View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 05.07.2018 15:50 Post subject: Eirik Ulland Andersen |
|
|
https://www.eurosport.no/...tory.shtml
Vet lite om Eirik Ulland Andersen, har bare fått med meg at han er målfarlig.
Spiller i ving i Godsets 4-3-3, men har han fart og dribleferdigheter? |
|
Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3636 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 05.07.2018 15:54 Post subject: |
|
|
Har du sendt ham Dm???
Etter det jeg har sett så har han bra overblikk, meget god skuddfot og jobber greit begge veier |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 05.07.2018 15:56 Post subject: |
|
|
Han er i hvertfall kanskje ligaens farligste mann på dødball. Der kan han skape mye for oss. Fart er vel ikke hans største styrke men teknikken er vel helt ok. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 05.07.2018 15:59 Post subject: |
|
|
RBK kommenterer aldri spillerligistikk, men gjør en unntak her når SIB sier at dersom de publiseres dette så er det en skikkelig skivebom, at de på ingen måte er interessert i han.... skulle det vært noen fra Godtset er det vel Jradi... |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 05.07.2018 15:59 Post subject: |
|
|
SIB wrote: | Tirsdag benektet imidlertid sportssjef Stig Inge Bjørnebye overfor Eurosport.no på det sterkeste at klubben ønsker seg haugalendingens tjenester.
– Jeg kommenterer ikke spillerlogistikk, men av og til er jeg nødt til å hjelpe dere journalister. Publiserer dere denne saken er det fullstendig skivebom, sa han.
Bjørnebye begrunnet det med at han «ikke orket støyen som oppstod» hvis saken ble publisert. |
Dette må da være farlig nært et rent dementi. Veldig rart om vi går ut og aktivt benekter interessen hvis vi kjøper ham en uke senere. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 05.07.2018 16:02 Post subject: |
|
|
"Mandag ble Rosenborg-trener Kåre Ingebrigtsen observert på Åråsen da Lillestrøm tok imot Strømsgodset."
Det at Kåre er på Åråsen mandag kveld når vi ikke skal spille mot hverken Lillestrøm eller Godset i nærmeste framtid, gjør at jeg tror dette er veldig reelt. Selv om jeg håper at det er Jradi på utgående kontrakt vi ser på, ikke Ulland. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 05.07.2018 16:03 Post subject: |
|
|
Har fått med meg at han har bra dødballfot/skuddfot, men man heter ikke en spiller pga god dødballfot, det kommer mer som bonus. Har han ikke fart eller god på driblinger, vil ikke jeg anse han som ving selv om han er målfarlig.
Vil heller ha Jradi som indreløper dersom vi først skal hente noen fra Godset. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 05.07.2018 16:03 Post subject: |
|
|
Dro ikke Jradi til Kroatia, eller blander jeg sammen noe her nå?
Edit: ser den overgangen ikke er gjennomført. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 05.07.2018 16:04 Post subject: |
|
|
Men ser vi ikke på Matthew i LSK da? Burde jo være en vi ser på slik RBK jobber for tiden. Var vel kanskje bedre i fjor, men LSK har jo slitt generelt så.. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 05.07.2018 16:05 Post subject: |
|
|
Ser ingenting om at Jradi skal til Kroatia? |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 05.07.2018 16:08 Post subject: |
|
|
Mikkelsen wrote: | Har fått med meg at han har bra dødballfot/skuddfot, men man heter ikke en spiller pga god dødballfot, det kommer mer som bonus. Har han ikke fart eller god på driblinger, vil ikke jeg anse han som ving selv om han er målfarlig.
