| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
tobyk Proff

Joined: 18 Mar 2015 Posts: 254 Location: Ute i distriktene.
|
Posted: 11.09.2018 20:17 Post subject: |
|
|
Trodde ikke det var mulig å synke så lavt. Kåre er en bitter mann som åpenbart er ute etter å skade klubben.
Kjenner jeg er glad denne mannen ikke jobber i klubben mer, og han er heller aldri velkommen tilbake |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 11.09.2018 20:17 Post subject: |
|
|
| Mye bråk i år, gitt. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 11.09.2018 20:20 Post subject: |
|
|
Eventuelt retur senere er ihvertfall GAME OVER.
Ekspertkommentator og bruktbilselger for resten nå. Ustabilt sutretryne som bruker tida si på å trakassere juniorer. Er uenig i oppsigelsen (som var riktig) og istedenfor å nyte millionene i etterlønn han får av klubben så går han for dette her?
Good riddance. Søppel. |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 11.09.2018 20:20 Post subject: |
|
|
| Faen for en gjeng. Lommeboka blitt tynn allerede? Null respekt fra min side lengre. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 11.09.2018 20:22 Post subject: |
|
|
| jadda wrote: | DER mistet jeg all respekt for KÃ¥re.
Møkkamann! |
Seriøst? Når han tok over så hadde ikke RBK råd til å fylle innbytterbenken på bortekamper engang. Nå kan de by 20-30 millioner på spillere ( Liverpool-spilleren )
Kanskje den viktigste enkeltpersonen i RBK de siste 15 åra ( Sammen med Tove? )
Et søksmål endrer ikke det. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven
Last edited by RÃ¥nny on 11.09.2018 20:23; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 11.09.2018 20:23 Post subject: |
|
|
Usaklig oppsigelse. Disse to var virkelig enda mer fotballfaglige blinde enn jeg trodde. NAE skal åpenbart ha all æren for godfotballen i starten. _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 11.09.2018 20:23 Post subject: |
|
|
| RÃ¥nny wrote: |
Et søksmål endrer ikke det. |
Nei, men et søksmål endrer ettermælet hans. Han er nå i Perry-klassen i min bok. Kanskje hakket bak, til og med. |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 11.09.2018 20:24 Post subject: |
|
|
"usaklig oppsigelse"?!
Han har flere ganger vært inn på kontoret og fått "advarsler" ved at ting må endres og gjøres bedre. Og at en oppsigelse kom som en sjokk, er bare shitprat.
Nå kommer virkelig den rette Kåre fram, sur og bitter når ting bøtter i mot han!
Hva er det han krever, en unnskyldning eller flere års etterlønning?? _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: 11.09.2018 20:25 Post subject: |
|
|
| RÃ¥nny wrote: |
Han ble fjernstyrt av NAE. _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
| Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3655 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 11.09.2018 20:26 Post subject: |
|
|
Er det forenlig at han skal være eurosport ekspert og snakke om Rbk samtidig som han stevner de for retten?
Last edited by Hodor on 11.09.2018 20:30; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Kaize Proff
|
Posted: 11.09.2018 20:29 Post subject: |
|
|
En liten mann i alle ordets betydninger. _________________ Helland som sentral blir for meg å forsøke å fylle et rundt hull med en oval kloss laget av sagspon med syltetøystrikk rundt. Zorac 19.02.21 |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 11.09.2018 20:29 Post subject: |
|
|
| number10 wrote: | "usaklig oppsigelse"?!
Han har flere ganger vært inn på kontoret og fått "advarsler" ved at ting må endres og gjøres bedre. Og at en oppsigelse kom som en sjokk, er bare shitprat.
Nå kommer virkelig den rette Kåre fram, sur og bitter når ting bøtter i mot han!
Hva er det han krever, en unnskyldning eller flere års etterlønning?? |
Kan vi slutte å ta rettssakene her inne på rbkweb, gjerne på tynt grunnlag der vi ikke har forutsetninger for å si eller mene noe vettugt, og heller overlate dette til rettssystemet? Takke faen..
Last edited by Macha on 11.09.2018 20:31; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 11.09.2018 20:30 Post subject: |
|
|
| Hvis forutsetningene for å delta på et diskusjonsforumet hadde vært fullstendig informasjon hadde det ikke vært mye diskusjonforum. |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 11.09.2018 20:31 Post subject: |
|
|
| Klubben kan bare takke seg selv for hvordan de har kjørt prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: 11.09.2018 20:32 Post subject: |
|
|
| h b wrote: | | Hey, ikke fornerm NAE |
I første del av 2014 og 2015 altså. Det var veldig åpenbart når Kåre begynte å styre selv. _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 11.09.2018 20:33 Post subject: |
|
|
| RÃ¥nny wrote: | | jadda wrote: | DER mistet jeg all respekt for KÃ¥re.
Møkkamann! |
Seriøst? Når han tok over så hadde ikke RBK råd til å fylle innbytterbenken på bortekamper engang. Nå kan de by 20-30 millioner på spillere ( Liverpool-spilleren )
Jo.
Tar du jobben som trener, er du inneforstått med at du tar med deg snippveska og går når du blir bedt om det.
Rett mann for tre år siden ja, men feil mann nå. Sur, bitter, liten mann - dust! |
|
| Back to top |
|
 |
27Sapara Proff
|
Posted: 11.09.2018 20:35 Post subject: |
|
|
| Det er vel strengt talt Rosenborg som burde saksøkt Hoftun etter alle de elendige signeringene han gjorde som sportsdirektør. Hva hadde Hoftun vært uten Rosenborg? |
|
| Back to top |
|
 |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 11.09.2018 20:39 Post subject: |
|
|
Dette er først og fremst klubbens egen feil, fordi det er håndtert på en dårlig måte som hadde vært UTROLIG ENKELT å få til riktig. Uten at det hadde kostet mer penger eller tatt mer tid.
Men jeg er enda mer skuffet over Kåre og Hoftun. Det er tydelig at penger er viktigere enn ære og ettermæle. Kåre har alltid vært tydelig på at han kom til å være trener til han en dag fikk sparken. Han fikk drømmejobben, uten nesten en dritt å vise til. En utrolig godt betalt jobb. Det er overhode ikke synd på trenere med mange millioner i lønn i året, som på et eller annet tidspunkt får sparken. I tillegg har han fått etterbetalt for ett år, og så vidt jeg vet var dette kontraktsfestet dersom han en dag skulle få sparken.
Ikke nok med det, så er jeg usikker på hvorvidt det stemmer at det kom som et sjokk på ham at han fikk sparken. I det ene intervjuet kom beskjeden som lyn fra klar himmel. I det andre intervjuet sier han at styremedlemmene har skrevet SMS-er om hvor rævva de har spilt.
KÃ¥re  |
|
| Back to top |
|
 |
Kommandør Junior

|
Posted: 11.09.2018 20:40 Post subject: |
|
|
| 27Sapara wrote: | | Det er vel strengt talt Rosenborg som burde saksøkt Hoftun etter alle de elendige signeringene han gjorde som sportsdirektør. Hva hadde Hoftun vært uten Rosenborg? |
"hæ? nætto? brutto? ka e det?" |
|
| Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 11.09.2018 20:40 Post subject: |
|
|
Dette var triste greier. Synes egentlig han hadde taklet dette ganske greit og så kommer dette  |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 11.09.2018 20:42 Post subject: |
|
|
| machiavelli wrote: | | Hvis forutsetningene for å delta på et diskusjonsforumet hadde vært fullstendig informasjon hadde det ikke vært mye diskusjonforum. |
Fullstendig enig i det. Likevel. I det siste har debatten her inne - selv om det er nært beslektet - dreid seg om utenomsportslige ting som har tatt mye fokus fra det vi egentlig liker best, nemlig fotball. Folk kaster seg ned i skyttergravene og tar standpunkt veldig fort og er lite lydhøre for motargumenter og utfyllende informasjon. Jeg vil påstå at diskusjonen her inne er blitt fordummende og unyansert i det siste og innlegget mitt over var en liten ventil for den frustrasjonen som har bygget seg opp over dette. Skal bli godt med kamp på søndag igjen merker jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
Talentløs Senior
|
Posted: 11.09.2018 20:49 Post subject: |
|
|
Måtte det neste året bare komme fort nok. Ikke så spesielt godt omdømme for klubben i år.  _________________ Først kaffe, så Cola. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.09.2018 20:51 Post subject: |
|
|
Herlig tilsvar:
– Jeg kjenner ikke til at de går til sak. Det er ikke noe som tyder på det foreløpig, men de har vel sendt det inn nå. De tar sikkert ut stevning nå, og ringer til avisene før vi får vite det. Det er sikkert det som har skjedd, sier Koteng til NRK.
Les mer: Ingebrigtsen går til sak mot Rosenborg
Ganske utrolig hvor dårlig timing Ingebrigtsen velger på mediautspillene sine for tida.
Først ødelegger han stemninga før årets viktigste kamp. Nå skaper han styr rundt klubben akkurat da kruttrøyken rundt Bendtner hadde begynt å legge seg.
Blir uansett spesielt at Eurosport å bruke ham som ekspert mens han er i konflikt med serielederen? |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 11.09.2018 20:54 Post subject: |
|
|
RBK-legender i går, null og niks fra i dag av (snakker da for min egen del).
Er man ikke inneforstått med hvordan fotball-verden fungerer så holder man seg unna. Regner med at andre klubber på kontinentet merker seg dette. Lykke til med å finne ny jobb i klubbfotballen. |
|
| Back to top |
|
 |
|