English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Er det mulig å få en ignore-funksjon?
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 18.08.2006 22:53    Post subject: Reply with quote

Jeg forstår dere begge attach og Recon.
Og det eneste jeg kan si er at jeg beklager!
Men hvis jeg synes jeg har noe å tilføre, eventuelt
et spørsmål jeg har å stille eller om det er noe som jeg kan
svaret på, så sier jeg det.

Recon wrote:
Jeg har min del av no-brain poster jeg også definitivt, men ikke trangen til å gå gjennom lista av aktuelle tråder og skrive de alle.

attach wrote:
Mange av oss liker å holde oss oppdatert på forumet. Da må man lese det meste (som blinker oransje). Når man logger seg på og det blinker oransje overalt, får man en del å gjøre, men det er ikke problemet. Problemet er at en stor del av de postene er totalt unødvendig for oss å lese, men vi vet det ikke før vi har lest dem...


Men det er da meget skjeldent at jeg starter å skrive, som jeg sa ovenfor så mener jeg at jeg har noe å tilføre, derfor gjør jeg det.
Hvorfor skulle jeg postet unødvendige ting??
Hva får jeg av å provosere dere med det??

Det som kan være problemet nå er at jeg er engasert (BF), kanskje litt for engasert så dermed lar jeg det gå utover dere. Men som jeg har sagt skal jeg i hvertfall prøve å skjerpe meg, for jeg er jo ikke så dum at jeg ikke ser at dere blir sinte/sure/aggresive pga. meg!
Så jeg beklager så meget!

Og til deg Harald, jeg kommer til å takke den persjonen som gir meg en latter om du vil det eller ikke, det er desverre min natur.
Så du bør nok være klar til å lage en "Baadshah/Tab-søppeltråd", eller rett å slett, slette innleggene!

Ps: Jeg har ingen intensjon å provosere noen,
hvorfor skulle jeg det??
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
oddrane
Veteran


Joined: 19 Jun 2005
Posts: 1300

PostPosted: 18.08.2006 23:08    Post subject: Reply with quote

Hvis du ikke har som intensjon å irritere, noe vi selvsagt ikke tror du har, kan du vel bruke litt mindre smileys og skrive litt mindre av de "enig", "haha" og "takk" postene. Gjør det bare når du må og prøv å kom med noe konstruktivt i de fleste innleggene. Hvis du absolutt må takke for en god latter kan du vel gjøre det på privat melding?
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 18.08.2006 23:16    Post subject: Reply with quote

Det du ikke forstår Baadshah er at du, lige som alle os andre herinde, skal følge reglene ligesom alle andre:


Meldinger som "Helt enig!" bidrar ikke noe til en diskusjon. En sjelden gang er det på sin plass, men det er helt uviktig å markere om du er enig eller uenig i alle saker. Bidra gjerne med synspunkter, forslag og kommentarer, men tenk gjerne gjennom hva du skriver først.

Svært mange av de korte innleggene som skrives er helt uinteressante for andre å lese...


Er du ny? Ta en titt

Prøv og gå ind på din profil og se hvor mange af dine indlæg som er i den kategori.
Flytningen af "Ja", "Enig" og "ok" indlæg er bare begyndelsen. Selve meningen med at flytte indlæg til Gapestokken er jo at man skal lære ikke at skrive sådanne i fremtiden. Så hvis nogle af dine indlæg bliver flyttet til Gapestokken, betyder det ikke at du skal fortsætte med at lave den samme fejl, men at du bør tænke over en anden måde at skrive indlæggene på eller helt enkelt ikke skrive dem.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 18.08.2006 23:18    Post subject: Reply with quote

Tror ikke du bevisst vil noe galt jeg heller, Baadshah.

Du får lage deg en takketråd i denne delen av forumet, da, så kan du sitere Brady og takke han der. Det trenger ikke å være en takketråd engang; du kan lage en kortmeldingstråd med kommentarer som ikke bidrar til videre diskusjon og refleksjon.


Last edited by attach on 18.08.2006 23:20; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 18.08.2006 23:19    Post subject: Reply with quote

Det er det Harald skriver om de rene ja og ha og enig postene dine med masse smileys som er "problemet", ikke de innleggene hvor du faktisk kommer med en skikkelig mening. Meningene våre er ikke alltid like vettuge de heller, men det er morsommere å lese hva du har å melde når du ihvertfal har et par komplette setninger! Wink
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
jadda
Veteran


Joined: 20 Jul 2004
Posts: 1326
Location: Midt i smørøyet

PostPosted: 18.08.2006 23:27    Post subject: Reply with quote

Baadshah; United har endret på logoen sin. (Endret bakgrunn fra gul til hvit).

Kanskje det er en god anledning å endre adferden her inne litt også?
Dersom du også fjerner det gule (smileys) så holder det for meg. Korte, meningsløse innlegg kan jeg for så vidt leve med.
Back to top
View user's profile Send private message
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 19.08.2006 00:09    Post subject: Reply with quote

Jeg skal gjøre så godt jeg kan, det kan jeg lovet! Wink
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
rbkjoachim
Junior


Joined: 02 Aug 2006
Posts: 55
Location: PÃ¥ Banen!

PostPosted: 19.08.2006 00:18    Post subject: Reply with quote

Etter din forklaring Baadshah/Tab, så tror jeg heller ikke at din intensjon med innleggene er å bevisst provosere noen. Dette har også de andre brukerne, de som er erfarne veteraner og sjefene i forumet, også påpekt.

Men når nesten alle på forumet, ihvertfall flertallet, synes det du driver med er provoserende, irriterende o.l. og dette i tillegg er en av reglene på forumet, så har man å rette seg etter de andre brukerne men frem for alt reglene som gjelder for forumet!

Et eksempel på Baadshah/Tab sin situasjon: Hvis ett fotballag går på en vei, alle spillerne holder konstant til høyre hele tiden for da er de samlet. Laget vet at de høyre veiene fører til videre suksess ved at alle de 11 spillerne vil fortsette å spille fotball og at de venstre avstikkerene fører til at laget blir svekket i og med at det er veiene for de som ikke vil spille fotball. Alle spillerne vil i utgangspunktet gå de høyre veiene som fører til videre suksess, men en av dem har mistet synet over tid så en dag går han en av de venstre veiene, ergo=han gjorde det ikke med vilje. Fotballaget blir svekket over tid og spillerne blir litt forbannnet men klarer likevel å ha delvis suksess i og med at de er 10 sabla gode spillere og alle fortsetter de høyre veiene. Etter en stund lurer laget på hvorfor den ene spilleren har gjort som han har gjort og gått den venstre veien som førte til at laget ble svekket, han har da fått tilbake synet og svarer med at han ikke visste dette den dagen siden han hadde mistet synet. Han skjønner også at de andre spillerene er litt sure på han siden han har gjort som han har gjort men vet ikke hvordan han skal komme seg tilbake og er usikker på om han virkelig vil dette siden de venstre veiene er gode, tross alt. Laget prøver å komme med konstruktive meldinger om hvorfor han bør komme tilbake men han tviler veldig og vil helst holde de venstre veiene siden de var så gode. Etter hvert bestemmer han seg for å prøve å komme tilbake og laget bestemmer seg for å lage en kunstig bro for å få han tilbake, men da må han love å alltid gå de høyre veiene i fremtiden og aldri tvile på dette, om han skulle miste synet igjen så får han heller spørre de andre om hjelp til å finne veiene til høyre. Han kommer tilbake og laget fortsetter høyre marsjen med stor suksess i og med at de nå er 11 sabla gode spillere, de vinner champions league året etter!

Nesten sånn føler jeg at din situasjon er Baadshah, men jeg håper du kommer tilbake på den høyre veien (selvom det virker som du er skeptisk) for jeg tror ikke DU vil svikte LAGET/BRUKERNE!

EDIT: Til forumsjefer, ser i ettertid at dette ble litt mer en historie enn ett eksempel og at de kanskje ble litt for usakelig, gjør derfor ingen ting om dette blir flyttet til: Helt bak mål eller lignende usakelige temaer!
_________________
Vi e alltid med Rosenborg!


Last edited by rbkjoachim on 19.08.2006 00:21; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Snorkel
Veteran


Joined: 21 Jan 2005
Posts: 1015
Location: Trondheim

PostPosted: 19.08.2006 00:20    Post subject: Reply with quote

jeg trur både Baadshah og vi andre har tatt poenget nå.. Holder kanskje med og rakke ned på en enkelt person?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Recon
Legende


Joined: 20 Jun 2004
Posts: 11807
Location: alltid to skritt foran

PostPosted: 19.08.2006 00:24    Post subject: Reply with quote

Jeg skulle faktisk til å poste nøyaktig det samme nå, snorkel. Kudos.
Baadshah/badshaah (husker aldri hur det skrives) har vist at han har tatt poenget nå! Wink
_________________
Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 19.08.2006 04:18    Post subject: Reply with quote

Fin fortelling!
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 25.08.2006 16:13    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Baadshah du behøver ikke linke til samtlige sportsartikler fra nettavisene. Vi kender de samme sider som du gør.
Når du så endelig linker til en artikel som du synes er interessant, så skriv din mening om artiklen.

Et lite vedlegg: Så lenge at artiklene ikke har RBK-relevans, er det kanskje best å nøye seg med artikler om svært viktige hendelser og/eller ting som skaper debatt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 30.08.2006 18:40    Post subject: Reply with quote

Hardkjør igjen nå?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.08.2006 20:37    Post subject: Reply with quote

Ja, jeg syns vel at B/T (fortsatt) overdriver "tipsinga" om artikler. Det blir i det meste laget.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 30.08.2006 20:42    Post subject: Reply with quote

Tror han må revurdere hva som er mest interessant og/eller kan skape debatt (som nevnt).

F.eks her:
Baadshah/Tab wrote:
FFK-leder trekker seg!
http://pub.tv2.no/nettavi...713627.ece

"Ifølge Fredrikstad Blad skal årsaken være at Kværnengs egne forretningsvirsomheter gjør det vanskelig å fungere som styreleder i FFK Sport ASA."


Ja, dette må virkelig hele verden få med seg.
Back to top
View user's profile Send private message
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 30.08.2006 21:06    Post subject: Reply with quote

Unnskyld meg, men den der var vel litt vel gammel! Rolling Eyes
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
oddrane
Veteran


Joined: 19 Jun 2005
Posts: 1300

PostPosted: 30.08.2006 21:42    Post subject: Reply with quote

Skal vi lage en egen linketråd til deg også eller?
Back to top
View user's profile Send private message
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 30.08.2006 21:59    Post subject: Reply with quote

Har vi ikke "Helt bak mål"?
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Strand
Veteran


Joined: 23 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 31.08.2006 18:44    Post subject: Reply with quote

Takk gud (2mas, harald eller haavarl) for at ignore er tilbake. NÃ¥ blir forumet leselig igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59441
Location: Trondhjem

PostPosted: 02.09.2006 10:47    Post subject: Reply with quote

Til B/T ang. linker til saker som ikke handler om RBK:

1. Du skal få lov til å tipse om overganger i de to rene overgangstrådene.

2. Men i de andre trådene (inkl. vinteridrett og annen idrett) trenger du ikke å tipse om alle mulige slags nyheter. Prøv å holde deg til saker som har diskusjonsverdi. Altså bør du sjøl si din mening om saken samtidig som du tipser om saken.

Jeg er sjøl ikke alltid like flink til å overholde disse retningslinjene, men jeg bryter dem ikke mange gang om dagen...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Baadshah/Tab
Veteran


Joined: 14 Sep 2004
Posts: 4037
Location: Akershus, Vestby

PostPosted: 02.09.2006 17:15    Post subject: Reply with quote

Takk!
_________________
Sjel kan ikke kjøpes!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 05.09.2006 21:55    Post subject: Reply with quote

fjern den post telleren, det kan nok hjelpe.
Back to top
View user's profile Send private message
Strand
Veteran


Joined: 23 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 13.09.2006 11:57    Post subject: Reply with quote

Når jeg poster fra andre pcer enn min hjemme har jeg ikke ignore-funksjonen. Mulig å gi en viss person postesperre på maks 10-15 poster daglig? Se på forsiden akkurat nå, siste poster i alle tråder er den sammen tullingen. Sad
Back to top
View user's profile Send private message
longns
Veteran


Joined: 15 Aug 2004
Posts: 6560

PostPosted: 13.09.2006 16:32    Post subject: Reply with quote

skru av "post counteren" 2mas!
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7426
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 21.09.2006 21:23    Post subject: Ignorer-funksjon Reply with quote

Er det ikke mulig å få til en ignorer-funksjon på forumet?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> RBKweb og forumet All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb