| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
longns Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 12.09.2004 02:31 Post subject: |
|
|
Det der blir helt tåpelig! Og livsfarlig for den slags skyld!
SÃ¥ mye betyr ikke fotball.... _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 12.09.2004 11:10 Post subject: |
|
|
Jo, fotball betyr langt mer
Nå fikk klanen sin egen medisin, de "angrep" Highbery fordi de tapte mot Lyn , klanen gjorde sikkert noe for å provosere de RBK-supporterne, jeg vet hvor irriterende klanen kan være  |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 12.09.2004 11:17 Post subject: |
|
|
| Bussen ble ikke beskutt, men det ble hevet flasker!! |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 12.09.2004 11:21 Post subject: |
|
|
klanen begynte å krangel med noen på en besinstasjon (ikke akkurat overasskende), når klanen kjørte videre, ble det hevet tomflasker etter dem. That`s it!
Last edited by Skip on 12.09.2004 11:26; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 12.09.2004 11:23 Post subject: |
|
|
Jo, fotball betyr MYE! Men dette har ingenting med fotball å gjøre. Her er det noen lokale råneridioter på Støren som har startet bråket. Søppel finnes det i alle leirer. Heldigvis ser det ut til at politiet vet identiteten på de som har gjort dette http://www.dagbladet.no/s...08045.html og da er det jo bare å fakke de syke folka.
Ekte supportere er gode vinnere og gode tapere!
Vil på vegne av Rosenborg og hele Trondheim beklage overfor Vålerenga det som har skjedd.  |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 12.09.2004 11:31 Post subject: |
|
|
| Bare gå inn å TV2 og NRK text-tv, dere kan lese det der!! |
|
| Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
|
| Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 12.09.2004 11:46 Post subject: |
|
|
Jepp.. Tåpelig at noen skal reagere på den måten. Rosenborg var bare ikke gode nok, og da er det rettferdig at Vålerenga vinner. Bratigoljenta tenk før du skriver
Hadde det vært Klanen som hadde gjort det mot Kjernen hadde du sikkert syntes de hadde vært helt idioter. |
|
| Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 12.09.2004 11:53 Post subject: |
|
|
Bussen ble IKKE beskutt. Det ble kastet tomflasker på den fra en bil. Noen ungdommer hadde begynt å krangle med noen VIF supportere på en bensinstasjon. bare sjekk nrk og tv2 tekst tv. det står der. _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 12.09.2004 12:08 Post subject: |
|
|
Uansett hva så er det bare en tåplig reaksjon. _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 12.09.2004 12:50 Post subject: |
|
|
Enig i at fotball betyr mye, men som tidligere nevnt her hører flaskekasting eller skyting på en buss INGEN steder hjemme. Akkurat som at piping mot sitt eget lag ikke skal skje.
Enig i at klanen ofte er litt oppesen, men mennesker skal ikke reagere sånn mot dem!
Kampen mot VIF gjorde dessverre ikke selvtilliten vår god foran Panathinaikoskampen, men det var nok ikke så lett for panathinaikosspionen å avdekke svake pukter hos oss når vi er i form heller. I går var hele laget et svakt punkt. |
|
| Back to top |
|
 |
Sondre Senior
|
Posted: 12.09.2004 13:28 Post subject: |
|
|
Bratigol jenta: er du helt idiot?
Fikk klanen smake sin egen medisin ? Å rettferdig gjøre skyting ( det var flasker, men det visste du tydeligvis ikke) er sinnsykt dumt. Om noen hadde blitt skadet, evt drept pga av en fotball kamp blir det helt idiotisk, sånn skal ikke RBK oppføre seg. Selvsagt, klanen har sikkert provosert, VERBALT, men det er noe som hører hjemme i fotball, alle kan ikke være enige.
Uansett om det var flasker, om det noen gang blir skyting, så skal vi ikke hause opp det! vennligs bratigol, tenk deg om to ganger før du sier noe sånt..
Ang.kampen bekymrer det meg at vi spilte faktisk ganske bra, men VIF var rett og slett MYE bedre. Å slippe inn 4 mål på lerkendal er heller uvanlig, og når Morten Berre klarer å sette ett, da kan jeg med gru tenke meg hva Henry, Pires og gutta kan klare! _________________ -RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 13.09.2004 14:38 Post subject: |
|
|
Jo jeg visste at det var flasker....
RBKw: Hva er det jeg skal tenke på?? :Klanen har alltid vært idioter, feite, stygge og motbydelige alle sammen. De har ikke respekt for meg jeg har ikke respekt for dem. Tenk å dra på puben til Lyn bare fordi de taper?? Slår rundt seg som gærninger med øl falsker og barkrakker, mens alle Lyn-spillerne og mange fra Bastionen var der.Folk kunne jo blitt drept, og lederen står der å sier "nei ingen ble jo drept, så det er ikke så mye å snakke om.  |
|
| Back to top |
|
 |
HelgaH Junior
|
Posted: 15.09.2004 12:12 Post subject: |
|
|
| Bratigol-jenta wrote: | Jo, fotball betyr langt mer
Nå fikk klanen sin egen medisin, de "angrep" Highbery fordi de tapte mot Lyn , klanen gjorde sikkert noe for å provosere de RBK-supporterne, jeg vet hvor irriterende klanen kan være  |
Så du mener ærlig talt at man fortjener å bli skutt på, og i værste fall kanskje drept fordi man ikke holder med Rosenborg ?
Unnskyld, men du kan ikke ha mye mellom ørene !!!!! |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 15.09.2004 13:44 Post subject: |
|
|
| Bratigol-jenta wrote: | | Klanen har alltid vært idioter, feite, stygge og motbydelige alle sammen. De har ikke respekt for meg jeg har ikke respekt for dem. Tenk å dra på puben til Lyn bare fordi de taper?? |
"Å dra på puben til Lyn" var ikke Klanen. Det er tusenvis av medlemmer i Klanen, og det var vel bare en 5-6 stykker som dro på denne pub'en. 5-6 stykker, vel og merke, som ikke var med i Klanen. (Og hadde de vært med før, så hadde de bltt kasta ut av Klanen etter det.)
Den situasjonen hadde ikke noe med Klanen å gjøre i det hele tatt. Visste du ikke det?
At de er idioter, feite, stygge og motbydelige - nåja, jeg skal ikke krangle, men de er i alle fall ikke spesielt voldelige.
Hvis vi skal bruke din talemåte kunne vi sagt at hele Kjernen angrep Klanen på Støren. Naturligvis idiotisk. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 15.09.2004 16:21 Post subject: |
|
|
| Om Klanen er feite og stygge har jo ikke så mye med hvordan de er i toppen. De kan jo ikke noe for utseendet da.. |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 16.09.2004 15:01 Post subject: |
|
|
| HERREGUD, JEG VISSTE AT DET VAR FLASKER, INGEN KAN BLIR DREPT AV GLASSFLASKER MOT ET VINDU. SELVFØLGELIG VAR DET EN UBEHAGLIG OPPLEVELSE FOR DE SOM SATT I BUSSEN. MEN MAN LJUGER JO IKKE TIL POLITIET, SER DE IKKE FORSJELL PÅ SKUDD OG TOMFLASKER?? DET VAR JO NOEN FRA KLANEN SOM ANGREP LYN SIN PUB!! JEG HAR MOT MANGE FRA KLANEN, ALLE SLENGER ALLTID DRITT ETTER MEG FORDI JEG ELSKER RBK(Jeg bor i Oslo møtter MANGE enga supportere vær dag, ikke akkurat hyggelige nei). På bilen var hadde vi et RBK klistremerke, noen enga suporttere, har sparket i dørene, øddelagt speil osv. Nesten alle i klanen er frekke, eier ikke respekt i det hele tatt, kan ikke gå i fred til stadion engang jo. FUCK KLANEN!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 17.09.2004 00:29 Post subject: |
|
|
| Og forøvrig hørte jeg i dag at to av dem som satt i bilen som kastet flaskene fikk ti tusen i bot hver.HAHA |
|
| Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 17.09.2004 09:53 Post subject: |
|
|
| Bratigol-jenta wrote: | | JEG HAR MOT MANGE FRA KLANEN, ALLE SLENGER ALLTID DRITT ETTER MEG FORDI JEG ELSKER RBK(Jeg bor i Oslo møtter MANGE enga supportere vær dag, ikke akkurat hyggelige nei) |
Kanskje det har litt med hvordan du er... Hvis du driver å hoverer til enga-fans hver gang de taper og Rosenborg vinner, pluss at du kanskje springer rundt med RBK-skjorte, for å forsterke dette, skjønner jeg at de kan komme med litt dritt. Ut fra argumentene dine, virker det som du fortjener det også... Hvis du går rundt å er en dårlig vinner, må det nødvendigvis komme noe i retur når Rosenborg for en gangs skyld taper...
Usaklige argumenter kan du diskutere på rbk.no-forumet...  |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 17.09.2004 18:46 Post subject: |
|
|
Usaklig ?? Skal ikke jeg få lov til å gå med Kjernen-genseren min og RBK-drakten min bare fordi jeg kommer til å se en enga-supporter ???
Jeg går ikke bort til enga-supportere som jeg ikke kjenner å begynner å snakke med dem! Det er de som kommer til meg! Hva skal jeg gjøre da bare la dem slenge dritt til meg?? I DONT THINK SOOOOOO!!!
Hva vet du om jeg er en dårlig vinner eller ikke, du kjenner ikke meg. Jeg får noe tilbake uansett jeg, bare jeg går til skolen f.eks, jeg får jo høre dritt uansett om vi vinner eller taper.
Hvis du hadde bod i Oslo hadde nok du hat en annet syn på saken! |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 17.09.2004 21:23 Post subject: |
|
|
| Bratigol-jenta wrote: | | DET VAR JO NOEN FRA KLANEN SOM ANGREP LYN SIN PUB!! |
Nope. Det var noen Vålerenga-tilhengere som ikke var med i Klanen og som ikke er ønsket av Klanen.
| Quote: | | Nesten alle i klanen er frekke, |
Alle 8 000?
| Quote: | | eier ikke respekt i det hele tatt, kan ikke gå i fred til stadion engang jo. FUCK KLANEN!!! |
Det er i alle fall ikke slik JEG opplever det å være RBK-supporter i Oslo og gå til stadion. |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 18.09.2004 18:17 Post subject: |
|
|
Det er ikke 8000, men 6000. Hvis du går med en gjeng tør de jo ikke å si noe..... Og alle som er medlem av klanen
holder ikke med Vålerenga fotball, men basket, håndball, ishocky eller innebandylaget supporter teamet dems går i ett........ |
|
| Back to top |
|
 |
|