| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 10.04.2013 20:05 Post subject: |
|
|
Dersom han faktisk setter seg til ved campingbordet med en rull billetter og et pengeskrin på fredag kveld, da er offisielt alt tilgitt og glemt fra min side, i alle fall. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.04.2013 20:10 Post subject: |
|
|
Husk kortterminal!
Bør være salgspotensial etter vorspielene er ferdig. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 10.04.2013 20:28 Post subject: |
|
|
Men Bybroa og Ælgseterbrua er da ikke de samme?
Tsk, Tsk, Tsk.
 |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 10.04.2013 21:01 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | | Dersom han faktisk setter seg til ved campingbordet med en rull billetter og et pengeskrin på fredag kveld, da er offisielt alt tilgitt og glemt fra min side, i alle fall. |
x2 _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 11.04.2013 09:35 Post subject: |
|
|
Dette er en helt fantastisk ting å gjøre, ikke mange spillere i stallen(nåværende eller tidligere) ville funnet på noe slikt.
En spesiell type og en spesiell pappa som er slitsom i kontraktsforhandlinger, men han kan virkelig lage liv rundt klubben! Dette er et fantastisk tiltak, håper mange kommer både å hilser på og kjøper sesongkort. Håper også det blir gjort en liten filmsnutt og intervju rundt det, viktig at man får gjenbrukt reklameverdien av dette.
Du leser vel her inne Mix: Meget flott tiltak!  |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 11.04.2013 09:41 Post subject: |
|
|
Alle disse stuntene gjør at ripene i lakken er blitt helt borte. Hvis noen vil gi 20 mill+ for han skal det selvsagt vurderes, men jeg tror RBK er best tjent med å beholde ham kontrakten ut. Veldig god spiller, jævlig bra fyr.  _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 11.04.2013 09:45 Post subject: |
|
|
| Disse ripene i lakken er sterkt overdrevet imo. Det var glemt når han skrev under selvfølgelig. Herlig type. |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 11.04.2013 09:50 Post subject: |
|
|
Alt henger jo sammen... Hadde han ikke vært en skrue hadde det ikke vært "riper i lakken" å fikse, og han hadde vel mest sannsynlig heller ikke satt seg på Bybroa og solgt sesongkort. Alt i alt er totalpakken Mix verdt maset, om man tenker på det sportslige samt den positive blesten fra alle oppleggene til ham. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 11.04.2013 10:28 Post subject: |
|
|
Ingen kan fortelle meg at det finnes de som ikke har noen riper i lakken - vi har alle en bille under barken. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 11.04.2013 10:51 Post subject: |
|
|
| For en fyr. Et par slike stunt til, så blir han en positiv legende for det som skjer utenfor banen. |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 11.04.2013 10:51 Post subject: |
|
|
Diskerud er en bra mann, men jeg får meg ikke helt til å tro på at han har kommet på dette helt selv. Han har vel dessuten vært her lenge nok til å vite forskjellen på Bybrua og Elgeseter Bru.
Men arti. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 11.04.2013 10:58 Post subject: |
|
|
Jeg tror fort far har styrt mer enn sønn i signeringsprosessen her. Mix' far og agent tror jeg styrer det meste av sønnens karriere, og der snakker vi skrue.
Uansett er det flott det Mix driver med. Tror aldri jeg har hørt om en spiller som gjør så mye rart (i positiv forstand) som ambassadør for laget sitt. Stunt som Sjetne-signeringa, sjakkmatch mot Carlsen og eventuelt billettsalg etter kamp skaper positiv blest om lag og person, og viser et fantastisk engasjement. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
Posted: 11.04.2013 11:33 Post subject: |
|
|
| Utrolig imponerende hvor gode Mix og faren er til å selge merkevaren "Mix". Tror mye av dette er meget nøye planlagt. |
|
| Back to top |
|
 |
Balljenta Senior
|
Posted: 11.04.2013 11:43 Post subject: |
|
|
Jeg vil på sommerfest med Mix! Men neida, jeg har jo selvsagt allerede kjøpt sesongkort. Straffer seg tydeligvis  |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 11.04.2013 11:55 Post subject: |
|
|
| PR-stunt eller ei, gi mannen en egen sang! Fyren trenger å bli hyllet av oss. Ingen andre som har gjort noe lignende gjennom tidene. Vi bør vise at vi setter pris på det. |
|
| Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 11.04.2013 12:23 Post subject: |
|
|
Uansett om det er et PR-stunt eller ikke er det jo et fantastisk tiltak. Om det bare blir solgt ett sesongkort så har han jo gjort en forskjell. Og jeg tror det blir solgt fler enn bare ett. Småripsa har fått en ny Skjelbred? _________________ @Ivaraal |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.04.2013 12:25 Post subject: |
|
|
| På Facebook reagerer folk med sinne over at de som allerede har kjøpt ikke får invitasjon til sommerfesten til Mix. At det går an. |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 11.04.2013 12:28 Post subject: |
|
|
Mix er en snodig skrue, vedder på at han faktisk syns det er morsomt å sitte på elgeseter bru å selge sesongkort en fredagskveld. Liker rampelyset gjør han nok også.
Uansett et kjempetiltak som han skal ha all mulig skryt for! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 11.04.2013 12:34 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | På Facebook reagerer folk med sinne over at de som allerede har kjøpt ikke får invitasjon til sommerfesten til Mix. At det går an. |
Enig i at det blir dumt, han kan vel neppe invitere 7k på sommerfest. Men samtidig, så har jeg sett meg litt lei på at de som kjøper sesongkort sent får bedre "fordeler" av diverse slag, enn de som er tidlig ute. Dette er noe som har gått igjen. Da snakker jeg selvsagt helst om mer konkrete tiltak fra klubben sin side. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 11.04.2013 12:49 Post subject: |
|
|
Men det har jo klubben sluttet totalt med, det har de lovet.
At Mix selv velger å gi folk en gratis kopp kaffe og en invitasjon til en sommerfest har lite med det å gjøre.
Og vi er faktisk avhengig av å selge sesongkort, så det er gull gjort av Mix. Smålig av folk som faktisk presterer å bli sure pga dette.
Konge tiltak Mix  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 11.04.2013 12:53 Post subject: |
|
|
| Selvsagt enig i det du skriver. |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 11.04.2013 13:01 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | | attach wrote: | | På Facebook reagerer folk med sinne over at de som allerede har kjøpt ikke får invitasjon til sommerfesten til Mix. At det går an. |
Enig i at det blir dumt, han kan vel neppe invitere 7k på sommerfest. Men samtidig, så har jeg sett meg litt lei på at de som kjøper sesongkort sent får bedre "fordeler" av diverse slag, enn de som er tidlig ute. Dette er noe som har gått igjen. Da snakker jeg selvsagt helst om mer konkrete tiltak fra klubben sin side. |
Sånn er det over alt. Melder deg inn på et treningssenter, og uka etter er det 3 mnd. gratis trening for de som melder seg inn i neste fredag.
De som er grinete må jo tenke på klubben. Her kanskje klubben får inn noen ekstra kroner, flere folk på kamp, bedre stemning, og helt sikkert flere oppslag i media. Strålende tiltak!! |
|
| Back to top |
|
 |
Balljenta Senior
|
Posted: 11.04.2013 13:13 Post subject: |
|
|
Håper mitt innlegg ikke ble tolket som klaging, jeg synes det er knall at han gjør noe sånt  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 11.04.2013 13:27 Post subject: |
|
|
| Escudos wrote: |
Sånn er det over alt. Melder deg inn på et treningssenter, og uka etter er det 3 mnd. gratis trening for de som melder seg inn i neste fredag.
|
Nja, det er vel ikke helt sammenlignbart. Kunder som "brenner seg" på dette kan vegre seg for å være tidlig ute neste år, noe som er svært uheldig for RBK sin side. Noe lignende effekt vil ikke være gjeldende for et treningssenter som har løpende medlemsskap.
Men flott hvis RBK har sagt de ikke skal gjøre dette mer  |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 11.04.2013 21:29 Post subject: |
|
|
| Eru wrote: | | Diskerud er en bra mann, men jeg får meg ikke helt til å tro på at han har kommet på dette helt selv. |
Kan godt hende han har blitt spurt om å hjelpe til, men tror han har en viss påvirkning på formen/gjennomføringen da det er noe Mix-aktig over det. Han spanderte vel pølser på Stabækfansen i forbindelse med kontraktsignering:
Jeg inviterer og skal personlig spandere pølse på alle som ikke rekker middagen hjemme
| haavarl wrote: | | vi har alle en bille under barken. |
Unntatt Tone Damli ... jo forresten. |
|
| Back to top |
|
 |
|