| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
AndreasR Veteran

|
Posted: 11.09.2018 14:48 Post subject: |
|
|
Eye of the tiger som scoringsmusikk. _________________ PÃ¥meldt |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
|
|
| At ikke journalister bare kan ta hintet. Må være slitsomt å grave sånn når det er tydelig at svaret kommer til å være det samme. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
|
|
- Bendtner har åpenbart fått VELDIG streng beskjed om hva som skal sies og ikke sies.
- Virker som om det også blir innført ganske strenge regler for hva Niklas kan gjøre når det ikke er kamp... Skal vi tippe avholds ut 2018? |
|
| Back to top |
|
 |
jubajuba Rutinert

|
Posted: 11.09.2018 14:50 Post subject: |
|
|
| Antyder i starten av pressekonferansen at det som skjedde var selvforsvar, for å beskytte sine? |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 11.09.2018 14:51 Post subject: |
|
|
"alle jeg har delt garderobe med vet at jeg ikke er en voldsmann. Jeg tar vare på de som står meg nær - både på og utenfor banen. "
Jepp, virker som om han og kjæresten sier det samme. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 11.09.2018 14:53 Post subject: |
|
|
Det er i alle fall et sjakktrekk fra klubben å arrangere denne typen pressetreff. Journalistene, og i særdeleshet de danske, har vanskelig for å passe inn i noen annen boks enn den blodtørstige sensasjonsjagende i en sånn seanse, og man får naturlig sympati med Bendtner (og Tove) som må stå der og svare.
Mon tro hvordan det hadde fremstått uten de sultneste hyenene, og med litt skarpere skaller i salen. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 11.09.2018 14:56 Post subject: |
|
|
Hvordan så tilsvarende seanse med Sarr i molde ut? Var journalistene like pågående til tross for klar beskjed der? Husker nesten ingenting av det. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 11.09.2018 14:57 Post subject: |
|
|
Mike Jensen privatsjåfør for Nicklas ut 2018
Synes det er veldig tamt, svarene er akkruat de smame til samtlige spørsmål og tydelig at de ikke har tenkt å uttale seg noe mere før rettsvesenet har tatt en avgjørelse.
Synes det er mange idiotspørsmål fra journalistene :/ _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 11.09.2018 15:00 Post subject: |
|
|
Fra Bold.dk, hvor de forøvrig sies at Bendtner erklærer seg usyldig:
"Nicklas Bendtner beklager, at han har været involveret i en ny uheldig episode, og han regner med, at han skal spille efteråret færdigt i Rosenborg.
Nicklas Bendtner har tirsdag eftermiddag bekræftet, at han var indblandet i en episode i København natten til søndag, og han ærgrer sig over, at det nu går ud over fans og medspillere i Rosenborg.
- Jeg beklager over for mine holdkammerater, at det her skal stjæle fokus i så vigtig en tid, sagde Nicklas Bendtner på pressemødet.
- Jeg takker for den forståelse, jeg allerede er blevet mødt med. De folk, jeg har delt omklædningsrum med i halvandet år, ved godt, at jeg ikke er og aldrig har været voldsmand, men at jeg beskytter, dem jeg har kær.
- Over for Rosenborgs fans og publikum beklager jeg, at dette er sket, og jeg beklager, at jeg ikke undgik at havne i situationen, siger Bendtner.
Den daglige leder i Rosenborg, Tove Moe Dyrhaug, havde ikke afleveret en fyreseddel til Nicklas Bendtner, men gentog flere gange, at det er op til det danske retssystem at få opklaret sagen, før Rosenborg forholder sig yderligere til situationen.
Nicklas Bendtner erklærer sig i øvrigt uskyldig i overfald. Det siger hans advokat Anders Nemeth til BT, og angriberen regner med, at han skal spille resten af efterårets kampe i Rosenborg.
- Vi har mange spændende kampe i efteråret. Vi er med i guldkampen, og vi skal spille kvartfinale i cuppen. Jeg ønsker at bidrage til, at vi når vores målsætninger, og at det bliver endnu en mesterskabssæson. Jeg vil bidrage med alt, hvad jeg har, siger Nicklas Bendtner.
Rosenborg skal spille igen på søndag, hvor det gælder Vålerenga på udebane." |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 11.09.2018 15:03 Post subject: |
|
|
Spent på hvilke bannere enga kommer med  |
|
| Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 11.09.2018 15:04 Post subject: |
|
|
Godt taklet pressekonferanse og sak av klubben, og ikke minst av Dyrhaug. Ulvene har stått klare til å gripe byttet, enn så lenge må de vente.
Bendtner var tydelig preget, og tiden vil vise hva som egentlig skjedde i basketaket med taxisjåføren. Det som ligger i kortene så langt er at det var et angrep av en eller annen karakter mot hans kjæreste som var foranledningen her.
Bendtner har vært en klippe for RBK siden han kom til klubben. Håper virkelig denne saken ikke ender med en voldsdom mot ham. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 11.09.2018 15:04 Post subject: |
|
|
| Da er det bare å starte nedbetalingen med å levere den beste høsten han har gjort noensinne. Hold deg i Trondheim og tenk fotball, Bendtner. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 11.09.2018 15:15 Post subject: |
|
|
| I og med at Bendtner tydeligvis ikke vil erkjenne seg skyldig så er vel dette greit håndtert av klubben. Blir interessant å se hva vi gjør hvis det blir tatt ut siktelse, da havner vi samme situasjon som Molde var før rettssaken mot Sarr. Mange vil nok reagere om vi fortsetter å bruke Bendtner. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 11.09.2018 15:18 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | | Mon tro hvordan det hadde fremstått uten de sultneste hyenene, og med litt skarpere skaller i salen. |
Tenkte omtrent det samme.
For øvrig klarer jeg ikke å dy meg når Adressa først konstaterte at det var mange ubesvarte spørsmål og litt senere klarte å dra inn Nordthug i sin kommentar.
Kjør på Adressa. Hva mener Northug?
Forstå at det er dere journalister/kommentatorer som er en stor del av underholdningen i infotainmentbransjen.
Hva mener x og y? Og ikke minst hva føler de?
Og dessuten: Hvor på et ledende spørsmål med en skala fra 9 til 10 synes du at dette er en lei sak?
Glem hva Tove så tydelig sa, gang på gang, dersom dere ikke forsto det.
Spør hvermannsen, Rita, Åge og barnehagetanter om de synes klubben har handlet riktig.
Jeg betaler for Adressa. Gi meg det dere kan så godt. Overfladisk dusteri og blodtåkeinspirerte spekulasjoner. Eller forresten? Jo, gjør det. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 11.09.2018 15:18 Post subject: |
|
|
Til alle dere som sitter og synser og krever Nicklas Bendtner straffet, sparket og ydmyket etter helgas uheldige episode.
Prøv å gå litt i dere selv for en gangs skyld.
Er dere så jævla uskyldsrene som dere gir uttrykk for? Kan dere med hånda på hjertet si at dere aldri har vært på fylla, eller gjort noe idiotisk i livet? Har dere aldri havna i munnhuggeri eller en uforutsett fight noen gang? Uansett hva dere har gjort, ikke faan om dere har blitt stilt i gapestokk, blitt trua med å miste jobben, eller blitt offentlig ydmyket ettepå pga det.
Ja, Nicklas Bendtner er en "offentlig person". Ja han er en rollemodell, idol, og alt de klisjeene som mange bruker til å svartmale spilleren.
Men han er vår største stjerne.. og vi skal ta vare på våre egne.
Da vi hadde Nikki Bille her, og han havna i trøbbel i Køben, sto hele Trondheim bak han. Da han hadde sonet straffa han fikk av klubben, ble han hyllet som en gud da han kom inn i den påfølgende kampen på Lerkendal. Han ble til og med tildelt et straffespark på slutten av kampen, for at vi skulle få enda mer å juble for. At Bille til slutt ble solgt, var pga gjentakende problem og bråk, men vi ga han likevel en sjanse. Nicklas Bendtner har til tross for sitt rykte, vært eksemplarisk i sine halvannet år i Trondheim.
Nicklas er en stor spiller og personlighet Han har lagt seg flat, beklaget ovenfor klubb, ovenfor fansen, og alle rundt seg. Nå synes jeg vi skal være store nok til å tilgi Nicklas Bendtner, og heller la rettssystemet ta seg av resten.
Støtt spilleren vår, i stedet for å hugge huet av han. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka.
Last edited by JB on 11.09.2018 15:30; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 11.09.2018 15:19 Post subject: |
|
|
Jækla pinlig av Løvfaldi etter seansen og. Tydeligvis noen som har gått Krokenskolen. Han mener Bendnter burde svart på spørsmål selv, og sammenligner det med da Northug satt i Sverige og prøvde å redde inn sin karriere i en 20 minutters grineseanse - en sak som strengt tatt var avgjort da Northug hadde innrømmet at han brøt loven.
I denne saken mener jo åpenbart Bendtner og hans forsvarer at de har en sak. Det ville vært høl i huet å risikere og dele viktig saksinformasjon eller forsnakke seg i denne på denne pressekonfen.
Dette blir to forksjellige saker, Birger, prøv igjen!
