn på. Så lenge jeg husker flere kamper hvor Tettey har spilt dårlig som anker, så må det da være det samme om jeg kan nevne nøyaktig hvilke kamper dette er. En så simpel diskusjon teknikk fungerer ikke på meg Harald og er bare et bevis på at du ikke har en dritt å fare med. For hadde du hatt det, hadde du heller diskutert kjernen i saken og ikke gjort dette om til en slags hukommelse konkurranse.



Fra s.14 i Rosenborg - Tromsø tråden...
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 30.04.2007 14:16    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Nok sjangser....
Fra den 14.04.07

joko- wrote:
knerten_10 wrote:
er meget spent på Tettey i den sentrale rollen, selv om jeg ikke skal bedømme han fullt ut etter en kamp.


Du har da mange andre kamper å bedømme han etter også....
Fra den 16.01.07 før Rapid kampen hvor han havde hele 2 en halv time som central

joko- wrote:
Jeg tror anker posisjonen ikke er en rolle som passer Tettey, dette har vi sett i tidligere kamper også.
Fra den 03.11.06

Allesammen før Tromsø kampen, og dette er bare de jeg kunne finde, der er sikkert flere. Det er du som starter med at fortælle åhh hvor mange chancer Tettey har fået i åhh så mange kamper. Stop med at lyve.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 30.04.2007 14:20    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Se deg selv i speilet Brady:

Brady wrote:

Var det en omgang eller var det to?




Det var ment som en overdrivelse for å frem et poeng.

Og poenget var: Tettey har ikke fått mange sjanser sentralt. I seriesammenheng kun omganger. Derfor brukte jeg uttrykket 'en omgang eller to'.
Back to top
View user's profile Send private message
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 14:20    Post subject: Reply with quote

Joda, men er ikke dette et ganske greit argument å komme med? Jeg synes han har fått nok sjangser sentralt og mener han ikke er god nok. Må da være helt fair å si det?

Men å dra de små kommentarene der over til:

Brady wrote:
Akkurat det å komme med løgn er jo din force, joko. Det opplegget ditt med å gjøre en sak av antall kamper Tettey har spilt sentralt er noe av det latterligste jeg har lest


Jeg har aldri gjort noe sak av ANTALL kamper Tettey har spillt, bare det at han har fått nok sjangser til å vise seg fram før. Det var DU, Brady og Knerten_10 som kjørte hardt på dette ANTALLET, hvor mange omganger og minutter. Noe som var helt latterlig og uvesentlig.
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 30.04.2007 14:26    Post subject: Reply with quote

Quote:
Jeg har aldri gjort noe sak av ANTALL kamper Tettey har spillt, bare det at han har fått nok sjangser til å vise seg fram før


Det er præcis det samme det der, men når du ikke kan se det er det ikke mærkeligt at du ikke forstår det helt store.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 14:27    Post subject: Reply with quote

syltynt Harald.... syltynt...
Back to top
View user's profile Send private message
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 30.04.2007 14:34    Post subject: Reply with quote

Jeg prøvde flere ganger å drive diskusjonen vekk fra antall kamper og poengtere flere ganger at det ikke var essensen i saken. Men dere fortsatte...


Harald wrote:
Svar mig på spørgsmålet da joko-, eller er det for meget at forlange? Flot at du kan huske hvordan spillede, men ikke i hvilke kampe?

SÃ¥ vidt jeg kan huske spillede han 3 kamper centralt, mot Brann som vi vinder, det pinlige 3-0nederlaget til Ham-Kam og mot Fredrikstad hvor serien er afgjort.
Er det på disse 3 kamper du baserer at Tettey er elendig centralt? Det må være din store fotball forståelse som vi andre klovner og idioter herinde ikke er i tilnærmelsvis tæt på.
Det er vel samme brilliante hjerne som kom med de vise ord om at Høgmo selvfølgelig ville fortsætte?



joko- wrote:
Du snakker jo selv om en treningskamp mot Brann, der har du en og det finnes flere.


Harald wrote:
SÃ¥ stop med at lyve, for de findes ikke joko- FÃ¥ det nu ind i dit lille hoved.



joko- wrote:


Om jeg kan nevne nøyaktig hvilken dato, kamp og enkelthendelser er totalt bomskudd å drive diskusjonen inn på. Så lenge jeg husker flere kamper hvor Tettey har spilt dårlig som anker, så må det da være det samme om jeg kan nevne nøyaktig hvilke kamper dette er. En så simpel diskusjon teknikk fungerer ikke på meg Harald og er bare et bevis på at du ikke har en dritt å fare med. For hadde du hatt det, hadde du heller diskutert kjernen i saken og ikke gjort dette om til en slags hukommelse konkurranse.



Harald wrote:
Kjernen i saken for mig er at jeg tvviler stort på at du har set Tettey i nok kamper til at kunne bedømme ham centralt.
Jeg kan huske 3 kamper centralt, du siger der er flere. Fint, men du kan ikke vise til nogen og derfor tror jeg dig ikke.
Og siden du ikke gider dokumentere at der er flere har jeg ingenting at sige til dig når du bedømmer Tetteys præstationer centralt på kamper som ikke eksisterer.


knerten_10 wrote:
45 min. mot Ham-Kam, 45 min. mot Zenit, 45 min. mot Fredrikstad (Riseth ble bytta inn i pausen) og 90 min. mot brann. 2 og en halv kamp har Tettey altså spilt som sentral midtbanespiller i RBK.



Brady wrote:
Han fikk kun en omgang sentralt hjemme mot Ham_Kam, men ble byttet ut med Ørjan Berg på 0-1 til pause, i kampen vi tapte 0-3.

http://fotball.vg.no/bors...klubb_id=3



knerten_10 wrote:
joko, har du enda ikke fattet at Tettey har spilt 2 og en halv kamp som sentral midtbane? Du har enten løyet, eller hallisunert. Gud får avgjøre hva som er mest realistisk. Sånn er det bare, mulig du har sett kamper ingen andre har sett, jeg vet ikke. Enig i at sutring ikke er bra, men Tørum har uttalt at han tar det fint og da skjønner jeg ikke problemet. Og å dra opp Tettey som en løgner, joko, er bare latterlig, for du er den som lyger her. Ja, jeg sjekka alle kampene i 2005 og 2006. Tettey har spilt 2,5 kamper som sentral midtbane i RBK-drakta, har du problemer med å skjønne det?




Se som dere kjører på fanesaken deres, å påstå at det er jeg som kjører på akkurat dette ser du blir galt Harald? Jeg prøver tilogmed å få diskusjonen vekk fra emnet, da blir jeg bare beskjyldt for å juge...

Ditt vanlige argument når du ikke har noe å slå i bordet med...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 4 of 6

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb