English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Mikkel Diskerud
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 103, 104, 105  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 10.04.2013 20:05    Post subject: Reply with quote

Dersom han faktisk setter seg til ved campingbordet med en rull billetter og et pengeskrin på fredag kveld, da er offisielt alt tilgitt og glemt fra min side, i alle fall.
2mas
Sjef

PostPosted: 10.04.2013 20:10    Post subject: Reply with quote

Husk kortterminal!

Bør være salgspotensial etter vorspielene er ferdig.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 10.04.2013 20:28    Post subject: Reply with quote

Men Bybroa og Ælgseterbrua er da ikke de samme?

Tsk, Tsk, Tsk.

Razz
Back to top
View user's profile Send private message
toreinar
Veteran

PostPosted: 10.04.2013 21:01    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Dersom han faktisk setter seg til ved campingbordet med en rull billetter og et pengeskrin på fredag kveld, da er offisielt alt tilgitt og glemt fra min side, i alle fall.

x2
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 11.04.2013 09:35    Post subject: Reply with quote

Dette er en helt fantastisk ting å gjøre, ikke mange spillere i stallen(nåværende eller tidligere) ville funnet på noe slikt. Tommel'n opp!

En spesiell type og en spesiell pappa som er slitsom i kontraktsforhandlinger, men han kan virkelig lage liv rundt klubben! Dette er et fantastisk tiltak, håper mange kommer både å hilser på og kjøper sesongkort. Håper også det blir gjort en liten filmsnutt og intervju rundt det, viktig at man får gjenbrukt reklameverdien av dette.

Du leser vel her inne Mix: Meget flott tiltak! Tommel'n opp!
Back to top
WegHard
Veteran

PostPosted: 11.04.2013 09:41    Post subject: Reply with quote

Alle disse stuntene gjør at ripene i lakken er blitt helt borte. Hvis noen vil gi 20 mill+ for han skal det selvsagt vurderes, men jeg tror RBK er best tjent med å beholde ham kontrakten ut. Veldig god spiller, jævlig bra fyr. Tommel'n opp!
Hedning
Legende

PostPosted: 11.04.2013 09:45    Post subject: Reply with quote

Disse ripene i lakken er sterkt overdrevet imo. Det var glemt når han skrev under selvfølgelig. Herlig type.
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 11.04.2013 09:50    Post subject: Reply with quote

Alt henger jo sammen... Hadde han ikke vært en skrue hadde det ikke vært "riper i lakken" å fikse, og han hadde vel mest sannsynlig heller ikke satt seg på Bybroa og solgt sesongkort. Alt i alt er totalpakken Mix verdt maset, om man tenker på det sportslige samt den positive blesten fra alle oppleggene til ham.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 11.04.2013 10:28    Post subject: Reply with quote

Ingen kan fortelle meg at det finnes de som ikke har noen riper i lakken - vi har alle en bille under barken.
Escudos
Veteran

PostPosted: 11.04.2013 10:51    Post subject: Reply with quote

For en fyr. Et par slike stunt til, så blir han en positiv legende for det som skjer utenfor banen.
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 11.04.2013 10:51    Post subject: Reply with quote

Diskerud er en bra mann, men jeg får meg ikke helt til å tro på at han har kommet på dette helt selv. Han har vel dessuten vært her lenge nok til å vite forskjellen på Bybrua og Elgeseter Bru.

Men arti.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 11.04.2013 10:58    Post subject: Reply with quote

Jeg tror fort far har styrt mer enn sønn i signeringsprosessen her. Mix' far og agent tror jeg styrer det meste av sønnens karriere, og der snakker vi skrue.

Uansett er det flott det Mix driver med. Tror aldri jeg har hørt om en spiller som gjør så mye rart (i positiv forstand) som ambassadør for laget sitt. Stunt som Sjetne-signeringa, sjakkmatch mot Carlsen og eventuelt billettsalg etter kamp skaper positiv blest om lag og person, og viser et fantastisk engasjement.
eporkg
Proff

PostPosted: 11.04.2013 11:33    Post subject: Reply with quote

Utrolig imponerende hvor gode Mix og faren er til å selge merkevaren "Mix". Tror mye av dette er meget nøye planlagt.
Back to top
Balljenta
Senior

PostPosted: 11.04.2013 11:43    Post subject: Reply with quote

Jeg vil på sommerfest med Mix! Men neida, jeg har jo selvsagt allerede kjøpt sesongkort. Straffer seg tydeligvis Razz
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 11.04.2013 11:55    Post subject: Reply with quote

PR-stunt eller ei, gi mannen en egen sang! Fyren trenger å bli hyllet av oss. Ingen andre som har gjort noe lignende gjennom tidene. Vi bør vise at vi setter pris på det.
Back to top
Ivar
Veteran

PostPosted: 11.04.2013 12:23    Post subject: Reply with quote

Uansett om det er et PR-stunt eller ikke er det jo et fantastisk tiltak. Om det bare blir solgt ett sesongkort så har han jo gjort en forskjell. Og jeg tror det blir solgt fler enn bare ett. Småripsa har fått en ny Skjelbred?
attach
Forumsjef

PostPosted: 11.04.2013 12:25    Post subject: Reply with quote

På Facebook reagerer folk med sinne over at de som allerede har kjøpt ikke får invitasjon til sommerfesten til Mix. At det går an.
Back to top
bongo
Veteran

PostPosted: 11.04.2013 12:28    Post subject: Reply with quote

Mix er en snodig skrue, vedder på at han faktisk syns det er morsomt å sitte på elgeseter bru å selge sesongkort en fredagskveld. Liker rampelyset gjør han nok også.
Uansett et kjempetiltak som han skal ha all mulig skryt for!
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 11.04.2013 12:34    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
På Facebook reagerer folk med sinne over at de som allerede har kjøpt ikke får invitasjon til sommerfesten til Mix. At det går an.

Enig i at det blir dumt, han kan vel neppe invitere 7k på sommerfest. Men samtidig, så har jeg sett meg litt lei på at de som kjøper sesongkort sent får bedre "fordeler" av diverse slag, enn de som er tidlig ute. Dette er noe som har gått igjen. Da snakker jeg selvsagt helst om mer konkrete tiltak fra klubben sin side.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 11.04.2013 12:49    Post subject: Reply with quote

Men det har jo klubben sluttet totalt med, det har de lovet.

At Mix selv velger å gi folk en gratis kopp kaffe og en invitasjon til en sommerfest har lite med det å gjøre.

Og vi er faktisk avhengig av å selge sesongkort, så det er gull gjort av Mix. Smålig av folk som faktisk presterer å bli sure pga dette.

Konge tiltak Mix Tommel'n opp!
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 11.04.2013 12:53    Post subject: Reply with quote

Selvsagt enig i det du skriver.
Back to top
Escudos
Veteran

PostPosted: 11.04.2013 13:01    Post subject: Reply with quote

Kleviño wrote:
attach wrote:

Enig i at det blir dumt, han kan vel neppe invitere 7k på sommerfest. Men samtidig, så har jeg sett meg litt lei på at de som kjøper sesongkort sent får bedre "fordeler" av diverse slag, enn de som er tidlig ute. Dette er noe som har gått igjen. Da snakker jeg selvsagt helst om mer konkrete tiltak fra klubben sin side.

Sånn er det over alt. Melder deg inn på et treningssenter, og uka etter er det 3 mnd. gratis trening for de som melder seg inn i neste fredag.

De som er grinete må jo tenke på klubben. Her kanskje klubben får inn noen ekstra kroner, flere folk på kamp, bedre stemning, og helt sikkert flere oppslag i media. Strålende tiltak!!
Back to top
Balljenta
Senior

PostPosted: 11.04.2013 13:13    Post subject: Reply with quote

Håper mitt innlegg ikke ble tolket som klaging, jeg synes det er knall at han gjør noe sånt Smile
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 11.04.2013 13:27    Post subject: Reply with quote

Escudos wrote:

Sånn er det over alt. Melder deg inn på et treningssenter, og uka etter er det 3 mnd. gratis trening for de som melder seg inn i neste fredag.

Nja, det er vel ikke helt sammenlignbart. Kunder som "brenner seg" på dette kan vegre seg for å være tidlig ute neste år, noe som er svært uheldig for RBK sin side. Noe lignende effekt vil ikke være gjeldende for et treningssenter som har løpende medlemsskap.

Men flott hvis RBK har sagt de ikke skal gjøre dette mer Smile
Back to top
vemundo
Veteran

PostPosted: 11.04.2013 21:29    Post subject: Reply with quote

Eru wrote:
Diskerud er en bra mann, men jeg får meg ikke helt til å tro på at han har kommet på dette helt selv.

Kan godt hende han har blitt spurt om å hjelpe til, men tror han har en viss påvirkning på formen/gjennomføringen da det er noe Mix-aktig over det. Han spanderte vel pølser på Stabækfansen i forbindelse med kontraktsignering:

Jeg inviterer og skal personlig spandere pølse på alle som ikke rekker middagen hjemme

haavarl wrote:
vi har alle en bille under barken.

Unntatt Tone Damli ... jo forresten.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 103, 104, 105  Next
Page 60 of 105

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb