View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
d3 Rutinert

|
Posted: 09.08.2018 16:34 Post subject: |
|
|
Havnegata?  _________________ 100% JESUS |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 09.08.2018 17:05 Post subject: |
|
|
Synd jeg ikke fikk en tvillingbror. Jeg må møte alle potensielle fremtidige arbeidsgivere helt på egenhånd. Slitsomt. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 09.08.2018 17:49 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: | Nei, det er nok heller fordi han ikke er fra Namsos og heter Perry. |
Perry er fra Trofors.
Men utover det - Å ansette en tidligere toppspiller uten trenererfaring som trener når tidligere trener ble sparket fordi han ikke hadde nok ballast - ville vært spenstig for å si det mildt.
Da måtte Ronald i såfall ha servert tidenes jobbintervju. Og det er mulig at det er nettopp det han ikke gjorde. |
|
Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 09.08.2018 18:29 Post subject: |
|
|
I og med han var arbeidsledig på dette tidspunktet kan det kanskje hende det var snakk om en midlertidig løsning ut sesongen, eller som akademisjef. Hvis det er kun en trenerjobb han har begynt i hos Ajax nå,, med et par dager i uka på U19, så har jeg vanskelig for å se at han ikke ville takket ja til en hovedtrenerjobb hvis det var aktuelt. Synes de var raske på labben med å intervjue han etter sparkingen hvis observasjonene stemmer, så føler det igrunn er mer sannsynlig at det var opp mot akademiet og ikke A-laget. _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 09.08.2018 19:08 Post subject: |
|
|
Han kommer ikke hit nå. Han har valgt Ajax og ekspert jobben foran RBK-trenerjobben. Han var ikke tiltenkt en akademijobb til 600 000kr i året.
Koteng er desperat nå, etter å gi klubben en trener med kjent navn. Med et kjent navn så blir pressen stille en stund, sånn at Koteng får en ny periode som formann. |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 09.08.2018 19:16 Post subject: |
|
|
Ja, det er sikkert Koteng som kjører løpet her.. |
|
Back to top |
|
 |
NC Proff
|
Posted: 09.08.2018 19:48 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Han kommer ikke hit nå. Han har valgt Ajax og ekspert jobben foran RBK-trenerjobben. Han var ikke tiltenkt en akademijobb til 600 000kr i året.
Koteng er desperat nå, etter å gi klubben en trener med kjent navn. Med et kjent navn så blir pressen stille en stund, sånn at Koteng får en ny periode som formann. |
Der kom du på banen ja, venta i hele dag. Så fint at du tok deg tid til å bekrefte/avkrefte saken rundt RDB, da trenger vi ikke tenke mere på dette. _________________ Hate Molde by! |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 09.08.2018 19:52 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Koteng er desperat nå, etter å gi klubben en trener med kjent navn. Med et kjent navn så blir pressen stille en stund, sånn at Koteng får en ny periode som formann. |
Heh. Koteng ble gjenvalgt for to år i januar 2018. Årsmøtet 2020 tror jeg ikke han ofrer en eneste kalori på.
Har dessuten ikke noe som helst inntrykk av at medlemmene er misfornøyde. Koteng ftw! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 09.08.2018 20:43 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Han kommer ikke hit nå. Han har valgt Ajax og ekspert jobben foran RBK-trenerjobben. Han var ikke tiltenkt en akademijobb til 600 000kr i året.
Har ikke hørt om noen kampanje mot Koteng blant medlemmene, men jeg kommer til å stemme på Koteng igjen. Strålende fornøyd med jobben han gjør! |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 09.08.2018 21:32 Post subject: |
|
|
Messi som vanlig på bærtur. |
|
Back to top |