English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Celtic-Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 35, 36, 37  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Banens beste?
André Hansen
39%
 39%  [ 27 ]
Vegar Eggen Hedenstad
0%
 0%  [ 0 ]
Tore Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Even Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Birger Meling
2%
 2%  [ 2 ]
Mike Jensen
40%
 40%  [ 28 ]
Marius Lundemo
0%
 0%  [ 0 ]
Anders Trondsen
0%
 0%  [ 0 ]
Pål André Helland
1%
 1%  [ 1 ]
Nicklas Bendtner
15%
 15%  [ 11 ]
Jonathan Levi
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 69

Author Message
sret
Junior

PostPosted: 21.07.2018 18:30    Post subject: Reply with quote

Glasgow.. Smile

Last edited by sret on 23.07.2018 21:38; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran

PostPosted: 21.07.2018 18:33    Post subject: Reply with quote

Ah, leste for fort. Sett en del snakket om de skal over. Lov å håpe på noen hundre kanskje?
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 21.07.2018 19:53    Post subject: Reply with quote

Dersom kampen ikke vises på norsk TV, er det noen som husker om det dukket opp Ok streamer forrige gang?
tobyk
Proff

PostPosted: 21.07.2018 20:04    Post subject: Reply with quote

For faen. Jeg trenger å se denne kampen. Hva har Celtic å tjene på å ikke selge rettighetene, når kampen uansett ikke blir tilgjengelig via Celtic TV i Skandinavia?
Back to top
bigfoot
Rutinert

PostPosted: 21.07.2018 20:42    Post subject: Reply with quote

Ut fra det jeg kan se på Celtic-forum er det vanlig policy at de ikke selger rettigheter så lenge stadion ikke er utsolgt. Hvorfor denne policy'en tydeligvis gjelder salg til utlandet også skjønner jeg ikke mye av. Argumentet er kanskje at det uansett vil dukke opp streams online av en hvilken som helst tv-overføring, men Celtic TV er jo et like lett offer for piratstreaming.

Det dukket opp stream i fjor, og vil overraske meg stort om det ikke gjør det i år også. Det var langt fra HD-kvalitet, men det var nå mulig å se hvor ballen var hvertfall. Altså marginalt bedre enn tidlig Sumo ~2006.
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 21.07.2018 21:49    Post subject: Reply with quote

Det var det argumentet de brukte i fjor. At de fryktet det ville dukke opp illegale streamer. Noe det ble nok av uansett selvfølgelig.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
sret
Junior

PostPosted: 21.07.2018 22:01    Post subject: Reply with quote

[quote="bigfoot"]Ut fra det jeg kan se på Celtic-forum er det vanlig policy at de

Last edited by sret on 23.07.2018 21:38; edited 1 time in total
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 22.07.2018 09:14    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Verdt å merke seg at Belfast siden 1922 ikke lenger er en del av Irland.

Meg bekjent er det fortsatt samme øy.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 22.07.2018 11:40    Post subject: Reply with quote

Sendes bortekampen kun på Celtic TV i år også?
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 22.07.2018 13:53    Post subject: Reply with quote

Det er alltid en eller annen dust som stiller dette spørsmålet når vi skal spille bortekamp i Europa. Men jeg spør likevel. Jeg har kjøpt billetter for meg og guttungen (hans aller første RBK-kamp). Jeg forstår at info kommer på kampdag om hvordan man skal plukke opp billetter. Men hva kan jeg forvente? Må jeg stikke tidlig til stadionet, eller må jeg innom spillerhotellet?

Det er litt slitsom å skulle drasse guttungen rundt hele dagen i en storby som Glasgow, så jeg tenkte det er greit å være så godt forberedt som mulig.
Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 22.07.2018 14:28    Post subject: Reply with quote

Mikkelsen wrote:
Sendes bortekampen kun på Celtic TV i år også?

2mas wrote:

Next week (Wednesday, July 25), the Bhoys go head-to-head with Norwegian champions, Rosenborg in the first leg of their second qualifying round tie, and Celtic TV will be on hand to bring subscribers every minute of the magic.

(...)

*Excluding Norway, Denmark and Sweden.

Read more: Celtic v Rosenborg - Live on Celtic TV

Kan det at Skandinavia er utelatt tyde på at Viasat4, Eurosport eller TV2 denne gang får lov til å kjøpe rettighetene?

Forhåpentligvis så får vi se den på TV.
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 22.07.2018 14:44    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Det er alltid en eller annen dust som stiller dette spørsmålet når vi skal spille bortekamp i Europa. Men jeg spør likevel. Jeg har kjøpt billetter for meg og guttungen (hans aller første RBK-kamp). Jeg forstår at info kommer på kampdag om hvordan man skal plukke opp billetter. Men hva kan jeg forvente? Må jeg stikke tidlig til stadionet, eller må jeg innom spillerhotellet?

De to gangene jeg har vært ute i Europa så har jeg henta billetter på stadion.
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 22.07.2018 18:06    Post subject: Reply with quote

Urk! Nå begynner det å bli kort tid til kamp, fortsatt ingenting som tyder på TVsending..
sret
Junior

PostPosted: 22.07.2018 18:47    Post subject: Reply with quote

[quote="Kjello"][quote="robbie"]

Last edited by sret on 23.07.2018 21:39; edited 1 time in total
Back to top
Predicted
Veteran

PostPosted: 22.07.2018 23:41    Post subject: Reply with quote

Håper vi nekter selge rettighetene til returoppgjøret til irene dersom de fastholder den policien.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.07.2018 23:53    Post subject: Reply with quote

Du mener nekte å selge til skotske katolikker?

robbie wrote:
2mas wrote:
Verdt å merke seg at Belfast siden 1922 ikke lenger er en del av Irland.

Meg bekjent er det fortsatt samme øy.

Var bare en kødd for å påpeke at Linfield ikke har vært regnet som irsk lag siden 1922. Smile

..............

[Odsonne] Edouard admits he’s desperate to help Celtic reach the group stage of the Champions League, with Rosenborg up next in the qualifiers.

(...)

He said: “The Champions League is very important to the club and it’s one of the team’s main objectives.

“We’ll prepare well in advance for Rosenborg because every match is different but hopefully we can get the goals over two legs to qualify.

“It’s important to myself and the club to get to the group stage.

Read more: Celtic star Odsonne Edouard only has one thing on his mind – to win the treble Treble

- Vi har noen tanker. Jeg har lyst til å diskutere med spillerne i morgen om hvordan vi skal spille og med hvilke spillere. Gi meg et par dager til, før jeg blir mer konkret, svarer Coolen til rbkweb.no på spørsmål om det blir forandringer på laget i Glasgow.

- Bjørnebye åpner for spillerkjøp før kampen, men det vil være vanskelig å starte med helt nye spillere?

- Det er nok ingen større sjanse for at en ny spiller kommer direkte inn i startelleveren.

- Kanskje heller i kamptroppen?

- Det er alltid mulig. Det er flott at klubben alltid ser etter å få inn spillere. Det kan jo skje ting; spillere kan også forsvinne. Jeg overlater det til Stig.

Les mer: Tar spillerne med på råd

– Hva har dere funnet ut om Celtic?

– De er midt i forberedelser til ny sesong, og mangler en del spillere. Noen er ute med skade, én spiller er suspendert, mens andre har akkurat kommet tilbake fra VM. Vi analyserer de i forskjellige kamper, og vi ser at de spiller forskjellige formasjoner.

Han garanterer ikke at laget går ut i klassisk 4–3–3.

– Det kan skje, men det er et tema jeg må snakke med spillerne om i morgen (mandag). Men jeg kommer til å forvente mange forskjellige scenarioer i den kampen. Jeg skal jobbe med spillerne i morgen, også tar vi en avgjørelse, sier treneren.

Les mer: Coolen møtte spillerne: – Jeg har ikke et problem med at de ville gjeninnsette Kåre

Både spillerne og treneren retter fokus fremover og gleder seg til den andre kvalifiseringsrunden i mesterligaen mot Celtic.

