| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
puckno Veteran
|
Posted: 17.08.2018 07:45 Post subject: |
|
|
| Hjelde wrote: | | Hva sto på skjorta hans? |
Ja hva stod det på den skjorta? Og ikke minst, hvilket språk var det? |
|
| Back to top |
|
 |
Ard Junior
|
Posted: 17.08.2018 08:16 Post subject: |
|
|
Ref det som sto på skjorta:
La merke til to ord, men rakk bare å lese det første.
Virka som en hilsen til kjæresten(?) muligens.
Det sto:
"LISA
XXXXX" - dette ordet så jeg ikke.
Ble kommentert fordi jeg satt på bord med ei som het det samme i går kveld.  _________________ Like I Care! |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 17.08.2018 08:36 Post subject: |
|
|
"Glisa. Erano" stod det. En hyllest til kompiser.
Hyllet kompiser etter f...l (pluss) _________________ “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
? Friedrich Nietzsche |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 17.08.2018 08:43 Post subject: |
|
|
| Ok. Ikke Lisa XXX der altså. |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 17.08.2018 08:58 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | 10 ganger større potensiale enn Hovland.
10 ganger billigere enn Hovland.
10 år yngre enn Hovland.
Hmm, hvem bør man satse på?
Jævlig vanskelig valg.. |
Hadde det bare å vært så enkelt. RBK er toppidrett og har voldsomt prestasjonspress. Hvis Coolen mener RBK har større sjans til å vinne fotballkamper med Hovland på banen så er det viktigere enn at Serbecics utvikling. Serbecic får ikke fast plass på laget før trenerapparatet mener han faktisk er bedre enn Hovland eller Reginiussen. Og basert på det lille jeg har sett av Serbecic så langt så er Hovland bedre per dags dato. Men forventer at Serbecic virkelig melder seg på neste år! |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 17.08.2018 09:10 Post subject: |
|
|
| Det fine med Rini er at disse får sjansen. Spillere som han her må forvente å være på benken mye, men ta sjansen og utviklinga han får i kamp når han får det. Helt perfekt av Rini dette. |
|
| Back to top |
|
 |
varg88 Proff
Joined: 31 Aug 2012 Posts: 475 Location: Haldane, New Zealand
|
Posted: 17.08.2018 10:14 Post subject: |
|
|
| Tror han vil få ganske mange kamper i høst når Tore og Hovland trenger hvile eller må sone karantene og det er både fint for hans utvikling og for laget. Han ser ut til å være en upgrade i forhold til Rasmussen: rolig med ball og godt overblikk, men mye sterkere i duellspillet, bedre fysikk og plasseringsevne. En del urutinerte frispark i går men det var vel som forventet når en veldig ung spiller uten kamptrening går inn rett på laget. |
|
| Back to top |
|
 |
Ard Junior
|
Posted: 17.08.2018 11:29 Post subject: |
|
|
| puckno wrote: | | Ok. Ikke Lisa XXX der altså. |
Lurt av kameravinkelen...
Saksøk meg!  _________________ Like I Care! |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 17.08.2018 11:38 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | 10 ganger større potensiale enn Hovland.
10 år yngre enn Hovland.
Vil tro Hovland var 10 ganger dyrere også, da. Det har litt å si. Dyrt å benke store investeringer. Dyrt å benke spillere med stort potensiale også, selvsagt. Ideelt om noen plukker opp Hovland i vinter. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 17.08.2018 11:49 Post subject: |
|
|
| Vi har fostret mange talenter på stopperplass, i nyere tid eksempelvis Nordvik og Wangberg, sistnevnte var jo også kaptein og stjerne på aldersbestemte landslag. Skal jeg dømme ut fra kampen i går så virker Besim mye bedre enn noe annet stoppertalent på 20 jeg har sett i RBK. Eller? Bratseth eksempelvis var 22-23 når han gikk inn i RBK-ellveren. Besim kan kanskje sammenlignes med Hangeland, han fikk sin første sesong med fast plass på Viking i en alder av 20, og da vant de også cupen. Mulig jeg tar litt av her... men dette må da være et usedvanlig stoppertalent? |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 17.08.2018 12:00 Post subject: |
|
|
For meg er det de uvanlige ballspillerevnene som gjør ham så spesiell. Det er ganske mange høye og duellsterke stoppere å få tak i, men pasningsklokheten og roen med ball Serbesic viser er svært sjeldent uansett alder. Han spiller gjerne gjennom pressledd, og selv mår han blir satt under press har han ikke noe problem med å holde roen, og kontrollert og presist avlevere til medspiller der veldig mange andre stoppere ville spilt støtte eller måka ballen så langt unna situasjonen som mulig, være seg til innkast/corner eller i ingenmannsland høyere i banen - eller i beste fall støttepasning til keeper. Slik har det vært alle gangene jeg har sett ham, så det virker ikke som det bare var en særdeles god dag på jobben i går. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
varg88 Proff
Joined: 31 Aug 2012 Posts: 475 Location: Haldane, New Zealand
|
Posted: 17.08.2018 12:53 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | | Ballahl wrote: | 10 ganger større potensiale enn Hovland.
