| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 04.10.2006 01:45 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Et lag med spillere mellom 16 og 25 år uten Wayne Rooney og Cristiano Ronaldo? |
Rooney ville tatt plassen til Torres. Personlig mener jeg Rooney er en bedre fotballspiller, selv om jeg liker italiensk/brasiliansk/spansk/argentinsk fotball, og ikke engelsk sølefotball med harde taklinger. Men allikvel er en Torres/Rooney-sammenligning smak og behag.
Ronaldo ville evt tatt plassen til Messi, og det ville jo vært galskap! Like stor forskjell på Ronaldo og Messi som Tore André Flo og Adriano... _________________ Tobias Dahle |
|
| Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 04.10.2006 01:48 Post subject: |
|
|
| fifa06 wrote: | | tobias_1989 wrote: | Spennende lag!
Syns Mascherano var litt vel vågalt, men pytt, pytt... |
Har vunnet spanske serien 2 ganger og den spanske cupen 1 gang på 2 sesonger, samt CL en gang, er inne i min 3 sesong og leder serien med 2 poeng på Barca |
Hmmm... NÃ¥ har jeg snakka for mye igjen tror jeg... Eller hva mente du egentlig?  _________________ Tobias Dahle |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 04.10.2006 02:32 Post subject: |
|
|
Valgte en litt anderledes formasjon, så ingen andre som brukte denne formasjonen: 3-4-1-2
Petr Cech
Ferdinand - Cannavaro - Terry
C.Ronaldo - Lampard - Ballack - Ronaldinho
S.Gerrard
Zlatan - Rooney |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 04.10.2006 02:47 Post subject: |
|
|
Zlatan? Nei ass! _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 04.10.2006 02:56 Post subject: |
|
|
| Liker hans spesielle ferdigheter ;D |
|
| Back to top |
|
 |
fifa06 Senior
|
Posted: 04.10.2006 07:39 Post subject: |
|
|
| tobias_1989 wrote: | | fifa06 wrote: | | tobias_1989 wrote: | Spennende lag!
Syns Mascherano var litt vel vågalt, men pytt, pytt... |
Har vunnet spanske serien 2 ganger og den spanske cupen 1 gang på 2 sesonger, samt CL en gang, er inne i min 3 sesong og leder serien med 2 poeng på Barca |
Hmmm... NÃ¥ har jeg snakka for mye igjen tror jeg... Eller hva mente du egentlig?  |
Jeg, mente at dev var et godt lag. _________________ Zinedine Zidane, hva faen skal vi med han? For vi har Roar Strand og han er supermainn! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.10.2006 07:41 Post subject: |
|
|
| Med begrunnelse i FM? |
|
| Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 04.10.2006 13:51 Post subject: |
|
|
Javel
Det beviser ingenting for meg... Dessuten sa jeg vel at laget var spennende, og at jeg var enig i alt, bortsett fra en ørliten hake ved Javier Mascherano.. _________________ Tobias Dahle |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 04.10.2006 18:04 Post subject: |
|
|
| tobias_1989 wrote: | | Ronaldo ville evt tatt plassen til Messi, og det ville jo vært galskap! Like stor forskjell på Ronaldo og Messi som Tore André Flo og Adriano... |
Haha! Latterlig. Du mener altså at Messi er mange hakk over Ronaldo? Det kan du bare drømme om! I øyeblikket er nok Ronaldo flere nivå høyere enn Messi. |
|
| Back to top |
|
 |
Kvaki Senior

|
Posted: 04.10.2006 18:17 Post subject: |
|
|
| Zlatan er sykt overvurdert. ser nesten aldri han gjør noe bra for laget sitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Nr1-. Senior
|
Posted: 04.10.2006 18:25 Post subject: |
|
|
Buffon
Sagnol - Cannavaro - Lucio - Carlos
Frings - Riquelme - Cambiasso - Ronaldinho
Eto'o - Villa _________________ Kaddara |
|
| Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 05.10.2006 00:43 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | tobias_1989 wrote: | | Ronaldo ville evt tatt plassen til Messi, og det ville jo vært galskap! Like stor forskjell på Ronaldo og Messi som Tore André Flo og Adriano... |
Haha! Latterlig. Du mener altså at Messi er mange hakk over Ronaldo? Det kan du bare drømme om! I øyeblikket er nok Ronaldo flere nivå høyere enn Messi. |
Hvis du så sammenligningen min så skjønner du sikkert at jeg mener Messi er mye bedre enn Ronaldo. Ferdighetsmessig er de nok på lik linje, men i hodet er Messi flere mil lenger enn Ronaldo. Ronaldo gjør jo nesten ikke annet enn å overvurdere seg selv! Dribler bort ballen 3/4 ganger han prøver på et dribleraid (noe han prøver på HELE tiden). Messi er utrolig smart i måten han spiller ballen videre på.
Begge er driblere og liker å komme seg til avslutninger selv. Her har Messi den fordelen at han er en myyee bedre avslutter enn Ronaldo. _________________ Tobias Dahle |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 05.10.2006 01:00 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | tobias_1989 wrote: | | Ronaldo ville evt tatt plassen til Messi, og det ville jo vært galskap! Like stor forskjell på Ronaldo og Messi som Tore André Flo og Adriano... |
Enig. Tom. jeg som LFC-supporter må innrømme at Ronaldo er piss god. Mye bedre enn Messi, og bedre enn Messi noen gang blir. Og jeg personlig syns at Torres er bedre enn Rooney. Jeg har vært så heldig å se ham spille live, noe jeg kan anbefale En syyykt god spiller.
EDIT:
| Quote: | | Her har Messi den fordelen at han er en myyee bedre avslutter enn Ronaldo |
Haha har du sett MU spille i PL i år. CR skyter utrolig bra. Ihvertfall bedre enn fisle Messi. Uff, uff nå forsvarer jeg MU spillere. Det ekke bra  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 05.10.2006 01:18 Post subject: |
|
|
Vær så snill! Si at dere tuller!
Jeg er MU-supporter og Barca-supporter.
Hurtighet - jevnt, men Messi er kjappest
Driblinger - Messi er klart best! Prøver ikke på for mye tull.
Teknikk - Ronaldo er best, men han tror han er enda bedre enn det han er og derfor går det ofte så forferdelig galt.
Avslutninger - Ikke sammenlignbart. Messi er utrolig god til å score på relativt svake touch. Hvor fislete han er har vel nødvendigvis INGENTING å gjøre med avslutningsferdigheter. Har sett ballen trille forbi keeper tusen ganger. Ronaldo skyter nesten alltid flere meter over målet. Har kraftigere skudd, men på 16-meters hold er Messi bedre. På langskudd er jo Ronaldo mye bedre.
Styrke - Ronaldo er best, men allikvel spiller Messi en rolle som gjør at han kan slippe unna fysiske dueller fordi han briljerer sånn på dribleferdighetene.
Smidighet - Messi!!!
Messi er i mine øyne den spilleren jeg helst ville hatt på laget mitt. Ung, men først og fremst allerede en av verdens beste fotballspillere. Ronaldo må bli SMARTERE!! _________________ Tobias Dahle |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 05.10.2006 01:54 Post subject: |
|
|
Nå er det nok den frustrerte MU suppoteren i deg som snakker. Jeg mener det samme om Luis Garcia, mens bestekompisen min syns han er blant de 3 beste på LFC. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.10.2006 12:15 Post subject: |
|
|
| tobias_1989 wrote: | | Driblinger - Messi er klart best! Prøver ikke på for mye tull. |
Tåpeligste jeg har hørt. Ronaldo er mye bedre enn Messi til å drible. Se noen kamper til Man. Utd, du. Og forresten, se filmen som er på signaturen min. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.10.2006 12:17 Post subject: |
|
|
| Hvor mye har du sett Messi spille, da..? |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.10.2006 12:17 Post subject: |
|
|
| Riktig nok ikke mye, men å påstå at han er MYE bedre enn Ronaldo til å drible, er en hårreiseinde påstand. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.10.2006 12:19 Post subject: |
|
|
| Bare for å påpeke, så er jeg ganske nøytralt på det. Er verken fan av Barcelona eller Manchester U. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.10.2006 12:20 Post subject: |
|
|
Mye bedre er helt sikkert litt overdrevet, men jeg ser dere begge slenger ut litt av hvert...
| This Is Anfield wrote: | | Mye bedre enn Messi, og bedre enn Messi noen gang blir. |
EDIT: Beklager, det var jo ikke deg, Knerten
Men du sa dette:
| knerten_10 wrote: | | Ronaldo er mye bedre enn Messi til å drible. |
Og det uten å ha sett Messi noe særlig. Det blir litt syltynt.
Last edited by attach on 05.10.2006 12:23; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 05.10.2006 12:22 Post subject: |
|
|
This is Anfield er faktisk ikke meg.
Edit: Hehe, vet
Edit 2: Ja, det blir veldig syltynt. Det bare kom ut av meg ettersom jeg var oppgitt over påstanden om at Ronaldo var mye dårligere enn Messi. Selvfølgelig er ikke Ronaldo MYE bedre enn Messi til å drible, men etter det jeg har sett av begge spillerne, er han noen hakk over akkurat nå. Messi kan jo selvfølgelig bli bedre ettersom han er noen år yngre. |
|
| Back to top |
|
 |
Nr1-. Senior
|
Posted: 05.10.2006 15:20 Post subject: |
|
|
Som ren dribler er kanskje Ronaldo bedre, men som ving, neppe! Ronaldo er mentalt 10 år gammel, og klarer aldri å gjøre noe konstruktivt med ballen. Han gjør feile valg på banen hele tida, men den dagen han lærer seg å spille ballen til rett tid, som Messi gjør den dag i dag, ja da kan han bli blant de beste. Når Ronaldo bruker fintene sine konsktruktivt er det virkelig artig å se på. _________________ Kaddara |
|
| Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 06.10.2006 04:22 Post subject: |
|
|
| This Is Anfield wrote: | | Nå er det nok den frustrerte MU suppoteren i deg som snakker. Jeg mener det samme om Luis Garcia, mens bestekompisen min syns han er blant de 3 beste på LFC. |
Jeg har hørt av folk som har sett Garcia live, at han gjør utrolig mye riktig. Han er en spiller som ikke syns så veldig godt tror jeg, men er allikvel veldig viktig. Beste vingen til LFC i mine øyne. _________________ Tobias Dahle |
|
| Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 06.10.2006 04:24 Post subject: |
|
|
| Nr1-. wrote: | | Som ren dribler er kanskje Ronaldo bedre, men som ving, neppe! Ronaldo er mentalt 10 år gammel, og klarer aldri å gjøre noe konstruktivt med ballen. Han gjør feile valg på banen hele tida, men den dagen han lærer seg å spille ballen til rett tid, som Messi gjør den dag i dag, ja da kan han bli blant de beste. Når Ronaldo bruker fintene sine konsktruktivt er det virkelig artig å se på. |
Da mener jeg at det vil være riktig å si at Messi er en bedre dribler enn Ronaldo når Messi lykkes i flest driblinger. Det er jo det samme hvem som EGENTLIG er best, når den som EGENTLIG er best ikke leverer. Dette er fordi han overvurderer seg selv og leser spillet like godt som jeg leser tysk... (Jeg kan ikke tysk. Auf Wiedersehen!) _________________ Tobias Dahle |
|
| Back to top |
|
 |
fifa06 Senior
|
Posted: 07.10.2006 12:37 Post subject: |
|
|
Mitt VM-lag:
4 - 1 - 1 - 3 -1
Petr Cech
Serigo Ramos - Rafael Marquez - Fabio Cannavaro - Philipp Lahm
Patrick Vieira
Juan Roman Riquelme
Luis Figo - Zinedine Zidane - Arjen Robben
Miroslav Klose _________________ Zinedine Zidane, hva faen skal vi med han? For vi har Roar Strand og han er supermainn! |
|
| Back to top |
|
 |
|