RBK og Bendtner gjør helt rett, og supert at Tove skjærer gjennom når det ser ut til at Nicklas har lyst til å svare. |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 11.09.2018 15:21 Post subject: |
|
|
| Ja, faktisk, drikker ikke, og oppsøker ikke slikt når jeg er ute, er ute med venner i min tid, samt foretrekker konserter, skjer sjeldent noe drama der. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 11.09.2018 15:24 Post subject: |
|
|
Håper da at de har vært litt strengere med han enn det som kom frem i pressekonferansen. Skal man tru den så har tante-Tove satt Bendtner ned og sagt "så gjør man ikke" Bendtner har sagt "nei" og fått 200 kroner til godteri _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 11.09.2018 15:24 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | I og med at Bendtner tydeligvis ikke vil erkjenne seg skyldig så er vel dette greit håndtert av klubben. Blir interessant å se hva vi gjør hvis det blir tatt ut siktelse, da havner vi samme situasjon som Molde var før rettssaken mot Sarr. Mange vil nok reagere om vi fortsetter å bruke Bendtner. |
Jepp. Det har vært mange harde ord mot Sarr og Molde (velfortjente etter min mening), men nå står vi altså i en situasjon hvor vi risikerer å gjøre akkurat det samme.  |
|
| Back to top |
|
 |
domis Senior
|
Posted: 11.09.2018 15:26 Post subject: |
|
|
| God pressekonferanse med gode svar. Blir bra når dette sirkuset er over, og kan begynne å fokusere på det som kommer sportslig. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 11.09.2018 15:26 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | I og med at Bendtner tydeligvis ikke vil erkjenne seg skyldig så er vel dette greit håndtert av klubben. Blir interessant å se hva vi gjør hvis det blir tatt ut siktelse, da havner vi samme situasjon som Molde var før rettssaken mot Sarr. Mange vil nok reagere om vi fortsetter å bruke Bendtner. |
Jeg har skjønt at Molde-fansen gnir seg i hendene allerede.
Per nå er det ikke så mye klubben får gjort. De står overfor to vidt forskjellige forklaringer/hendelsesforløp, og politiet i København har ikke uttalt noe offentlig ennå. Hittil har klubben gjort det eneste de kan, og så får tiltale og eventuelt innhold, eller mangelen på denne være testen på hvordan dette håndteres.
Ved tiltale står jeg fortsatt på at Bendtner bør suspenderes. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 11.09.2018 15:30 Post subject: |
|
|
| En tiltale for vold, hvor det fornærmede provoserte frem en handling og en tiltale om voldtekt, er vel ikke like saker? Molde fremstår fortsatt ynkelig. |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongen Senior
|
Posted: 11.09.2018 15:31 Post subject: |
|
|
Bra levert så langt av klubbledelsen. Godt at de tar vare på «den fortapte sønn» oppi det hele. Så bra som han har fremstått før dette, fortjener han vår støtte. Tipper dette gir oss en Bendtner mer motivert enn tidligere for å levere på banen.
Når det er sagt, bør dette uansett få en eller annen konsekvens. Det er uansett utfall av saken ikke greit å dele ut brukne kjever ute på byen. Skal være veldig akutt selvforsvar for at jeg aksepterer den. (Og hvis det var alkohol med i bildet er det jo ikke alltid evnen til å vurdere det er den beste.)
Nåja. Da er det bare å bruke minst mulig energi på saken før den eventuelt kommer opp i rettssystemet. Og heie som bare det. Heia Bendtner!  |
|
| Back to top |
|
 |
Svendsen Junior
|
Posted: 11.09.2018 15:31 Post subject: |
|
|
| Megafritz wrote: | Jækla pinlig av Løvfaldi etter seansen og. Tydeligvis noen som har gått Krokenskolen. Han mener Bendnter burde svart på spørsmål selv, og sammenligner det med da Northug satt i Sverige og prøvde å redde inn sin karriere i en 20 minutters grineseanse - en sak som strengt tatt var avgjort da Northug hadde innrømmet at han brøt loven.
. |
Grunnen for sammenligningen var jo at Petter Rasmus tok det opp i anledning spørsmålet sitt. Løfaldli svarte konkret på spørsmålet, og han har rett i det han sier.
Man hadde fått mer medfølelse med Bendtner om han hadde blitt stilt tilgjengelig for spørsmål og han hadde brukt tid på å svare på det.
Jeg går utifra at Rosenborg ikke ville ha spørsmål til Bendtner angående saken sånn at han ikke uttaler seg om noe han ikke burde uttale seg om.
Last edited by Svendsen on 11.09.2018 15:35; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 11.09.2018 15:37 Post subject: |
|
|
| konrad4ever wrote: | | hvor det fornærmede provoserte frem en handling |
Hva vet vel vi om det. |