Vil heller ha Jradi som indreløper dersom vi først skal hente noen fra Godset. |
Det spørs hvordan man spiller fotball. Husker ikke hvilken B/G trener det var som dette gjelder, men vedkommende ønsket å hente i sin tid Per Ove Gullachsen fra Strindheim i 2.div fordi han kunne kaste fra midtbanen og inn i feltet. Dermed ble alle innkast på motstanderens banehalvdel som den dødball. Er jo et våpen det også. Ble naturlig nok aldri noe av. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 05.07.2018 16:08 Post subject: |
|
|
Knowrud wrote: | Ser ingenting om at Jradi skal til Kroatia? |
over 2 uker gammel. Men det var jo noe, tidligere i sommer ihvertfall
https://www.nettavisen.no...03460.html _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 05.07.2018 16:12 Post subject: |
|
|
Rosenborg må da være mer attraktivt enn Hajduk Split.
HÃ¥per Eurosport tar feil her, og at vi egentlig er interessert i Jradi. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 05.07.2018 16:21 Post subject: |
|
|
Ifeanyi Mathew virker også spennende. |
|
Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 05.07.2018 16:24 Post subject: |
|
|
Eirik Ulland Andersen: Ja takk! |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 05.07.2018 16:26 Post subject: |
|
|
Erik Ulland Andersen: nei takk.
Noen må fortelle Stig/Kåre at det finnes fotballspillere i andre land også. Ulland Andersen er mer av det vi har fra før; grått og kun glimtvis bra.
Vi har hva - tre speidere? Og så er Ulland Andersen alt de disker opp. |
|
Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
Posted: 05.07.2018 16:29 Post subject: |
|
|
Helt ærlig så tror jeg dette er spunnet delvis opp av at Journalister leser for mye her inne. Da også sett Bjørnebye sin kommentar. _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 05.07.2018 16:44 Post subject: |
|
|
Spennende hvis det er noe hold i disse ryktene. Ulland Andersen er uten tvil en veldig god spiller, jeg tror det er en spiller som ville spilt seg veldig opp hvis han kom til RBK. Da vil han ha mange gode spillere rundt seg, noe som ville ført til at han får brukt sitt offensive register. Dette er nok ikke den "største" signeringen vi kunne gjort, men med de vingalternativene vi allerede har i troppen, er det et evnt. godt kjøp. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 05.07.2018 18:00 Post subject: |
|
|
Knowrud wrote: | "Mandag ble Rosenborg-trener Kåre Ingebrigtsen observert på Åråsen da Lillestrøm tok imot Strømsgodset."
Det at Kåre er på Åråsen mandag kveld når vi ikke skal spille mot hverken Lillestrøm eller Godset i nærmeste framtid, gjør at jeg tror dette er veldig reelt. Selv om jeg håper at det er Jradi på utgående kontrakt vi ser på, ikke Ulland. |
Noen som har glemt at Kåre har spilt for LSK, og har jobbet i Lillestrøm-område? Det kan hende at han bare besøker venner... |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 05.07.2018 18:46 Post subject: |
|
|
Med dine kontakter så dementerer du altså at Kåre speidet noen under den kampen? |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 05.07.2018 18:48 Post subject: |
|
|
Så storyen her er i grove trekk at SIB har dementert noe som helst mht logistikk hva gjelder Ulland Andersen for å hjelpe eurosport med å ikke publisere svada, også publiserer de likevel. Hmm. |
|
Back to top |
|
 |
anders1 Proff
|
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 05.07.2018 19:43 Post subject: |
|
|
Ulland Andersen har jeg alltid tenkt på som en høyrebeint Helland. Litt mindre skadet skal sies. Veldig god spiller når han er i flytsonen. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
varg88 Proff
Joined: 31 Aug 2012 Posts: 475 Location: Haldane, New Zealand
|
Posted: 05.07.2018 19:55 Post subject: |
|
|
Ulland > Dølland ute av form eller skadet > Zeknini
Ja takk! |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 05.07.2018 20:15 Post subject: |
|
|
Er det noe vi bør ha lært oss nå er det vel at jo mer Bjørnebye dementerer overgangssaker jo nærmere virkeligheten er de. Vi snakker om mannen som blånektet ovenfor Adressa at Anders Konradsen var klar omtrent samtidig som han sto med drakta på i spillertunnelen for å bli presentert for Lerkendal. |
|
Back to top |
|
 |
|