10 år yngre enn Hovland.
Vil tro Hovland var 10 ganger dyrere også, da. Det har litt å si. Dyrt å benke store investeringer. Dyrt å benke spillere med stort potensiale også, selvsagt. Ideelt om noen plukker opp Hovland i vinter. |
Hæ?  |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 17.08.2018 13:41 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | | Ballahl wrote: | 10 ganger større potensiale enn Hovland.
10 år yngre enn Hovland.
koster ikke en krone å benke en stor investering, helt gratis. Men usikker på om du ser på gratis som dyrt eller billig, forvirrende dette  _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 17.08.2018 13:44 Post subject: |
|
|
men skal han lykkes som fotballspiller så må han jo lære seg engelsk. Forsto det sånn at han ikke kunne det, eller var det bare når han kom hit? _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 17.08.2018 13:49 Post subject: |
|
|
Engelsken hans er vel litt under middels, men han klarte jo greit å fortelle om målet og at han var fornøyd med det. Det der ser jeg ikke på som noe problem.
Tipper han er bedre i Engelsk enn Sergio Ramos feks. Og han har jo greit å stable en karriere på bena uten at engelskkunnskapen har stått i veien _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 17.08.2018 15:34 Post subject: |
|
|
Trenger ikke snakke ned Hovland for å hylle andre. Besim gjorde et meget solid inntrykk sist, og jeg synes også Hovland har gjort det bra så langt. Rullering virker fornuftig. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 17.08.2018 16:34 Post subject: |
|
|
| varg88 wrote: | | Tror han vil få ganske mange kamper i høst når Tore og Hovland trenger hvile eller må sone karantene og det er både fint for hans utvikling og for laget. Han ser ut til å være en upgrade i forhold til Rasmussen: rolig med ball og godt overblikk, men mye sterkere i duellspillet, bedre fysikk og plasseringsevne. En del urutinerte frispark i går men det var vel som forventet når en veldig ung spiller uten kamptrening går inn rett på laget. |
Man må jo spørre igjen hva er det Kåre har holdt på med? Hvorfor har ikke denne gutten fått spille mer? Kåre blir bare mer og mer Perry. |
|
| Back to top |
|
 |
Svangen Proff
|
Posted: 17.08.2018 16:41 Post subject: |
|
|
| Kåre nektet plent å bruke ungguttene. Stor forskjell fra Coolen som har kasta innpå Levi, Botheim, Reitan, Gersbach og nå Serbecic. Og fikk ikke Skarsem et innhopp her om dagen? Forhåpentligvis er klippekortene også inndratt. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 17.08.2018 16:55 Post subject: |
|
|
| Skarsem fikk vel 5-10 min borte mot Cork? |
|
| Back to top |
|
 |
csk Senior
|
Posted: 18.08.2018 08:09 Post subject: |
|
|
| Smått ballsy å kjøre flashing av skjorta eller? Ung fersk midstopper i europa-kavallik, og han hadde forberedt scoringsfeiring. Evt var navnene på skjorta der for å ha kompisene med seg i en for ham stor opplevelse. Men så å flashe dét for hele verden; jeg liker typen. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 18.08.2018 09:07 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | For meg er det de uvanlige ballspillerevnene som gjør ham så spesiell. Det er ganske mange høye og duellsterke stoppere å få tak i, men pasningsklokheten og roen med ball Serbesic viser er svært sjeldent uansett alder. Han spiller gjerne gjennom pressledd, og selv mår han blir satt under press har han ikke noe problem med å holde roen, og kontrollert og presist avlevere til medspiller der veldig mange andre stoppere ville spilt støtte eller måka ballen så langt unna situasjonen som mulig, være seg til innkast/corner eller i ingenmannsland høyere i banen - eller i beste fall støttepasning til keeper. Slik har det vært alle gangene jeg har sett ham, så det virker ikke som det bare var en særdeles god dag på jobben i går. |
Dette. Det er deilig å se på. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Awake Proff

|
Posted: 18.08.2018 10:27 Post subject: |
|
|
| Enig med dere. Da han kom inn mot VIF var det faktisk påfallende ofte han slo gode pasninger i bakrom. Levi kom vel alene med keeper tre ganger? |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 18.08.2018 10:33 Post subject: |
|
|
Ganske sikker på at Bendtner liker ham, også. Vi har alle sett hvor mange ganger Bendtner frigjør seg i mellomrommet uten å få ballen. Med Šerbecic kan det derimot skje litt oftere. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
oxbailla Veteran
|
Posted: 18.08.2018 10:47 Post subject: |
|
|
| Hvis vi da har kantspillere og indreløpere som starter på løp i forkant, blir de flikket gjennom av Bendtner. Tror vi vil få se større bevegelighet hos kantene våre nå som konkurransen hardner til. |
|
| Back to top |
|
 |
|