– Det blir en tøff kamp. Mange av spillerne spilte jo mot dem i fjor. Det var et spennende oppgjør. Det er jo dette vi har lyst til, sier trener Rini Coolen.

Les mer: Kun RBK-kapteinen fikk uttale seg om sparkingen

Levi:

- Jag tycker både att det är tråkigt och roligt. För mig personligen, så kan det vara den största matchen man har spelat i karriären med motstånd och publik, även om jag fick någon match från start i Europa League-gruppspelet förra året. Det är kanske lite större, men samtidigt känns det här som det coolaste man kan ha gjort än så länge. Samtidigt är det lite tråkigt att åka på Celtic redan nu, men om vi inte går vidare, så har vi i varje fall möjlighet till Europa league, även om man inte tänker på det. Det är bara en back up i sådana fall.

Det är ju en speciell arena att spela på i Skottland?

- Ja, men även helt okej inmarschlåt. Det ska bli jävligt coolt, man längtar redan.

Vad tror du om era chanser att ta er vidare?

- Vi vet att de har all press på sig på pappret och vi kände det när vi mötte Valur (att Rosenborg hade press på sig). Nu blir det en omvänd situation, där vi bara kan gå ut och njuta av tillvaron och låta dem ha bollen. Det är de som har press på sig och ska göra alla målen. Vi vet att när vi ligger rätt och jobbar på, så är vi svåra att göra mål på, samtidigt som vi har vassa kontringsspelare där framme. På hemmaplan har vi också möjlighet mot alla lag, så vi är trygga inför uppgiften och det ska bli roligt att bjuda upp till dans.

Läs mera: Levi het igen efter tunga starten - redo för CL-kval mot Celtic: "Coolaste hittills"

Verdt å merke seg at både Gersbach og Ogbu altså er påmeldt i 2. runde. Blir spennende å se om begge blir med flyet.
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 23.07.2018 02:30    Post subject: Reply with quote

Det er for meg helt uforståelig at de sperrer norske ip-adresser, samtidig som de ikke vil selge TV-rettighetene hit. Var ikke så fornøyd med Celtic-TV i fjor, akkurat, men foretrekker å unngå ulovlige løsninger om jeg ikke må.
Predicted
Veteran

PostPosted: 23.07.2018 02:32    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Du mener nekte å selge til skotske katolikker?

Bare kjør samme behandling tilbake, ikke tillat noen i de tidligere norske koloniene å sende kampen. Nå som vi skal ha så god råd burde vi ikke tillate at fansen blir pissa på sånn.
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 23.07.2018 06:35    Post subject: Reply with quote

Roamer: Det er jo det som er så fantastisk oppe i alt dette. De geoblokker skandinavia med argument at de er livredde for tomme tribuner. Hvor mange er det forventet fra oss ditt? 100 stk? Hvis hjemmepublikum drar til skandinavia istedenfor å fylle opp stadion så er det ikke vi som er problemet!

Vi er MANGE som er villige til å betale, og det ville overraske meg STORT om ikke minst en tv-kanal er villige til å spa opp mer enn 0,- for rettighetene. Ennå kjører de som eneste klubb i Europa på dette nivået (som jeg vet om, har ikke hørt om lignende, kan fort ta feil) på med denne vikarierende logikken som om de er de eneste som har skjønt noe.

Grenseløs grådighet. Ja, jeg foretrekker også å betale for meg og benytte lovlige alternativer. Men her oppfordrer jeg mer enn gjerne til sivil ulydighet.
Letterkenny
Rutinert

PostPosted: 23.07.2018 07:47    Post subject: Reply with quote

Blir spennende å se hvordan spillerne responderer. På sparkingen da altså, ikke TV-rettighetene Razz
Det bør jo gå en f*** i spillerne, og de burde innse at ingen er fredet i klubben - det gjelder også de om de ikke presterer. Spillerne burde ha fått en oppvekker, men ut i fra gårsdagens artikkel hvor de mer eller mindre nekter å svare journalisten har jeg mine tvil. Det virker som en form for demonstrasjon. Hvis tilfellet er at de fortsatt bruker mye energi på avskjedigelsen er det selvsagt skuffende om det vil påvirke oppgjørene mot Celtic.
Back to top
Toilling
Veteran

PostPosted: 23.07.2018 08:29    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
Roamer: Det er jo det som er så fantastisk oppe i alt dette. De geoblokker skandinavia med argument at de er livredde for tomme tribuner. Hvor mange er det forventet fra oss ditt? 100 stk? Hvis hjemmepublikum drar til skandinavia istedenfor å fylle opp stadion så er det ikke vi som er problemet!

Vi er MANGE som er villige til å betale, og det ville overraske meg STORT om ikke minst en tv-kanal er villige til å spa opp mer enn 0,- for rettighetene. Ennå kjører de som eneste klubb i Europa på dette nivået (som jeg vet om, har ikke hørt om lignende, kan fort ta feil) på med denne vikarierende logikken som om de er de eneste som har skjønt noe.

Grenseløs grådighet. Ja, jeg foretrekker også å betale for meg og benytte lovlige alternativer. Men her oppfordrer jeg mer enn gjerne til sivil ulydighet.

Back to top
ace
Veteran

PostPosted: 23.07.2018 08:34    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:

Det er litt slitsom å skulle drasse guttungen rundt hele dagen i en storby som Glasgow, så jeg tenkte det er greit å være så godt forberedt som mulig.
Billettene deles ut på stadion foran inngangen til bortesupporterne på Celtic Park. Billettene deles ut til ca et kvarter før kampstart. Du vil få info fra RBK på e-post om dette, ikke forvent info før på onsdag.

Forøvrig er skottene noe av det mest grådige som finnes, de tar jo faen meg 300,- for en kvalifiseringskamp i 2de runde av kvaliken. Eneste stedet du møter sånne priser er på de britiske øyer. Ikke rart de ikke får fylt stadion!
2mas
Sjef

PostPosted: 23.07.2018 09:30    Post subject: Reply with quote

Mikael Lustig has jetted back into Glasgow in order to help shore up Celtic’s defensive crisis although it is thought that there will be no cutting into the holiday time of Dedryck Boyata this week.

Lustig was granted additional time off after playing with Sweden at the FIFA World Cup. The Swedes made it to the quarter-finals of the tournament where they lost 2-0 to England.

The full-back was given time two weeks’ off after playing for the full season. Lustig was back in Glasgow this morning although it is expected that Wednesday’s game against Rosenborg in the UEFA Champions League second round qualifier will come too soon for him.

With Jozo Simunovic suspended for the opening leg after his red-card against Alashkert last week, Celtic have a problem at the heart of defence.

Read more: Celtic striker Moussa Dembele winning fight to be fit for Rosenborg test

Celtic faced the Norwegians in similar circumstances 12 months ago and handed a 19-year-old his competitive debut in the crucial centre-half role.

Since then, Kristoffer Ajer, has gone from a rookie to a regular, and Rodgers admits other teams will be watching his progress closely.

The Parkhead manager is absolutely delighted with the way his player has developed.

He said: “He’s had lots of experience now and has made big steps.

“He’s still only 20 years of age, but he’s really dominant.

“He’s a natural leader as a young guy and he’s improving all the time.

“He was thrown in against Rosenborg last time but, a year later, he’s a Norwegian international, a Treble winner and he’s developing really, really well.”

Read more: Rodgers: Ajer is key as he doesn’t take many risks

Ironi og sarkasme er forresten ikke enkelt på nett. Årsaken til at jeg nevnte "skotske katolokker" var altså fordi Rangers-Predicted skrev om at vi ikke bør selge TV-rettigheter til "irene" i neste uke. Smile
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 23.07.2018 10:17    Post subject: Reply with quote

Begynner å se ut som Discovery har kjøpt rettighetene og viser kampen på Eurosport Player.
quentez
Veteran

PostPosted: 23.07.2018 10:23    Post subject: Reply with quote

Nå tenker jeg alle de som tegnet seg gratis årsabonnement for å avbestille føler seg smarte Smile
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 35, 36, 37  Next
Page 4 of 37

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb